Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    60 %

    Pravdepodobne zlyhala Heureka. Nepostupila objednavku. Uz cez heureku nebudem objednavat.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Zatiaľ mi prišiel len potvrdzujúci mail.

    Neviem teda čo si myslieť,cena bola dobrá ale okrem automatického mailu ani ťuk...

    Reakcia obchodu AFG.sk

    Dobrý deň. Za zdržanie vybavenia objednávky sa Vám ospravedlňujeme. Kolega s Vami situáciu rieši k Vašej spokojnosti.

  • Neodporúča obchod

    30 %

    • Nejasna organizacia platby cez internet pri objednavke, slaba informacia v potvrdeni objednavky o nalezitostiach platby prevodom, poziadavka zaplatit tovar ako dobierku, hoci bol zaplateny prevodom.

    Reakcia obchodu AFG.sk

    Dobrý deň. Z našej strany bola Vaša objednávka veľmi rýchlo a riadne vybavená, preto nechápeme, v čom je problém. Budeme radi, keď sa nám ozvete a problém bližšie vysvetlíte.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    Dodaný tovar nesedel s popisom, ktorý bol pri ňom uvedený. Keď som to telefonicky reklamoval, tak ma zaskočila nepríjemná reakcia predajcu. Celkovo sklamanie, ani sa mi rozpisovať nechce…

    Reakcia obchodu AFG.sk

    Dobrý deň, pokiaľ nie ste spokojný s tovarom zakúpeným na diaľku, máte právo v lehote do 14 dní od doručenia odstúpiť od zmluvy uzavretej na diaľku. Preto Vám aj náš kolega do telefónu povedal, že môžete tovar vrátiť, alebo si môžete uplatniť reklamáciu, ak má tovar nejakú poruchu / vadu. Preto Vám môžeme v tejto chvíli len opäť odporučiť vrátiť nám tovar, alebo si uplatniť reklamáciu, aby sme problém mohli vyriešiť k Vašej spokojnosti.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Objednal sem přišli špatně pouzdra. Poslaly výměnu a opět poslaly špatný pouzdra. Měsíc to trvalo než poslaly správný. Žádná omluva a nic

    Objednal sem přišli špatně pouzdra. Poslaly výměnu a opět poslaly špatný pouzdra. Měsíc to trvalo než poslaly správný. Žádná omluva a nic

    Reakcia obchodu AFG.sk

    Dobrý deň, Váš prípad nás veľmi mrzí a určite by sme Vám chceli do budúcna ponúknuť zľavu na ďalšiu objednávku. Ak by ste mali do budúcna záujem o novú objednávku, určite sa nám pripomeňte. Problém spočíval v zlom zabalení tovaru do príslušného vrecka priamo vo výrobe, kedy sa podľa obalu tovar javil ako správny, vo vnútri však nebol príslušný tovar. Za situáciu sa ešte raz ospravedlňujeme a v týchto chvíľach by mal byť problém vyriešený a už by ste mali disponovať správnym tovarom.

  • Neodporúča obchod

    Ťažko hodnotiť tovar nedorazil...

    Reakcia obchodu AFG.sk

    Dobrý deň, Vaša objednávka bola najbližší pracovný deň odo dňa objednania z našej strany vybavená a odoslaná. Na základe Vášho hodnotenia tu na HEUREKE sme Vás telefonicky kontaktovali. Zistili sme, že nedoručenie balíka nastalo na základe nedorozumenia medzi Vami a doručujúcim kuriérom. Balík sa medzičasom vrátil späť k nám. Bohužiaľ, riešenie nedorozumení medzi spotrebiteľom a kuriérom nie je v našej moci. V prípade záujmu nás môžete kontaktovať a balík vieme poslať opätovne.

