Zobraziť recenzie

Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Jedna taburetka bola zle spravená akoby nejaká kazova. Bola plná uzlov a poškodenej bavlny.
  • Nerelevantné hodnotenie bolo odstránené. Jedná sa o hodnotenie zakúpeného produktu.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar prišiel neúplný kde kuriér aj tak žiadal celu sumu

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    Tovar bol otvorený nezabalený,rozbitá obrazovka,ak by som vedela že to takto dopadne objednám z aliexpresu, 3x drahšie ako tu a stade sa mi aspon nestalo že prišlo niečo rozbité

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Problém s dodaním daňového dokladu

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    Tovar po obdrzani prisiel rozbity, objednavali sme lavicu na chodbu a roh bol rozlamany,pricom krabica nebola poskodena. Na reklamacny mail nikto nereaguje. Budem im este pisat a ak sa nikto neozve budem to riesit cez SOI-ku.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Pomala komunikacia.

    Bola mi dorucena taburetka inej farby, ako som objednala. Navrhnute riesenia boli vymena za spravnu farbu alebo zlava niekolko %. Vybrala som si vymenu, ale 2 dni po dohodnutom termine odoslania napisali, ze nic neposlali lebo posledny kus je poskodeny. Nakoniec mi po dohode bolo vratenych 20%.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Pred dvomi týždňami som si objednala z tohto obchodu kožušinku. Zaplatila som bankovým prevodom. Do dnešného dňa mi zásielka nebola doručená. Tri krát mi poslali email že zásielka je na ceste a dodnes som nič neobdržala.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Zrkadlo rozbyte,zle balene ,ziadna vypln!Nezdvihaju telefon .
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Objednané zrkadlo prišlo rozbité... po telefonáte mi povedali nech pošlem fotky v e-maily a budú to riešiť. Do dnešného dňa sa mi nikto neozval a na email odpoveď neprišla.
  • Neodporúča obchod

    30 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    nie som spokojna s výrobkom , na obrázku vyzeral veľmi pekne, ale bol problem ho poskladat dokopy aby sa dal zavesit tv a najhorsie ze ste dodali hrdzavé kúsky , ako staré na sklade

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar bol zle zabaleny,skoro vobec.Stolicky odrete a osuchane.Nespikojnost.

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Tovar je pekny, ale nozicky na taburetke boli poskodene... Kedze sa mi to nechce posielat naspat, necham to tak a s tym zrejme aj online obchody rataju.

  • Neodporúča obchod

    • Nevyhodou je že mi prišiel tovar poškodeny a teraz neviem čo s tym,,,
  • Neodporúča obchod

    40 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    • Skore dorucenie
    • Nabytok bol poskodeny...chybali skrutky...ale kedze nam to surilo nereklamovali sme

    Reakcia obchodu Amalu

    Prajeme pekný deň,

    chceme sa Vám ospravedlniť za poškodenie a chýbanie jednotlivých kusov v zásielke. Napriek tomu, že reklamácií evidujeme naozaj malé množstvo, každú reklamáciu vybavujeme kladne a k spokojnosti zákazníka, pretože každého zákazníka si vážime a vieme, že poškodenie nieje spôsobené vinou zákazníka.

    Ak by ste aj Vy tovar reklamovali u nás, dodanie poškodených a chýbajúcich častí by sme Vám určite zaručili tak, ako aj predchádzajúcim zákazníkom, avšak nespísali ste u nás reklamačný formulár, prípadne neobdržali sme od Vás email.

    Ešte raz sa Vám hlboko ospravedlňujeme za spôsobené poškodenie.

    Prajeme pekný zvyšok dňa, s pozdravom Orava nábytok.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    Tovar poskodeny,nekompletny

    Reakcia obchodu Amalu

    Prajeme pekný deň,

    ospravedlňujeme sa Vám opätovne za poškodený tovar, ktorý Vám bol doručený na Vašu adresu.

    Zásielku ste u nás reklamovali a Vaša reklamácia bola vyhodnotená ako uznaná s tým, že reklamované diely Vám boli zaslané na adresu. Každú reklamáciu sa snažíme vybaviť k spokojnosti zákazníka. Poškodenia, ktoré sa môžu vyskytnúť sú väčšinou spôsobené prepravnou spoločnosťou, za ktoré priamo neznáša náš internetový obchod zodpovednosť.

