Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Cena, keby bol dodržaný termín dodania
    • Komunikácia, po 12 dňoch jeden vygenerovaný e-mail
    • … a stále bez tovaru

    Na Heureke uvedené tovar dostupný do 5 pracovných dní, dnes je 12 deň od objednávky, žiadna komunikácia, ani tovar. S takýmto prístupom obchodu som sa už dávno nestretol.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    objednal som si 19.3 a ešte nič neprišlo

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar bol na objednavku do 7 dni
    po 2 tyzdnoch a 2 mejloch sa mi konecne ozvali ze nevedia kde je problem, presetria a ozvu sa
    presiel dalsi tyzden a zase sa nikto neozval

  • Neodporúča obchod

    • nekvalitný tovar, nedá sa použiť k 3D tlači
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Tovar väčšinou nemajú skladom
    • Dlhá dodacia lehota
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Dňa 17.09. som si objednal tovar, pri ktorom bola uvedená dostupnosť 4 dni. Platbu za tovar som uhradil ihneď. Očakával som teda, že tovar bude doručený v primeranom čase. Keď sa však do 1.10. nič nedialo, kontaktoval som obchod telefonicky, aby som zistil, kde je problém. Po tomto kontakte mi bola zaslaná e-mailová odpoveď, že predbežný termín naskladnenia tovaru je až 03/2025 (!).

    Táto skúsenosť je pre mňa veľkým sklamaním. Obchod nesprávne uviedol dostupnosť tovaru, čo je zavádzajúce pre zákazníka. Navyše, čakať na tovar takmer pol roka je pre väčšinu zákazníkov neakceptovateľné. Komunikácia síce prebehla, ale informácia o oneskorení mala byť poskytnutá ihneď, nie až po mojej iniciatíve.

    Neodporúčam tento obchod, pokiaľ si nevyrieši systém dostupnosti a komunikácie so zákazníkmi. Takýto prístup nie je profesionálny.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • nepochopiteľné na AAA baterie čakám 10 dní
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • tovar síce majú, ale po objednaní mi prišla správa, že oni nevedia poslať balík vybraným spôsobom dopravy. Otázka teda, prečo tam ten spôsob dopravy majú? Alternatíva žiadna. Malo to byť doručenie na vydajné miesto, ale oni posielajú len kuriérom na adresu. Tak si danú vec objednám radšej inde, za mňa negatívna skúsenosť a neodporúčam.
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • 12.8.2024 objednané s tým, že hodinky nie sú na sklade, budú o 4 dni. Dnes je 27.8.2024, hodinky nemám, a ani som nedostal žiadnu odpoveď, kedy budú. Tovar som už vyplatil.

    Reakcia obchodu Agem Computers s.r.o.

    Dobrý deň,

    veľmi nás vzniknutá situácia mrzí, ideme sa týmto prípadom zaoberať a čo najskôr sa vám ozve jeden z našich obchodných zástupcov.

    s pozdravom,

    Matej Dacho
    Marketingové oddelenie

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar bol v eshope, ale nedal sa dodať. Výrobca ho už neponúka. Dostal som odpoved od eshopu.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Zatiaľ nemám žiadne info o objednavke
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Dobrý deň,

    žiaľ, z nákupu v Agem-e som tentokrát veľmi sklamaný! Objednal som si u tejto firmy klávesnicu Logitech, lebo ju mali v ponuke za výhodnú cenu. Tovar nemali na sklade, čo bolo korektne avizované spolu s tým, že ho dodajú až za 5 dní. Po 5 dňoch sa mi ozvali, že ho môžu dodať až za 3 (!) mesiace. Samozrejme, od objednávky som odstúpil. Zároveň som zistil, že na svojej stránke majú tento produkt stále v ponuke, ale už za vyššiu cenu a s dobou dodania 21 pracovných dní... To znamená, že keby som netrval na pôvodnej výhodnej cene a tovar znovu objednal, tak mi ho dodajú o 2 mesiace rýchlejšie? Hmm, to sa už nedozviem...

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar bol sice na objednanie do 10 dni, no stale nedorazil i ked je po tejto lehote. Preveroval som, kedy moze byt doruceny priamo cez obchodnikov, povedali, ze sa ozvu s touto informaciou a neozvali sa.

