-
Je to zlodejská skupina. Kúpil som od nich Spotify a Netflix. Spotify mal neustále výpadky s prihlásením, ktoré som musel riešiť cez podporu a nakoniec mi došla správa 2 mesiace pred ukončením zaplateného obdobia, že si môžem produkt znovu predplatiť na prémium a prihlásiť sa už nešlo. Netflix takisto zaznamenal 2x výpadok prihlásenia pre problémy s platbou, pričom ma obrali o 2 týždne používania a nakoniec mi účet zrušili 1,5 mesiaca pred ukončením zaplateného obdobia. Na moju reklamáciu mi odpovedali, že predplatné mi skončilo a nezaujímali ich doklady, ktoré vlastním a na ďalšie výzvy nereagovali. U týchto zlodejov nikdy viac!!!
-
tato spolocnost funguje zvlastne... ak vobec. zakupil som aktivacny kluc, ktory neprisiel ani po 24h.obchod na e-mail nereaguje a ani cez chat ani cez messenger. vyzera to na podvod, dufam ze sa mylim. kazdopadne je zvlastne ze adresa firmy je len cislo domum aj ked Trstena ma ulice. telefonicky kontkt ziadny.
-
Cena sa mi zdala moc dobrá na to, aby to bola pravda. Zakúpil som dve licencie. Jedna inštalácia bez problémov, program sa aktivoval automaticky, tak som kúpil aj druhú. Pri druhej nebola možná aktivácia. Inštaloval som to v noci, hneď som napísal mail a dopoludnia (v sobotu) som mal v maili nový licenčný kľúč, s ktorým aktivácia prebehla bez problémov. S telefonickou aktiváciou produktov Microsoft mám skúsenosti, takže mi to nepripadalo, ako niečo zložité. Jednu licenciu Office od CD-Keys online používame niekoľko mesiacov aj v práci a bez problémov. Ja osbne odporúčam, dobré ceny, dobrá komunikácia...
-
Tiez som naletel a zakupil 18.9. rocne predlatne na Netflix. Uz po par dnoch prestal ist s tym, ze ucet nieje aktivny. Reklamoval som to mysliac si, ze sa to moze stat . Vcera sa vsak zopakoval vypadok ale uz s hlaskou, ze ucet je pozastaveny a ze nieje zaplateny. 24 hodin hrali mrtveho chrobaka a nakoniec sa aj mne sa dostalo drzosti a arogancie. Myslim ze aj mna bude nakoniec asi cakat podanie na SOI.
-
Treba si na nich fakt dávať pozor. Office Premium pro mi nefunguje ani po dvoch doručených CDkey. Mal mi byť doručený do 48 hodín nový CDkey, ale už je skoro 5 dní a vôbec nereagujú, Funguje len messenger kde je robot. Takže ešte počkám pár dní a dém stránku na preverenie obchodnej inšpekcii a nahlásim na Microsoft nech si preveria licencie, ktoré sú pravdepodobne nelegálne generované.
-
Klamu, zavadzaju!
Na stranke maju uvedenu ze vsetky poziadavky vratane reklamacii budu vybavene do 48 hodin!
ked uz ale napisete reklamaciu, odpovedia vam, ze maju na to az 30 dni!
Nakupite si Netflix, lebo ste trebars na dovolenke. Po dni vam vypadne, a mozete pockat 30 dni na vybavenie vasej reklamacie. To je uz co??-
po tyzdni mi boli vratene peniaze za nefunkcnu sluzbu, cize netrvalo to 30 dni, ale nadalej mam problem s tym, ze na stranke je uvedene ze reaguju a riesia veci do 48 hodin. mozno ine sluzby funguju, ten s netflixom je dost komplikovane a zrejme im to este nefunguje ako ma.
-
Dobrý deň, ďakujeme za spam. Ak sa držíte určitých pravidiel Netflix bude funkčný. Bohužiaľ problém nebol na našej strane. Nie sme roboti a teda sa nedeje všetko hneď ako si zmyslíte. 7 dní v týždni je dostupná zákaznícka podpora a tá sa snaží vyriešiť problémy, ktoré vie. Netflix nezávisí od nás ale od dodávateľa. Zákonne máme na vybavenie reklamácie 30 dní a teda sme žiadny zákon neporušili len tým, že Vy neviete rozlíšiť zákaznícku podporu a reklamačné oddelenie. Pekný deň prajem.
-
-
V reklame maju, ze robia 7 dni v tyzdni aby vysli v ustrety kazdemu. ked zakupite produkt, vtedy sa dozviete, ze na vybavenie reklamacie maju uz max 48 hodin..ok este aj to vydrzite... a ked sa ohlasite po asi 60 ich hodinach ze co sa deje, vtedy vam odpovedia na fb stranke, ze oni vlastne 30 dni maju na vybavenie reklamacie! celé je jedno velke klamstvo a zavádzanie zákaznikov, podavam ich na slovensku obchodnu inspekciu!
