Prihlásiť sa a pridať príspevok
  • Zakúpila som si detskú postieľku,ktorú som po pol roku reklamovala pre preležany rošt aj madrac,reklamácia bola vyriešená zaslaním nového tovatu,po ďalšom pol roku užívania sa nám opäť preležalo rošt aj madrac a reklamácia nebola vybavená vraj pre nesprávne používanie postieľky,vraj som ju preťažovala. Za mňa nikdy viac nič z tejto predajne,nakoľko ich tovar dokáže už pol ročné dieťa a neskôr ročné prelezať doslova ,,válov,,

  • objednavka urobena pred tromi dnami doteraz cakam na cislo uctu pred dvoma dnami som pisala email nik neodpoveda podla mna velmi neseriozny obchod co mi je luto pretoze som tam nasla vsetko co som chcela skoda velmi ich pristupu k zakaznikom

  • Dobry den,

    komunikacia s obchodom Babytip.sk isla hladko, kym sa nevyskytol problem. Tovar som zaplatila prevodom na ucet, ale (nie chybou Babytip.sk) mi nebol doruceny. Kurierska spolocnost objednavku zaslala spat do obchodu.

    Co chcem reklamovat je ABSOLUTNY nezaujem zo strany Babytip.sk riesit moju situaciu (zaplateny tovar nemam). Ani na jeden z mojich 4 e-mailov mi nebolo odpovedane. Kazdy moj telefonat koncil prislubom, ze sa mi bud ozvu, vratia peniaze atd. Nic z toho sa do dnesneho dna nestalo!!!!