Reklama

Zobraziť recenzie

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Pusté mi prišli použité

    Pudre Rimmel mi prišli použité , boli špinavé hubky

    Reakcia obchodu Demro

    Dobrý deň. Neevidujeme reklamáciu od Vás. Prosím, ozvite sa nám. Píšeme Vám aj zároveň email. Určite to preveríme.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar mi prišiel úplne v inej farbe ako som si objednal. Šálka mala byť, vonkajšok šedy a vnútrajšok červený. Nebol som spokojný z tovarom.

    Reakcia obchodu Demro

    Dobrý deň. Neevidujeme reklamáciu tovaru od Vás. Napísali sme Vá email ,skúste nám dať vedieť, čo sa vlastne stalo. Poslali sme Vám tovar, aký ste si objednali na základe EAN identifikacie.Ďakujeme.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Objednala som si od Garnier gel na tvar s eukaliptom kde mali aj taku fotku a prisiel mi uplne iny Garnier!!!! Takze Dermo zavadza a neskutočne klame ludi !!!!! Velmi zle skusenosti a neodporucam cez Demro nieco uz objednavat !!!! NIKDY UZ VIAC !!!!!

    Reakcia obchodu Demro

    Dobrý deň, prepáčte. My fakt nevieme ovplyvniť zmenu obalu od výrobcu. A áno, fotku sme mali na eshope pôvodnú. Preto tam máme napísané, že foto je ilustračné

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar prišiel poškodený a špinavý (puzdro na okuliare)

    Reakcia obchodu Demro

    Dobrý deň. Ospravedlňujem sa, ak sa niečo také stalo.
    Nabudúce môžem poradiť iba jediné. Napíšte recenziu. Hlavne však napíšte nám. Vyriešime to určite. Recenzie sledujeme občas. Mohli sme to riešiť hneď, ako sa vám to stalo. Ďakujem.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Úplná nespokojnosť

    Reakcia obchodu Demro

    Dobrý deň. Vďaka za hodnotenie. Celkom nerozumieme, s čím presne nie ste spokojná. Urobili ste objednávku na tovar a o dva dni ste ju zrušili mailom, že ste si ho kúpili inde. Nevadí. Možno nám predsa len dáte niekedy šancu Vám tovar aj doručiť. Prajeme pené sviatky.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Podvodné uvádzanie nízkych cien na eshpe. Po zaplatení objednávky vás kontaktujú, že objednaný produkt bude drahší.

    Reakcia obchodu Demro

    Dobrý deň. Máte pravdu, posledný kus tovaru Flipchart za nižšiu cenu sa predal. A nová cena je oveľa vyššia. Naša chyba, že sme to nestihli v dostatočnom časovom predstihu upraviť na eshope. Nakoniec to je dnes tak, že ten tovar už nie je ani v ponuke. Nemáme ho odkiaľ získať. Prepáčte, táto komplikácia nás mrzí.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar už dva týždne neprišiel..neodporúčam..nereagujú na email...

    Reakcia obchodu Demro

    Dobry den. Dakujeme za spatnu vazbu. Mate pravdu, trvalo to 15 dni, nez ste dostali tovar. Co sa nam az tak nestava chvalabohu. Nakoniec sme si vsetko vykomunikovali, ziarovka verime pasovala. Tak sa na nas nehnevajte. Ospravedlnujeme sa za nasu nesikovnost v tomto pripade.

    Vdaka

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 deň

    • neposle to co si konkretne zakaznik objednal a posle nahradu bez toho aby sa ho opytal.

    Nespokojna,nebolo mi dodane to co som si konkretne objednala.Som sklamana.Bola mi dorucena uplne ina farba aku som si objednala aj ked tvrdite ye zlozenie je to iste.

