-
Pekný deň všetkým,
prístupom BRASTY som sa bohužiaľ zaradil medzi nespokojných zákazníkov. Uprednostnil som tento e-shop na základe recenzií, na čo som spoliehať nemal. Zakúpené hodinky (cena cez 200.- eur) od prvého momentu nefungovali tak, ako by mali, išlo ale o banalitu (sekundová ručička sa pri stopovaní času vracala na druhú sekundu), no nad tým som sa povzniesol. Keď sa mi po pár mesiacoch uvoľnili hodinky po pohybe rukou pri kontrole času, následkom čoho mi spadli čelnou stranou na zem, poškodili sa a prestali fungovať, zostal som prekvapený. V prípade zachytenia o nejaký predmet predpokladáte, že náramok v úchyte nemusí vydržať, ale pri bežnom vytočení zápästia, pri kontrolovaní času, nie. Rozhodol som sa pre reklamáciu, kde som zostal prekvapený z informácie, že sa reklamácia na tento typ závady nevzťahuje. I napriek tomu som sa rozhodol hodinky reklamovať v presvedčení, že e-shop jednoducho pochopí, že predal nekvalitný produkt, alebo sa bude snažiť vzniknutú situáciu nejakým spôsobom vyriešiť. Reklamácia nebola uznaná, no obdržal som ponuku na opravu hodiniek v cene cca 50.- eur. Zostal som veľmi nemilo prekvapený a ponuku som ako absurdnú odmietol. Príde mi nekorektné predať nekvalitný tovar a ešte si pýtať po jeho znefunkčnení peniaze za opravu. Každému zo zákazníkov doporučujem pred zakúpením akéhokoľvek tovaru z tohto e-shopu si najskôr prečítať, na čo všetko sa vzťahuje reklamácia a až potom si tovar kúpiť. Može sa stať, že zostanete nemilo prekvapený, ako som zostal aj ja.
Jozef Malík -
Opäť ďalšia objednávka na brasty a zase na výbornú, nemám tomuto obchodu čo vytknúť. Nakupujem tam pravidelne už niekoľko rokov a veľmi sa mi páči, že za tú dobu ponuku sortimentu tak veľmi rozšírili. Začínala som u nich s parfumami a teraz som tam brala aj hodinky a k môjmu milému prekvapeniu aj vlasovku. Nemusela som tak objednávať tovar z niekoľkých obchodov, ale pekne som všetko našla na jednom mieste, čo som teraz pred Vianocami celkom ocenila, pretože som ušetrila za poštovné a hlavne som ušetrila čas, pretože som nemusela behať sem a tam na poštu.
Tentokrát som brala celkom dosť darčekov a to vrátane hodiniek. A kvôli tým túto recenziu píšem. Prekvapila ma celkom nízka cena, ktorá bola oproti konkurencii dosť výrazná a tak som sa niekoľkokrát presviedčala, či sa jedná o rovnaký model. A išlo a ja som ušetrila odhadom cez tisícku. Hodinky prišli parádne zabalené a objednávka bola vybavená opäť bleskovo. Vlasovka nebola nijako poničená. Môžem hodnotiť s postupom času, ako sa v brasty naučili objednávky baliť tak, aby vydržali aj zaobchádzanie pošty :D Myslím, že tie ich balíky mohli padať aj z okna a nič by sa im nestalo :D Za mňa super nákup a určite odporúčam všetkým vyskúšať tento obchod. -
Vážení zákazníci,
Žiadam vás, aby ste si dobre zvážili nakupovať v tomto obchode. Ak budete mať šťastie na daný tovar, bude všetko v poriadku. Ak nie, nechcite riešiť / zažiť reklamáciu s týmto obchodom. Nemáte šancu uspieť.
Kúpil som žene náramkové hodinky za bezmála 200 eur na Vianoce. Tešila sa im a zozačiatku sa ich bála aj nosiť, aby si ich nezničila. Naveľa ich začala nosiť a bola nadšená. Radosť však netrvala dlho. Asi po pár mesiacoch sa do nich dostala vlhkosť. Upozorňujem, že sú vodotesné. Teda mali byť. Keď som napísal do obchodu, odpísali mi, že sa to stáva a je to v poriadku. Poslali mi link na ich stránku, ako to riešiť. Postupoval som podľa toho, no nič sa nezmenilo. Naopak. Jemné zarosenie sa zmenilo na hrubé. Nijako sa mi ich nepodarilo vysušiť. Tak som ich poslal do obchodu na reklamáciu. Bol som si istý, že to musí dopadnúť dobre, nakoľko sa s hodinkami zaobchádzalo ako s klenotom. Nikdy neboli ponorené, ani nijako namočené do vody, i keď by kľudne byť mohli. Nikdy v nich nebola menená batéria a ochranná nálepka nebola poškodená. Napriek tomu, čuduj sa svete, mi reklamácia bola zamietnutá z dôvodu nesprávneho zaobchádzania. Neviem, či obyčajné nosenie je nesprávne zaobchádzanie. Možno sú určené na uloženie do vitríny, ale potom to mohli napísať k tovaru. Čo je ale zlatý klinec... Na svojej stránke vo FAQ tvrdia, že tá vlhkosť je v poriadku a môže sa to stať. V odpovedi na reklamáciu už naopak tvrdili, že tá dlhodobá vlhkosť hodinky nenávratne poškodila a nie sú možné opraviť. Skúška vodotesnosti však dopadla dobre. Citujem:
Servis skúškou vodotesnosti vylúčil, že by do hodiniek mohla preniknúť vlhkosť samovoľne. Prikladáme lístok z tlakového prístroja. Muselo teda dôjsť k porušeniu zásad užívania zo strany zákazníka. Z tohto dôvodu nie je možné reklamáciu uznať.
