Na Heureke využívame personalizáciu a cielenú reklamu. Na základe vášho správania na Heureke personalizujeme jej obsah. Kliknutím na „Rozumiem“ alebo inam súhlasíte aj s využívaním cookies a odovzdaním údajov o správaní na webe pre zobrazenie cielenej reklamy na ďalších weboch. Personalizáciu a cielenú reklamu si môžete vypnúť v nastaveniach prehliadača. Viac

Prihlásiť sa a pridať recenziu
  • 90 %

    • Majú skoro všetko
  • 10 %

    • žiadna výhoda
    • Neuznali chybu pri reklamácii
    • 2x reklamované, z toho druhý pokus neuznali
    • Nikde nemajú žiadny email, všetko len cez ich formuláre
    • Na ich mail nie je možné odpovedať, tzv. noreply
    • Telefonický kontakt len cez automat, nekonečné čakanie
    • Neochota zamestnancov na predajni
    • Jediná ich starosť je predať tovar, potom pre nich už neexistujete
    • Výhovorky, výhovorky z ich strany.

    Notebook kupovaný necelý rok dozadu, odvtedy 2x reklamovaný, poslednú reklamáciu radšej neuznali, pritom problém pretrváva. Naozaj špinavé praktiky.
    link na video: https://vimeo.com/275491655

  • 10 %

    • Tovar mi neprišiel aj ked na stránke mali udaný presný den kedy bude dostupný
    • dostupnosť tovaru vždy zmenili v deň keď mal byť dostupný
    • žiadny potvrdzovací email o prijatý platby, ani o stave objednávky
    • po storne objednávky mi peniaze neposlali doteraz!!
    • na zákazníckej linke sa s vami rozpráva robot!
    • pokiaľ nežijete v meste kde ma alza.sk pobočku nedozviete sa o objednanom produkte, o stave objednávky nič.
    • NEODPORUČAM!
  • 10 %

    • Nič....
    • Zvláštne zavádzanie predajcov a odhováranie od podania reklamácie na zjavne vadnom produkte
    • Odmietnutie predajcu, keď som ho žiadal aby mi ukázal v akom stave mi prišiel produkt po 50 dňoch čakania a neúspešnej oprave v Lenovo servise.
    • Doodierané telo nového notebooku po reklamácií.
    • Nulové informácie o priebehu reklamácie. Operátorka z oddelenia reklamácií nevie čo je to servisné číslo reklamácie...
    • Frustrácia

    Predajcu Alza neodporúčam pokiaľ chcete riešiť reklamáciu, obzvlášť zlú skúsenosť mám z predajnou v Trenčíne, kde ma najskôr predajca odhováral od reklamácie, na novom notebooku po dvoch týždňoch zničoho nič prestal ísť windows , nefungovala ani samooprava windows-u pri štarte. Samozrejme išlo o vadný kus. tušil som že bude problém s SSD diskom. Ale predajca bol tak drzí a povedal mi že šanca nato aby bol vadný SSD disk je 1:300000 a že keby som bol technický zdatný tak si ho viem preinštalovať. Ja som samozrejme trval na reklamácii pretože správanie predajcu sa mi zdalo zvláštne a nepríde mi normálne si na novom notebooku preinštalovávať windows . Nasledovali ďalšie problémy pretože po reklamáci vďaka aj Lenovo servisu mi prišiel notebook ktorý sa síce dal spustiť ale trvalo to asi 6 minút než nabehol, samozrejme menený SSD disk aj základová doska, čiže prvé zavádzanie predajcu bolo amatérske. Predajca mi tvrdil, že to môžu spomaľovať aktualizácie a vraj potrvá tak 20 dní než pôjde normálne :D :D Bonus bol protokol od Lenovo servisu a na ňom bez hanby uvedené že testy boli OK. Ja som dostal kus šrotu po tejto reklamácií a to už aj 20 ročné počítače boli delá proti môjmu notebooku za 980e. Žiadal som teda vrátenie penzií, lebo kombinácia Alza + Lenovo servis je ako nočná mora. Neúspešne... na notebooku sa už po druhý krát menila základová doska a predajca pán Kotlárik mi vyslovenie odmietol ukázať v akom stave prišiel notebook z druhej reklamácie. Len mi dal podpísať prevzatie reklamácie a moja frustrácia, že som si zaplatil notebook a 50dní som ho potom nevidel ho evidentne nezaújmala. V predajni som si teda sám notebook rozbalil. Môžem prezradiť že windows sa síce spustil do 20 sekúnd, ale telo nového notebooku bolo zjavne doodierané!

