Na Heureke využívame personalizáciu a cielenú reklamu. Na základe vášho správania na Heureke personalizujeme jej obsah. Kliknutím na „Rozumiem“ alebo inam súhlasíte aj s využívaním cookies a odovzdaním údajov o správaní na webe pre zobrazenie cielenej reklamy na ďalších weboch. Personalizáciu a cielenú reklamu si môžete vypnúť v nastaveniach prehliadača. Viac

Prihlásiť sa a pridať recenziu
  • 10 %

    • Diskonfort pri nakupovaní

    Roky som bola zakaznikom alzy, az do dnesneho dna... Vzdy som sa rozhodovala pre nich, aj ked mali vyššie ceny produktov ako konkurencia, z dôvodu, že som to mohla vrátiť.. Doba sa ale zmenila, a stará dobrá alza je preč ... Nielenže som si kupila produkt drahšie sie ako inde, ale ešte e mi aj bude doma chytať prach, lebo to je hrozný výrobok a ľutujem, že som si ho vôbec objednala....
    K riešeniu centrály a nefunkčného drive sa radšej ani vyjadrovať nebudem

  • 10 %

    • Komplikácie nekonečnéééé pri vrátení platby
    • nevytvorila sa mi objednávka, prešla komplet platba a v ALZE sa správali, že nevidia, čo som platila a peniaze držali 1 mesiac.
    • neochota riešenia problému z ich strany, odďaľovanie tým, že opätovne žiadali doklady, presúvanie nenormálnymi otázkami k dotazu, čo vedia vyčítať už z prvého emailu, kde som sa sťažovala a všetko uviedla.
    • eshop nekorektne funguje - vytvorí neexistujúcu objednávku a dokonca vás privedie k platbe!
    • pri jednom zakúpenom tovaru jednoducho nebol a tak vrátili peniaze. ak si nekontrolujete objednávku ani neviete, že vám tovar neplánujú poslať.

    Ani som si nemyslela, že sa môže bežne fungujúci obchod takto správať. Pred Vianocami som chcela zakúpiť Vianočný darček pre maminu - elektrobicykel. Vytvorila som objednávku, prešla na platbu a tú uhradila. Čakala som na tovar. Až keď neprišiel v stanovený termín (už medzi sviatkami, nakoľko z hodiny na hodinu zmenili dátumy doručenia bez upozornenia len na dátumy po Vianociach), som to začala riešiť. A zistilo sa, že oni tam žiadnu objednávku nevidia. Ja peniaze preč a to nehovorím, že cca 700€. Riešenie bolo nekonečné, nikto sa neozýval, musela som volať opakovane na linku, kde mi nič nevedeli povedať. Mesiac alza drzala 700 €!! To že sa objednávka nevytvorila je asi časté, lebo to majú v často kladených otázkach. Keďže riešenie bolo znovu objednať a do poznámky dať, že zaplené a oni to spárujú, to nebolo možné, lebo bicykel bol posledný kus a vypredal sa. Katastrofa. Toto som ešte nezažila!Ešte aj riešenie ticketov dali pod rôzne, takže doklady o platbe pýtali asi 7 krát a znovu sa našiel niekto nový, kto chcel opäť doklad o úhrade a číslo OBJEDNAVKY!!
    Dajte si pozor všetci na ALZU!!!! Až teraz som si prečítala ostatné zlé recenzie.

  • 20 %

    • Neochota
    • Mizerna prozakaznicka orientacia
    • Do 14 dni prijmaju spinavy, pouzivany tovar , ktory dalej predavaju
    • Vyssie ceny ako konkurencia
  • 10 %

    • predavaju pouzity tovar ako novy,ceny
  • 100 %

    • Už sa tu spamätajte všetci. ALZA pred vyše DVOMI ROKMI ODIŠLA z HEUREKA, tak si tie komentáre strčte niekam a choďte plakať inde. Nie je nikomu podozrivé, že HEUREKA sem dáva len negatívne komenty? Ach, kedy budú Slováci múdrejší?
  • 10 %

