Zobraziť recenzie

Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Ak vybraný tovar nemáte alebo je vypredaný, prosim stiahnite ho z ponuky.

    Reakcia obchodu Demro

    Dobry den, mate pravdu. Objednavku sme nevedeli poslat. Bol to produkt, ktory nevieme aktualne objednat. Posledny sa predal, neodpisal sa nam zo stavu. PReto Vam to umoznilo kupit neexistujuci kus. Mrzi nas to. Opravili sme.Hned sme Vas informovali mailom, cakame dodnes odpoved od Vas. Peniaze sme vratili za objednavku. Este raz sa ospravedlnujeme.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar bol objednaný pred týždňom, no do dnešného dňa neprišiel. Niektoré veci z ponuky nemali.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Rýchlo riešia problém
    • Nemajú aktualizovaný softvér skladových zásob

    Reakcia obchodu Demro

    Dobrý deň. Ďakujeme za recenziu.
    Update skladoveho systému prebieha pri položkách označených ako skladom, prakticky online. Aj to niekedy nemusí stačiť, keďže máme veľkú predajňu. Prepáčte, mrzí nás, že sme nevedeli vybaviť Vašu objednávku a tovar odoslať.

  • Neodporúča obchod

    80 %

    • Doručenie, zaujimavy tovar
    • Tovar došiel "poškodeny"
    • Bol doruceny na ine miesto ako som vybrala v objednavke.

    Súčasťou kalendara malo byť žlte pero, ktoré mi neprišlo. Zjavne bolo odlepené z tovaru. Tovar bol doruceny včas ale na ine odberove miesto (ale nedaleko).

    Reakcia obchodu Demro

    Dobrý deň. prepáčte, tieto nepríjemnosti nás mrzia. Dali sme to preveriť dodávateľovi, ako je to s perom a budeme Vás informovať na mail. Čo sa týka prepravy, tá je ,ako každý rok hektickáa aniekedy nevyspytateľná. Bol to aj tento prípad. Za kuriérsku službu sa Vám ospravedlňujeme.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Otrasné jednanie
    • Poškodený tovar

    Reakcia obchodu Demro

    Dobrý deň.dakujeme za spätnú väzbu. Ospravedlňujeme sa. Koľko sme mohli , napravili sme v tomto prípade. Komunikácia bola skutočne otrasná.Budeme sa snažiť zlepšiť sa.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Nie je istota, že tovar aj skutočne majú

    Obchod mi objednávku zrušil, pretože objednaný tovar už nemali.

    Reakcia obchodu Demro

    prepáčte, jednalo sa o našu chybu. ten tovar nemal byť vystavený. technicky sme to opravili, Vám sme obratom dali informáciu s ospravedlnením a vrátli peniaze. mrzí nás to.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Odporúčam neponúkať tovar v e-shope, ktorý reálne obchod nemá, resp. ho nevie zohnať. Kupujúci zbytočne čaká, kým dostane informáciu, že tovar nebude a stráca čas.

    Reakcia obchodu Demro

    Dobrý deň. ďakujeme za spätnú vazbu.Objednávku, ktorú ste urobili v piatok sa nám skutočne tovar dopredal. PReverili sme obratom možnosť opúätovného naskladnenia. Prepáčte, z dôvôdu, že sa jednalo o tovar pre školákov, sme dostali odpoveď od výrobcu, že ten motív ,ktorý ste si kúpili, už nemá v ponuke a vypredal sa aj u výrobcu. Hneď v pondelok sme Vás o tom informovali.A ponúkli sme Vám iný motív. Takže celé vybavenie trvalo dva pracovne dni.A dva dni víkendu. Mrzí nás, že sme Vám už nevedeli predať to, čo ste si objednali. Pre nás ponaučenie, že v budúcom roku navýšime možno skladovú zásobu. Ak je to len trochu možné ,dajte nám druhú šancu a objednajte si niečo ešte raz. Verím, že bude všetko v poriadku.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Tovar som zaplatila, zatiaľ neprišiel a len prepravná spoločnosť mi oznámila, že tovar bol poškodený a zaslaný späť. Ale obchod zatiaľ nič.
    • Takže určite viac z tejto spoločnosti neobjednám nič.