Ak je teda vodotesnosť v poriadku, ako som ju tam, resp. moja žena dostala? Kúzlom? Na stránke tvrdia, že stláčaním tlačidiel alebo nastavovaním hodiniek pri vytiahnutí kolieska. Nastavoval som ich len raz a na začiatku. Viac nebolo treba, lebo išli presne, čo chválim. Takže aké "porušenie zásad zo strany zákazníka"???
Prosím vás všetkých, zvážte, či podporíte obchod takýchto praktík pri vybavovaní reklamácie a nakúpite od nich niečo.
Ja isto už nikdy nie a zvážim právnu cestu.
Veľa šťastia na dobrý produkt bez nutnosti reklamácie vám všetkým. -
Dobry den prajeme,
ospravedlnujeme sa za neprijemnu skusenost s nakupom v nasom eshope. Vzdy sa nam taketo spravy tazko citaju.
Uznavame, ze prislo ku pochybeniu pri expedovani Vasej objednavky z dovodu nespravneho zaskladnenia tohto tovaru skor ako fyzicky prisiel na nas interny sklad. Preto sme tovar nevedeli ihned odoslat co samozrejme z nasej strany nebol spravny postup. Prijali sme aktualne vsetky napravne kroky, aby sa taketo chyby v buducnosti neopakovali.
Este raz sa ospravedlnujeme.
S pozdravom
Tím Brasty -
NEDOPORUČUJEM tento obchod!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ľudia, prosím vás nikdy si nič neobjedávajte z tohto tupého obchodu!!!Ušetríte si peniaze aj nervy, obchod zavádza a klame na svojich internetových stránkach, že vám tovar doručí, no NEDORUČÍ!!!!!!!!!!!
Oni toho nie sú schopní!!!!!!!!!!!
Pri mojej objednávke mali pri tovare uvedené, že bude doručený DO PIATKU!!!!!! Objednávku som robila V STREDU a zaplatila ju kartou a v piatok tovar ešte nebol ani odoslaný a po 20tich telefonatoch a XY emailoch som z nich dostala, že by nebol odoslaný ani v PONDELOK, takže kde je to doručenie na ďalší deň??????????????????!!!!!!!!!!!!!!!
Vraj doručujú na ďalší deň len objednávky do 14tej hodiny, ale objednávky po 14tej nie sú schopní doručiť ani na tretí deň od odoslania!!!!!!!!Je to KLAMSTVO a obrovská LOŽ, nenechajte sa OKLAMAŤ!!!!!!!!!!!!!
Objednávku navyše drzo vystornovali bez mojej žiadosti, lebo pani asi s mozgovou kapacitou dážďovky tak vraj pochopila môj email!!!!!!!!!!!!!!!!!!Ja som ale nikde neuviedla, že želám si teda objednávku vystornovať, napísala som iba, že ak mi nepríde do mne prípustného dátumu tak ju budem žiaľ nútená vystornovať. Je to jedna tupá banda a naozaj si ľudia rozmyslite, že komu dávate zarobiť svoje peniaze, existuje X iných spoľahlivých obchodov, toto je hnus, des a ešte aj totálna drzosť!!!!!!!!!!!!Som len veľmi zvedavá, ako dlho mi budú vracať peniaze!!!!!!!!!!!!-
A to som ich ešte v objednávke milo poprosila, aby ju doručili do piatku, že by ma to veľmi potešilo. Nechápem, absolútne nechápem, ako niekto môže v dnešnej dobe tak klamať, že tovar nie je schopný odoslať ani v PONDELOK, pritom na stránke je uvedené, že bude doručený do piatku. O svojvolnom a drzom vystornovaní objednávky zamestnankyňou nebudem ani už písať, je to vrchol drzosti a hlavne totálna tuposť pracovníčky, ktorá sa pred úkonom absolútne nespýtala a nepotvrdila si, či o to má zákazník záujem a či teda radšej nepočká do doručenia, ktoré bude v deň XXX. Správanie a spôsob riešenia je absolútne NEPROFESIONÁLNY!!!!!!!
-
Dobry den prajeme,
ospravedlnujeme sa za neprijemnu skusenost s nakupom v nasom eshope. Vzdy sa nam taketo spravy tazko citaju.
