Zobraziť recenzie

Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Nemajú na sklade

    Reakcia obchodu Change Computer

    Ospravedlňujeme sa,
    občas sa stane, že tovar nieje skladom, ale vždy sa snažíme ponúknuť adekvátnu náhradu.

    Ing. Alfréd Choleva

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Predajca ďalej nekomunikuje, na dotazy neodpovedá ani emailom, neberie telefon!
    • Na reklamácie môžte zabudnúť!

    Reakcia obchodu Change Computer

    Dobrý deň pán Murcin.

    Musím sa vám ospravedlniť, prehliadol som váš email a našiel som spätne aj vaše volanie na môj telefon.
    Je mi to ľúto, mal som posledné dni veľmi veľa pracovných povinností a nedopatrením vznikla táto situácia.
    Vybavujem denne 50-100 emailov a asi 50 telefonátov, niekedy to presahuje moje fyzické možnosti.
    Neznamená to, ale v žiadnom prípade že som vás klamal, alebo že nemáte u nás záruku alebo budete mať problém s reklamáciami.
    Stačilo kliknúť na našej stránke www.changecomputer.sk záložku kontakt a zavolať priamo na číslo nášho servisu alebo na predajňu.

    • Na druhej strane ma mrzí , že pri prvom probléme, že sa mi neviete dovolať napíšete cez Heureku nepravdivú a veľmi zavádzajúcu informáciu pre zákazníkov, že „Na reklamácie môžte zabudnúť!“
    • A na druhej strane do recenzie nenapíšte že som vám urobil špeciálnu cenu 299€ namiesto 329€.
    • Proste iba to najhoršie, aj napriek tomu,že vaša žiadosť sa netýkala reklamácie ale pomoci pri zaslaní ovládačov.
    Veľmi radi pomôžeme zákazníkom, pokiaľ je to v našich silách, avšak občas nastane komunikačná chyba a zrazu sme pre zákazníka podvodníci.
    Bolo by asi vhodné sa zamyslieť, či aj vy vo svojej práci nerobíte chyby a občas sa vám nestane podobná situácia.

    Ja si svoju chybu v tomto prípade priznávam a ešte raz sa ospravedlňujem, ale určite to nieje tak ako to píšete v recenzii.
    Sme štandardná firma s 8 zamestnancami, ktorá si plní všetky zákonné povinnosti a snaží sa zákazníkom pomôcť aj nad rámec týchto povinností,
    občas sa ale môže vyskytnúť chybička, na základe ktorej je určite nespravodlivé ohovoriť firmu týmto hrubým spôsobom.

    Verím, že som dostatočne vysvetlil situáciu.

    Čo sa týka ovládačov.
    Na stránke HP nájdete oficiálne tieto ovládače pre Windows 10,ktoré ste našli aj asi aj vy:
    https://support.hp.com/sk-en/drivers/selfservice/hp-15-ba000-notebook-pc-series/10862317/model/12153649?sku=X7H30EA

    Pre Windows 7 niesú bohužiaľ na stránke uvedené a zostáva iba možnosť vyhľadávať ich samostatne pre každé zariadenie priamo na stránkach výrobcu.
    Niekedy sa ale stane, že na niektoré zariadenie v notebooku /WIFI, BT a zvuková karta/ sa nepodarí nájsť správny ovládač.

    Osobne by som odporúčal používať notebook s Windows 10.
    Pokiaľ nemáte zakúpenú licenciu, vieme ju zabezpečiť za 39€ a aj vám notebook kompletne nainštalovať.
    Stačí nám zaslať notebook na adresu uvedenú na faktúre, prípadne prísť osobne na predajňu.

    Pokiaľ trváte a na Windows 7 , vieme to skúsiť , bez garancie výsledku, nakoľko nieje isté, či sa nám podarí nájsť náhradné ovládače pre Win7 na všetky zariadenia.
    Notebook stačí poslať k nám so žiadosťou o inštaláciu.
    Inštalácia je bezplatná, platíte iba dopravu.