    Reakcia obchodu Agem Computers s.r.o.

    dobry den, velmi nas to mrzi. ideme to ihned preverit a pribalime vam ako ospravedlnenie darcek.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Veľmi dlhá čakacia doba na cartridge.
    Nemôžme tlačiť žiadne dokumenty.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • O tovare je uvedené na stránke DPD, že je pripravený na vyzdvihnutie, avšak Packeta ho neeviduje v systéme a ani sms či email neprišiel, že sa má vyzdvihnúť - takto čakám naň už vyše týždňa.

    O tovare je uvedené na stránke DPD, že je pripravený na vyzdvihnutie, avšak Packeta ho neeviduje v systéme a ani sms či email neprišiel, že sa má vyzdvihnúť - takto čakám naň už vyše týždňa, samotný obchod sa o to, či bol doručený, viac nezaujíma.

    Reakcia obchodu Agem Computers s.r.o.

    dobrý deň pokiaľ ide o objednávku z nášho eshopu, prosím pošlite nám číslo objednávky na mail [email protected] a objednávku preveríme.

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • v poslednom období žiadne (v minulosti to bol TOP obchod, ale strašne sa "zopsuli")
    • na tovar, ktorý nemajú skladom priamo v predajni, čakáte pridlho + plánované dodanie sa pravidelne posúva na neskôr
    • takmer žiadna komunikácia (pri poslednej objdenávke a pokuse o chat, ktorý na mňa na ich stránke "vyskakoval", som sa ani po 11 dňoch !!! nedočkal žiadnej reakcie (poslal som im do toho chatu za týždeň 4 správy) - iba tam svietilo zelené "Odpovieme"
    • predavač mi do telefónu bez rozpakov po 6 dňoch čakania na tovar na objednávku a v plánovaný deň dodania oznámil, že on ten tovar ešte neobjednal a zatiaľ ani len nezisťoval, či ho má dodávateľ skladom - sľúbil sa mi ozvať a samozrejme už nikdy nenapísal ani nezavolal
    • "neriešenie" mojej poslednej reklamácie trvalo vyše mesiaca - keď už prešvihli zákonom stanovenú lehotu na vybavenie reklamácie, tak mi na môj popud vrátili peniaze

    za posledné 3 mesiace som u nich riešil 3 prípady: reklamáciu ignorovali vyše mesiaca; na náhradný router (za ten pokazený reklamovaný) som čakal skoro dva týždne (od začiatku reklamácie 6 týždňov); poslednú objednávku som po vyše dvoch týždňoch naťahovania a vodenia za nos zrušil sám

    Reakcia obchodu Agem Computers s.r.o.

    Mrzí nás Vaša skúsenosť, idem zisťovať kde sa stala chyba. Pomohlo by ak by som mal na Vás kontakt aby sme Vás odškodnili za nespokojnosť.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Po objednaní a 5 dňoch čakania na nejakú info som sa rozhodol tam napísať,a bolo mi odpovedane že dodavatel im nie je schopný mnou objednaný tovar dodať.
    Keby som sa neozval,asi čakám doteraz........

    Reakcia obchodu Agem Computers s.r.o.

    Pekný deň

    mrzí nás Vaša negatívna skúsenosť. Pošlite kontakt aby sme Vás odškodnili darčekom za prieťahy.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    tovar je skladom, zaplať dopredu a potom čakaj kým sa im uráči doručiť…

  • Neodporúča obchod

    10 %

    - neviem preco ja ako zakaznik si mam vyberat obchodnika v procese objednavky (ano viem, historicky to tak je nastavene)
    - chcel som objednat 7 ziaroviek (velkosklad ich ma iba 5, slovom PAT.)
    - v potvrdeni objednavky v mailoch som si vsimol, ze objednavka bude dorucena aj nekompletna (taku moznost v procese objednavky som nevidel) ucite by som nechcel platit 2x dopravu.
    - vybral som si balikomat.. v potvrdeni objednavky bola info ze objednavku dovezie kurier.

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • Výpočtová technika na jednom mieste
    • väčšinou produktov nájdem u iných maloobchodných predajní za nižšiu cenu aj keď som zaregistrovaný

    Pri komunikácii s obchodom jedine relevantne komunikuje p.Blesák