Zobraziť recenzie

  • nie je slovensky nazov na obsluhu

    Reakcia obchodu Akvaland.sk

    Dobrý deň.
    Obdržali ste dva výrobky. K jednému je originál od výrobcu návod v Slovenčine a myslím že ďalších 4-5 jazykov.
    K druhému výrobku nie je návod. Nakoľko jediné čo sa s ním dá spraviť je ho zapojiť na hadičku. Nemá žiadne nastavenie, polohovanie alebo niečo podobné.
    Preto trocha nerozumiem Vašemu hodnoteniu. Ale kedže ste už jedno Negatívne hodnotenie ID recenzie: 113314053 nedávno pridali . Predpokladám ,že ste ho pre istotu zopakovali aj napriek tomu , že Vám bol SK návod doposlaný miesto CZ návodu ktorý ste omylom obdržali.

    Pekný deň.
    Akvaland.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 2 týždne

    Ked predavate SET tam nema chybat nic. Nam napr, chyby difuzor slovensky navod na obsluhu set umna je komplet

    Reakcia obchodu Akvaland.sk

    Dobrý deň vážený pán Feher.

    Mrzí ma Vaša nespokojnosť ale to čo je súčasťou setu je presne uvedené v popise produktu. Bolo Vám doručené všetko čo je súčasťou CO2 setu tak ako ho predávame. https://www.akvaland.sk/co2-set-5l-flasa-s-nocnym-vypinanim/

    Návod Vám bol pravdepodobne odoslaný v CZ jazyku omylom nakoľko posielame aj do CZ republiky a stala sa asi chyba na našej strane ale nie je problém na požiadanie odoslať SK návod. Prosím kontaktuje nás.

    Ak nie ste zo setom spokojný môžete ho poslať späť do 14dní a budú Vám vrátené peniaze.

    S pozdravom
    Akvaland.sk

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Poplatky schované v OP na ktoré sa niekto z obchodu následne emailom odvoláva ktoré sú v absolútnom rozpore so zákonom, skúša vymáhať poplatky za neprevzatú zásielku, ušlý zisk a podobne.
    • Nesplnenie lehoty doručenie malo prebehnúť do 7 dní

    Celkovo mám z tohoto obchodu zmiešané pocity, javí sa ako seríozny, ale v prvom rade obchod nedodržal lehotu ktorú uvádzal. Objednával som z tejto stránky už 2x ale zároveň posledný, čerešničkou bol zaslaný email na vymáhanie pohľadávky ktorá vlastne ani neexistuje. Momentálne očakávam, že reakcia na túto recenziu bude taktiež silne asertívna. Nechcem si teda predstaviť ako bude obchod reagovať na reklamácie v prípade problému :)

    Reakcia obchodu Akvaland.sk

    Začneme od konca. Na reklamácie reagujeme prozakaznícky ,rýchlo a často nad rámec povinností zo zákona.

    K vašej objednávke :
    Pri tovare ktorý ste objednali a nebol skladom je uvedené doslovne : Môžeme doručiť do: 7dní.
    Nie je tam napísané garantujeme doručenie do 7dní .
    Celkovo trvalo vybavenie objednávky 9 dní.
    Z Vašej strany Však bohužiaľ neprišiel žiadny email,telefonát na storno z dôvodu nedodržania nejakého termínu. Aj keď by ste si preštudovali VOP s ktorými ste súhlasili tak v časti Článok V. - Dodacie podmienky by ste videli , že sme VOP splnili.

    Takže ste nás nechal kľudne chýbajúci tovar objednať, objednávku zabaliť odniesť na podacie miesto a potom po 14dňoch a neprebratí zásielky to isté ale v opačnom poradí. To Vám príde seriózne ?

    Email ktorý ste dostali je plne v súlade s Občianskym zákonníkom.

