Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    strasny vyrobok. nikomu by som ho neodporucal. pri prvom koseni sa noz vykrutil ako paragraf no vyborny cinsky vyrobok. tak zalozit si ho na stolik a pozerat sa nan

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • tovar nebol v predajni a nezdá sa mi dopredu zaplatiť celú sumu,keď nevedia kedy bude na sklade uvedená kosačka

    Reakcia obchodu BOEL

    Dobrý deň
    Mrzí nás negatívna skúsenosť, len taká pripomienka keďže to nie je naša chyba, treba si poriadne všímať čo je napísané pri produkte aký je stav skladu, mali sme tam jasne napísané že je tovar vypredaný a nie je skladom, čiže je to žiaľ Vaša chyba , buď nedopatrením alebo nechtiac ste si to nevšimli, aký je stav skladu.

    S pozdravom
    BOEL

  • Neodporúča obchod

    Tovar som musel zapltit 2x.Najprv na ucet BoelupPotom este raz dorucovatelovi

    Reakcia obchodu BOEL

    Dobrý deň
    Vo Vašej objednávke ste si jasne zadali platbu na dobierku, riadili sme sa Vašou objednávkou. Žiaľ je to Vaša chyba že ste zaplatili 2 krát. Treba sa riadiť pokynmi ktoré sú na Objednávke a nedošlo by k nedorozumeniam. Samozrejme sme Vám čiastku vrátili späť na Váš účet.
    S pozdravom
    BOEL

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Nedá sa zistiť cez internet,ani telefonicky o stave objednávky.
    • Dlhe čakanie na dodávku,tovar som kúpil v inom obchode ihneď.
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • slaba komunikacia
    • pri telefonickej komunikacii, ked som sa snazil zistit preco bol tovar prelepeny paskou predavajuceho, bol predavajuci na moj vkus dost agresivny a spytal sa ma arogantne ci nemal nahodou postrekovac poslat na prebal do firmy Solo
    • jednoducho to zhrniem tak, ze toto bol moj posledny nakup od predajcu BOEL

    Mechanicky postrekovac Solo 475 COMFORT prisiel uz v otvorenej krabici no prelepenej paskou predavajuceho. Pre mna velke sklamanie. Predajca BOEL mi mohol zavolat a spytat sa ma ci takyto tovar akceptujem. Kazdy ma rad ak tovar pride v neporusenom/neotvorenom baleni priamo od vyrobcu. Jasne mohol som to vsetko vratit firme BOEL naspat, ale koli jednej nadrozmernej polozke "teleskopickemu predlzeniu 120-230 cm Solo" a vobec celkovej vekosti balika (krabica od nejakej motorovej kosacky) v ktorom vsetky veci prisli, som sa nakoniec rozhodol s postrekovacom urobit test podla navodu na obsluhu, ktory dopadol v norme. Len nedavno som jednemu predajcovi vracal tovar a na postovnom som prerobil €42,15 a nemal som chut to iste podstupovat s BOELom. Preto ten risk.

    Reakcia obchodu BOEL

    Dobrý deň
    Mrzí nás Vaša negatívna skúsenosť s naším e-shopom. Ku každému zákazníkovi sa správame s úctou a rešpektom. Pred odoslaním tovaru sa snažíme tovar riadne skontrolovať či je všetko v poriadku, preto bola krabica prelepená našou páskou . Tovar bol v najlepšom poriadku takže nerozumieme Vašej negatívnej recenzii.
    S úctou BOEL

  • Neodporúča obchod

    10 %

    reklamuju to co nemaju a ak ano tak dodanie 2 mesiace

    Reakcia obchodu BOEL

    Dobrý deň,pravdepodobne pri objednávaní ste si nevšimli že tovar ktorý ste si objednávali bol uvedený ako vypredaný a ihneď sme vás o tejto situácii informovali mailom.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Zajtra ruším objednávku.

    Reakcia obchodu BOEL

    Dobrý deň
    Mrzí nás Vaša nespokojnosť ale na stránke sme mali jasne napísané že tovar nie je skladom a je vypredaný. Treba pozorne čítať a všímať si stav skladu.
    S pozdravom
    BOEL

  • Neodporúča obchod

    Se poate livra oriunde in Europa in ziua de , tehnologia rezolva problemele.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Z mojej objednávky mi boli riadne doručené iba závlačky. Rotačnú kosačku som dostal až po reklamácii za nedodanie tovaru a ochranné okuliare som nedostal ani doteraz. Tak aká spokojnosť?

