Prihlásiť sa a pridať recenziu

Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Recenzia bola vymazaná z dôvodu porušenia obchodných podmienok. Hodnotenie bolo napísané konkurenčným obchodom.

  • 10 %

    Zdravim.
    Tovar (TV samsung) som objednavala v 1/23. Vsetko bolo ok. Avsak nepresiel pomaly ani rok a TV prestala fungovat :( .
    Vobec netusim ako to vyreklamovať kedze stranka nefunguje, resp. ci sa to vobec bude dat vyreklamovat. Ale tovar mam este rok v zaruke. Da sa s tym nieco robit?

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Objednávka stornovana obchodom nasledujuci den
    • Ziadna komunikacia - ked sam nenapisem ignoracia (pisal som nie len na info ale aj na mail odkial prislo potvrdenie objednavky - [email protected] )
    • Peniaze dodnes nevratene (240€), je to uz 6 tyzdnov
    • Chystam sa na policiu a SOI, ale nadeje si nerobim
    • Na mail prisla odpoved, ze ucet je blokovany policiou (ktovie preco), tazko povedat ci pravda. V kazdom pripade co ja s tym, hlavne, ze nemali problem prijmat dalsie objednavky.
    • Sme na Slovensku, najpravdepodobnejsie sa jedna o podvod, pripadne riadeny bankrot s tunelom

    Nocna mora pred vianocami, pride mi to vhodne nacasovane ale mozno som len cynik.

  • 10 %

    • tovar nedorazil

    Ľudia treba ísť podať TO, včera sa mi ozval vyšetrovateľ a ubezpečil ma, že všetky finančné prostriedky a tovary budú vrátené, len nevedel povedať presne kedy. Účty majú momentálne blokované, čaká sa kým ich prokurátor uvoľní a následne nám budú peniaze vrátené.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Skončili činnosť, nereagujú na emaily.

  • 10 %

    • Nekupovať !!!

    8.12.2023, osem dní po tom ako prebehla platba kartou, tovar som nedostal a stránku medzi tým zrušili, požiadal moju banku - SLSP o VRÁTENIE PLATBY OD OBCHODNÍKA. Po telefonickom rozhovore s operátorkou zo SLSP som dostal mailový kontakt a inštrukcie ako mám postupovať a čo všetko poslať mailom aby sa tým začali zaoberať a riešiť to. Všetko som poslal a čakal som ... Dnes, čuduj sa svete, mi prišlo vyjadrenie, že mi peniaze vrátia. Neverím vlastným očiam, ale po mesiaci a pol mám peniaze naspäť cez banku.
    Neviem vám povedať ako dlho po platbe sa dá tento postup vrátenia platby od obchodníka uplatniť, ale skúste aj ostatní tento postup, myslím že banka to prešetrovala a dospela k názoru, že to bol vážne podvod.
    Držím palce.

  • 10 %

    v novembri objednaný tovar za cca 600 eur, zaplatene cez plat.bránu , tovar nedorucený ani platba nevratena, na maili neodpovedaju a telefony nedostupné. Týmto žiadam ako vedenie obchodu bonusko.sk tak aj ostatných poškodených aby ma kontaktovali na [email protected], 0903544795.

  • 10 %

    • - nevrátený tovar z reklamácie

    Požiadam nejakú oprávnenú osobu z BONUSKO.sk aby ma kontaktovala, aby sme mohli doriešiť vrátenie tovaru z reklamácie. Na e-maily neodpovedáte. Mali ste mi 01.12.2023 vrátiť tovar z reklamácie. Kontaktovala som aj DPD, ktorá mi oznámila že zásielku xyz neevidujú odosielateľom do prepravy zadanú. Evidujú ju len ako objednávku na prepravu vytvorenú. Kontaktujte ma na [email protected]

  • 10 %

    • nic
    • zruseny web, email nedorucitelny, telefon detto

    DPHckari s x srockami, snad tentoraz im uz PZSR klepne po prstoch a skoncia v base po hromadnom TO

  • Odporúča obchod

    70 %

    Rýchle doručenie

  • 10 %

    Zdravim všetkých koho obrali ako mňa....ak sa Vám to stalo tiež zvažujem hromadnú žalobu musí nás byť dosť ak teda chcete napíšte na [email protected]. čaute

  • 10 %

    Pred rokom som kúpil od nich iPhone 12 a teraz mi objavila čierna bublina alebo bodka na obrazovke. Chcel som poslať na reklamáciu, ale odpovedali na môj mail, že nedá sa reklamovať. Pozeral som, že už ani webovú stránku nemajú aktívnu, na google píše že zavreli. Neviem čo mám teraz robiť... Mám mobil s chybou... pozeral som serviz na to, tam mi dali cenu na opravu 230 eur... takže neviem... a mobil je ešte skoro rok v záruke.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Objednavka bola prijata o par dni stranka nefunguje a objednavka bola stornovana je to asi podvod.bohužial peniaze som odoslala doteraz sa mi nevratili .
  • 20 %

    • Reklamácia

    Po roku sa robotický vysavac pokazil a poslali sme h na reklamáciu, obdržali ho a ďalej nereagujú, vysavac nevrátili ani nevyreklamovali.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Objednaný zaplatený cez internet, obchod zrušil objednávku a peniaze naspäť nezaslal!
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Tovar nedostany

    Kolo obchodu som Musel som zrušiť bankomatovu kartu.
    Pravdepodobne pôjdem na políciu podať trestne oznámenie keďže obchod nekomunikuje.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Nemam peniaze ani tovar. Stornovali objednavku a peniaze nevratili. Neda sa nikam dovolat a na maily nereaguju.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • zrušená stránka
    • neodpovedajú na e-mailovú komunikáciu
    • nie je možné sa spojiť telefonicky

    Zaplatený tovar, nám nebol doručený na nami zadanú adresu. Obchod nekomunikujem. Prišla mi správa o osobnom prevzatí tovaru, ale prevádzka je zatvorená.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Peniaze poslané,tovar neprišiel

    Ako čítam recenzie za posledný týždeň, rovnaká skúsenosť,tovar za 515e, zaplatený dopredu, po týždni mail, že objednávka bola stornovaná bez udania dôvodu a peniaze pošleme v " čo najkratšom čase "... Ako tak čítam,vyzerá ,že nikdy ....

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Zrušenie objednávky

    Za svoju objednávku som zaplatil všetko bolo v poriadku po pár dňoch sa stav zásielky nemenil. Prišiel mail že objednávka je stornovana a že vrátia peniaze prešli 3 dní a niet ani peniaze a ani tovar tento obchod neodporúčam