Na Heureke využívame personalizáciu a cielenú reklamu. Na základe vášho správania na Heureke personalizujeme jej obsah. Kliknutím na „Rozumiem“ alebo inam súhlasíte aj s využívaním cookies a odovzdaním údajov o správaní na webe pre zobrazenie cielenej reklamy na ďalších weboch. Personalizáciu a cielenú reklamu si môžete vypnúť v nastaveniach prehliadača. Viac

Prihlásiť sa a pridať recenziu
  • 10 %

    • O výhodách Alza sa už nedá ani len hovoriť
    • Overovanie IČ-DPH
    • Neochotný zamestnanci
    • Technická podpora ako v Call centre na predaj bambusovych ponoziek
    • Nedorieseny objednavkovy system

    Stale som daval alza.sk sancu, no je to coraz horsie a horsie, spravite objednavku na firnu, vecer sa len tak nahodne idete pozriet, v akom stave je objednavka a zistite, ze tovar je rezervovany, poslite podklady na overenie IC DPH, toto bola uz 3tia objednavka, co stale dookola chcete overovat IC-DPH ako keby si to Vas "super prepracovany system" nevie overit a vzdy a znova toto odomna pozadujete, a hlavne vtedy ked potrebujem tovar na rychlo a dodanie sa mi predlzi o x dni, v horsom pripade mi to pride do 10 dni.

    Daval som Vam sancu, no zjavne vzdy aj pri telefonovani ku Vam vzdy zakaznika presmeruvate od jedneho operatora k druhemu s tvrdenim ze ja to nemam ako ..... davam to kolegovi ktory s tym spravi ......
    Alza podpora je nulova, pokial uz zacnete mat nejaky problem s nimi, ze Vam tovar nepride na druhy alebo treti den, tak si pripravte poriadne nervy alebo jedina moznost je stornovat objednavku a objednat to kdesi inde.

    Alza u mna uz stratila vyznam a preto neodporucam tento obchod a hlavne pokial chcete nakupovat na firmu, dobre si zvazte nakup v tomto obchode, alebobsi tovar radsej objednajte niekde inde.

    A to, ze tovar predavate platcovi DPH uz priamo bez DPH, tak u vas sa neda povedat, ze to je vyhoda, lebo je to cisty alza chaos kde nevie lava ruka co robi prava ruka a lepsie by uz radsej bolo ze vyfakturujte to s DPH kde ho aj zaplatim a odpocitam si ho neskor.

    A taky menši dodatok na koniec, ked si objednam nieco nove od nejakeho vyrobcu ako epson, asus, ... tak preco skoro vzdy je uz krabica otvorena a porusena na nej krabicova blomba od vyrobcu? Asi to svedci o vasich produktoch, ze zanovne alebo pouzite predavate ako nove, lebo v inych obchodoch blomba nikdy nieje porusena, to potom aky ma vyznam predavat ten isty tovar s oznacenim nove alebo zanovne ked to je ten isty identicky tovar, akurat na kazdom mate inu marzu vsak nech si zakaznik vyberie...

    Ja sa vobec cudujem, ako moze tolko ludi u Vas vobec nakupovat, stale mate nejake problemy a stale ste zevraj na slovensku obchod s najvacsim poctom predajov a obratom, tak potom neviem kde sa stala chyba, pri rozumnom uvazovani mi tu cosi nesedi...

  • 80 %

    • dobry vyber
    • primerane ceny
  • 20 %

    • Nákup bez DPH
    • prava ruka nevie, co robi lava
    • (vraj...) storno poplatky pre podnikatelov pri odstupeni od zmluvy