  • 10 %

    • Neochota
    • Žiadny zákaznícky servis
    • 20 minút treba počkať keď voláte na zákaznícku linku
    • Odpoveď na mail po 3 dňoch

    S alzou som mal posledné dve objednávky len problémy. V prvom prípade som musel danú vec reklamovať trikrát a zakaždým som musel znášať náklady na prepravu na ich pobočku ja. Zakaždým mi poslali ten istý nefungujúci produkt a až na posledný krát keď som žiadal o vrátenie peňazí mi po 25 dňoch poslali peniaze. Zakaždým mali 30 dní na reklamáciu, čiže keďže sa proces reklamácie zopakoval tri krát, cca. 80 dní som nemal funkčný produkt a ani peniaze. Pri druhej objednávke mi neboli schopní odpovedať na môj mail na zmenu adresu dodania a vyslovene som ich žiadal, že to potrebujem prijať do určitého termínu. V alze majú neochotní personál a nikto nie je schopní promptnej reakcie na Váš dotaz. Je to s nimi len naťahovanie sa.

  • 10 %

    • Neochota k zákazníkovi
    • Neprofesionálny prístup
  • 10 %

    • Neinformovanost
    • Neserioznost
    • Zly system
    • Vypadok systemu
    • Nemaju zalozny zdroj ked im vypadol system

    Objednal som si tovar dal osobne vyzdvihnutie pridem tam podotykam mam to 40km od domu a casove moznosti mi nedovolili ist inak iba v case ked sa vyskytuju kolony. Idem tam kolona tam dojdem zistim ze maju vypadok a nevydavaju tovar nikto neposlal sms nikdo neposlal mail cele zle zabil som 3 hodiny z mojho zivota v kolonach kvoli alze ktora sa ani neunuvala informovat zakaznika o vypadku systemu a uz to ze nemaju zalozny zdroj alebo plan B kvoli takejto situacii firma ako Alza by to mat mala taketo chyby su likvidacne!!!

  • 10 %

    • slubujú a nič nesplnia

    k doske bol ako bonus antivirusovy program dosku poslali program že zatial nie je bude za mesiac.Ked som sa pýtal o mesiac povedali že nič k tej doske take nebolo.

  • 10 %

    • byrokracia pri kupe aj toho najmensieho tovaru na firmu
  • 10 %

    • Ignoracia zo strany predajcu
    • Nekonecne dotahovanie
    • Neschopnost 3 tyzdne vyzdvihnut tovar
    • Absolutna ignoracia
    • Neschopnosti poskytnut nove informacie o progrese reklamacie
    • A kopec dalsich nevyhod ktore zarucene rozhodli o tom ze tento obchod uz v buducnosti nepouzijem

    Pred tromi tyzdnami mi poslali poskodeny tovar. Po kazdodennom dotahovani, obvolavani a zasielani urgencii sa mi konecne podarilo docielit aby tovar prisli vyzdvihnut. Tak teraz idem cakat predpokladam dalsie tri tyzdne, kym mi dorucia funkcny tovar, ktory som vsak potreboval niekolko dni na to ako som ho objednal. Neodporucam nikomu, absolutna nespokojnost!!!

  • 10 %

    Nákup je v poriadku, no uspieť pri reklamácii nemožné.

  • 10 %

    Moja aktualna skusenost:

    tovar z objednavky som vopred uhradil prevodom z uctu. Vzhladom na to, ze sa doba dodania tovaru predlzila, objednavku som stornoval v domneni, ze mi budu peniaze vratene spat na ucet, a to pokial mozno v co najkratsom case. Ved Alza je obchod, ktory reklamuje denne v TV. Teda musi byt seriozny! Ked sa par dni nic nedialo, ziadal som telefonicky o vysvetlenie. Nasledovne mi bol zaslany dobropis. Po jeho vyplneni a odoslani som cakal na odpoved. Prisla - pracovnik Alzy pan ******* pravdepodobne nevedel, co je to IBAN, pretoze ziadal ma o upresnenie udajov /ziadal o zaslanie cisla uctu nie v IBAN, ale v starom formate/. Po "upresneni" som nasledovne obdrzal od pracovnicky pani ******** mail, ze mi teda peniaze budu vratene na ucet - maximalne do troch pracovnych dni. Po uplyynuti 3 pracovnych dni som mailom poziadal o preverenie, preco nedodrzali slovo a peniaze stale na ucte nemam. Prisla mi odpoved od pracovnicky alza.cz pani ******, ze - bohuzial mozno budu peniaze na mojom ucte tak do tyzdna.
    To je moja osobna skusenost -uz nikdy si tovar od alza.sk /cz/ neobjednam.

