Zobraziť recenzie

Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    60 %

    • Dobra cena

    Tovar zle zabalený, prišiel poškodený. Šetria tam kde nemajú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Ceny ?
    • 4€ osobny odber !
    • Katastrofalna komunikacia....
    • Uz nikdy nic neobjednam, neodporucam...

    Objednal som 2x vysavac s dopravou do BA, platba vopred na ucet. Na druhy den ma kontaktoval obchod aby som doplatil este jednu dopravu, ze im to nevychadza, odmietol som, dal som aj iny navrh, ten neakceptovali. Nakoniec objednavku zrusil obchod a vratil peniaze.... Moze sa stat aj vam, ze sa nachtate na skvelu cenu a potom budu vypytovat doplatok !!! Neodporucam!

    Reakcia obchodu BrestTrade

    Vážený Zakaznik,
    Ospravedlňujeme sa Vám za chybu v komunikácii či už z jednej alebo druhej strany. Ako ospravedlnenie od nás máte u nás na predajni malý darček.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Cena na internete je jedna vec a skutočná cena pri platbe na predajni je úplne niečo iné ! V mojom pripade rozdiel 15e. Aby vám na mieste povedali že to bude drahšie lebo chcete platit kartou je dosť úbohé. Navyše ešte platite 4e zato že si prídete tovar osobne vyzdvihnúť!

    Reakcia obchodu BrestTrade

    Dobrý deň, Vážený pane.

    Sú len dve možnosti, prvá je, že neviete čítať a druhá, že ste to nepochopili. Všetky informácie sú napísane na našej stránke. Chcete tovar skoro zadarmo a ešte máme poplatok banke platiť my ? Ale aby sme neodbočili od témy, na koľko nevieme ktorý s uvedených problémov vás ťaží na srdiečku navrhujeme riešenie.

    Problém číslo 1 :
    Vrátiť sa do školy, nájsť učiteľku slovenčiny a požiadať o vrátenie školného.

    Problém číslo 2 :
    Ak ste navštevovali špeciálne školské zariadenie "keď na to má nech ide chlapec študovať, ja mu brániť nebudem" stačí zavolať a podrobne Vám to vysvetlíme aby ste to aj Vy pochopili.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Poslali mi pílu HS301D, ktorá viditeľne nebola nová. Už krabica niesla známky častého rozbaľovania, so strhanými a viditeľne prelepenými nálepkami, faktúra bola prelepená cez ne. V krabici neboli žiadne obalové fólie okolo prístroja, ako som mal v iných Makitách (mám ich viacero). Píla samotná nesie známky použitia, plast je dokonca na jednom mieste poškodený, vyzerá ako po páčení. Niektoré skrutky tiež.
    • Reakcia predajcu na zaslané fotky bola arogantná, úplne ignorovala fotografie a poškodenie. Rovnako arogantný bol telefonát, ktorý po tom nasledoval. A ako pozerám recenzie toho eshopu na internete, nie som sám s takouto skúsenosťou...
    • Píla, zdá sa, naprázdno funguje, tak si ju nechám. Nechcem s tým hulvátskym pánom už nič riešiť. No v každom prípade - treba kupovať inde.

    Reakcia obchodu BrestTrade

    Vážený pán,

    Vaše tvrdenie sa nezakladá na pravde, bolo Vám ponúknuté zaslanie tovaru do spoločnosti MAKITA s.r.o. na posúdenie stavu. Škrabanec na jednej skrutke nie je dôvodom na tvrdenie že stroj je používaný, bohužiaľ nejako skrutky zaťahovať musia keď stroj skladajú. Snažili sme sa Vám to vysvetliť mailovo aj telefonicky, vidíme že to s Vami logicky nepôjde. Poškodzovanie dobrého mena spoločnosti a odrádzanie nových zákazníkov ktoré môže spôsobiť pokles objednávok bude s Vami riešiť náš právnik súdnou cestou.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Obchod ponúka kosačku MAKITA ELM 4121 za najlepšiu cenu 216,2 €, keď si ju objednáte zavolajú vám. Už nie je na sklade, Makita preceňuje a zdražuje - blá blá blá. Tak vám poradia, aby ste kúpili iný model Makita ELM4120, že to je vlastne to isté, lenže to isté to nie je - oje bi na nebi.

    Reakcia obchodu BrestTrade

    Vážený pán,

    všetky parametre a rozdiely Vám boli vysvetlené. Naša spoločnosť je autorizovaný predajca značky MAKITA, nie sme hlavný distribútor. Hlavný distribútor je spoločnosť MAKITA s.r.o ktorá určuje a mení ceny produktov. Pri tel. rozhovore sa zdalo že všetkým informáciám rozumiete, preto nechápeme Vašu recenziu. Škoda že nevieme ohodnotiť my Vás, pane Vy ste.....

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Pri reklamácii si účtujú podľa ich slov poštovné za zaslanie tovaru do servisu od 15eur vyššie (doteraz sa mi to v žiadnom obchode nestalo).
    • Odskúšaný a nepoškodený tovar odmietajú vziať späť.
    • Arogantný a agresívni predávajúci pri vracaní tovaru.

    Takémuto predávajúcemu sa najlepšie vyhýbať. Keď som prišiel vrátiť nepoškodený a nepoužitý (len odskúšaný) tovar v bezchybnom stave v momente ma obklopili traja predavači a jeden arogantný agresívny chlapík s pozláteným obojkom na krku. Povedali mi, že oni tovar naspäť nevezmú lebo som ho odskúšal a keď sa mi nepáči pošlú ho na reklamáciu za čo si zaplatím ešte poštovné aspoň 15 eur (to nepočítam doručenie z a do predajne).

    Reakcia obchodu BrestTrade

    Vážený pán ,,Lukáš" (MK z Tepličiek) po 10 dňoch od kúpi viazačky stavebnej ocele na ktorú Vám tu na predajni ešte Váš kamarát požičiaval ste sa vrátil na predajňu zo špinavou a viditeľne používanou viazačkou s argumentáciou čo to tí Japonci vymysleli, Slabo to viaže, že ste pozerali video a na základe tejto argumentácie ste chcel hneď vrátiť peniaze, načo Vám náš zamestnanec vysvetlil, že tovar je použitý má viditeľné známky používania (10 dní používaný na stavbe) ak nie ste spokojný s funkčnosťou stroja vieme Vám ho poslať na reklamáciu, ale pri neoprávnenej reklamácii Vám bude účtovane poštovné. Z Vašej strany bolo viditeľné, že robotu máte spravenú, ďalšie využitie pre stroj nemáte a Váš kamarát chce určite svoje peniaze späť. Na predajni Vás upozorňovali ostatný zákazníci, že s takýmto hlúpim jednaním sa ešte nestretli. Po Vašom zistení resp. uvedomení sa, že tento pokus o podvod Vám asi tak jednoducho neprejde ste zobrali Váš stroj a pri odchode ste častovali personál kkt. Tu je dôkaz Vášho podvodu, kde sa sám priznávate, že ste ho potreboval len chvíľu na stavbe https://stroje.bazos.sk/inzerat/151761468/predam-makita-dtr181zj.php