    Reakcia obchodu Demro

    Dobrý deň, ďakujeme za spätnú väzbu. Prepáčte, informácie od dodávateľa hovoria stále, že výrobca zmenil skutočne iba obal /je tam iná modelka/ ,ale farba - zloženie - je tá istá. My sa o iné, ako o info výrobcu a dodávateľa oprieť nevieme a nemôžeme. Celáý situácia nás mrzí.FArby na vlasy menia obaly pomerne často, oproti iným produktom. Raz za pol roka minimálne. Prepáčte ešte raz.

  • Neodporúča obchod

    30 %

    Obchod deklaruje predaj tovaru, ktorý je dlhodobo nedostupný. E shop nie je aktuálny.

    Reakcia obchodu Demro

    Ďakujeme za spatnú väzbu. Eshop je aktuálny. Naozaj ste si vybrali tovar, ktorý sa dopredal a nie je v ponuke dodávateľa. Prepáčte ,mrzí nás to.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • neaktuálne skladové zásoby na stránke

    neodporúčam, objednala som tovar, ktorý nemali naskladnený, bola som nútená objednávku zrušiť a čakam na vratenie peňazí

    Reakcia obchodu Demro

    Dobry den.Ospravedlnujeme sa. Skutocne, jednu polozku z Vasej velkej objednavky sme dopredali a nedokazali uz objednat. Velmi nas to mrzi. Peniaze sme vratili v den,kedy ste sa rozhodli objednavku stornovat.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Ak vybraný tovar nemáte alebo je vypredaný, prosim stiahnite ho z ponuky.

    Reakcia obchodu Demro

    Dobry den, mate pravdu. Objednavku sme nevedeli poslat. Bol to produkt, ktory nevieme aktualne objednat. Posledny sa predal, neodpisal sa nam zo stavu. PReto Vam to umoznilo kupit neexistujuci kus. Mrzi nas to. Opravili sme.Hned sme Vas informovali mailom, cakame dodnes odpoved od Vas. Peniaze sme vratili za objednavku. Este raz sa ospravedlnujeme.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar bol objednaný pred týždňom, no do dnešného dňa neprišiel. Niektoré veci z ponuky nemali.

    Reakcia obchodu Demro

    Dobrý deň, ospravedlňujeme sa ešte raz za nepríjemnosti. Konkrétne 3 veci sme nemali a to servítky po 1ks ktoré sa neodpísali zo stavu. Objednávka bola vyriešená a zvyšok sa dodal 18.2. v poriadku :)

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Rýchlo riešia problém
    • Nemajú aktualizovaný softvér skladových zásob

    Reakcia obchodu Demro

    Dobrý deň. Ďakujeme za recenziu.
    Update skladoveho systému prebieha pri položkách označených ako skladom, prakticky online. Aj to niekedy nemusí stačiť, keďže máme veľkú predajňu. Prepáčte, mrzí nás, že sme nevedeli vybaviť Vašu objednávku a tovar odoslať.

  • Neodporúča obchod

    80 %

    • Doručenie, zaujimavy tovar
    • Tovar došiel "poškodeny"
    • Bol doruceny na ine miesto ako som vybrala v objednavke.

    Súčasťou kalendara malo byť žlte pero, ktoré mi neprišlo. Zjavne bolo odlepené z tovaru. Tovar bol doruceny včas ale na ine odberove miesto (ale nedaleko).

    Reakcia obchodu Demro

    Dobrý deň. prepáčte, tieto nepríjemnosti nás mrzia. Dali sme to preveriť dodávateľovi, ako je to s perom a budeme Vás informovať na mail. Čo sa týka prepravy, tá je ,ako každý rok hektickáa aniekedy nevyspytateľná. Bol to aj tento prípad. Za kuriérsku službu sa Vám ospravedlňujeme.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Otrasné jednanie
    • Poškodený tovar

    Reakcia obchodu Demro

    Dobrý deň.dakujeme za spätnú väzbu. Ospravedlňujeme sa. Koľko sme mohli , napravili sme v tomto prípade. Komunikácia bola skutočne otrasná.Budeme sa snažiť zlepšiť sa.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Nie je istota, že tovar aj skutočne majú

    Obchod mi objednávku zrušil, pretože objednaný tovar už nemali.