    • Zavádzanie zákazníkov
    • Klamlivá reklama
    • Neschopný personál na call centre- katastrofa a zavádzanie
    • Nedodržaná doba dodania- nedodanie tovaru skoro dva týždne po objednávke + žiadne oznámenie o stave zásielky , ani po uplynutí lehoty, kedy mala byť zásielka doručená
    • Neúplne doručenie objednávky
    • Nepreberanie zodpovednosti pri nedoručení zásielky
    • Otravný maskot
    • Dopravu Vám neposkytnú zdarma ani keď nakúpite za 5000€ - čo je hanba
    • Psychologický nátlak na zákazníka
    • Slaba komunikacia na email odpoved sa ani nedočkáte
    • Neochotný zamestnanci
    • Storno poplatky pre podnikatelov pri odstupeni od zmluvy - grc
    • Neodporúčam platiť vopred
    • Žiadne sledovanie zásielky
    • Prehnané ceny v porovnaní s ostatnými obchodmi
    • Problem vyreklamovat tovar, samozrejme umerne cene / čím drahší tým väčšie problemy/
    • Čas čakania na pobočke na prevzatie tovaru 2 až 3 zákazníci pred Vami je 40-60 min cakanie
    • Proste moja najhoršia skúsenosť s e shopom
    • FUJ
    • FUJ
    • A ešta rez FUJ
    • Už nikdy viac
  • 10 %

    • Klamú o dodaní do 24 hod na pobočku
    • Neseriózny prístup k zákazníkom
    • Neschopný call centre

    28.12 som si objednal balík, ktorý mal byť doručený 29.12 na pobočku do Popradu na stránke alza.sk mi bolo oznámené že balík môžem očakávať od 15:00 hod. samozrejme pre mňa nebolo nijakým prekvapením keď mi prišiel e-mail že im je ľúto že balík nedorazil včas ale mám mať chvíľku strpenia do 17:00. Prišiel som na pobočku v stanovený čas od kedy mal balík prísť a tam mi predávač oznámil že balík dnes nepríde... Myslím že Alza bere svojích zákazníkov seriózne.

  • 10 %

    • neserioznost, klamu zakaznikov

    V Alze som parkrat nakupila, ale po poslednej skusenosti, kde zeleny zmrd sluboval dorucenie darcekov do Vianoc uz nakupovat nebudem. Hlavne, ked objednavka bola akceptovana, napisali mi, ze bude dorucena 15.12. (v sobotu) a dodnes cakam(27.12.). Ked tam clovek telefonoval, tvrdili mi, ze tovar je u prepravcu a nakoniec mi volali 21.12., ze mi ho nedorucia, lebo ho vraj nemaju na sklade. Hlavne, ze uz bol u prepravcu. Klamu zakaznikov a myslia si, ze ked sa stazujeme, tak staci napisat mrzi nas to a vsetko je akoze v poriadku. To, ze darcek pre stvorrocne dieta nebol doruceny ich vobec netrapi, iba chcu na ludoch zarobit, a ked nieco nedorucia ako slubia, vobec im to neprekaza. Nabuduce to mozete byt pokojne aj Vy. Takze za mna - ALZA NIKDY VIAC!!! Ked vidim toho zeleneho zmrda v reklame, tak mi stupa tlak. Bohvie, kolko ludi takto pochodilo, ze vysli naprazdno a vykaslali sa na nich. A nakoniec som musela ist po konkretny darcek 100 km, aby nebolo dieta pod stromcekom sklamane. "VDAKA ALZA" Chrapuni.

  • 10 %

    • Klamliva reklama
    • Zavadzanie zakaznika
    • Neschopny personal na call centre

    Absolutne neschopny eshop so zavadzajucou reklamou o dobe dodania. NIE SU SCHOPNI dodat tovar v slubenej dobe - a to v mojom pripade zlyhali pred Vianocami ked mi telefonicky GARANTOVALI dodanie tovaru do doby Vianoc - co bola jedina podmienka za ktorej som tovar objednala. V momente ked zacali problemy s dodanim, ich personal na call centre nebol schopny podat jedine konstruktivne riesenie. Najhorsi Internetovy obchod s ktorym som kedy mala skusenosti, "vdaka" nim som mala behanie po obchodoch za darcekmi na poslednu chvilu. Nikdy, nikdy, nikdy viac.