    Reakcia obchodu Demro

    Dobrý deň. Prepáčte,skutočne sa tovar počas prepravy poškodil. Tovar sme Vám poslali v deň objednania. Mrzí nás ,ako to celé dopadlo. Peniaze sme Vám vrátili. Stávajú sa aj také veci. Rozumieme, že ste sa rozhodli u nás už nič nekúpiť. AK by predsa, urobíme všetko čo vieme, aby sme Vám tovar doručili. Ďakujeme.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    • Nevidíte dopredu, čo vám pošlú, to je nevýhoda každého internetového obchodu
    • Nebol som dopredu upozornený, že pero nie je v 100% stave a platil som plnú sumu
    • Treba dokúpiť nový konvertor a pero je ošúchané. Fotografia sa sem nedá dať. Tovar tejto kategórie MUSÍ byť neporušený, ak sa predáva za plnú cenu

    Reakcia obchodu Demro

    Dobrý deň. Máte úplnú pravdu. Bolo to ,ako píšete. My sme si nevšimli pri chystaní, že pero vykazuje chyby. Urobili sme však čo sme mali, aby ste dostali tovar v kvalite zodpovedajúcej cene. Pero sme vám nakoniec reklamovali u dodávateľa. Všetko Vám vymenili a poslali tovar v 100% kvalite. Aj s ospravedlnením a malou pozornoťou, ako odškodné za Váš stratený čas. Veríme, že aj napriek vadnému tovaru, sme Vás presvedčili, že vieme aj v krízovej situácii urobiť pre klienta maximum v jeho právo a prospech. Ďakujeme.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    tovar "na sklade" v skutočnosti aktuálne nedostupný

    Reakcia obchodu Demro

    Ďakujeme za čas, ktorý ste venovali vyplneniu recenzie. Bohužiaľ sa stáva, že tovar sa vypredá skôr ako sa dostaneme k chystaniu k objednávky. Situácia nás mrzí preto prosím využite zľavový kód 22nakup2, ktorý Vám ušetrí 2 eurá z nákupu nad 20 eur :)

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Doteraz som tovar nedostal

    Reakcia obchodu Demro

    S pánom sme si vykomunikovali danú situáciu :)

  • Neodporúča obchod

    10 %

    obchod nevedel že mnou objednaný tovar už nemá na sklade aj keď jeden kus stále vykazoval

    Reakcia obchodu Demro

    Ďakujeme pán Milan za hodnotenie a za Váš čas. Písali sme si spolu, vysvetlili sme si danú situáciu. Ešte raz ďakujem :) Adriana

    • Neskutocne naklady na dorucenie .
    • Pokial sa to nezmeni pojde to do zaniku.

    Reakcia obchodu Demro

    Ďakujeme veľmi pekne za Vaše hodnotenie. Chcem dať do pozornosti len to, že my sme cenu za dopravu nedávali vyššie, pretože vieme, že všetci teraz šetríme. Úprimne ma mrzí, že objednávka stroskotala na cene za dopravu. Ak nakúpite u nás nad 79 eur tam je doprava automaticky zadarmo a nad 35 eur je cena dopravy 3,49 eur :)

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Objednala som diár na tento rok teda rok 2022, prišiel mi diár úplne iný typ a zároveň na rok 2023. Zároveň mi k mojej objednávke prišiel mail, že tovar nikdy nezamieňajú za iný, pokiaľ je nedostatok objednaného tovaru. Úplne preto nerozumiem čo sa stalo.

    Reakcia obchodu Demro

    Ďakujeme za čas, ktorý ste si našli na recenziu pani Jana. Je pravda, že tovar nikdy nezamieňame bez toho aby nám to zákazník odsúhlasil. Mrzí ma však to, že som Vám chcela celú situáciu vysvetliť len som sa s Vami nedokázala spojiť telefonicky.. Nebola som s Vami na predajni keď ste si preberali tovar. Kľudne ste ho mohli odmietnuť. Ak by ste si našli čas, napíšte mi prosím na shop@demro. sk aby sme si celú situáciu vysvetlili. Ďakujem :) Adriana

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Výrobek je nedostupný na celém trhu a obchod ho na stránkách stále inzeroval, bylo by vhodné aktualizovat skladové a dostupné položky.

