Prihlásiť sa a pridať príspevok
  • dobrý deň keď mi prišiel vadny výrobok tiež si musím platiť poštovne sám keď chcem vrátiť tovar? ?

  • Objednaný tovar do chodby ( komoda na topánky a skriňa na bundy) - materiál bol tenší ako obvykle, celkovo veľmi nie stabilný, je potrebné ho ešte zamontovať do steny. Do skrine sa bundy veľmi nezmestili, ale to je skôr rozmerový problém. Niektoré kusy boli poškriabané. Avšak vybavenie reklamácie veľmi rýchle a kladné. Navrhli objednať nové kusy alebo finančnú kompenzáciu.

  • Najhorší predajca nábytku, predajú poškedený tovar a potom sa tvária, že oni za to nemôžu, neochota vybavovať reklamáciu. odporúčam nekupovať z tejto spoločnosti.

  • Zatiaľ asko nábytok nemôžem doporučit. Objednali sme z eshopu posteľ a skriňu za necelých 2000e a přišla zlomená posteľ a v skrini chýbajú diely. Spojenie s reklamačným oddelením žiadne jedine mail. Na ten nikto nereaguje takže máme nábytok na ktorý sa môžeme akurát pozerať a čakať či nás niekto kontaktuje. A keď budú reakcie po každom maily takto rýchle tak to budeme ešte rok na ten nábytok pozerať .

  • Približne od 10.3.2019 sme sa zamerali pri výbere obývacieho programu v predajni Asko v Košiciach na obývačku Riverside, farba divoký dub. Ceny nami vybraných kusov boli: Konferenčný stolík RIVERSIDE RVST32 č.5004700.9 - 89€; Široká komoda RIVERSIDE RVSK24 č.5004700.7 - 289€; Široká vitrína RIVERSIDE RVSV37 č.5004700.10 - 369€; TV komoda RIVERSIDE RVST13 č.5004700.2 - 179€; Zrkadlo s policou RIVERSIDE RVSD24 č.5004700.6 - 89€. Spolu : 1015 €. Keď sme sa rozhodli pre kúpu, práve začala zľavová akcia: 1.4.– 7.4. 2019 - Týždeň obývacích zostáv v e-shope - zľava 40% a viac. Ceny nami vybraných kusov nábytku nezľavili, boli rovnaké ako v predchádzajúcej zľave a pri nich, zľavy od 33 do 38% a nie 40% a viac. Napriek tomu boli na stránke spolu s tovarom kde táto akcia bola uvádzaná. Myslím si, že v novej akcii zliav má byť uvádzaný len tovar na ktorý akcia platí. Ináč je to neopodstatnené a zavádzajúce. Dňa 7.4.2019 sme boli v ASKO v Košiciach objednať všetok tovar v jednej objednávke, čo cez e-shop nešlo lebo zrkadlo č. 5004700.6 nebolo na sklade. Boli sme nemilo prekvapení, keď sme pri vytvorení objednávky zistili celkovú sumu 1035€. Zistili sme, že posledný deň akcie TV komoda RIVERSIDE RVST13 č.5004700.2 je o 20€ drahšia, ako bola 3.4.2019 a to súčasne e-shop aj kamenná predajňa.
    Objednávku sme uzavreli a tovar je už doma, ale takéto správanie je urážkou spotrebiteľa a hanbou obchodníka, ktorí nedodrží vlastné podmienky.
    Na moju písomnú reakciu som dostal túto odpoveď: "Akcie, ktoré platia v internetovom obchode, sa nemusia zhodovať s cenami, prípadne akciami v kamenných predajniach. Ďakujem za porozumenie."
    Neporozumel som! Asi nečítali čo som písal. Ceny sa rovnako menili aj keď ich vlastný tvorcovia na začiatku sľubovali niečo iné. To bol "parádny" prístup k zákazníkovi.
    Pavol Bejda

  • Zaciatkom maja pri donaske sedacej supravy mi poskriabali podlahu. Nafotil som, poslal som reklamaciu a do dnesneho dna ma nikto nekontaktoval. Okrem podlahy bola poskodena aj sedacia suprava, ale na takom mieste co nieje viditelne. To som nechal plavat. Neviem ci takto si predstavuju customer service. Ale uz len z tejto skusenosti Asko nikdy viac. Tomu sa hovori slovenske podnikabie na styri. o*eb. Je skoro koniec septembra a stale nic. Jedine co dokazali, aby som si objednal podlahu, zohnal cloveka co to spravi a oni zevraj to preplatia. Po takomto pristupe neverim ze to preplatia.

  • Už nikdy v živote, objednávka trvá po teraz od 1.9.2018 až do 13.9, pričom sľubovali do 5dní, balík namiesto 2 balení prišlo len jedno, kuriér ani Asko nábytok vôbec nereagjú, že máme poslať reklamáciu, reklamácia bola hneď odoslaná, už 2 dni sa nikto neozval, nevyjadril..... katastrofa, katastrofa, katastrofa , katastrofa, katastrofa, katastrofa katastrofa, katastrofa, katastrofa katastrofa, katastrofa, katastrofa katastrofa, katastrofa, katastrofa katastrofa, katastrofa, katastrofa katastrofa, katastrofa, katastrofa katastrofa, katastrofa, katastrofa katastrofa, katastrofa, katastrofa nikdy v živote, nikdy v živote nikdy v živote nikdy v živote nikdy v živote nikdy v živote nikdy v živote nikdy v živote nikdy v živote nikdy v živote nikdy v živote

  • Kupila som si u vas v e-shope postel, s tym ze som si zaplatila donasku az na poschodie a este na presny datum aby sme boli doma ked to dovezu. Ako pochopim ze treba soferovi co to dovezie asistovat, co sme aj chceli, ale ze to prebehne tak, ze to proste zhodi pri panelak a nazdar, robte si s tym co chcete to je akoze uplne ignorantske a napikachu. Dufam ze takto neobabravate vsetkych, ked sa tvarite ze aka super doprava a firma co to vezie ani pomaly netusi co ma v papieroch napisane a ich sofer tiahne kade lahsie lebo sak on neni z Aska. Takze mi mozete kludne vratit mojich 8 eur za dopravu, radsej ich dam na charitu, nez takym darmozracom. Dakujem za pochopenie, ale to nepochopite, to musite zazit jak Vam toto dvihne tlak.

  • Dobrý deň,

    na to, aby sme mohli preveriť situáciucu by sme potrebovali vedieť, v ktorej predajni ste tovar kupovali, Vaše meno a číslo objednávky.
    Podľa Vášho mena som nedohľadala v systéme žiadnu objednávku.

    Tovar ste v e-shope nenakupovali, takže ak ide o konkrétnu predajňu, odporúčam kontaktovať danú predajňu.

    Z predajne obdrží zákazník vždy informácie vopred, ak je tovar naskladnený, takže si zákazník nemusí brať dovolenku,, ak nemá presný potvrdený termín doručenia a informáciu o Tom, že sa tovar nasklanil a bude mu doručený.

    Vaše ASKO-NÁBYTEK

  • Objednali sme si u Vas sedacku v hodnote 1413€ ,to ,ze sme cakali na dodanie 2 mesiace to nam bolo povedane pri platbe zalohy na predajni ,ale to ,ze nam sedacka mala prist pondelok a neprisla ,nasledne utorok a neprisla ,clovek si da dva dni dovolenky ,aby mu mohla prist sedacka a ona nepride ,to je vazne NEHORAZNE.Posledný nas nakup v ASKO nabytok a odporucime nekupovat aj znamym .Dakujeme
    p.s este stale nam neprila sedacka