    iPhone XS MAX kupovany do firmy, po 3 dnoch uzivania som si vsimol, ze telefon pri odtiahnuti od ucha po telefonovani skubne, co je neprijemne, no hlavne zaboli a co je nasledkom nedoliehavosti displeja a ramu v mojom pripade pri tlacidlach hlasitosti (je tam volnym okom neviditelna strbina, v ktorej sa zaseknu vlasy). Tento problem mali hlavne modely 6, no objavuju sa uz aj pri X, XS. Najvacsi bonus je, ze mi ALZA najprv prislubila vymenu za novy kus, kedze som navrhol, ze im ostanem verny a nechcem odstupovat od zmluvy, staci nech mi to vymenia, teda nemusia mi vracat (nemale) peniaze, no po prichode na predajnu ma zamestnanec naajprv ubezpecil, ze je vsetko v poriadku, potom zavolal maneazerovi a nasledne si kdesi v systeme precital, ze zial „uz sa to neda“ a upozornil ma, ze pri odstupeni od zmluvy budem platit storno poplatok 10%! Nemyslim si, ze to nasa legislativa umoznuje, rovnako tak som o tom nebol dopredu informovany, ani som to nenasiel v ich OP. Z mojho pohladu som bol pod natlakom storno poplatku a teda som bol nuteny odovzdat telefon na reklamaciu, teda predpokladam, ze mi pride SWAP jednotka v euroobale s (pre mna) pofidernym povodom, novym seriovym cislom, ako mam na krabicke, prosto nieco uplne ine, ako som si zaplatil a to nemale peniaze!

    Po mojej prosbe o vysvetlenie celej situacie, preco pre mna neplati odstupenie od zmluvy do 14 dni, odkial nabrali storno poplatok, preco najprv nieco slubia a potom to uz neplati mi jednoducho odpisalii:

    „Dobrý den,

    opravdu nás to mrzí, ale ve Vašem případě není zboží možné vrátit, dále budete informován ohledně průběhu Vaší reklamace“

    Tak si spravte obraz sami. Urcite ste ma sklamali a to som u vas uz „nieco“ utratil...


    Aktualizované:

    No tak Alza nakoniec telefon vymenila, no stalo ma to vela casu, namahy a hlavne nervov... Ale to je vsade podobne (aj u premiovych predajcov – z vlastnej skusenosti), ak sa chcete domoct svojich prav, tak musite bojovat.. Alebo si „odskocit“ do oficialneho obchodu

  • 90 %

    • Rýchlosť dodania tovaru
    • Celkom dobré ceny
    • Prehľadná stránka
    • Široký sortiment
    • Zatiaľ som nemal žiadne

    Objednával som z alzy už viackrát a nikdy nebol žiadny problém. Naozaj rýchle dodanie, ráno som objednal a poobede už bola objednávka pripravená na vyzdvihnutie.

  • 10 %

    • Objednala som si u vás iphone Se 9.6.2018 . Na to mi prišla emailom od vás ponuka na pripoistenie zariadenia a to 15.6.2018 s poznámkou ,že najneskôr do 18.6.2018 je nutné sumu uhradiť,čo sa aj stalo .18.6.2018 mi prišla od vás proforma faktúra ,podľa ktorej som poistné hneď uhradila.O pár minút nato ste už posielali ďakovný mail za objednávku produktov.Od tej doby sa zdalo všetko v poriadku ,až doteraz ,keď nastal problém so zariadením . Od rána riešim telefón ,pani operátorka mi pred obedom najskôr povedala ,že som poistné nezaplatila ,potom to konečne zrejme niekde našla ,následne po hodine a pol mi tvrdila ,že vám spadol systém ,tak mám byť trpezlivá a o 23:14 mi prišiel od pani email s textom : Dobrý den, děkuji za Váš dotaz. Lituji, ale služba byla zaplacena pozdě, proto byla stornována. Doklad je z června 2018, nyní již není možné službu obnovit. V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat. Tereza Maťková - Alza.cz Obchodní podpora A to má znamenať čo ? Do teraz sa to nezistilo ? Kde sú peniaze ,ktoré som poslala ,keď je poistka skoro pol roka neplatná ? Ak by sa so zariadením nič nestalo ,peniaze by v tichosti zostali u vás ? Pošlete faktúru 18.6. s dátumom splatnosti 17.6. ???? Ani ma nenapadlo pozrieť dátum splatnosti ,keď som hneď po obdržaní faktúry sumu hradila . To je naposledy čo som v alze kupovala elektroniku .S pozdravom B.V.
  • 20 %

    • Neodporučam platit vopred
    • Nakladny tovar, ktory im riešia externy dopracovia neodporučam

    Zakupil som chladničku cez alzu. Platbu som realizoval online. Odoslaly tovar cez spoločnost Geis.sk, ktora mala objedanvku doručit. Obejanvka sa naskladila. Mala nam byt doručene vyše predtyždnom a ešte sa tak nestalo. Od vtedy nevie ani prepravna spoločnost ani Alza povedat kedy bude zasielka doručena. Vyhovoraju sa jeden na druheho. Penizaze mi nechu vratit kym sa im vraj nevrati tovar naspat. Spoločnost Geis.sk ked im volal posiela len podnety aby sa naskladnili, ale nič sa nedeje. Začarovany kruh ked nikto za nič neprevezme zodpovednost.