    Reakcia obchodu Demro

    Ospravedlňujem sa Vám za chybný údaj na našom eshope. Zistili sme, že tovar mal nesprávny príjem na sklad. Danú situáciu sme vyriešili. Ako ospravedlnenie prosím prijmite zľavový kupón "22nakup2" , ktorý Vám ušetrí 2 eurá pri nákupe nad 22 eur. Ďakujeme za Vašu spätnú väzbu :)

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    Noznice len žujú a nestrihajú ani kožu a už vobec nie chrupavky pomedzi kosti. Sú tupé a v ruke sa šmykaju

    Reakcia obchodu Demro

    Vo Vašom hodnotení ma zaujalo to, že nás neodporúčate pre nožnice, ktoré ste si od nás objednali. Boli v originálnom balení, nikto sa ich nedotkol, nerozbalil. V tomto prípade by som povedala, že skôr neodporúčate daný produkt ako nás, pretože tovar Vám bol okamžite expedovaný po prijatí objednávky :)

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    Neprišla mi žiadna smska s PIN;pani v obchode neprijemna,nikdy viac

    Reakcia obchodu Demro

    Rozumiem, že ste neboli spokojná s tým, že Vám neprišla žiadna sms alebo pin. V tomto prípade ste nás mohli kontaktovať a my by sme kontaktovali prepravnú spoločnosť kde sa stala chyba a vyriešili by sme danú situáciu inak. Pravdepodobne ste volali priamo do prepravnej spoločnosti , pretože som s Vami konkrétne ja nekomunikovala ohľadom tejto situácie ani žiadna z mojich kolegýň. Mrzí ma, že ste nekontaktovali priamo nás. Adriana

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • Podložky som našla v papiernictve tie isté za 6€, velmi predrazeny tovar. Bohuzial som ich skor nenasla, uz by som ich z tejto stranky neobjednala

    Reakcia obchodu Demro

    Ďakujeme, že ste si našli chvíľu čas na vyplnenie dotazníka. Vyjadrím sa len veľmi krátko a jednoducho. Rozumiem tomu, že ste ich našli lacnejšie ako u nás. Avšak, ak objednávka nebola ešte u Vás doma mohli ste balík pokojne odmietnuť u kuriéra a objednať si z tej lacnejšej stránky. My máme ceny uvedené podľa toho, za koľko daný tovar nakúpime. Od nás odišiel tovar obdeň na to ako ste si vytvorili objednávku. Mohli ste nám kľudne zavolať že objednávku si prajete zrušiť. Nič by sa nestalo :) Adriana

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Z troch poloziek ste mali len jednu, takze som objednavku zrusila. Velmi neaktualizovany e-shop

    Reakcia obchodu Demro

    Ešte raz sa ospravedlňujem. Stáva sa, že tovar, ktorý si objednáte cez náš eshop môže niekto kúpiť na našej predajni a tým pádom už vznikajú nedorozumenia. Ako som Vám spomínala už cez telefón keď sme spolu komunikovali mali sme v ten deň systémový problém, ktorý neaktualizoval počet kusov skladom. Ešte raz sa ospravedlňujem. Adriana

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Napisane skladom a tovar nikde
    • Po 4 dnoch email ze dorazi az za 5 dalsich dni

    Reakcia obchodu Demro

    Ďakujeme za spätnú väzbu. Ak sa môžem najprv vyjadriť k emailom, z našej strany Vám bol poslaný email hneď ako sme zistili, že tovar skladom nieje. Za ten čas čo bola Vaša objednávka rozpracovaná som zisťovala u našich všetkých dodávateľov či mi tovar vedia doručiť a hlavne v akom čase. Na tretí deň prišiel od Vás email o zrušenie objednávky. To znamená, že ste nečakali na objednávku 9 dní. Ak by ste mali záujem napíšte mi/zavolajte aby sme si celú túto situáciu vykonzultovali. Ďakujem.Adriana