Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Tovar prišiel
    • Ťažkopádna komunikácia do ticha
    • Nekvalitný tovar - hneď dve položky z prvej objednávky skončili v koši, prvá hneď za 8 eur (tuhý deodorant) a druhá po 2 mesiacoch používania za 30 eur (difuzer)
    • Neochota v prípade snahy o riešenie reklamácie

    Možno dobrý obchod, ak je dodaný tovar v dobrom stave. V prípade problémov ale neodporúčam - komunikácia ide do ticha, človek sa musí viackrát pripomínať, aby mu vôbec prišla nejaká odpoveď, vždy ma odbavili tým, že sa opýtajú dodávateľa a ozvú sa, no neozvali... Toto sa stalo aj pri deodorante, ktorý prišiel akoby s vyzrazanou plesňou na povrchu, nevedela som ho ani vytlačiť za tuším cca 8 eur... Nebol na ňom ani dátum spotreby... Po opakovane vybudovanej komunikácii som si povedala, že kašlem na to. Iný profi eshop by okamžite navrhol, že samozrejme náklady na vrátenie tovaru by šli na nich, keďže chyba bola na ich strane, dodaný produkt šiel do koša. Ale ok. Ale keď sa mi po asi 2 mesiacoch pokazil aj difuzer, ktorý bol súčasťou objednávky, tak obchod reagoval rovnako - musela som sa pripomínať. To už by som tak nenechala, ale nemám už originál skatulu ani faktúru, keby boli ochotní, vyjdú v ústrety, keďže to bolo cez e-shop a mnohé už dnes posielajú faktúry iba v prílohe emailu... No nie, opäť komunikácia do ticha, už ich kašlem, tu už nikdy nenakupim. Takže odporúčam druhým iba v prípade objednávky tovaru, ktory sa nemá ako pokaziť, v prípade problémov nie sú ani trochu ústretoví.

    Reakcia obchodu BIOpotravinyRAJ

    Dobrý deň,
    čo sa týka deodorantu, nejde o vadu produktu, niektoré deodoranty sa ťažšie vysúvajú a to čo bolo uvedené ako pleseň, je len vyzrážaný produkt, zároveň aj bolo odpísané, že je samozrejme možnosť nám ho poslať späť. Ale k tomuto úkonu nedošlo. Prekontrolovali sme deodoranty rovnakej šarže a žiaden z deodorantov nevykazoval známky žiadnych plesní. Čo sa týka záruky, podľa platnej legislatívy, niektoré kozmetické produkty nemusia mať uvedený konkrétny dátum, ale uvádza sa dátum spotreby od otvorenia, v tomto prípade 12 mesiacov.

    V prípade reklamácie difuzéra, samozrejme vzniká nárok na reklamáciu, na ktorú je potrebné mať faktúru, celé príslušenstvo a vypísaný reklamačný protokol a všetko spolu poslať naspäť k nám. Vzhľadom na to, že išlo o e-shopovú objednávku, tak faktúru je možné opakovane zaslať. Požiadavka to chcieť riešiť s nekompletným balením bola v stave riešenia a z našej strany ochota nefungujúci produkt postúpiť na reklamáciu u výrobcu, ale produkt nám nebol zaslaný.

  • ...neuveritelne neprofesionalne...

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Rýchle dodanie tovaru
    • Tovar má celkovú záruku 3 roky a mne prišiel tovar s dátumom spotreby do 31.12.2021. Zo zákona by nemali takýto tovar s končiacou zárukov ani predávať. Určite si u nich už nič neobjednám.

    Už samotný obchod urobil chybu, že zobral tovar, konopnú tinktúru, ktorá obsahuje 80%-tný lieh a je dodávaná v plastových 30ml fľaštičkách. Keby som vedel že tovar bude dodaný v plaste, nikdy si ho neobjednám. Do každého plastového obalu už pri výrobe sa pridáva plastikovadlo, ftalát, ktorý dodáva obalu pružnosť ale pri tom je vysoko karcinogénny, rakovinotvorný. Lieh dokonale naviaže tieto škodlivé látky z plastovej fľašatičky na seba a my to všetko skonzumujeme. Takýto tovar by mal byť jednoznačne balený u výrobcu do sklených obalov.

