Prihlásiť sa a pridať príspevok
  • Obchod predava nekvalitne produkty z nekvalitneho dreva, kupili sme postel v bielej farbe, casom postupne presvitaju cez farbu hnede flaky, co sa moze stat iba v dôsledku toho, ze drevo nebolo dobre vyschnute a tak pouzili na to farbu. Rekacia na moju reklamciu znela, ze postele v bielej farbe nie je mozne vystavit slnecnemu ziareniu, a nevedia pochopit ani na zaklade fotodokumentacie, ze nezozltla farba ale cez farbu presvita drevo.
    Samozrejme nikde nebolo uvedene že ich postele v bielej farbe su vhodne iba do takej miestnosti kde nie je okno.

  • REAKCIA na príspevok nižšie:

    Dobrý deň,

    dovoľte nám reagovať na Váš . Po obdržaní zásielky ste nás kontaktovali najprv mailom, kde ste nás informovali, ze vám zrejme chýba jedna krabica. Podla informácií kolegov ste nebola ochotná poslať fotku, z ktorej sme schopní na diaľku zistiť čo alebo ktoré časti vám neboli doručené. Preto vám chlapci z logistiky poslali piatu krabicu, ktorá vôbec nebola potrebná. Pýtate sa, ako je to možné, že ani nevieme, z koľkých krabíc sa skladadú naše výrobky? My to vieme. No zároveň vieme, že dodávateľ tento typ postele balí z 98% do 4 krabíc, ale stalo sa nám už, že to bolo z piatich. Aby sme vašu reklamáciu čo najskôr vyriešili, poslali sme aj bez vami poskytnutej fotodokumetácie dalšiu krabicu, ktorá, ako spomínate vyššie, nebola vôbec potrebná.
    Spojovací materiál a návod sme vám doposlali. Následne ste zistili, že vám chýbajú rošty a nakoniec vám chýbajú aj sololity na úložný priestor. Rošty sme doposlali, chýbajúce časti na úložný priestor doručíme taktiež.

    Ospravedlňujeme sa za všetky komplikácie a uvedomujeme si, že sa pri tejto objednávke pokazilo čo sa dalo. No aj my sme iba ľudia, robíme chyby a nemôžeme za to, že dodávateľ jednoducho tento konkrétny kus pokazil na celej čiare. To samozrejme nie je argument a preto robíme všetko pre to, aby ste nakoniec všetko dostali tak, ako ste mali dostať hneď na začiatku.

    Nedokážeme však pochopiť jednu vec, že si myslíte, že to robíme naschvál. Pre nás je ideálny prípad, že príde na naše stránky zákazník, nájde po čom túži, nakúpi, my všetko v poriadku doručíme a zákazník je spokojný. Vráti sa alebo nás odporučí svojím známim. Prečo by malo byť v našom záujme vybavovať reklamáciu na 4 či 5-krát, keď namiesto jedného poštovného, musíme platiť poštovné 5-krát na naše náklady a "strácať" s reklamáciou čas. Prečo by sme chceli nespokojných zákazníkov, ktorí sa nevrátia a neodporučia ďalej. Všetko sú to starosti, čas a náklady navyše. Prečo by sme to robili?

    Kontakt na majiteľa ste dostali - [email protected]. Tento mail kontrolujú dvaja ľudia - majiteľ a manažér. Informáciu, že im budete písať dostali, no doposiaľ ste ich nekontaktovali.

    Ohľadom negatívnych recenzií :) Máme za sebou obrovské množstvo vybavených objednávok. Väčšina z nich bola vybavená bez problémov a veľa zákazníkov u nás nakupovalo znova. No priznávame, že ako každý na tomto svete, chybujeme. Z toho vyplývajú nespokojní ľudia a negatívne recenzie. Keď sa pozriete však bližšie, tých pozitívnych je viac. Zároveň sa spýtajte sami seba, kedy naposledy ste dali pozitívnu recenziu. :) Je potvrdené a smutná pravda, že ľudia viac vyjadrujú svoju nespokojnosť, ako spokojnosť. Keď dostanete objednávku a všetko je v poriadku, považujete to za samozrejmosť a nejdete na Facebook a nepíšete, aká ste spokojná. Možno sa mýlime pri vás konkrétne, ale väčšina ľudí to robí takto a čísla neklamú. Ináč by tu boli tisícky recenzií. ;)

    Každopádne ďakujeme za vašu recenziu a verím, že si ľudia neprečítajú iba vaše slová, ale aj našu reakciu.

    Mrzí nás vaša negatívna skúsenosť a rozumieme vašej reakcii. Zároveň veríme, že sa na to skúsite pozrieť aj z našej stránky a pochopíte, že my sa vás nesnažíme oklamať.

    S pozdravom a prianím pekného dňa, Tím Detskapostel s.r.o.

  • Dobrý deň

    objednali sme si posteľ zo stránky destkapostel.com
    a sme hlboko sklamaní. Neodporúčame objednávať si od nich tovar. Po prevzatí tovaru kuriérom sme zistili že objednávka postele nie je kompletná. Spočiatku sme si mysleli že chýbajú iba návod a spojovací materiál, keď sme volali, ubezpečili nás, že nám tovar príde o pár dní. Keď prišiel zistili sme, že nám zabudli okrem spojovacieho materiálu a návodu zaslať ešte jednu krabicu s dielmi(doskami), avšak návod a spojovací materiál tam opäť nebol. Tak sme ich kontaktovali znova a žiadali doposlanie chýbajúceho tovaru v myšlienke že chýbajú už len škroby a návod, tak nám to doposlali. Keď sme sa chceli konečne pustiť do stavania postele, čuduj sa svet, problééém, ako tak študujeme návod zisťujeme, že nám opäť niečo chýba a to rošty a spojky k roštom, Stavaním postele sa už po 5x ukazuje že objednávka nie je kompletná. Takže v skratke zatiaľ bol u nás kuriér s chýbajúcimi dielmi 4x a stále nie je všetko dodané hlavne, že mám naviac 18 iných nepotrebných dielov a keď si už žiadame k telefónu majiteľa alebo konateľa firmy odmietajú nám dať akýkoľvek kontakt.
    Utvorte si teda názor sami na ich služby NIKDY SI UŽ V TOTMTO OBCHODE NIČ NEKÚPIME!!!
    Ako teraz zisťujeme negatívnych recenzií majú veľmi veľa a stále fungujú. Poraďte ako postupovať,aby sa takého konanie firmy zastavilo.

  • Mna by to zaujimalo tiež. Mám ťažké srdiečko na tento obchod. asi si robia srandu zo zakazníka.

  • To by zaujimalo aj mna.

  • Prosím Vás, ako tu pridať hodnotenie???