    Reakcia obchodu Demro

    prepáčte, jednalo sa o našu chybu. ten tovar nemal byť vystavený. technicky sme to opravili, Vám sme obratom dali informáciu s ospravedlnením a vrátli peniaze. mrzí nás to.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Odporúčam neponúkať tovar v e-shope, ktorý reálne obchod nemá, resp. ho nevie zohnať. Kupujúci zbytočne čaká, kým dostane informáciu, že tovar nebude a stráca čas.

    Reakcia obchodu Demro

    Dobrý deň. ďakujeme za spätnú vazbu.Objednávku, ktorú ste urobili v piatok sa nám skutočne tovar dopredal. PReverili sme obratom možnosť opúätovného naskladnenia. Prepáčte, z dôvôdu, že sa jednalo o tovar pre školákov, sme dostali odpoveď od výrobcu, že ten motív ,ktorý ste si kúpili, už nemá v ponuke a vypredal sa aj u výrobcu. Hneď v pondelok sme Vás o tom informovali.A ponúkli sme Vám iný motív. Takže celé vybavenie trvalo dva pracovne dni.A dva dni víkendu. Mrzí nás, že sme Vám už nevedeli predať to, čo ste si objednali. Pre nás ponaučenie, že v budúcom roku navýšime možno skladovú zásobu. Ak je to len trochu možné ,dajte nám druhú šancu a objednajte si niečo ešte raz. Verím, že bude všetko v poriadku.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Tovar som zaplatila, zatiaľ neprišiel a len prepravná spoločnosť mi oznámila, že tovar bol poškodený a zaslaný späť. Ale obchod zatiaľ nič.
    • Takže určite viac z tejto spoločnosti neobjednám nič.

    Reakcia obchodu Demro

    Dobrý deň. Prepáčte,skutočne sa tovar počas prepravy poškodil. Tovar sme Vám poslali v deň objednania. Mrzí nás ,ako to celé dopadlo. Peniaze sme Vám vrátili. Stávajú sa aj také veci. Rozumieme, že ste sa rozhodli u nás už nič nekúpiť. AK by predsa, urobíme všetko čo vieme, aby sme Vám tovar doručili. Ďakujeme.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    • Nevidíte dopredu, čo vám pošlú, to je nevýhoda každého internetového obchodu
    • Nebol som dopredu upozornený, že pero nie je v 100% stave a platil som plnú sumu
    • Treba dokúpiť nový konvertor a pero je ošúchané. Fotografia sa sem nedá dať. Tovar tejto kategórie MUSÍ byť neporušený, ak sa predáva za plnú cenu

    Reakcia obchodu Demro

    Dobrý deň. Máte úplnú pravdu. Bolo to ,ako píšete. My sme si nevšimli pri chystaní, že pero vykazuje chyby. Urobili sme však čo sme mali, aby ste dostali tovar v kvalite zodpovedajúcej cene. Pero sme vám nakoniec reklamovali u dodávateľa. Všetko Vám vymenili a poslali tovar v 100% kvalite. Aj s ospravedlnením a malou pozornoťou, ako odškodné za Váš stratený čas. Veríme, že aj napriek vadnému tovaru, sme Vás presvedčili, že vieme aj v krízovej situácii urobiť pre klienta maximum v jeho právo a prospech. Ďakujeme.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    tovar "na sklade" v skutočnosti aktuálne nedostupný

    Reakcia obchodu Demro

    Ďakujeme za čas, ktorý ste venovali vyplneniu recenzie. Bohužiaľ sa stáva, že tovar sa vypredá skôr ako sa dostaneme k chystaniu k objednávky. Situácia nás mrzí preto prosím využite zľavový kód 22nakup2, ktorý Vám ušetrí 2 eurá z nákupu nad 20 eur :)