  • Neodporúča obchod

    60 %

    Tovar dorazil za 2 týždne

    • jedna rastlinka bola uplne znita nedala sa vobec pouzit Nymphaea lotus Red

    Reakcia obchodu Akvaland.sk

    dobrý deň . To nás mrzí, že sa dozvedáme o tomto probléme až na základe hodnotenia.
    Bolo nás treba kontaktovať, hneď ako ste zistili problém určite by sme našli riešenie.

    Akvaland.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Objednávka celé zle

    Reakcia obchodu Akvaland.sk

    Dobrý deň.
    Vaša objednávka objednaná 8.3 bola odoslaná 9.3.
    Jednalo sa o akváriové rastlinky. Spolu sme komunikovali emailom a aj telefonicky kde sme si upresnili detaily objednávky.

    Mrzí nás preto Vaše hodnotenie

  • Neodporúča obchod

    30 %

    • Veľký sortiment
    • Na tovar som čakal pomerne dlho, až som sa napokon ozval na číslo uvedené na stránke aj v e-maili a až potom ma začali brať vážnejšie...
    • Nedoručili mi všetko čo mali a po kontaktovaní ich - asi zákazníckej linky mi slúbili že to pošlu ale nestalo sa tak ...

    Reakcia obchodu Akvaland.sk

    Dobrý deň, trocha prekvapený hodnotením nakoľko Vaša objednávka od objednania po expedíciu trvala presne 3 pracovné dni aj napriek tomu , že ste tam mali 2 položky s dostupnosťou 7 dní.
    V emailovej komunikácii sme Váš reklamačný email nenašli . Zákaznícku linku zatial nemáme a telefóny, vždy vybavuje majitel obchodu a bohužiaľ nespomínam si na taký telefonát.
    Mrzí ma samozrejme takáto skúsenosť ak naozaj niečo chýbalo čo sa samozrejme niekedy môže stať pri balení množstva zásielok ale tak isto promtne riešime tieto problémy. Stačilo sa ozvať ešte raz ak sa náhodou na to zabudlo čo by ma veľmi mrzelo.

    Písal som Vám na Váš email aby sme sa dopatrali kde sa stala chyba.


    S pozdravom Marián V.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar som objednával 4.12.2019 s termínom dodania do 10 dní. Dnes je 15.12. a tovar som stále neobdržal. Podľa mojho názoru nedodržiavate termíny dodania a z mojho pohladu ste nezodpovedná firma.

    Reakcia obchodu Akvaland.sk

    Vážený pán . Mrzí nás Vaša skúsenosť.
    Termín 10 pracovných dní je termín naskladnenia nie doručenia. Z Vašej objednávky čakáme na naskladnenie jednej položky , ktorá by mala príjsť s tovarom v priebehu nasledujúceho týždňa.
    Za nedorozumenie a dlhšie naskladňovanie sa samozrejme ospravedlňujeme.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • papulnaty predajca

    Reakcia obchodu Akvaland.sk

    Vážený pán .Neviem ako ste na to prišli ,že som papulnatý predajca keď sme spolu vôbec nekomunikovali.Dostali ste email o stave Vašej objednávky generovaný systémom.
    Tak prosím nezavádzajte a neklamte v dotazníku.

    Ďakujem

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • už viem,žiadne
    • skryte poplatky
    • upravena ,neuplná objednávka,

    Chýbali dva produkty a bol tam pripočítaný manipolačny poplatok 7 euro.

    Reakcia obchodu Akvaland.sk

    ak by ste čítali Všeobecné podmienky tak by ste sa dočítali , o cene dopravy pri ťažkých zásielkach.
    7€ doprava za balík 52.50kg nie je veľa čo ste zaplatili/získali cez program BenefitPlus.
    O chýbajúcich 2krmivách ste boli informovaný emailom .