Uznavame, ze prislo ku pochybeniu pri expedovani Vasej objednavky z dovodu nespravneho zaskladnenia tohto tovaru skor ako fyzicky prisiel na nas interny sklad. Preto sme tovar nevedeli ihned odoslat co samozrejme z nasej strany nebol spravny postup. Prijali sme aktualne vsetky napravne kroky, aby sa taketo chyby v buducnosti neopakovali.
Este raz sa ospravedlnujeme.
S pozdravom
Tím Brasty
-
-
Dobrý deň pani Kleimanová,
mrzí nás, že Vám tovar zakúpený u nás pripadá ako neoriginálny.
Konkrétne tento parfém CK Eternity je jeden z našich najpredávanejších a je absolútne nemysliteľné, že by sme predávali neoriginálny tovar.
Za to ručíme svojim menom už vyše 10 rokov, čo sme na trhu.
Sme veľká spoločnosť pôsobiaca v celej Európe a nakupujeme výhradne od autorizovaných distribútorov.
Je nemožné, že by sa do našej distribúcie dostal neoriginálny tovar.
Navyše tovar možno vždy vyskúšať a vrátiť, to Vám garantuje zákon. Nič neriskujete.
V prípade, že Vám parfémy z internetu prídu ako neoriginálne ,máte možnosť ich do 14 dní vrátiť bez udania dôvodu a
následne zakúpiť totožný tovar v kamennej parfumérii.
Garantujeme Vám, že tam zakúpite rovnaký tovar len podstatne drahšie.
Krásny deň prajeme!
Tím BRASTY .SK -
V Brasty .ak som si objednala parfumovanú toaletnú vodu Eternity 100ml od Calvina Kleimanová,bez ohlásenia dodania prišla za 4 dní a kvalita,pofidérna fejk!Ani vôňa,ani kvalita nesúhlasí S originálom!A po objednávke cena stúpla!Viac odtiaľ nekupujeme a NEODPORÚČAM!!!
-
Rada by som napísala pozitívne hodnotenie eshopu Brasty.
Nakupujem tu uz niekolko rokov hlavne parfemy a kozmetiku.
Nedavno som si kupila aj hodinky a su super. Teraz zaradili do predaja aj sperky, z coho mam velku radost a chystam sa tiez nieco kupit.
Ked nakupujem som vzdy maximalne spokojna, tovar za najlepsie ceny, rychle dorucenie a vzdy skvelo zabalene.
Som moc rada, ze mam "svoj" eshop, na ktory je vzdy spolah.
Zelam Brasty vela spokojnych zakaznikov a co najmenej reklamacii.
Janka -
Syn mi na narodeniny kúpil hodinky MK ...nakoľko sú krásne trblietavé s kamienkami nosila som ich ozaj málo...vypadali mi kamienky , tak som ich poslala na reklamáciu, ktorá mi nebola uznana. Vraj, zlé zaobchádzanie...už neviem ako sa majú nosiť hodinky, asi len na zlomenej ruke....takže tento obchod neodporúčam...Jana
-
Objednal jsem si pres brasty.sk hodinky jako darcek. Nevyhovoval velikosti a tak jsem vyuzil zakonnou moznost tovar vratit. Bohuzel firma je to z cech. Musite i pres prevzeti na slovensku platit cca 10€ za postovne, ackoliv i dle jejich vop vam musi vratit vsechny platby i za postovne, dodanie a fopravu. Je to zjevne firma o jednom cloveku na slovensku. Nedovolate se korektniho pristupu. Priste uz u nich nikdy nenakoupim nic. Zvazuji podani podnetu na soi.
-
uz druha objednavka 10ml vzorkov parfemov.v 90 percent obsahuju tu istu odpuzujucu zlozku. podozrenie ze parfemy nie su original, alebo ze su pokazene.tiez je mozne ze na slovensko posielaju druhotriedny tovar ,ako je tomu u potravin a ovocia.tie iste parfemy zakupene inde krasne vonaju
-
Moja reklamácia nebola vybavená v zmysle Zákona o ochrane spotrebiteľa 250/2007 Z.z. §7.Doklad o vybavení reklamácie neobsahuje potrebné záležitosti. Ich povinnosťou bolo uviesť komu mám poslať hodinky na odborné posúdenie. Ďalej porušili §9 toho istého zákona Agresívne obchodné praktiky - tvrdia mi, že doba počas, ktorej sú hodinky na odbornom posúdení sa nezapočítava do záručnej doby. Na e-maily ohľadom určenej osoby a spôsobu úhrady týchto nákladov mi neodpovedajú.
-
Parfem so si objednal 6.5.2015 o 10:00,a prislo mi to 7.5.2015 o 8:00. Bol to orginal parfem,nie ako u parfums sk kde predavaju nieka zmiesaniny ktoren sa ani nepodobaju na orginal..ORPE SK vrele odporucam..