    Napriek spôsobeniu poškodenia počas prepravy reklamácie vždy vybavíme k maximálnej spokojnosti zákazníka.

    Ešte raz sa Vám hlboko ospravedlňujeme za spôsobené poškodenie.

    Prajeme pekný zvyšok dňa, s pozdravom Orava nábytok.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Otrasna kurierska sluzba DSD drzi sofer ktory nemal ani rozmenit a nakoniec mi tovar uz ani nedorucili :/ Neodporucam stranku uz len koli tej kurierskej spolocnosti.

    Reakcia obchodu Amalu

    Prajeme krásny deň,

    mrzí nás, že ste s našimi službami neboli spokojná. Uvedomujeme si, že kuriér nepostupoval profesionálne voči zákazníkovi. Komplikácie, ktoré Vám kuriér spôsobil už riešime priamo s prepravnou spoločnosťou.

    Ďakujeme Vám však napriek tomu za názor, aby sme sa v budúcnosti vyhli podobným nepríjemným situáciám.

    Ešte raz sa Vám ospravedlňujeme, nakoľko sme sa snažili Váš nákup obslúžiť k spokojnosti.

    Želáme Vám krásny zvyšok dňa. S pozdravom Orava nábytok.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    Tovar dosiel nezabaleny a spinavy.

    Reakcia obchodu Amalu

    Prajeme pekný deň pán Zoltan Csizmadia,

    veľmi nás mrzí, že Vám tovar prišiel špinavý. Tovar je však vždy dôkladne zabalený. Vo Vašom prípade rošt do postele nebýva zabalený v krabici, pretože ide o tovar, ktorý dodávatelia nebalia u žiadnych predajcov. Samozrejme túto pripomienku berieme do úvahy a budeme ďalšie rošty posielať zabalené vo fólií kvôli zabráneniu znečistenia.

    Veľmi nás mrzí Vaše ohodnotenie, ale rešpektujeme ho. Dúfame, že takéto prípady už nenastanú.
    Veríme, že rošt v hodnote 13€ plnohodnotne využívate.

    Ďakujeme Vám za Váš názor a veríme, že sa podobná situácia nezopakuje.

    Prajeme pekný zvyšok dňa. S pozdravom Orava nábytok.

  • Neodporúča obchod

    Tovar dorazil za 3 dni

    • Nefunguje ani jedna z dvoch objednanych stoliciek

    Reakcia obchodu Amalu

    Pekný deň pani Eva,

    veľmi nás mrzí, že Vám nefunguje ani jedna z dvoch objednaných stoličiek, ako uvádzate. Všetky výrobky, ktoré ponúkame spĺňajú funkčnosť. Prosíme Vás o presnejší popis závady na stoličkách.

    Vždy sa snažíme problém vyriešiť k spokojnosti zákazníka. Ak máte pocit, že stoličky nespĺňajú funkčnosť, ozvite sa nám a my sa pokúsime tento problém vyriešiť.

    Ceníme si Váš čas a názor.
    Dúfame, že problém vyriešime a aj napriek negatívnemu hodnoteniu budete spokojná.

    Prajeme Vám šťastný nový rok, s pozdravom Orava nábytok.

  • Neodporúča obchod

    Tovar došiel očividne používaný, poškodený, nepasovali šrúby na poskladanie.

    Reakcia obchodu Amalu

    Prajeme pekný večer,

    veľmi nás mrzí, že nastala takáto situácia. Tovar určite nebol používaný, pretože sme ho kontrolovali a bol zabalený v originálnom balení. Mohlo sa stať, že sa tovar pri preprave poškodil. Taktiež je možné, že sa stala chyba pri vkladaní komponentov do Vašej krabice pri výrobe.

    Vždy, keď takáto situácia nastane sa snažíme zákazníkom pomôcť, pretože sú pre nás na prvom mieste.
    Dodnes neevidujeme žiadny e-mail od Vás, že takýto problém nastal.

    Dúfame, že sa už nič podobné nezopakuje.

    Prajeme pekný zvyšok dňa. S pozdravom Orava nábytok.