Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú
-
Neodporúča obchod
Zlá komunikácia nedalo sa telefonicky spojiť pri prvej reklamácii. Pri druhej objednávke došla skriňa na chladničku bez lesku a inými rúčkami na dverách. 2 skrinky som objednala z jedného miesta,účtovali dopravu za každú zvlášť (99eur).Maximálna nespokojnosť a neodorúčala by som nakupovať od tejto firmy .Objednávam aj z iných obchodov,ale sa mi ešte nestalo aby som bola nespokojná.
-
Neodporúča obchod
Kuchynska linka chýbajúce panty a zle zabalený jeden kus boli tam dve rovnaké ľavé strany na šuplíky celé zle ...
Reakcia obchodu Belini Nábytok
Skladz Belini Group fungujú na základe RFID technológie. Každá časť, ktorá je zabalená má špeciálny identifikátor RFID. Pri výstupe zo skladu snímajú špecializované brány identifikátori RFID. Prakticky je nemožné aby chýbala nejaká časť objednávky. Rozumieme, ale Vašu situáciu a bez dodatočnej verifikácie sme Vám ihneď odoslali nahlásené chýbajúce časti. Veríme, že ste s nábytkom spokojný a bude Vám slúžiť dlhé roky.
S pozdravom
Tím Belini -
Neodporúča obchod
- Ešte takým eshopom som sa ešte nestretol. Ani nikomu neodporúčam.
- Žiadnu Reklamáciu neuznávajú.
- Predávajú drahé nepodarky. Žiadna kvalita, komunikácia a ústretovosť na minime, katastrofa.
- Žiadna
Neodporúčam nikomu tento obchod z vlastnej skúsenosti.
Reakcia obchodu Belini Nábytok
Dobrý deň,
Ďakujeme za komentár. Spoločnosť Belini Group poskytuje zákazníkom najdlhší termín na vrátenie nábytku v celej Európe, čiže 60 dní odo dňa nákupu. Nie je ale možné vrátiť už namontovaný nábytok.
Prajeme Vám príjemný deň.
S pozdravom,
Tím Belini Group