  • 10 %

    • ak sa pomylia dorucia rychlo
    • odrbavaju

    Objednane spigen puzdro ... to ze su to predrazene ksunty ok. Tak som pri objednavani pozrel že maju ,,zánovné" až o celé 3! eura lacnejsie :O Povedal som si fajn, kaslem extrasupervyhodnu ponuku a to tie 3 eura radsej usetrim a zoberiem si novy original. No zeleny vyfetovany skriatok mi bohuzial pri odbere tovaru dorucil zjavne ,,zanovne" puzdro. Krabica na šalát, puzdro špinavé a ešte mu chybal kryci sáčok (poznam spigen puzdra a ich balenia). Povedal som si ok... kašlať je to len blbe puzdro.. a to je fakt. Ale pri nejakom serioznom nakupe sa tomuto obchodu zdaleka vyhnem

  • 10 %

    • Stránka je prehľadná, tu si pozriete čo potrebujete kúpiť a následne to kúpite na inej stránke za menšiu cenu
    • Uvedené zlé termíny dodania tovaru
    • Žiadne sledovanie zásielky
    • Prehnané ceny v porovnaní s ostatnými obchodmi
    • Klamlivé zľavy na tovar -vždy dopredu zdražený
    • Reklamácie trvajú dlho
    • Tovar mi prisiel nefunkčný

    Alza je symbolom ako oklamať, zavádzať a podviesť zákazníka. Zľavy na tovar sú neexistujúce napr. sada káblov na fábiu pred 2700€ po zľave 50€.Klamlivé uvedené dátumy doručenia tovaru. Jedine plus je prehľadnosť stránky a dobre spravené filtre. Takze na Alze si najdete čo chcete kúpiť ale kúpite to na inej stránke.

  • 10 %

    • Na to, aby ste mohli negativne hodnotit musite dat kladne hodnotenie 10% inac vam hodnotenie nezverejnia a tym celkove hodnotenie skresluju
    • Opakovane mi bol doruceny uz pouzivany tovar namiesto noveho, ktory som si objednala a zaplatila
    • Tovar prisiel nefunkcny
    • Problem vyreklamovat tovar, samozrejme umerne cene / cim drahsi tym vacsie problemy/

    NEODPORUCAM
    Opakovane som zakupila novy tovar a prisiel mi tovar uz pouzivany
    Novy notebook prisiel nefunkcny, bol reklamovany po reklamacii sa vratil doskrkany
    Zamestnanec na reklamaciach prevzal novy notebook s vyskocenym tlacitkom a po prevzati novy notebook poskodil nevhodnym zaobchadzanim, ze museli menit aj hard disk
    Samozrejme predajca pri odovzdani reklamacie ani nepriznal co vsetko bolo servisovane
    Nasledne nam novy notebook po zapnuti do 5 min vyhorel
    Dalsia reklamacia, pri ktorej mi nechtiac zamestnanec nahlas precital co vsetko bolo servisovane na novom notebooku len s vyskocenym tlacitkom
    Trvala som na odstupeni od zmluvy a vrateni kupnej ceny tovaru
    Vysledok som lahsia o viac ako 1200€
    Zatial sa s predajcom len pisomne natahujem, nakolko trvam na odstupeni od zmluvy a vrateni kupnej ceny tovaru, ktory stravil viac casu v servise ako pouzivany doma.


    NEODPORUCAM

  • 80 %

    Nikdy som nemal s Alzou žiaden problém, reklamáciu počítača vybavili za menej ako 2 týždne.