    Reakcia obchodu BIOpotravinyRAJ

    Výrobca nepoužíva obyčajné PET flaštičky ale materiál, ktorý spĺňa limity na styk s potravinami. Tieto obaly sú certifikované a neovplyvňujú organoleptické vlastnosti potravín, pričom spĺňajú požiadavky dané článkom 3 Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady č. 1935/2004 o materiáloch a predmetoch určených na styk s potravinami. Vo fľaštičkách nie je 80% lieh ale je riedený na 40% a tak ako sa robia iné tinktúry, tak aj táto (konopná) je výluh v 40% destiláte.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Chyba osobny kontakt
  • Neodporúča obchod

    60 %

    Vybavenie objednávky trvalo dlho a zlý výber dopravcu - komunikácia cez mail a presmerovanie zásielky je zdĺhavé a nie každý má prístup na mail v zamestnaní . Postačí číslo vodiča ktorý zásielku doručuje ako napr. Sloven.pošta .

    Reakcia obchodu BIOpotravinyRAJ

    Za roky prevádzkovania e-shopu sme vystriedali viac prepravcov a GLS je najspoľahlivejší. Pri uzatváraní nákupu je to na stránke oznámené, že zasielame cez GLS. Zákazníkovi je posielaný nie len mail, ale aj SMS a potom kuriér telefonuje. My nemôžeme za to, že si klient nevie pozrieť mail či SMS vo svojom zamestnaní. Prepravca sa snaží doručiť balík, ktorý má naložený na aute, ktoré rozváža po určitej trase, ale ak zákazník požaduje zmenu adresy doručenia, lebo sám mení pôsobisko, tak to nie je jednoduché doručiť, lebo balík sa musí na druhý deň preložiť druhému kuriérovi. Odporúčame, aby si klienti dopredu zadali správne miesto prebratia tovaru, aby to nebolo nutné presmerovávať. Ak máme tovar skladom, pri zadaní správnej adresy, má väčšina klientov tovar na druhý deň doma. Ak je objednaný tovar, ktorý má na stránke príznak "na objednávku" je zrejmá, že ho nedržíme skladom a dodanie potrvá aj niekoľko dní.

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Tovar dorazil za 1 deň

    Perga zvláštne zapácha, nejde ju konzumovať.

    Reakcia obchodu BIOpotravinyRAJ

    Zákazníčka nás nekontaktovala, že sa jej niečo na Perge nezdá a tak sa ku kvalite nevieme vyjadriť. Ak by nám ju poslala a naozaj by zapáchala, tak by sme tovar vymenili, alebo vrátili peniaze. Otvorili sme Pergu s rovnakou šaržou a nezapáchala. Ani iní klienti, čo si tú istú Pergu zakúpili a kupujú ju opakovane, nám zhoršenú kvalitu neavízovali. Perga je kvasený včelí peľ a tak má inú vôňu a chuť, ako peľ: https://www.ezopress.sk/2017/05/ambrosia-perga-vceli-chlieb-pokrm-bohov/

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Nedostala som info k platbe ani po kontaktovaní. Obchod mi doteraz 2 týždne po urobeni objednávky neodpovedal.
  • Zboží mi zatím nepřišlo, je to spíše o dopravci. Byla zvolena firma GLS, která bez předchozího upozornění, kdy bude zásilku doručovat, rovnou telefonovala, že stojí před dveřmi domu, ať si pro zásilku zajdu, ale bohužel zrovna jsem nebyla doma. Od té doby (již je to třetí den) se mi nikdo neozval, žádná zpráva, kdy se pokusí balík znovu doručit, případně, kde si ho mohu vyzvednout...

  • Dobrý den. Balíček mi přišel bez problémů. Ale přepálené CD jsem vážně nečekala.

    Reakcia obchodu BIOpotravinyRAJ

    Pani si objednala záznam z prednášky na 2 CD, spolu za 4,50 €. Symbolická cena, ktorá nepokryje ani náklady za prácu človeka, ktorý to vyhotovil, o informáciách na nosiči ani nehovoriac. Ak niekto za túto cenu očakáva lisované CD, tak ...

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • Nedostala som magnetku, ktorú som si objednala, ale len pliesok bez magnetu. Obchod na môj email nereagoval. Ostatné ok.

    Reakcia obchodu BIOpotravinyRAJ

    Ten "pliešok" je magnetický a priľne tak isto kvalitne na chladničku, či zárubňu, ...ako iné magnetky s nalepeným odstávajúcim magnetom. https://biopotravinyraj.sk/vyhladavanie&search=magnetka Magnetka vyzerá tenko a tak môže zvádzať, že tam chýba magnet. Ak by to bola klientka vyskúšala, nemusela by písať takúto recenziu.

