Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú
-
Neodporúča obchod
Všetko bolo ok,len svetielka prišli červenej farby a objednane som mala farebné.
Reakcia obchodu Casa Romantica s.r.o.
Dobry den pani Lucia. Mrzi nas chyba, ktora sa stala pri baleni v sklade. Skoda, ze ste nam nenapisali reklamaciu, asap by sme situaciu vyriesili. Dakujeme za vas nakup a ak mozme pomoct, prosim obratte sa na nas. Situaciu radi vyriesime.
-
Neodporúča obchod
Krabica s tovarom vyzerala, ako keby bola vybratá z pivnice alebo precestovala pol zemegule. Krabica bola celá zaprašená a špinavá.
Veľká krabica Lidl bola pokrčená. Vnútri okrem krabičiek nahádzaný papier.
Otrasné balenie, priam hrôzostrašné. Už viackrát sa k Vám nevrátim.
Váš internetový obchod takto kazí celkový dojem z objednaného tovaru.Reakcia obchodu Casa Romantica s.r.o.
Dobry den p. Adriana. Velmi nas mrzi vasa skusenost aj sklamanie z balenia tovaru a dakujeme za vase hodnotenie. Vzhladom na snahu o opatovne vyuzivanie obaloveho materialu z ekologickych dovodov, aj preto, ze nas eshop je sucastou recyklacneho fondu, pouzivame na ochranu tovaru z dovodu jeho mozneho poskodenia pri prevoze, prave uz pouzity obalovy material. Takmer kazdy zakaznik obalovy material odovzdava do zberneho odpadu a preto okrem novych krabic pouzivame aj tie upotrebene. Zatial sa ziaden zakaznik za 13 rokov nasej existencie na trhu nestazoval. Urcite nas vsak mrzi vas zly pocit z balenia. Ospravedlnujeme sa.
Prajeme vam len vsetko najlepsie v zivote.