  • 10 %

    • maximalna nespokost
    • reklamacie trvaju dlho
    • z reklamacie sa mi vratil aj tak neopraveny telefon

    neda sa sledovat reklamacia aj ked pisu ze sa da skontrolovat stav, druhy zakupeny telefon aj to s chybami ako by predavali len nepodarky

  • 80 %

    • kúpený tovar je možne vrátiť bez problémov peniaze vrátia do 3 dni na učet
    • dobrý vyber
    • info cez telefón ok
    • nedorozumenie z personálom vybavíte cez info linku
    • na výdajnom mieste Senec zamestnávajú trúbku ktorá je arogantná a poradí zle v tom prípade odporúčam info linku tak ma vytočila pri vrátení tovaru že som si skoro musel zavolať sanitku ona mi tvrdila že to je reklamácia keď po 2 dňoch používania notebooku na displeji mi vypadol jeden riadok takže som mal bielu čiaru cez displej ona mi tvrdila že som to spôsobil ja táka je vytretá že by mala predávať ponožky u činana a nie v alze
    • a jasné že mi vypísala reklamačný protokol čakacou dobou 30dni ale nakoniec mi vrátili peniaze ale to som už vybavil cez info linku
  • 10 %

    • uvedené chybné termíny doručenia tovaru
    • žiadne oznámenie o stave zásielky , ani po uplynutí lehoty, kedy mala byť zásielka doručená
    • aj po zainiciovaní komunikácie s obchodom a dohodnutí sa o doručení nekompletnej zásielky, termín ktorej uviedli sami písomne, dajú večer pred daným dňom vedieť, že došlo k nečakanej zmene a balík bude doručený o deň neskôr
    • na čo zákazník reagoval emailom, že doručenie v danom novom termíne už nepripadá v úvahu , pretože už nebude zastihnuteľný na danej adrese a ani v dostupnom čase v republike a buď dodržia termín alebo žiada vrátenie peňazí a zrušenie objednávky - EMAIL bol úplne odignorovaný a ďalśí deň zásielku expedovali
    • riešenie situácie zatiaľ neposkytli žiadne , nemám ani peniaze a ani balík

    NAKUPOVANIE V ALZA.SK v 5 krokoch

    1. uvedené chybné termíny doručenia tovaru

    2. žiadne oznámenie o stave zásielky , ani po uplynutí lehoty, kedy mala byť zásielka doručená

    3. aj po zainiciovaní komunikácie s obchodom a dohodnutí sa o doručení nekompletnej zásielky, termín ktorej uviedli sami písomne, dajú večer pred daným dňom vedieť, že došlo k nečakanej zmene a balík bude doručený o deň neskôr

    4.na čo zákazník reagoval emailom, že doručenie v danom novom termíne už nepripadá v úvahu , pretože už nebude zastihnuteľný na danej adrese a ani v dostupnom čase v republike a buď dodržia termín alebo žiada vrátenie peňazí a zrušenie objednávky - EMAIL bol úplne odignorovaný a ďalśí deň zásielku expedovali

    5. riešenie situácie zatiaľ neposkytli žiadne , nemám ani peniaze a ani balík

  • 10 %

    • ~dozvedela som sa, že rozhadzujem peniaze za váš nekvalitný tovar.
    • ~zaplatila som si za inštaláciu, ktorá neprebehla.
    • ~obdržala som nepravdivé a zavádzajúce informácie.
    • ~predmetom záujmu personálu nebol môj problém, ale ich zisk. Absolútne protiklientský prístup.
    • ~požiadvka na presunutie termínu dovozu ostala nepovšimnutá

    Ak by ste plánovali nejaký nákup na Alza.sk, prečítajte si moju skúsenosť a premyslite si to ;).

