Zobraziť recenzie

Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • komunikácia
    • tovar sa minimálne zhodoval s obrázkom
    • kvalita tovaru mizerná

    Nákup som recenzoval aj na stránke bestlook.sk, recenziu zverejnili až keď som ich kontaktoval, s otázkou: čo tak dlho trvá, kým schvália pár riadkov? Po viac ako mesiaci som tam opäť natrafil vďaka zacielenej reklame a zámerne som si pozrel aj produkt, ktorý som si kupoval. SAMOZREJME!!! Recenzia tam už neboola čo je podľa mňa jasné zavádzanie zákazníkov!
    Už nikdy viac ...

    Reakcia obchodu bestlook.sk

    Nespokojného zákazníka sme už kontaktovali a upozornili, aby s klamnými recenziami prestal. Sako,ktoré si objednal nebolo poškodené. Materiálové zloženie je na našej stránke uvedené, rovnako tak aj veľkostná tabuľka. Dodacia doba pri danej obj. bola 3 pracovné dni. Nechápeme či ide o cielené hanobenie od konkurencie alebo je to bežný spôsob komunikácie nespokojného zákazníka.

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • tovar bol dodaný bez akého kolvek dokladu

    Reakcia obchodu bestlook.sk

    Vážený zákazník, pravdepodobne ste si nevšimli mail, v ktorom je napísané, že faktúra Vám bude do 7 dní od prevzatia tovaru odoslaná emailom. Udávate dlhú dodaciu dobu, tak len pre ujasnenie. Objednávku ste zadali 7.10.2016 o 16.13hod. odoslaná bola v utorok 11.10.2016. Ospravedlňujeme sa ale ani naša firma ani kuriérska spoločnosť počas víkendov nerobí. Komunikácia- dostali ste celkovo 3 emaily s informáciou o stave Vašej objednávky. A v deň doručenia aj SMS správu. Za Vašu recenziu ďakujeme :)

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Klamanie zákazníkov - arogantná komunikácia , zlá faktúra , nepravdivé údaje na stránke

  • Neodporúča obchod

    • pre mna ziadne-nedodrzuju to co je v obchodnych podmienkach pisane(vymena tovaru)

    napriek tomu,ze predajca uvadza v obchodnych podmienkach moznost vymeny tovaru do 14 dni,sa tak nedeje,tovar na vymenu mi vracaju spat,bez toho aby ho prevzali so vsetkymi nalezitostami potrebnymi k vymene.

    Reakcia obchodu bestlook.sk

    Vážený zákazník, ak ste chceli tovar vymeniť prečo ste ho poslali na dobierku? V obchodných podmienkach to máte jasne a zrozumiteľne napísané, že balíky na dobierku nepreberáme! Nechápeme Vašej reakcii.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Nekvalitný tovar. Za tie peniaze som očakakávala inú kvalitu....

    Reakcia obchodu bestlook.sk

    Ďakujeme za Vašu recenziu. Sme prekvapení z Vášho názoru. Tričká sú z bavlny a použitý materiál je príjemný. Čo sa týka dodacej doby, tak obj. ste zadali 18.8.2016 /štvrtok o 21:57 hod./, tovar sme Vám poslali 23.8.2016 /utorok/ myslíme si, že dodacia doba je primeraná a navyše, ak ste si tovar objednávali, určite ste si všimli dodaciu dobu /do 7 dní/. Ale je to Váš názor a my ho rešpektujeme. Ak s tovarom nie ste spokojný môžete nám ho vrátiť.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Ziadne
    • Poskodeny tovar

    Prvy a posledny nakup

    Reakcia obchodu bestlook.sk

    Ak je tovar poškodený máte právo ne reklamáciu.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • velkost XXL vobec nie je XXL

    po kontaktovani, ze chcem vratit tovar, bol pracovnik firmy agresivny, nevrly, ze nebude so mnou komunikovat, ze vsetko je na webe a tam si mam vsetko precitat - ako klient som si Chcel len potvrdit adresu vratenia, nakolko na webe su uvedene 2 a nebolo mi to jasne, ze kam to vratit.

    po vrateni tovaru na moje naklady mi odpisali, ze tovar neprevezmu, lebo je poskodeny - aj ked som ho mal len 2 sekundy na sebe, lebo som sa do neho vobec nevosiel.

    takze nabuduce uz nie cez takyto portal, lebo nemam si ako overit velkost oblecenia.