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Čakal som krajšie rastlinky,ale nevadi nabuduce tam nebudem nakupovat

  • Neodporúča obchod

    20 %

    mal som dilemu ako ohodnotiť tento obchod... skúsim vysvetliť, prvý dojem super, tovar nebol skladom ale bol pripravený na odber v termíne ako bolo avizované, sklamanie prišlo až po pár dňoch, keď som otvoril krabicu od výrobku Doctor Chihiros III, chýbala tam hlavná súčasť prístroja - membrána. Nereklamoval som to, lebo bolo by to asi tvrdenie proti tvrdeniu, moja vina, mal som si obsah krabice prekontrolovať pri osobnom odbere... Ťažko povedať či to bol zámer obchodníka, zbaviť sa nekompletného výrobku, alebo aj jeho nevedomosť, že tam niečo chýba... nechcem nikomu krivdiť, ale tak ako aj ja, tak aj predajca mohol skontrolovať či je výrobok kompletný predtým než ho predal, takže asi tak... Membránu som si doobjednal v inom obchode, tak sa mi cela transakcia predražila o 35€, nuž nabudúce si skontrolujem obsah dodávky, ale asi už nie v tomto obchode

    Reakcia obchodu Akvaland.sk

    Vážený pán. Tak táto situácia má veľmi mrzí a ešte o to viac že ste sa neozvali najprv mne aby sme to vyriešili. Pri tomto výrobku sa mi nič také ešte nestalo a preto som ani nekontroloval či je ten výrobok kompletný. Chyba sa musela stat pri balení tovaru u výrobcu asi.
    Samozrejme vám viem ponúknuť náhradnú membránu zadarmo a tu čo ste si objednali viete vrátiť alebo si ju necháte ako rezervu.
    Ozvite sa a situáciu určite vyriešime k vašej spokojnosti.
    Spokojný zákazník je pre mna najdôležitejší.

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Majiteľ ma síce kontaktoval ihneď po objednávke a upozornil ma na tovar, ktorý momentálne nemá na sklade a ponúkol mi alternatívu. Na web stránke ale táto informácia nebola, čo je chyba a vedieť to tak by som túto objednávku nerobila. Prišiel mi dotazník na spokojnosť s dodaným tovarom, tovar však ešte nebol doručený.

    Reakcia obchodu Akvaland.sk

    Dobrý deň. Pri oboch výrobkoch , ktoré neboli na sklade tá informácia je uvedená. Pravdepodobne ste ju prehliadli. Dostupnosť : 7 dní.
    Dotazník zasiela automaticky systém Heureka , bez ohladu na to či objednávka bola/nebola vybavená.

    Ďakujem

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Aby mi napísali že tovar nemáme lebo bol predaný na burze....halooo

    Reakcia obchodu Akvaland.sk

    halooo.
    Bolo Vám odoslaná informácia ,že rastlinky budú do cca 10 dní.
    Pravidelne navštevujeme chovatelske burzy a castokrat predáme celý sortiment rastlín pretože sú naozaj v TOP kvalite. A tak sa može stať ,že si práve objednáte rastlinu ktora sa predala v offline priestore a nestihli sme ju aktualizovat v online priestore.
    Myslím ,že sa to dá pochopiť alebo vybrať podobná náhrada chýbajucej rastlinky.

    Bola Vám odoslaná férová a hlavne pravdivá informácia o stave Vašej objednávky.
    Je mi ľuto , že ste nemali čas počkať max. 10 dní aby ste dostali rastlinky .

    Akvaland.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • minimum tovaru na sklade
    • neochota vôbec komunikovať zo zákazníkom

    je dostatok akva obchodov na slovensku pre ktoré našťastie, zákazník ešte niečo znamená a snažia sa aj vyjsť v ústrety a pri tom aj zarobiť

    Reakcia obchodu Akvaland.sk

    Vážený pán
    je mi ľúto ,že ste nebol spokojný ale objednávali ste tovar ktorý mal v popise udané množstvo koľko je na sklade a Vy ste objednali viac ako bolo na sklade . Bolo Vám ponúknuté počkať na naskladnenie chýbajúceho počtu alebo aj iná alternatíva. Rozhodli ste sa stornovať objednávku .
    Ale rozhodne by som to nenazval ako neochota komunikácie so zákazníkom.
    Vymenili sme si 4x email v priebehu 2dní.