    Dobrý deň, pri mojom nedávnom nákupe sa mi stalo niekoľko nemilých vecí, čo vyústilo do veľmi nepríjemného zážitku z nákupu v Alza.sk. Bohužiaľ nemám milé slovo, a takúto mienku o vás musím šíriť aj ďalej, aby som vystríhala iných pred negatívnym zážitkom. Hovorím o nákupe umývačky riadu. Nanešťastie musím skonštatovať, že predajcu najviac z celého procesu predaja zaujímalo, či si dokúpim "predĺženú záruku". Aj po tom, čo som mu vysvetlila, že predĺženú záruku nepotrebujem, nakoľko produkt nebudem u seba držať dlhšie ako rok, sa nedal odbyť. Okej, v poriadku, asi má za to veľmi dobrú províziu.. to celé by mi nevadilo, ak by bola preňho prvoradá moja spokojnosť a vybavenie požiadavky.
    Umývačku som mala dopredu vybranú, predajca mi našiel "rovnakú" za nižšiu cenu, že nech už si teda len tú záruku dokúpim. Vraj medzi nimi nie je žiadny rozdiel. Až na to že je. A to v hlučnosti. Avšak opäť, ešte stále som to brala, že je všetko v poriadku.
    Objednala som ju vo štvrtok s dovezením o týždeň neskôr s tým, že som si priplatila za službu privezenie až do bytu a základná inštalácia --- cca 37 eur.
    Cez víkend sme prebrali byt a zistili, že prívod vody vyzerá, že bude potrebovať druhý (dvojitý) ventil. Napochodovala som teda k vám na pobočku kde som natrafila na predavača (ktorý následne vybavil túto objednávku: ++++++++) a opýtala som sa ho, či teda inštalatéri, ktorých som si priplatila dovezú tú súčiastku so sebou a nainštalujú mi to. Opäť som sa dozvedela, že je v ponuke aj predĺžená záruka, a navyše aká som hlúpa že si ju za takú úžasnú cenu 40 eur nechcem dokúpiť, pretože "nie každý len tak vyhodí 226 eur, viete to sa vám medzi druhým a tretím rokom určite pokazí." akože PARDON, tak predávajte kvalitnejší tovar! Na moju otázku, či súčiastku donesú som dostala odpoveď že áno, všetko by mali doniesť. Informácia bola NEPRAVDIVÁ a ZAVÁDZAJÚCA. Niečo sa mi nezdalo tak som nasledujúci deň volala na zákaznícku linku, aby som si to ešte raz preverila. V následnej mailovej komunikácii (pretože ste nedvíhali) som sa dozvedela, že nie, súčiastka nepríde, všetko musí byť tip top pripravené. FÚHA... a čo teda tá informácia od predavača?
    OK, tak to bude náročné stihnúť, dal by sa termín dodania presunúť? "Pokúsim sa, dovidenia." bola odpoveď, ktorú sme dostali na zákazníckej linke. Pokus však zjavne nevyšiel, nakoľko nám na druhý deň prišiel email, že ste umývačku vyexpedovali.
    Zohnali sme teda inštalatéra, všetko pripravil... IBAŽE... základná inštalácia neprebehla, nakoľko z umývačky bolo potrebné odstrániť vrchný kryt (prichytený dvoma skrutkami). --- ohľadom čoho som sa informovala ešte pred nákupom! to bola naša hlavná priorita kvôli výške pracovnej dosky. Navyše bolo potrebné zo sifóna nechtom odškrabnúť vrchnáčik, ktorý zabraňuje pretekaniu, kým nie je nič zapojené. Tak ĎAKUJEME PEKNE ZA NIČ.

  • 10 %

    • Žiadne
    • Čas čakania na pobočke na prevzatie tovaru 2 až 3 zákazníci pred Vami je 40-60 min cakanie
    • Ak je tovar na firmu pri vrátení tovaru musí hotovosť prevziať konateľ
    • Dostupnosť tovaru je na e shope na sklade a keď si ho objednáte je z toho 10 dni
    • Proste moja najhoršia skúsenosť s e shopom
  • 10 %

    • Z posledneho nakupu ziadnu vyhodu !!
    • Ziadna komunikacia z ich strany pri probleme
    • Ziadna dodanie tovaru cez vikend ako tvrdia
    • Vyhovaraju sa ako len mozu
    • Uz koncim s nakupmi v alze

    Objednal som si tovar 12.7.( stvrtok). Zaplatil som ho cez internet s tym ze som si priplatil za zluzbu "dodanie tovaru cez vikend" na sobotu. Cez vikend mi nic nebolo dodane. Ked som tam volal ako len bolo mozne(pondelok), vyhovarali sa na kuriersku spolocnost s tym ze to idu hned riesit. Nakoniec som si musel sam zavolat kurierovi a oni mi zasa povedali ze este nemaju kompletny balik od firmy alza ktory mi maju doviest. Dnes je 23.7., presla dost dlha doba na to aby clovek nemal tovar a ani peniaze. Som znechuteny, pozadujem od nich peniaze spat ale vyzera to tak ze horko tazko ich chcu vratit. Uz od nich nic neobjednam, pretoze tak velka spolocnost a takto to riesit. Som zvedavy ako to cele dopadne. Este raz ak nieco objednate tak neplatte dopredu pretoze sa moze stat to co mne a uz vobec neodporucam si priplatit za sluzbu dodania tovaru cez vikend.. JEDNO VELKE KLAMSTO !!!!!!!