  • Neodporúča obchod

    10 %

    nereagujú na mailové správy a neodpovedajú na správy

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • 10 dní a nič
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Rychle dodanie
    • Tovar sa pri montáži úplne rozpadol.
    • Pravý bočný plast bol prasknutý. Mojom chybou som vsak vyhodil fakturu, tak som tovar nemohol reklamovať. Vyhodených 20€!

    Reakcia obchodu BOEL

    Dobrý deň.Ak ste mali problém stačilo zavolať telefonicky a problém by sme vyriešili aj napriek tomu
    že ste zahodili faktúru.Počas celého dňa sa Vám nevieme dovolať?

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Tovar nedošiel a ani žiadny oznam !!!!????
    • Čakám.

    Reakcia obchodu BOEL

    Dobrý deň,
    Tovar Vám nemohol byť doručený keďže ste si ako spôsob dodania zadali OSOBNÉ PREVZATIE na predajni vo Veľkom Kýri. Tovar tu máte na predajni pripravený od 11.9.2019 o čom sme Vás informovali aj Emailom.
    S pozdravom
    firma BOEL

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Zatiaľ márne čakám na tovar.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Nepribalena faktura a teda zaručny list k virobku
    • nekomunikacia na spetny mail o žiadost poslania faktury z 11.5.2018

    Reakcia obchodu BOEL

    Dobrý deň,
    v každom balíku je pribalená aj faktúra. Mrzí nás vzniknutá situácia, žiadny email o žiadosti sme však nedostali. Snažíme sa v každom prípade vyjsť v ústrety zákazníkom pre ich spokojnosť a ďalšiu spoluprácu.

  • Neodporúča obchod

    Tovar dorazil za 1 deň

    • Nôž nepasoval na kosačku

    Tovar zakúpený a určený na môj výrobok(kosačku MTD 34-11E) nepasoval na daný model.Ďakujem.

    Reakcia obchodu BOEL

    Dobrý deň.Nôž sme Vám poslali taký aký ste uviedli v objednávke.Ak ste si neboli istý že či sa bude alebo nebude hodiť stačilo zavolať alebo napísať a boli by sme Vám poradili že ten nôž čo ste si objednali sa hodí alebo nie na vašu kosačku.Tovar by sme radi vymenili za taký typ ktorý by ste potrebovali s výrobného štítku kosačky.Na náš telefonát ste nereagovali.
    S úctou Boel

  • Neodporúča obchod

    • Nezáujem o zákazníka

    Tovar bol objednaný, ale nedodaný !!!

    Reakcia obchodu BOEL

    Dobrý deň
    Dňa 15.8.2017 sme Vám okamžite obratom písali e-mail ohľadom stavu Vašej objednávky ale žiaľ nedostali sme od Vás žiadnu odpoveď. Nereagovali ste na Náš email. Pravdepodobne došlo k nedorozumeniu Vaša recenzia je nepravdivá. Mrzí nás negatívna skúsenosť.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    Tovar prisiel poskodeny,nefunkcny,neodporucam nakup.

    Reakcia obchodu BOEL

    Dobrý deň
    Veľmi nás mrzí vzniknutý problém zo zásielkou žiaľ k poškodeniu tovaru prišlo počas prepravy,objednávka bola prijatá dňa 17.6.2017 v sobotu a expedovaná dňa 19.6.2017 v pondelok. Prepravnou službou bola zásielka prevzatá nepoškodená a v poriadku. Po tel.rozhovore sme si vzniknutý problém vysvetlili, stačilo pri preberaní zásielky a zistení poškodenia zavolať na naše tel.číslo a problém by sme okamžite riešili výmenou poškodenej časti ktorá vznikla počas prepravy a nemali sme na jej poškodenie vplyv.
    S úctou firma BOEL

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    • Chyby v cenach na eshope.
    • Email pre reklamacie im nefunguje.
    • Neda sa dovolat.

    Neodporucam.

  • Neodporúča obchod

    50 %

    objednala som si nôž do kosačky MTD 32-10. Nôž bol o 1 cm dlhší, takže ho bolo treba ešte upraviť.