    ďakujem
    Válek

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • po zaplatení tovaru je dobrým mravom zaslať tovar zákazníkovi, alebo ho informovať o skutočnosti prečo mu tovar nebol zaslaný!!!!!

    Reakcia obchodu Akvaland.sk

    Vážený p.Tropp
    Tovar ktorý ste si objednali má oznaačenú dostupnosť "do 7 dní" . Vaša objednáva bola síce vytvorená 11.10 2017 ale zaplatená bola až 18.10.2017.
    7 dní uplynie podľa mojich počtov 25.10.
    Preto si myslím , že Vaša kritika a nespokojnosť je neoprávnená.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Majiteľ sa snažil veci rýchlo vykomunikovať a ako cenu útechy som dostala malý darček
    • Napriek dĺžke dodacej doby boli posielané veci pekné a kvalitné
    • Nesprávne údaje o naskladnení tovaru
    • Veľmi dlhá dodacia doba v porovnaní s inými obchodmi
    • Majiteľ mohol veci riešiť promptnejšie

    Napriek tomu, že som si (v stredu) objednala veci, ktoré, podľa stránky, boli na sklade a teda dodacia doba mala byť do troch dní, som bola neskôr informovaná (vo štvrtok ráno) že tovar bude objednaný až na budúci týždeň a pravdepodobne príde na budúci týždeň. Každopádne, tovar mi bol v skutočnosti doručený na deviaty deň. Podľa môjho názoru sa to dalo riešiť promptnejšie. Uzvávam, že veci, ktoré mi boli dodané, boli pekné a kvalitné.

    Reakcia obchodu Akvaland.sk

    Dodacia doba uvadzana pri produktoch je vzdy doba naskladnenia produktu na eshop. Nie cas za aky bude tovar doruceny k zakaznikovy.
    A tak ako som vam spominal v emaily mohol som vam poslat niektore rastlinky ale tie uz neboli v 100% stave tak som radsej pockal kym pride import od pestovatela a odoslal vam tie.
    Je dolezite citat co je pisane pri produktoch. Ak je tam napriklad ze na sklade su 2ks a niekto objedna 5ks nemôže čakať ,že mu budú doručené do 48h.
    Pevne verím ,že s tovarom rastlinkamy ktoré Vám boli dodané ste spokojná a robia Vám radosť.

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • - tovar nemaju na sklade
    • - problem s dodanim konkretneho tovaru

    Reakcia obchodu Akvaland.sk

    Vážený pán Kristián U.Vaša objednávka bola prijatá 12.11 a expedovaná 14.11.
    Jedna položka s Vašej objednávky nebola v tom čase na sklade o čom ste dostali informáciu aj s návrhom na riešenie.
    Mohli ste počkať alebo dostať tovar o 7 dní neskôr.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Aj napriek tomu, že na stránke bolo uvedené, že tovar je dostupný a príde mi v priebehu týždňa, nakoniec objednávku zrušili...

    Reakcia obchodu Akvaland.sk

    Vas tovar bol bohužial v tom čase nedostupný aj u dodávatela.Nestáva sa to často ale sú aj také prípady.Aktuálne je na našom sklade k okamžitému odberu.

    Marian Válek / akvaland.sk

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • bol mi predaný použivaný produkt

    Reakcia obchodu Akvaland.sk

    Vas produkt pH meter urcite nebol pouzivany .
    Mozem vam vydokladovat kedy bol nakupeny od dodavatela a kedy sa dostal ku Vam.pH meter som zapol a vypol aby som vedel ci funguje.Ak ste mali pochybnosti mali ste ma kontaktovat co najskor