Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    Co sa tyka nakupu neodporucam jeden koren nemaly v ponuke tak my telefonicky volali ci mozu dat nieaky iny ale ma neupozornily nato ze sa cena zvysi

  • Tovar mi nebol doručený .
    Ani ma neinformovali z akého dôvodu .

  • Neodporúča obchod

    60 %

    Tovar dorazil za 2 týždne

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Objednával som tovar ktorý je skladom po zaplatení došiel email že skladom nie je potom došiel email že bude naskladneny na ďalší týždeň a stále nemám nič

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Reklamoval som akvarium nakolko po 4 dnoch prasklo . Vybavenue reklamacie je v nedohladne. Ani peniaze ani akvarium.
    NIKDY VIAC

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Asi najhoršia komunikácia so strany predajcu zatiaľ čo som zažil,úplná ignorácia čakám 2 týždne a žiadne informácie nemám od predajcu...
  • Doteraz som tovar neobdržal.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar ktory ponukaju na stranke a dokonca maju uvedene že je na sklade, totiž vôbec nemaju..

    Reakcia obchodu AkvariumOnline.sk

    Dobry den, polozka, ktoru ste si objednali, nebola zobrazena, ze je na sklade. Je pri nej info: "do 7 dni". Pravdepodobne ste si pri svojich povinnostiach nevsimli tento udaj, co ma velmi mrzi. Karin Fuljerova.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    • rýchle doručenie
    • predávajú použitý tovar ako nový

    Môj prvý nákup, motivovaný deklarovanou skladovou dostupnosťou AQUAEL ohrievač ULTRA HEATER 25W. Tovar dorazil pomerne rýchlo, avšak po rozbalení zásielky som zistil, že mi poslali už používaný tovar. Obal potrhaný, prelepený páskou, vo vnútri ohrievač s neforemne poskladanou prívodnou šnúrou, ktorú držala pokope gumička. Keďže mám aj 50W verziu, viem ako vyzerá originál balenie. Očakával by som pri predaji použitého tovaru zľavu. Ohrievač je zatiaľ funkčný, snád aspoň 2 roky vydrží.

    Reakcia obchodu AkvariumOnline.sk

    Dobry den, ospravedlnujem sa za vzniknuty problem. Urcite vsak neslo o zamerny podvod z nasej strany. Pri baleni sa mohlo stat, ze kolegovia neskontrolovali vnutorny stav. Balenie, ktore ste dostali,muselo prist v takomto stave uz od dodavatela. Cestou podvodov a okradania zakaznikov nasa podnikatelska cesta nikdy neviedla a ani nebude viest. Vzdy sa snazime vyjst zakaznikovi v ustrety a byt maximalne ludsky. Budeme vas kontaktovat a dohodneme s vami kompenzaciu za vzniknutu neprijemnost. Karin Fuljerova.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar som objednala 11.07.2022 a do dnes 26.07.2022 mi nebol dodaný.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Tovar nebol na sklade
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Dat do ponuky tovar, ktory nemate a nechat si zanho zaplatit, az potom riesit kde ho zozeniete, nakoniec ho nezohnat a zrusit objednavku, je amaterizmus najhrubsieho zrna.. diky dovi

    Reakcia obchodu AkvariumOnline.sk

    Dobrý deň pán Kmeť, informácia o dostupnosti tovaru je uvedená priamo pri produkte. Je škoda, že ste si túto informáciu nevšimli...

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Objednávka mi prišla bez problémov, zaplatil som prevodom vopred a tovar mi bol následne poslaný dobierkou, ktorú som zaplatil, keďže som tovar súrne potreboval. Po následnej telefonickej reklamácii mi bolo sľúbené vrátenie peňazí. Keďže sa tak nestalo, reklamoval som formou mailovej komunikácie. Bezúspešne. Neodporúčam tento obchod.

    Reakcia obchodu AkvariumOnline.sk

    Dobry den, ospravedlnujeme sa za oneskorenie vratenia platby. Fuljerova-majitelka eshopu.

  • Nerelevantné hodnotenie bolo odstránené.

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Chcel som objednat skrinku a pár vecí. Objednávku som odoslal, zaplatil online. Kedže som nakupoval nad x hodnotou online systém mi písal, že dopravu mám zadarmo.
    Na druhý deň som dostal telefonát, že mám zaplatiť ešte dopravu, lebo pri skrinkách je to ináč, a systém je taký.

    Reakcia obchodu AkvariumOnline.sk

    Dobry den, informacia o spoplatnenej preprave je napisana priamo pri popise polozky, navyse je zvyraznena cervenou farbou.
    Aj kvoli tomu, ze vela ludi necita pozorne popis, volame hned dalsi den zakaznikovi, aby sme predisli zbytocnym problemom. Tak sme urobili aj pri vas. Nie je v nasom zaujme okradat zakaznika, prave naopak, chceme byt citatelni, preto komunikujeme so zakaznikom okamzite. Karin Fuljerova.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Nic nedoslo,7dni od objendnavy.....a nic.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    žiadne akvarium som nedostal.Pýtať sa na spokojnosť je od Vás vrchol drzosti!!!

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Zla dorucovacia sluzba - najdite si prosim nieco lepsie ako sps
  • Neodporúča obchod

    40 %

    • Nie je mozne sledovat stav zasielky

    Tovar objednany 12.12., stale nedoruceny 23.12.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Žiadna komunikácia

    Reakcia obchodu AkvariumOnline.sk

    Ospravedlňujeme sa, oneskorenie v reakcii spôsobuje pandémia, ktorá oklieštila náš pracovný kolektív. Ďakujeme za pochopenie ,Karin Fuljerová.