Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Nemá dostatočne naskladený tovar

    Reakcia obchodu crafty.sk

    Dobry den, :)
    Ano, stava sa to, aj o tom je obchod. No nemyslim, ze neodporucanie bolo na mieste. Z objednaneho produktu sme mali o 1 ks menej ako ste pozadovali, konkretne namiesto 4 kusov sme mali 3 kusy skladom. Zvysok Vasej objednavky bol v poriadku. Naviac, je to nizkoobratkovy produkt pri ktorom viac ako 6 ks nedrzime nikdy. Stacilo trosku pockat a bola by objednavka kompletna. Skoda.

    Prijemny den prajeme

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    momentalne som velmi sklamana,volala som do predajne,pretoze mi zauctovali 2X 22,5 cm polystyrenove vajce a kazali mi,aby som napisala na objedvavky. Prosila,som ,aby mi poslali este jedno vajce,lebo ho potrebujem a namiesto toho mi poslali suche vetvicky nejakej travy,ktora prisla cela dolamana. Som velmi sklamana ,doteraz som vzdy nakupovala a dost hodnenv crafty, bola som spokojna,ale zrejme komunikacia s obchodom nefunguje ako ma. takze budem si hladat novu predajnu. JE MI LUTO.

    Reakcia obchodu crafty.sk

    Dobry den,
    zial, stala sa chyba. Pochopitelne, nebol to umysel, nechybaju nam taketo recenzie. Sme len ludia, nechtiac sa zamenili stitky na odoslanych balikoch. Situacia je uz vyriesena, mrzi nas to.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    zatial som nic nedostala tovar mam objednany a zaskrtla som dobierkou

    Reakcia obchodu crafty.sk

    Dobry den,
    mrzi nas Vasa recenzia, kedze je zavadzajuca a nepravdiva. Zvolili ste si platbu vopred - platbu kartou. Dokonca ste sa ju pokusili uhradit, no neuspesne. Existuje o tom zaznam. Doposial ste nas nekontaktovali, no priamo nechate takuto recenziu. Naviac, pri zvolenom sposobe prepravy nemame moznost dobierky, teda ide o nepravdu co tvrdite.

  • Veľmi drahý a nespolahlivý.

    Reakcia obchodu crafty.sk

    Dobrý deň, objednali ste si 1 druh tovaru. Z toho usudzujete, že náš obchod je veľmi drahý? Naopak, podľa recenzií drvivej väčšiny našich zákazníkov, ktorí nechali recenziu aj tu na Heureke, prevláda práve úplne opačný názor. Čo sa nespoľahlivosti týka, naozaj netušíme, ako ste dospeli k tomuto záveru. Každopádne ďakujeme, že ste sa tu "objektívne" vyjadrili.
    Prajeme všetko dobré,
    tím Crafty

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

  • Recenzia bola prevádzkovateľom odstránená v zmysle čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Recenzia bola prevádzkovateľom odstránená v zmysle čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    • Dodanie tovaru trvá dlho

    Reakcia obchodu crafty.sk

    Dobrý deň, ďakujeme za recenziu, áno, v dovolenkovom období sa to môže samozrejme stať. Každopádne je vždy zákazník už na stránke informovaný, že dodacia doba sa môže predĺžiť. Tento rok sme aj počas dovolenkového obdobia objednávky vybavovali do 2-3 pracovných dní, čo si myslíme, že nie je až tak dlho. Závisí to hlavne aj od rýchlosti úhrady objednávky, keďže pri platbe vopred čakáme vždy na úhradu, až potom objednávku odošleme. Vy ste mali do 3 pracovných dní objednávku doručenú.

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • Dobre ceny.
    • Tovar mi prišiel poškodený

    Drevene výrezy prišli polamané. Tovar laidacky zabaleny.
    Obchod sa však ospravedlnil a priznal si chybu.

  • Neodporúča obchod

    Tovar dorazil za 3 dni

    • - starý a nekvalitný tovar
    • - neochota a arogancia po informovaní o nekvalitne dodanom tovare

    Obchod po mojej skúsenosti neodporúčam! Nakúpila som za vyše 100€, polovica tovaru (sušené kvety na aranžovanie) sú staré, sprachnivelé a dolámané, z farebných vejárov odpadáva farba a sú tiež dolámané a ďalšie iné závady. Tovar som dôkladne nafotila a informovala o tom obchod. Síce mi odpisali ale s absolutnou neochotou situáciu seriózne riešiť. Ťažia z toho že sú eshop, že sa tak vyhnú reklamácii lebo je to zdĺhavejší proces pre zakaznika. Tak sa vyhnú zodpovednosti. Som sklamaná z prístupu, tak ma znechutili že dúfam že o nich už nebudem počuť. Tu si zakaznika žiaľ nevážia! Odporúčam nakúpiť hocikde inde!