  • 10 %

    • nekvalita tovaru
    • Otvorite krabicu a tovar uz je pouzity aj ked ste kupovali ako novy

    NEODPORUCAM podporovat tychto zlodejov!!!
    Nikdy viac tu uz nic nekupim. Objednala som si toustovac a ked som ho doma rozbalila bol cely zamasteny - OCIVIDNE POUZIVANY! Keby som chcela pouzity tovar kupim si to cielene z Vasej ponuky!!! Isla som ho este v ten den reklamovat. Bolo mi povedane, ze to tam maju na dennom poriadku. No dakujem pekne! Ihned mi ho vymenili za “novy”. Rozbalili sme ho este vo vydajni a znova nebol novy.! Vypytali sme si uz spat peniaze a ako poziadali sme o nejaku kompenzaciu. Ponukli nam voucher v hodnote 4€, ktory mal prist na mail a doteraz nic neprislo. Aj ked islo o toustovac za 30€, skusenost taka ze uz NIKDY VIAC.........

  • 10 %

    Neskutočne veľký bordel so spracovaním objednávok... Musel som platiť poštovné aj napriek tomu, že som platil nad 900€ a zo sľubovaného doručnie do 24h sa stalo to že mi to neprišlo do 3 dni, volal som s nimi a oni mi naúčtovali ďalšiu faktúru, že som nezaplatil pritom som platil vopred... Ešte stále mi to neprišlo a vravia, že som mal požiadavku aby to prišlo 31.3. achh neskutočné. Píše u objednávky, že všetko pripravené, ale v telefóne mi vravia, že niečo cestuje ešte z Prahy... Ja neverím vlastným očiam.. vybral som si alzu, kvôli ich sľubovanému rýchlemu servisu a podobne a je to katastrofa. Hlavne, že som za tovar platil tak vysoké ceny...

  • 10 %

    • dementi
    • dementi
    • a este raz dementi
    • NIKDY VIAC a verte,ze vela ludi z mojho okolia od vas nikdy nic nekupia,o to sa postaram...
    • vasa priorita je predat a dalej sa nestarat
    • ako tak čítam tie recenzie na vas,ani sa necudujem ze potrebujete tolko reklám s tym zelenym dementom aby ste sa zviditelnili.ja by som vas obchod zavrel

    kavovar prisiel cez alza balickomat kde prislo prve prekvapenie(dohodnuta cena bola o 0,2€ vyssia)
    druhe prekvapenie,ze spravil jednu kavu.pri druhej sa v polovici salky zastavil a viac sa nezapol.kontaktoval som alzu,vytvoril som online reklamaciu.alza mi dala pokyny ake dokumenty ma obsahovat balicek ked ho posielam na reklamaciu a napisali mi,ze to mozem poslat na ktorukolvek predajnu ALZA.poslal som to do NR.prekvapenie prislo ked mi po 14 dnoch prisiel mail z posty o konciacej sa dobe na vyzdvihnutie zasielky.znova kontaktujem alzu co sa deje,kedze im sa neracilo napisat mi dovod neprevzatej zasielky.tak mi odpisali ako ich to mrzi,ale vraj nemozu prevzat zasielku(dovod dodnes nepoznam),vraj mam pockat kym sa mi to vrati a znova to poslat do BA.tak dnes sa mi vratil naspat,rozbalim a posledne prekvapenie bolo aj to ze jedna zo šálok ktore boli sucastou balenia je rozbyta(za to moze posta,nie alza).uvidime co ma este caka po tejto recenzii.suma sumarum,kavovar+balickomat+posta na reklamaciu+navratka za neprebratu zasielku ma stali spolu viac ako keby som si kupil kavovar u nas v planeu.nehovoriac o tom,ze mi slubili preplatenie nakladov spojene s reklamaciou a dodnes nič!mam komplet nasu mailovu komunikaciu ako dokaz!!!ALZA nikdy viac!!!kavovar som hodil do smetiaka...

  • 10 %

    • Žiadna
    • Podpora zákazníkom
    • Vybavovanie reklamácii
    • Žiadna odpoveď cez mailovú komunikáciu
    • Krabička kde bola kamera sa mi vrátila z reklamácie poškodená ,dolámaná
    • Jedným slovom !!!!NEODPORÚČAM!!!!

    V živote z tohoto obchodu nič nekupim! Človek si mysli že má nejake istoty keď sa jedna o veľkého predajcu! Opak je pravdou.
    Kupoval som si z Alzy kameru GoPro.(cca.500€) Je na nej asi poškodený konektor. Keď si ju pripojím na PC,TV. Tak mi ju odpája. Proste musí byť v nejakej polohe aby sa mi načítali súbory. Pohnem s ňou milimeter už ju odpojí... Kopírovanie súborov som robil vyslovene tak že som si vyberal pamäťovú kartu. Je to predsa rýchlejšie a pohodlnejšie... Takže len málokedy som ju napájal na kabel. Väčšinou keď som si chcel pozriet záznam na TV...Tým pádom nebolo a ani nie je žiadne fyzické poškodenie a aj stav kamery (konektoru) je úplne nepoškodený!!!-

    Podme k veci!

