Zobraziť recenzie

Prihlásiť sa a pridať recenziu

Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • žiadna
    • Nedoruceny tovar, komunikacia 0

    Je to podvod, tovar som zaplatil ale nebol doručený, na reklamácie emailom NEREAGUJU.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Obchod tovar, ani zaplatený nedoručuje
    • Obchod peniaze nevracia
    • Mobilné číslo je už mesiac vypnuté
    • Určite tu nič neobjednávajte
    • Žiadne peniaze neplaťte
    • Adam Lukáčik
    • Múčna 58/11, Tvrdošín 027 44

    Nikomu neodporúčam. Vyzerá to na podvod.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Žiadna

    Tovar nedorazil, nefunkčný e-shop.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Žiadna komunikácia. Tovar nedorazil, telefón je nefunkčný, na maily neodpovedajú.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Obchod nekomunikuje!
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Neraguju na email a ani telefon

  • Neodporúča obchod

    • Žiadna komunikácia,,,,peniaze poslané, tovar nedoručený,,,je smutné, že sa takéto veci môžu na Slovensku diať
  • Neodporúča obchod

    Zatial mi nic neprislo, ani sa nik neozval, sklamanie.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    žiadna komunikácia,neodpovedaju na email

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar sme v stanovenom termíne neobdržali, vlastne sme ho neobdržali doteraz, obchod nekomunikuje.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Žiadna komunikácia. Neviem v akom stave je moja objednávka. Dodacia doba v nedohľadne.

  • Neodporúča obchod

    Nedodržali termín dodania tovaru a na mail nereagovali.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Dávajte si pozor
    • Obchod nefunguje!!
    • Nenakupujte!

    Peniaze mi stiahlo a žiaden tovar nebol doručený.
    Az o pár dní som zistil, že obchod buď skrachoval alebo je fiktívny.
    Tel. čísla nefungujú.
    Na mail neodpisujú ani na Fb

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Nekomunikujú, neodpisujú na email, telefón uvedený v kontakte je nedostupný, tovar neprišiel. Žiadam vrátenie peňazí.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Predajca uvádzal tovar na stránke ako dostupný. Keďže objednávka bola zaplatená vopred a predajca tovar neposielal, na môj dotaz mi odpovedali, že tovar nemajú a nebudú doskladňovať. Vyžiadala som si teda naspäť peniaze (objednávka bola zaplatená 2.11.), ktoré do dnešného dňa (7.12.)neboli pripísané na môj účet. Údajne peniaze už posielali a v najbližších dňoch nabehnú. Určite NEOBJEDNÁVAŤ cez tento e shop.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Absolútne žiadna komunikácia zo strany eshopu, tovar nedodaný a nedopátrate sa prečo. Telefón nedostupný, na maily neodpovedajú.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Neodpovedaju , tovar nedodany
  • 10 %

    • Nedodali tovar
    • Musel som komunikovať ako prvý

    Hrôza

    Objednával som narýchlo a urobil som tú chybu že som si nepozrel recenzie tohto eshopu. Tovar nikdy neprišiel. Po 55 dňoch naťahovania sa cez email mi vrátili peniaze na účet. Takže ma to našťastie stálo iba nervy.


    Prikladám celú email konverzáciu:

    Oct 1, 2022, 11:25 PM
    = Objednal som si a zaplatil posteľ za 169,- eur, prišli mi o tom potvrdzujúce emaily.

    Oct 4, 2022, 2:57 PM
    Vašu objednávku sme úspešne spracovali a následne bude vyexpedovaná. O doručení zásielky budete včas informovaný

    Oct 17, 2022, 11:58 AM
    Dobry den, uz ubehli skoro 2 tyzdne od spracovania tejto objednavky a zatial mi nic neprislo, viete mi k tomu prosim dat viac info? Dakujem.

    Oct 17, 2022, 9:09 PM
    Dobrý deň prajeme,
    posteľ by Vám mala byť tento týždeň odoslaná a do piatku doručená.
    Ak ju nebudete mať vo štvrtok tak nás kontaktujte.
    Ďakujeme

    Oct 20, 2022, 6:41 PM
    Dobry den, objednavka stale neprisla..

    Oct 24, 2022, 8:42 PM
    Dobrý deň prajeme,
    objednávku stále nemáte doručenú?
    Ďakujeme

    Oct 24, 2022, 9:17 PM
    Dobrý večer, stále nič neprišlo.

    Oct 26, 2022, 2:19 PM
    Kedy ju teda prosim vas mozem ocakavat?

    Oct 26, 2022, 8:01 PM
    Dobrý deň prajeme,
    zajtra ju budeme odosielať tak piatok alebo pondelok by mala byť u vás.
    Ďakujeme

    Nov 2, 2022, 4:00 PM
    Dobrý deň, tak už je streda a objednávka stále neprišla. Kde to prosím vás viazne?

    Nov 6, 2022, 6:11 PM
    Dobrý deň prajeme,
    žiaľ tovar bol poškodený pri preprave, riešili sme aj s prepravnou
    spoločnosťou ako moc no už to nebude vhodné na použitie.
    Veľmi nás to mrzí ak si prajete stornovať objednávku len nám odošlite
    potvrdzujúci e-mail.
    Ďakujeme a ospravedlňujeme sa za komplikácie.

    Nov 6, 2022, 6:37 PM
    Dobrý deň, v poriadku, chápem. Prosím teda o storno objednávky a vrátenie peňazí. Ďakujem.

    Nov 9, 2022, 6:27 PM
    Vaša objednávka bola zrušená. Ak ste už objednávku uhradili, pošlite nám číslo účtu kam Vám vrátime peniaze.

    Nov 9, 2022, 6:34 PM
    Dobrý deň, prosím teda o vrátenie peňazí na účet [...]
    Ďakujem.

    Nov 15, 2022, 2:18 PM
    Dobrý deň, prosím o potvrdenie či vám prišiel tento email so žiadosťou na vrátenie peňazí na moje číslo účtu. Kedy môžem očakávať vrátenie? Ďakujem.

    Nov 15, 2022, 8:21 PM
    Dobrý deň prajeme,
    peniaze Vám budú vrátené do 14 pracovných dní od zrušenia objednávky.
    Ďakujeme

    Nov 22, 2022, 9:37 AM
    = Prišiel potvrdzujúci email od platobnej brány, že peniaze budú pripísané naspäť na kartu ktorou som platil.
    = peniaze som si našiel naspäť na účte.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • 3tyzdne som cakala na tovar, ktory vraj pred 2tyzdnami balili a odosielali
    • Nedostala som ani po 3tyzdnoch svoj objednany tovar
    • Nereagovali už ani na maily
    • Dúfam, ze aspon mi zaplatenú sumu vratia
  • Neodporúča obchod

    • Tovar som objednala a zaplatila 14.11.2022. O týždeň neskor som ešte nemala žiadne info o mojej objednávke. Napísala som im. Odpoveď bola, že ten tovar nemajú na skade a ani nebudú mať.