    Reakcia obchodu crafty.sk

    Dobry den, dakujeme za Vase vyjadrenie, ktore je, zial, skreslene a nezaklada sa na pravde. Kazdopadne sme radi, ze ste zvolili iny slovnik ako ten, ktorym ste pisali Vas email. Problemove su 3 aranzerske polozky z 22 co ste objednali, to je ta polovica, ktoru spominate? Ine polozky ste nespominali. K Vasej reklamacii sa kolegyne obratom vyjadrili a navrhli Vam okamzite riesenie situacie - teda aby ste nam poslali spat produkty, ktore povazujete za poskodene, stare, nekvalitne. Doposial sa tak nestalo a zdovodnujete to tym, ze Vas to zatazi poslat balik na druhy koniec republiky s vyhrazkou, ze "To je vaše jedine šťastie že vas nemám po ruke! ".
    Ano, najjednoduchsie je si produkty nechat a dostat nove, chapeme aj taketo poziadavky zakaznika, no my mame prospesne vyuzitie aj pre produkty, ktore vy subjektivne povazujete za HNUS. Dostali ste cerstve susene produkty z poslednej sezony, teda leto/jesen 2021. Nas dodavatel ani starsie v ponuke nema, pretoze sa mu sezona vypreda este pred tou novou. Ste pravnik, urcite viete ako treba pri reklamacii postupovat.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Obchod neodporúčam, došiel mi balik s obsahom, ktorý bol ovšem prasknuty, bol uložený v menšej krabičke s tenkou výplňou (išlo totiž o plastiku) nedali si na tom záležať a po troch daňovej komunikacie mi napisali, že som to mala skontrolovať pri kurierovy, neodporúčam ani kuriesku spoločnosť Dpd(tovar mi nenahradili)...

    Reakcia obchodu crafty.sk

    Pani Jaroslava, ine sme ani necakali, no drzme sa faktov. Tak ako sme Vam uz pisali mailom, kazdy zakaznik je upozorneny, ako ma postupovat pri prevzati zasielky a aky to bude mat dosledok, ak to vo svojom vlastnom zaujme nespravi. Konkretne ste dostali toto upozornenie:

    Obsah zásielky si prosím prekontrolujte ešte za prítomnosti kuriéra, či je všetko v poriadku aj keď krabica nejaví známky poškodenia. Ak je tovar vnútri poškodený, alebo zásielka poškodená, spíšte prosím s kuriérom ZÁZNAM O ŠKODE.
    Každá zásielka je poistená a škody vzniknuté prepravnou spoločnosťou vieme reklamovať len po Vami spísanom zázname o škode. Reklamácie bez spísaného záznamu o škode, žiaľ, nebudeme môcť uznať. Ďakujeme

    Aj napriek upozorneniu z Vasej komunikacie vyplyva, ze ste tak neurobili a domahate sa refundacie skody resp. nahrady. Ak ste tak ale urobili, bez akychkolvek problemov Vam vyreklamujeme poskodeny tovar, pretoze nam prepravca reklamaciu uzna za splnenych podmienok. Tak ako ich musime splnit my, ak chceme, aby nam bola reklamacia uznana, musite ich pochopitelne splnit aj vy.

    Ako sme Vam uz pisali, akonahle nam dorucite potrebne dokumenty, bezodkladne reklamaciu vyriesime.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Pri osobnom vyzdvihnutí je takmer nemožné zaparkovať v blízkosti obchodu.
    Zložitý postup vyplatenia objednávky- nedalo sa zaplatiť hneď po uskutočnení objednávky, ale až po potvrdení objednávky, čo trvalo pár dní.
    Na výdajnom mieste, na zvonenie zvončeka na stolíku nikto nereagoval, takže som si vypočula interné problémy čo sa týka chcelosti pracovať....
    Dlhšia čakacia doba oproti ostatným eshopom.
    Objednala som si viac farieb klobúkovej gumky a všetky boli namotané na jednu rolku - nepáčilo sa mi to.
    Jediné plus hodnotím, že napriek komplikovanosti umiestnenia predajne obchod nájdete ľahko podľa rozmiestnených značiek.
    Odporúčanie: zrušiť možnosť osobného odberu