  • 10 %

    • Zavádzanie zákazníkov
    • Klamlivá reklama
    • Nemožnosť skontaktovať predajňu
    • Jeden Operátor v ČR ktorý s tovarom nemá nič spoločné a je platený len za ospravedlňovanie
    • Nedoručenie tovaru na POBOČKU ANI PO 10 dňoch !!!!
    • Pokazené Vianoce

    V skratke: dookola primitivna reklama o dodaní na druhý deň. Tovar som objednala na pobočku 17.12 a dodnes (27.12) nič. 2x som tam bola osobne a 2x som volala. Teda 10 minút som čakala kým ma to presmeruje niekde do Čiech kde je baba platená za to aby sa ospravedlňovala a zisťovala že to riešia a už je to na ceste. 23.12 ma uistivali že to tam na Vianoce určite bude a ja blbá som čakala a ráno na Vianoce som zháňala darčeky keďže samozrejme to tam nemajú. Proste klamstvo, podvod, a pokazené Vianoce

  • 10 %

    • Nedodržaná doba dodania
    • Neúplne doručenie objednávky

    Alzu som mala vždy rada, no v roku 2018 som si objednala zopár veci a ani jedna vec mi neprišla na čas. O vianociach ani nehovorím, že mi Alza dala len pólku objednávky. Včera som sa opäť popálila na ALZE! Fuj, znova som si objednala tovar s doručením dnes, tešila som sa. Ups - SMOLA, lebo na logistike sa niečo stalo príde vám to možno v piatok. Takto vy klamete zákazníkov. Prosím vás tie vaše reklamy s tým zeleným čudom odstránte z médií lebo len klamete, klamete a klamete. Ak chcete mať dobré meno si zamestnajte dva krát viac zamestnancov aby bol konečný zákazník spokojný. Už nikdy alza!

  • 40 %

    Klamliva reklama tovar do 24 hodín nedodaju

  • 10 %

    • nedodanie tovaru skoro dva týždne po objednávke
    • nulová komunikácia zo strany obchodu

    Alza tieto Vianoce ukázala svoju pravú tvár ako neprofesionálny a zavádzajúci obchod. Tovary do 24h skladom nedodáva a zákazníka vôbec neinformuje o problémoch. Som zákazník, ktorý robil alze každý rok ku 1000€ obrat. Po tejto skúsenosti s týmto obchodom absolútne končím a oboznámim moje okolie o klamlivých praktikách tohto eshopu.

  • 10 %

    • Podvodné jednanie
    • Klamlivá reklama
    • Pokazené vianoce
    • Nedodanie vopred objednaného a zaplateného tovaru
    • Zákaznícka linka - katastrofa a zavádzanie
    • Za 4 dni mi nedokázali dodať objednaný tovar

    Čo dodať keď vám alza.sk pokazí vianoce? Vidím to tu podľa referencií že nie som sám podvedený zákazník..
    Kedysi dobrý obchod a dnes?? Skrátka hnus obchod. Zavádzajú do poslednej chvíle..

    toto mi prišlo pred malou chvilou od alzáckych krís na email
    Vážený zákazník,
    Vaša objednávka bola z dôvodu nezaplatenia stornovaná. Pre opätovné vloženie produktov do košíka využite prosím tlačidlo nižšie.


    toto majú na ich webe (ja som nič nestornoval, nezrušil..):
    Objednávka stornovaná.
    Objednávka .....
    Potvrdzujeme zrušenie objednávky.
    Pokiaľ bola objednávka zaplatená, peniaze Vám pošleme späť. V prípade online platby kartou čiastku refundujeme k dátumu uskutočnenej transakcie.

    neskutočný bordel.. ALZÁCI vy si absolútne nevážite zákazníkov. Nerobí vám problém odrbávať, zavádzať aj poškodzovať naivných zákazníkov... prečo nečítate referencie od nespokojných a podvedených zákazníkov? na internete sú ich už tisíce..

    zhrnutie:
    - pokazené vianoce
    - nemám peniaze ani tovar
    - stresy s emailov od alzy
    - neviem či ešte niekedy uvidím viac ako 200€ ktoré som zaplatil (ak aj áno ... budú zas nervy a stresy)
    - alza nikdy viac

  • 10 %

    • Nedodanie tovaru na čas = zničené Vianoce
    • Klamlivá reklama

    Pred týždňom a pol sme si objednali darčeky cez Alzu ktoré boli všetky na sklade a ešte k nim bolo aj napísané, že doručujú do 24h. Nič z tohoto sa nestalo dostali sme maily že sa dodanie posúva až nakoniec nikto nevie kde sú tie darčeky a asi nám nebudú dodané. Darčeky ktoré sme si objednali majú hodnotu cca 200€ a boli pre deti. Ďakujeme Alza za zničené Vianoce. Čo je krajšie ako 23.12. zháňať darčeky?