  • 20 %

    • siroky sortiment
    • velmi zla dorucovacia spolocnost
    • drzia peniaze pri nedodani tovaru - pozor na to

    Po zaplateni tovaru vopred mi doviezla dorucovacia spolocnost, ktora spolupracuje s Alzou, americku chladnicku. Za sluzbu vynaska do bytu som si riadne zaplatil 26 eur, vzhladom na to, ze tato spolocnost vyslala 2 borcov aj s manipulacnym vozikom, s ktorym sa da krasne vyjst po schodoch. Americka chladnicka bola najmensia, co existuje na trhu, vzhladom na nase rozmery kuchyne. Prisli borci, nalozili na vozik, vysli 3 schodiky a zrazu jeden z nich skríkol- Stoooop - ja ze co sa deje - a vybral sa druhym smerom, cize dole a nie hore do bytu :) Jeho reakcia na moju otazku, ze preco idu s chladnickou prec bola - ja to kaslem, ja nie som otrok :) a nalozil ladnicku krasne naspat do auta. Po rieseni problemu mi volali aj so spolocnosti, ktora dorucovala, aj s Alzy, ze mam uzke schody na vynasku tovaru. Prd makovy... Borci sa zrazu premenili na srakory a vzdali to na zaciatku ako by mali 5 minut zabrat na 2. poschodie. Len informativne - rozmer strany, ktorou sa islo po schodoch - cize sirka chladnicky je 64 cm, nech s obalom 74 cm a sirka schodov je viac ako 100 cm - takze argument, ze schody boli uzke u mna neobstoja - lebo je to len vymysel. Tu sa hodi kraaasne prislovie - Aky dodavatel, taky kurier
    A mimochod prisli chlapci so sedackou - vlekou u- ckovou, ktora je 4 m dlha a krasne mi to za 20 evri vyniesli bez problemov, aj ked trochu spoteni :)
    Po odkomunikovani problemu mi dosla trpezlivost a poziadal som Alzu o vratenie penazi, pani na druhej strane ma uistila, ze peniaze do 3 dni vratia na ucet. MYSLITE, ZE SA TAK STALO? OMYL - po tyzdni nam dosiel zatial len mail o stornovani objednavky a alza si nase peniaze otaca dalej.
    Ludia, velke bacha - Nikdy som nenakupoval cez Alzu a raz som zariskoval, ze im dam sancu. Smola - ukazala sa v pravom svetle. A to som mal na plane oplieskat este aspon 3 000 eur u nich - kedze potrebujeme vsetky spotrebice
    Zostavam tym padom verny mall - u ....

  • 50 %

    • Velky vyber a prehladne zaradenie aj zobrazenie tovaru
    • Nedostatocne informacie pri probleme s dorucenim- "system sa pokazil", ziadne vysvetlenie. Objednane na urcity den, takmer tyzden po termine obchod nekomunikuje a nevie poskytnut info ci vobec a kedy tovar pride, hoci je na sklade.
    • Problem dovolat sa na infolinku, visite na linke polhodinu aj viac (ste 4.,3.,2. v poradi) a nakoniec vam ziadnu info nevedia poskytnut.
    • Informacie v sledovani objednavky nie su aktualizovane.

    Velmi neprijemna skusenost, tovar sme objednavali cez Alzu, lebo sa dal vybrat termin dorucenia a nakoniec uplynulo 11 dni od objednavky (v tom 4 vikendove) a dodavky neprisla, ani nemame info kedy pride. Mala som objednat cez iny eshop.

  • 90 %

    • Majú skoro všetko
  • 10 %

    • žiadna výhoda
    • Neuznali chybu pri reklamácii
    • 2x reklamované, z toho druhý pokus neuznali
    • Nikde nemajú žiadny email, všetko len cez ich formuláre
    • Na ich mail nie je možné odpovedať, tzv. noreply
    • Telefonický kontakt len cez automat, nekonečné čakanie
    • Neochota zamestnancov na predajni
    • Jediná ich starosť je predať tovar, potom pre nich už neexistujete
    • Výhovorky, výhovorky z ich strany.

    Notebook kupovaný necelý rok dozadu, odvtedy 2x reklamovaný, poslednú reklamáciu radšej neuznali, pritom problém pretrváva. Naozaj špinavé praktiky.
    link na video: https://vimeo.com/275491655