  • Neodporúča obchod

    Tovar dorazil za 5 dní

    • Tovar prisiel iny ako na stranke, neochota vratit!!!

    Reakcia obchodu BIOpotravinyRAJ

    Filter vody bol výrobcom inovovaný (pôvodná svetlomodrá farba lievika bola nahradená priehľadnou, aby to mohlo každému farebne ladiť so zariadením) a tak ho nebolo možné klientke vymeniť za produkt so starým designom. http://biopotravinyraj.sk/501-filter-na-vodu-oasa-s-vlozkou-fam-1 Klientka nechcela vrátiť peniaze za produkt, čo by možné bolo, ale trvala na výmene, čo možné nebolo.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Hoci obchod prijal objednávku ponúkaného akciového tovaru a to e- mailom i telefonicky, dodal mi tovar v pôvodnej,tzn. predakciovej cene, preto som bola nútená tovar vrátiť späť. Išlo o produkt v značnej nákupnej cene plus poštovné.

    Reakcia obchodu BIOpotravinyRAJ

    Napriek tomu, že akcia bola len do vypredania zásob (1+1 zdarma) a klientke bol zaslaný tovar v plnej cene, po zistení, že nastala chyba v systéme, sme telefonicky oznámili klientke, že jej vrátime 1/2 peňazí (aby to mala v akciovej cene 1+1 zdarma) si to klientka rozmyslela a vrátila tovar, napriek tomu, že by to mala presne v takom variante, ako si to objednala

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • zakúpený tovar bol o dve čísla menší ako aom si objednal... ďaĺší podvod

    zase len neprofesionálny prístup

    Reakcia obchodu BIOpotravinyRAJ

    Pán si asi pomýlil obchod, pretože náš obchod nepredáva nič, kde sú veľkosti - čísla

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    Tovar - plechovky s Neera sirupom- boli popreliačované, z jednej dokonca
    vytekal z praskliny plechu sirup. Pritom krabica , v ktorej plechovky boli zabalené, nebola poškodená ani preliačená - poškodenie plechoviek teda nemohlo vzniknúť pri preprave. Viac si v tomto obchode určite nič neobjednám.

    Reakcia obchodu BIOpotravinyRAJ

    Ďakujeme za anonymnú reakciu pani MUDr. ...ktorá si nedala vysvetliť, že chyba nebola na strane obchodu, ale prepravcu (aj keď balík vyzeral z vonka nepoškodený). Prepravca sa nám za vzniknutú situáciu a nešetrné zaobchádazanie doručovateľa s balíkom aj ospravedlnil. Ak by bol sirup vytekal už v obchode pri balení, tak by bola krabica pri preberaní načisto rozmočená. Z toho vyplýva, že sirup začal vytekať až tesne pred doručením.

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • Neviem
    • Neviem

    Neviem

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • Roznorodost sortimentu
    • Hlavna nevyhoda je sposob platby - treba cakat na zaslanie fakturi ktora pride v pdf a az tak nasledne zaplatit.. ziadna info o postupe pri objednavani.
    • Tovar nie je za vyhodne ceny objendala som so strukoviny ale boli to mini balenia..rybi olej prisiel v plastovej flasi keby som vedela nekupujem.

    Reakcia obchodu BIOpotravinyRAJ

    Spôsob platby sa dá zvoliť. Netreba čakať na faktúru, ale dať si to poslať na dobierku ako to robí 90% klientov. Info o postupe pri objednávaní je uvedený na stránke: https://biopotravinyraj.sk/ako-nakupovat
    Cena tovaru a jeho váha, či objem, sú uvedené pri každom produkte. Analytický certifikát kvality oleja a obalového materiálu je uvedený pri každom produkte rybieho oleja.
    https://biopotravinyraj.sk/387-nutraceutica?l=N
    Stačí na to kliknúť a otvorí sa:
    http://www.ezopress.sk/2013/07/trapia-vas-alergie-mame-riesenie/

  • Predraženéééé!!!

    • vlozky co som objednala som mala inu predstavu, nez prisli.

    Reakcia obchodu BIOpotravinyRAJ

    Rôzne vložky: https://biopotravinyraj.sk/lalamoon-vlozky-slipove-anionove-30ks?keyword=Vlo%C5%BEky%20ani%C3%B3nov%C3%A9
    a
    https://biopotravinyraj.sk/index.php?route=product/search&keyword=Masmi

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Nebolo mi dodané to, čo som si objednal a zaplatil.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    objadnaný tovar este stále neprišiel