    Reakcia obchodu crafty.sk

    Dobry den,
    na stranke mame uvedene, ako dlho trva v tomto case vybavenie objednavky, teda vedeli ste o tom ze to bude trvat 2-3 PRACOVNE dni. Objednali ste si 17.11. v statny sviatok a 19.11. dopoludnia ste mali objednavku vybavenu. Na stranke je taktiez uvedene, ze podklady k uhrade posielame po skompletizovani objednavky, teda tiez ste o tom vedeli. Ano, zakaznici su rozni. Napriklad vy ste prva v tom, ze Vam prekazala absencia parkovacieho miesta. Mnohi ocenuju, ze setrime material a nenavijame merane produkty kazdy zvlast a neplytvame cievkami, negenerujeme dalsi odpad atd... Zial, Vam sa to nepaci. Mrzi nas to, ale aj nadalej budeme zodpovedni a nebudeme plytvat obalmi, cievkami, plastom. Ostatni napriklad ocenuju aj to, ze si mozu objednavku vyzdvihnut osobne aj ked predajnu nemame a ze nemusia platit za zaparkovanie v areali. Je to teda vec pohladu. Este sa nam nestalo, zeby sme nemohli zaparkovat v blizkosti firmy. Interne problemy sme riesili za zatvorenymi dverami, teda vsetko je v poriadku. Uprimne sa ale tesime aspon z toho, ze ste ocenili navadzacie znacky a trafili ste k nam. Vase odporucanie naozaj nebudeme brat vazne, pretoze nie je na to objektivny dovod. Zrusenie moznosti osobneho odberu by nam nasi ostatni zakaznici naozaj neodpustili.
    Prajeme vsetko dobre a hlavne pohodovejsie nakupovanie.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    mizerna kvalita spracovania

  • Recenze smazána na žádost zákazníka

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Z devatdesiat makovic som pouzila 12preco nemate v dotazniku ze tovar je nepouzitelny? Slovenske podnikanie.Aj ked podla nazvu ste zidaci.

    Nemam slov.

    Reakcia obchodu crafty.sk

    Dobry den,
    ani neviem ako mam reagovat... Pokladam tuto recenziu za zly a nevydareny zart. Ak ste dostali podla Vasho subjektivneho usudku nepouzitelny tovar, prosim vyuzite moznost reklamacie. Ziadnu Vasu reklamaciu, ani emailom, ani telefonicky neevidujeme. Odmietame taketo vyjadrenia a hanenie nasej spolocnosti. Vazte prosim svoj slovnik!

  • Neodporúča obchod

    10 %

    be dostala som objednavky a peniaze mi nikto ne vrátil

    Reakcia obchodu crafty.sk

    Dobrý deň pani Kadymova,
    to nemôžete myslieť vážne. Mali ste neúspešný pokus o úhradu a boli ste informovaná systémom, že platba neprebehla úspešne. Boli ste informovaná SMS správou, ktorá Vám bola doručená. Niekoľko krát sme Vás kontaktovali telefonicky a neúspešne. Vzhľadom na to, že ani po týždni objednávka nebola uhradená a na naše správy, emaily a telefonáty ste nereagovali, Vašu objednávku sme zrušili. Objednávka ostala neuhradená a teda žiaden tovar sme Vám vzhľadom na to neodoslali. Kontrolovali ste si prosím výpis z účtu pred tým, ako ste z nás spravili podvodníkov?

    Každopádne, každá situácia sa dá vyriešiť a ocenili by sme radšej férový prístup k veci a riešiť veci priamo s obchodníkom ako napísať sem takúto neobjektívnu recenziu - napokon doposiaľ ste nás ani len nekontaktovali.

  • Príspevok bol na žiadosť autora odstránený.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    • Prišlo nám niečo iné ako sme si objednali tak sme to reklamovali do dnešného dňa sa nám nikto neozval.

    Prišlo nám niečo iné ako sme si objednali tak sme to reklamovali do dnešného dňa sa nám nikto neozval.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    Tovar prišiel poškodený - hodinový strojček bol zabalený v papierovej obálke, ktorá bola od strojčeka roztrhnutá, ručičky boli pokrivené. Obchod by mal zvážiť či používa vhodné balenie. Výdajné miesto nevedelo poskytnúť informáciu čo robiť, ak zásielku nechcem prevziať a odporučilo ma na zákaznícku linku, ktorá mala po pracovnej dobe. Keďže strojček vyčnieval z obálky, jediné ako som mohla skontrolovať zvyšok zásielky bolo že ju prevezmem. Takže mi nezostalo nič iné len tovar prevziať s odporúčaním, že celú situáciu mám reklamovať zasielkovni.