Recenziu na tento obchod môžu písať iba overení zákazníci - tým máte istotu pravdivosti recenzií. Hodnotenie je možné zadať vyplnením dotazníku spokojnosti, ktorý zákazníkom príde po nákupe. Viac o Overené zákazníkmi.
Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú
-
Odporúča obchod
Tovar dorazil za 2 dni
- Velky vyber,kvalitne krmiva,spolahlivost
- Kurier ( poštovy)
Kurierska služba by mala platit mne za moju trpezlivost s nimi
-
Odporúča obchod
Su spolachlive a maju dobre produkty na trhu . Objednavky vždi prídú na čas a maju aj dobre ceny . Preto už roky od ních objednavam a som spokojny
-
Odporúča obchod
Tovar bol doruceny,maximalna spokojnost
-
Odporúča obchod
Maximálna spokojnosť
-
Odporúča obchod
rychlost dodania
-
Odporúča obchod
Super vsetko rychle dodanie
-
Odporúča obchod
Vrelo odporúčam pre mňa 100%obchod aj čo sa tíka komunikácie
-
Odporúča obchod
Tovar dorazil za 2 dni
- Rýchle dodanie
- Výhodné ceny
-
Odporúča obchod
- rýchle dodanie
-
Odporúča obchod
Tovar dorazil za 4 dni
- Velmi dobre poradenstvo a ochota
-
Odporúča obchod
Tovar dorazil za 2 dni
- Množstvo skvelého tovaru a rýchle dodanie
-
Odporúča obchod
Tovar dorazil za 3 dni
- Rýchlosť vybavenia objednávky, pestrý sortiment.
-
Odporúča obchod
Tovar dorazil za 2 dni
- Tovar príde do 3 dní
-
Odporúča obchod
Tovar dorazil za 1 týždeň
- Som stály zákazník, a určite budem nakupovať aj ďalej,
- pretože sú naozaj skvele zásobení, so širokou ponukou, ktorá nemá veľmi konkurenciu.
- A väčšinou som spokojná aj s ochotou zamestnancov.
- Ale bohužiaľ po zmene prepravcu, išla spokojnosť s týmto obchodom na bod mrazu
- A po poslednej objednávke aj pod nulu.
Objednávka zadaná v utorok ráno. Celý utorok žiaden mail o spracovaní. Ani v stredu. Až vo štvrtok. Doručenie v piatok? Ale kdeže. V pondelok o šiestej večer, hnusným, protivným kuriérom Slovenskej pošty, určite frustrovaným (predpokladám, že neplatenými) nadčasmi v predvianočnom období - však milionári Jano &Tibor určite nedajú zarobiť svojím zamestnancom.
Čo zazlievam obchodu? Nulová informovanosť. V stredu im Pošta nevygenerovala prepravné štítky, takže zásielky neposielali. Mohli aspoň zavolať. Musela som ja, aby som aspoň v piatok na fajront mohla vyjadriť svoju nespokojnosť so stavom vecí.
Čo ľutujem? Že pravdepodobne neexistuje alternatíva voči zaniknutému prepravcovi 123kuriér (prečo na SK musia majitelia tunelovať svoje firmy a dostať zamestnancov s nevyplatenými mzdami až na podlahu? prečo asi). Chápem, že z prepravcov ťažkých balíkov za priaznivé ceny sa nedá vyberať. Ostala Slovenská pošta. Aby ste vedeli, milí moji v Animal food, je to prekliatie. Čo si viem zohnať inde, zháňam inde, len aby som nemusela celý deň čakať na hnusného kuriéra. -
Odporúča obchod
- Veľká ochota
Volala som do prevádzky :) o radu ohľadom objednávky. Veľmi ochotný pán mi pomohol určite odporúčam
-
Odporúča obchod
Tovar dorazil za 3 dni
- Super
-
Odporúča obchod
- Rýchle vybavenie objednavky
-
Odporúča obchod
Tovar dorazil za 3 dni
som spokojná so všetkým
-
Odporúča obchod
- Super obchod,vrelo odporúčam
Rýchle vybavenie, rýchle doručenie,len odporúčam.
-
Odporúča obchod
- Vyššia cena, ako konkurencia.
Uvítal by som, ako zákazník, ktorý opakovane nakupuje u Vás vernostnú zľavu. Už nie som jednorázový MO zákazník, ale veľkoobchodný, lebo nakupujem opakovane. No ceny mám MO. Tiež by ma zaujímal doklad o Vašom nákupe, respektíve pôvode tovaru, nie o Vašich nákupných cenách. Veľa chovateľov začalo kupovať krmivo Delli v Nemecku, pretože sa šíria správy, že Delli kúpené v SL E Schopoch je tovar z PL, ktorý sa tam mieša a prebaľuje s lacnejším poľským krmivom. I ja preto uvažujem o zmene nákupu. Keď platím za kvalitu, chcem mať istotu, že ju i dostávam. S pozdravom P. Šefránik.