-
peniaze vratili po tyzdni, ale nechapem preco je komunikacia obmedzena uz len na mesenger, kde zvatsa vam odpovie chatboot... ale aspon vratia peniaze...
-
Dobrý deň, ďakujeme za spam. Ak sa držíte určitých pravidiel Netflix bude funkčný. Bohužiaľ problém nebol na našej strane. Nie sme roboti a teda sa nedeje všetko hneď ako si zmyslíte. 7 dní v týždni je dostupná zákaznícka podpora a tá sa snaží vyriešiť problémy, ktoré vie. Netflix nezávisí od nás ale od dodávateľa. Zákonne máme na vybavenie reklamácie 30 dní a teda sme žiadny zákon neporušili len tým, že Vy neviete rozlíšiť zákaznícku podporu a reklamačné oddelenie. Pekný deň prajem.
-
Dobrý deň, ďakujeme za spam. Ak sa držíte určitých pravidiel Netflix bude funkčný. Bohužiaľ problém nebol na našej strane. Nie sme roboti a teda sa nedeje všetko hneď ako si zmyslíte. 7 dní v týždni je dostupná zákaznícka podpora a tá sa snaží vyriešiť problémy, ktoré vie. Netflix nezávisí od nás ale od dodávateľa. Zákonne máme na vybavenie reklamácie 30 dní a teda sme žiadny zákon neporušili len tým, že Vy neviete rozlíšiť zákaznícku podporu a reklamačné oddelenie. Pekný deň prajem.
-
-
jediny den mi fungoval netflix, uz treti den mi neodpovedaju na reklamaciu. absolutne neodporucam tento obchod nikomu. komplikovana aktivacia a este sa ani neda spolahnut! sice za polovicu ceny, ale vzdy sa len trapite s nimi. uplne som znechuteny, ako takyto obchod moze vobec fungovat!?
-
peniaze vratili, mozno ze ostatne sluzby funguju v poriadku, ale netflix neodporucam, je to dost komplikovane a zrejme je tam este problem co este nevyriesili.
-
Dobrý deň, ďakujeme za spam. Ak sa držíte určitých pravidiel Netflix bude funkčný. Bohužiaľ problém nebol na našej strane. Nie sme roboti a teda sa nedeje všetko hneď ako si zmyslíte. 7 dní v týždni je dostupná zákaznícka podpora a tá sa snaží vyriešiť problémy, ktoré vie. Netflix nezávisí od nás ale od dodávateľa. Zákonne máme na vybavenie reklamácie 30 dní a teda sme žiadny zákon neporušili len tým, že Vy neviete rozlíšiť zákaznícku podporu a reklamačné oddelenie. Pekný deň prajem.
-
-
Pri Spotify premium už niekoľko týždňov ukazuje na sklade ale stále sa nedá objednať. A to nehovorím ako o....klamavaju cenami, pred dvoma týždňami stál 17€ pred týždňom 19€ a teraz takmer 21€ a to ešte v "zľave ". Rovnako je podozrivé množstvo recenzií ktoré boli odstránené na žiadosť obchodníka.
-
Dobrý deň, treba sa naučiť čítať, nakolko recenzie boli zmazané na žiadosť autora (teda toho, kto recenziu napísal) nie na našu. Pekný deň.
-
-
Zakúpil som ročné predplatné NETFLIXU. Poslali mi nefunkčné prihlasovacie údaje. Pri pokuse o reklamáciu vôbec nereagujú. Takže pozor na nich, sú to podvodníci. Táto skúsenosť ma stála 62€. Neodporúčam!!!
-
Ďakujeme, reklamácia bola vybavená samozrejme ako ináč, ako k Vašej spokojnosti. Nedeje sa všetko v minúte ako si Vy žiadate.
-
-
Eshop si veľmi šikovne vypol možnosť hodnotenia na Heureke, keď získal titul overené zákazníkmi.
Nedajte sa pomýliť jeho kladnými recenziami.
Je to obyčajný podvodník s nelegálnym softwarom. Kúpil som od neho Office Professional Plus 2019, po mesiaci mi produkt spoločnosť Microsoft zablokovala s tým, že sa jedná o tzv. MSDN licenciu, ktorá je určená pre vývojárov a je nepredajná, nakoľko sa po určitom čase zablokuje.
Týmto chcem upozorniť všetkých, ktorý sa nechajú zlákať na najvýhodnejšiu ponuku ako JA, aby neskôr neľutovali.-
Dobrý deň, nie je možné vypnúť hodnotenie na heureke. Prosím napíšte mi číslo Vašej objednávky situáciu preverím a vyriešim k Vašej spokojnosti. Všetky naše licencie sú predávané v súlade so zákonmi, nenazývajte nás podvodníkmi. Ďakujem za spoluprácu.
-