    Reakcia obchodu bestlook.sk

    Vážený zákazník, určite s Vami nikto nekomunikoval agresívne. Iba sme sa Vám snažili vysvetliť kde nájdete postup pri vrátení tovaru. Ak si myslíte, že sme nedostatočne a nezrozumiteľne uviedli korešpondenčnú adresu napíšte nám príklad my to veľmi radi opravíme. Čo sa týka vrátenie tovar tak sa nehnevajte, ale zložená bunda má rozmer cca 40X50 cm, vy ste to dokázali zabaliť do sáčka s rozmerom 20X30cm a navyše z vnútornej strany na bunde bola kopa inej textílie a patentové gombíky boli tak poškriabané, že bunda nie je súca na ďalší predaj. Preto nie je možné Vašu žiadosť akceptovať. Po doručení balíka sme tovar hneď skontrolovali a poslali Vám email s foto. Vám by sa určite nepáčilo, keby ste dostali poškodený tovar, alebo áno?

  • Neodporúča obchod

    30 %

    • dobrá ponuka
    • veľkosti tovarov je jedna hádanka objednal som 3 XL a bol na úrovni veľkostne M max XL a to je bordel. Nemôžete chcieť aby sa zákazník v každom internetovom obchode meral a prispôsoboval mieram ktoré uvádzate, ešte že som mal komu vetrovku predať ináč by som tovar vrátil. Keď si objednám z Rakúskeho obchodu číslo 60 tam mi príde 60-ka sedí presne. Preto nebudem objednávať lebo hádam veľkosti a to stojí za kočku, nechcel som povedať riť.

    Reakcia obchodu bestlook.sk

    Za recenziu ďakujeme a mrzí nás Vaša nespokojnosť. K tým veľkostiam iba v skratke. Tovar predávame, nie šijeme. Veľkosti v tomto prípade nevieme ovplyvniť a ani zmeniť. Každý výrobca má iné rozmery a mení aj strih, tak aby oslovil ľudí s rôznymi postavami. Preto je ku každému oblečeniu uvedená veľkostná tabuľka. Tovar ste mohli spokojne vrátiť, peniaze by sme Vám v tomto prípade poslali naspäť na bankový účet.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar prisiel menší ako je velkostna tabuľka a po vymene za vetsie aj tak nesedelo nasledne ked som tyzden cakal. Tovar som chcel vrátiť to mi ale nie je umožnené lebo to presiahlo 14 dni od poslania prveho tovaru aj ked si myslim ze by to malo byť po 2hom tovare kedze ma ine cislovanie,ďakujem za spolupracu pekne veci ale bohužiaľ toto ma dostalo. Už nikdy viac neodporúčam

    Reakcia obchodu bestlook.sk

    Vážený p. Matej, objednávku ste urobili v stredu 16.2.2016 a tovar Vám bol doručený v piatok 18.2.2016, čo sú dva dni /nám sa dodacia doba zdá byť dobrá/. Objednali ste si sako a košeľu. Košeľa bola pravdepodobné dobrá /o čom ste sa nezmienili/, keď ste ju nevrátil spolu so sakom. Rozmery v tabuľkách sú správne. To, že Vám sako nesadlo je nám ľúto. Na odstúpenie od zmluvy máte, ako každý zákazník, 14 dňovú lehotu. Vy ste nás kontaktovali dnes čo je 18-19deň. Čo sa týka komunikácie dostali ste info mail celkovo 4X s informáciou o stave vašej objednávky a v deň doručenia aj SMS /min. 1X/. Akceptujeme Váš názor aj keď to čo píšete vy je úplne iné ako skutočnosť resp. realita. Predpokladáme, že Vaše požiadavky sú iné ako požiadavky ostatných zákazníkov.

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • neviem
    • Nizka kvalita ponukaneho tovaru.

    Objednal som si tovar, ktory vobec nevyzera ako na strankach BL -strih. Kvalita materialu je uboha. Nemyslite si, ze kupite kvalitny kabat za 50Eeur.

    Reakcia obchodu bestlook.sk

    Je nám ľúto, že s tovarom ste neboli spokojný, aj keď práve kabáty sa predávali najviac. Každý má iné predstavy o kvalite a použitom materiáli /ten je popísaný pri každom tovare/. A strih je ako na obrázku, neviem aby bol upravený. Iba s tým rozdielom, že nie každý má postavu ako figurína použitá na fotenie.