    Kameru som poslal teda na reklamaciu poštou. Prišla mi naspäť neoprávnená!!! S papierom, že závada sa neprejavila. Nehal som to tak, síce rozhorcený že človek si kupi kameru a ešte si da poistenie +3 roky a prd stoho. Proste musel som odcestovať. Keď som sa vrátil tak som to bol riešiť osobne v Martine na pobočke. Milá slečna mi ju zobrala dopísala tam niečo a kamera sa odoslala na reklamaciu. Asi po dvoch týždňoch mi kamera prišla. Keď som otvoril krabicu tak som myslel že ma je.ne. Celý obal kamery bol dolámaný!!!! Samozrejme že kamera bola nevyreklamovaná. Scenár ten istý “závada sa neprejavila”. Tak som bol nútený si nahrať video, pofotiť v akom stave mi to prišlo. Sadol som do auta šiel už 2x do MT čo mám cca. 30km tam 30km naspäť. Ukázal som v akom stave mi prišiel moj tovar z reklamácie, že mi to už po 2x nevyreklamovali, poslal som jej fotky aj video. A chcel som vedieť ako mám postupovať. Slečna bola milá (viem že za moj problém ona nemôže) tak som sa ospravedlnil že tam húkam ale bol som nasratý neskutočne! Že má bude kontaktovať na druhý deň, že písala priamo do toho servisu...
    Na druhý deň mi prišiel mail. Z Alzy. Že moja požiadavka poľa posunutá na reklamačné oddelenie. Tak už som si myslel že mi dajú odpoveď keď tam boli aj fotky aj video! Po týždni žiadna odpoveď. Poslal som im teda mail s tým že som nespokojný že ako to ideme riešiť... Samozrejme bez odpovede! Už to budú cca. 2 týždne od toho. Tak som tam volal že proste mi neodpisujete na mail a tvárite sa ako mŕtvy chrobák! Ale keď si od vás človek niečo kupi tak mu potom posielate dotazníky spokojnosti? Prečo mi teraz nič neprišlo?? Žiaden dotazník spokojnosti?? Tak sa takto natahujem s týmto super obchodom a bolo mi povedané od operátorky. Že ona mi momentálne nevie pomocť.... a že tak to pošlite súdnemu znalcovi... 8-O
    Tak tomu verte milá Alza že to aj pošlem a dám to preveriť aj SOI ak bude treba. Človek čo čaká od Vás podporu nechá tam nemalé prachy a pri riešení problému sa odpovede nedočká? Musi sám volať a dobre že nie prosiť!!! A ešte to musí posielať na nejake posudky keď je vidno aj na videu že o čo ide!!! HAMBA VÁM!!! Bol som vás dlhoročný zákazník po tejto skúsenosti od vás nekupim už nikdy nič!

  • 10 %

    Neodporúčam

  • 10 %

    • dodany pouzity tovar (predavany ako novy!)
    • dodany poskodeny tovar (poskodeny = mechanicke poskodenie = nefunckny)
    • nemoznost vratit tovar

    V zivote viac v alze nakupovat nebudem. Doruceny spinavy tovar, poskodeny tovar a ziadost o vratenie tovaru zamietnuta. Vrchol neprofesionality a doslova okradanie zakaznika, ktoremu bol predany vadny tovar a napriek tomu ze teoreticky ma narok na vratenie realita je celkom ina. Hranici s porusovanim zakona. Nikdy viac.

  • 40 %

    • najlacnejšie ceny
    • príjemná obsluha
    • zaprášeny a pospineny tovar
    • neskoré doručenie tovaru

    Tento shop má aj výhody aj nevýhody. Rozhodne to nebol najlepší obchod cez ktorý som kupoval.

  • 60 %

    • Čo som čítal recenzie bál som sa že by mi nevrátili peniaze pri vrátení tovaru , na pobočke v Poprade mi na počkanie vrátili peniaze v hotovosti čo som bol milo prekvapený .
    • Tovar prisiel podľa dohodnutého termínu
    • Doj#bany tovar predávajú za nižšiu cenu pod názvom "zanovne" / " rozbalene"
    • Chcel som už cez vykend hrať hry na novej grafike , ale na doj#banej sa to predsa nedá, tak musim čakať zas týždeň kde objednám grafickú kartu radšej z inej stránky :)

    Kým si nedajú záležať na kvalite tovaru a predávať naozaj overené vecí a ne tie kok#tske reči že to prešlo odborníkmi čo reklamovaný tovar ani odborníka vzivote nevidel a uvidím kladne recenzie tak si niečo ešte objednám :)