  • 10 %

    • pekna ale nepravdiva reklama
    • absolutne zavadzanie so strany obchodu
    • tovar v termine urcite nedorucia
    • a peniaze vratia nevedia kedy
    • personal vam poradi .......

    vobec neodporucujem

  • 10 %

    • 0
    • tovar nedokážu dodať v deklarovanom termíne
    • dezinformácie podávané aj telefonicky
    • presúvanie dodania tovaru, završené nedodaním

    11.12. vytvorenie objedn,-14.12. predpoklad. termín dodania (potvrdené telefonicky zo strany alzy)
    14.12. presunutie termínu na 21.12 ( potvrdene telefonicky, určite bude toho 21.12)
    18.12. o 23.03h mail oznamujúci neschopnosť dodania - ale že či nemám záujem o iný tovar -humor ich neopúšťa
    v danom čase namám možnosť zohnať alter. tovar do Vianoc,
    vedieť toto už 11.12. tak nemám problém, slušne ma vyblokovali
    alza sa presunula do kategórie obchodou, ktoré ponúkajú to čo nemajú a nedokážu zaručiť dodanie.

  • 10 %

    • Neschopnosť dodať tovar v garantovanou čase

    Objednal som si tovar ktorý mal byť naskladneny o dva dni od objednania. Po dvoch dňoch prišiel mail ze sa to posúva znova o dva dni. O dva dni znova to isté... Na ďalší deň prišiel mail aby som si objednal niečo iné lebo to už nie je skladom. Bol to darček, ktorý mi podľa doručenia sedel na dátum odovzdania príbuznému no samozrejme som to nijak nestihol." Big"like alza.

  • 20 %

    • široký sortiment
    • zákaznícka linka
    • nepreberanie zodpovednosti pri nedoručení zásielky

    Snažil som sa objednať tovar pre organizáciu. Po dvoch dňoch som sa nikam nedopracoval, a to som hovoril 2x so zákazníckym centrom a zakaždým mi povedali iný spôsob postupu pri vypĺňaní a zasielaní objednávky. Po dvoch dňoch som to už vzdal pretože som na to nemal energiu. V minulosti sa naskytol problém pri spozdení zásielky o 2 týždne, kde som si musel sám zistiť kde sa balík nachádza a musel som si preň osobne ísť na pobočku doručovateľa (ani sa nepokúsili o doručenie). Zistil som že tovar ktorý mi bol doručený nie je vhodný pre matičnú dosku do ktorej patril (všetky údaje sedeli len nastal problém s kompatibilitou, nikto netuší prečo). Každopádne keď som chcel tovar vymeniť, Alza sa bránila tým, že lehota na výmenu tovaru (podľa zákona) vypršala, napriek tomu, že mi balík nebol doručený, len po tejto lehote.

  • 10 %

    • Tovar nedodaný, kupovaný cez Black Friday
    • dostal som asi 5 mailov z alza, kde ma informovali že vlastne nevedia kde balík je

    Kupoval som v Alza.sk zánovný herný notebook Asus FX502 za cenu 685e. V predaji bol jeden kus na Black Friday. Po mojej objednávke mi z call centra volali, kde si chceli ujasniť objednávku a doslova mi nútili ich predlženú záruku. Povedal som im že si ju môžem kúpiť aj dodatočne, no aké bolo moje prekvapenie keď bez mojho súhlasu do faktury pridali ročnú záruku + 80e. Rozčúlený som volal na call centrum, aby si prehrali moj hovor, a aby mi vysvetlili, kde som ich žiadal doplnit túto službu. Cez asi tri volania mi prišiel mail, kde mi oznámili že danú položku z fakturácie vyhodili. Tým sa to však neskončilo, lehota dodania bola stanovená na dva dni, no po týždni telefonovania (práve dnes) mi opať oznámili, že nevedia kde balík je - to už som naozaj stratil trpezlivosť a oznámil im, že si notebook kupujem inde. Na to, že som chcel na alze nakúpiť vianoce, som im oznámil, že s nimi už som skončil a to nadobro. Robia si naozaj dobré meno!