Zobraziť recenzie

Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Žiadnu spätnu väzbu som neobdržala o steve mojej objednávky,čakám na dodanie tovaru čo som bankovým prevodom uhradila.

    Reakcia obchodu AZkrasa.sk

    Dobrý deň

    Ďakujeme za Vaše hodnotenie.
    Spätnú väzbu sme Vám poslali - INFO o tom že platbu ktorú ste robila cez GoPay Vám neprešla.
    Odporúčame Vám kontaktovať banku alebo si skontrolovať platbu kam ste ju poslala a čí ste ju poslala nám.

    Je nám ľúto za zlu skúsenosť ale nie je to chyba na nasej strane. Nabudúce Vám odporúčame si skontrolovať platby že je u Vás všetko v poriadku

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Ziadna komunikacia, tovar stale nedorazil

    Reakcia obchodu AZkrasa.sk

    Milá zákazníčka,
    pri objednávke ste si zvolili platbu platobnou kartou, ktorá ale neprešla, ako ste si mohla hneď pri objednávke všimnúť. Automaticky sme Vám aj odoslali na e-mail info o stornovaní objednávky. Z našej strany ste boli 2x upozornená, že platba neprešla, preto Vám tovar nebol doručený. Ak sa to stane iným zákazníkom, obratom nám píšu alebo nás telefonicky informujú, že si volia inú formu platby. Občas sa stane, že po takomto stornovaní zákazník už nemá o objednávku záujem, preto nás ďalej nekontaktuje. Preto my automaticky takto stornované objednávky telefonicky nekontaktujeme a akceptujeme ich. Len nás mrzí, že ste nám nedali obratom vedieť, že o tovar máte stále záujem aj keď platba neprešla, mohli sme Vám ho hneď expedovať.
    S pozdravom

    Tím AZkrasa.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Každá 4. rukavica má v oblasti chrbta ruky a zápästia biele pásy. Nevyzerá to dobre - mne prídu, že sú to odstáte rukavice niekde na sklade. Cca každá 9. rukavica je natrhnutá tak, že keď si ju navliekam tak sa roztrhne až k palcu a je potom nepoužiteľná. A to si rukavice navliekať viem lebo som zdravotník už pár rokov, takže to robím s citom.

    Reakcia obchodu AZkrasa.sk

    Milý zákazník,
    Trochu nás mrzí, že o tomto probléme náš internetový obchod nevie. Do dnešného dňa sme nezaznamenali žiadnu reklamáciu s problémom s rukavicami, ktorých sme predali veľké množstvo do rôznych oblastí od priemyslu, veteriny, estetickej medicíny, kozmetiky či zdravotníctva... Dokonca ani vy ste nás neinformoval a dozvedáme sa to takto. Ak by sme o tomto probléme vedeli, obratom by sme Vašu reklamáciu vyriešili. Keďže ide o rýchloobratkový tovar, nie je možné, aby rukavice dlho stáli niekde v sklade. A za posledný rok je tento tovar nedostatkový, preto na každú jednu zásielku netrpezlivo čakáme od nášho dodávateľa, ktorý certifikované rukavice zabezpečuje priamo od výrobcu. Aj keď áno, výrobná chyba sa môže stať, no doteraz to nikto neohlásil ani pri veľkých objednávkach. Výrobca uvádza ako jednu z príčin možné prasknutie rukavice v prípade, ak je zle zvolená veľkosť rukavice. Ak sa Vám v budúcnosti niečo podobné stane s akýmkoľvek druhom produktu u hocakého predajcu, neváhajte kontaktovať reklamačné odd. danej firmy, pomôžete sebe a aj predajcovi.

    S pozdravom
    Tím AZkrasa.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Objednávala som si farbu na obočie. Farba mi prišla v nepoškodenom obale, ale samotná tuba v ktorej bola farba bola otvorená, v tube chýbala cca polovica farby a ta čo tam ostala bola vyschnutá. Takže som to mohla len vyhodiť.

    Reakcia obchodu AZkrasa.sk

    Dobrý deň,
    Veľmi nás prekvapil problém, ktorý popisujete. Do dnešného dňa sme neprijali od Vás žiadnu reklamáciu ani nás nikto inak nekontaktoval, že ste mali poškodený tovar. Ak je papierový obal výrobku nepoškodený, neotvárame každú jednu krabičku ani nekontrolujeme uzávery tub od produktov, takže posielame zákazníkom rovno tak, ako to zbalí výrobca. Samozrejme, ak by bola viditeľne poškodená papierová krabička, kontrolujeme aj produkt vo vnútri. Mali ste nás obratom kontaktovať o poškodení zakúpeného produktu, vyriešili by sme to bez odkladania k Vašej spokojnosti.

    Prajeme pekný deň
    S pozdravom
    Tím AZkrasa.sk

  • Neodporúča obchod

    90 %

    Seriózny prístup,flexibilita.

  • Recenzia bola prevádzkovateľom odstránená v zmysle čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Celá objednávka bola zrušená z dôvodu, že nemali na sklade jeden z troch objednávaných produktov. S tým som sa doteraz nestretla.

    Reakcia obchodu AZkrasa.sk

    Dobrý deň
    Pisali sme Vám volali sme Vám

    Pokiaľ nemáme od zákazníka potvrdene že s objednávkou súhlasí tak ju neposielame.
    Tým ze komunikácia s Vami bola náročnejšia tak sme Vám ju zrušili.
    V našom prípade je to zo skúsenosti, že zákazník nebol spokojný že sme mu poslali zásielku bez produktu na koľko si rad nájde náhradu.

    Ak sme Vám ju zrušili nevidíme dôvod si ju spraviť znova bez produktu ktorý nemáme. Pokiaľ si pamätáme aj také boli Vaše slove že si objednávku spravíte druhu.

    Ďakujeme za Vašu recenziu.

    S pozdravom

    AZkrasa.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Dobrý výber,dobre ceny
    • Bezdôvodne stornovanie platby
    • Žiadna komunikácia zo strany obchodu na otázky

    Objednávala som rukavice,ktoré boli na sklade. Tovar som zaplatila online. Neskôr mi prišiel email ,že moji paltbu stornovali. Keď som im písala z akého dôvodu bola moja platba stornovana,odpovede som sa nedočkala. Čo sa týka komunikácie so zákazníkom,nula bodov.
    Odradilo má to od ďalšieho nákupu .

    Reakcia obchodu AZkrasa.sk

    Dobrý deň

    Ďakujeme Vám za Vašu recenziu.

    Storno – Platba nedokončená , takýto mail ste dostala, takže platbu ktorú ste urobila Vám neprešla a informovali sme Vás o tom. Je to automaticky mail. Ak by Vám prešla platba objednávku Vám vybavíme a pošleme.
    Tovar sme uvoľnili pre ďalšieho zákazníka pripadne ste svoju objedná mohla zopakovať. Na Vás mail sme nereagovali na koľko sme nestíhali baliť a vybavovať objednávky Za to sa Vám ospravedlňujeme.