  • Neodporúča obchod

    elektricka cast paralyzeru nefunguje, kaser funguje v poriadku. dal som nove baterie zn. PANASONIC, paralyzer ani neskrtol. balenie nebolo povodne, niekto ho rozbalil a dal naspat opacne takze spic jednej elektrody prepichol papierovy obal na krabici. POSIELAM NASPAT SO ZIADOSTOU O VRATENIE PENAZI ALEBO FUNKCNEHO PRISTROJA

    Reakcia obchodu AFG.sk

    Dobrý deň, prosím, doručte nám tento tovar a Vašu reklamáciu čím skôr vybavíme.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Objednaný tovar už nemali.

    Reakcia obchodu AFG.sk

    Je nám ľúto, že sme Vás sklamali. Chybu by sme radi napravili nejakou zľavou na objednávku. Ak by ste mali záujem, neváhajte nás kontaktovať.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Ponúkat tovar ktorý nemaju na sklade je nekorektné.

    Reakcia obchodu AFG.sk

    Dobrý deň, tovar, ktorý nemáme na sklade, zásadne neponúkame na objednanie. Preto nedostupné produkty na našom webe ani len nie je možné vložiť do košíka. Žiaľ, niekedy sa však stane, že príde viac objednávok, ako je kusov daného tovaru na sklade, a potom sa môže stať, že sa niektorému zákazníkovi tovar neujde (ako vo Vašom prípade). Tovar sme však veľmi rýchlo preskladnili a objednávku Vám odoslali. Za zdržanie sa Vám ospravedlňujeme.

  • Neodporúča obchod

    Ja by som nechcel hodnotiť Vás, AFG, ale samotný tovar. JSB - náboje do vzduchovky som si objednal prvý krát, ale som sklamaný z kvality. Keď si otvoríte aspoň jednu krabičku, tak zistíte ako sú zdeformované v tej zadnej tenkej, sukničkovej časti. Ak by ste si porovnali RWS - ky, tak tie sú perfektne rovné. JSB sú akoby zubami, či nechtami poškodené. Môžem Vám spraviť aj fotku ak mi neveríte. Prosím Vás, skúste si to poriešiť s výrobcom, ktorý sa všade deklaruje ako perfektný a jeho výrobky sú "najlepšie" na trhu. Ďakujem. LM

    Reakcia obchodu AFG.sk

    Dobrý deň,
    nechcete síce hodnotiť nás ako obchod, avšak výsledkom tohto hodnotenia na HERUEKA je skutočnosť, že náš obchod neodporúčate. V prípade takejto nepríjemnosti je potrebné uplatniť si v obchode reklamáciu. Žiaľ, stane sa niekedy, že diabolky (rôznych značiek) sú zdeformované, príčin môže byť hneď niekoľko. Štandardne sú takéto prípady riešené k spokojnosti zákazníka. Ohľadom tohto prípadu Vás už kontaktoval kolega a problém s Vami vyrieši. Prajeme príjemný deň.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar zaplatený, dodacia lehota do 2 pracovných dni, prešiel celý týždeň, žiadna odozva, ziadna správa asi celozávodna dovolenka.

    Reakcia obchodu AFG.sk

    Vážený zákazník,
    objednávka, na ktorú sa sťažujete, bola vytvorená 4.5.2023 na dobierku, v ten istý deň spracovaná a odoslaná a na druhý deň Vám bola doručená. Nerozumieme teda Vašej kritike, pravdepodobne ste si nás pomýlili s iným internetovým obchodom.

  • Neodporúča obchod

    30 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    Podsvietenie kolimatora nefungovalo.
    Takze znova zabalit, ist na postu a znova zaplatit za odoslanie. Uvidim, za aky cas mi poslu druhy kus. 17.4.23 som poslal kolimator na vymenu.

    Reakcia obchodu AFG.sk

    Vážený zákazník,
    samozrejme nás mrzí, že objednaný tovar bol čiastočne nefunkčný. Reklamovaný tovar je už u nás a vymieňame Vám ho za nový kus. Pri podaní reklamácie máte ako spotrebiteľ právo na uplatnenie prepravných nákladov v prípade uznania reklamácie. Mrzí nás, že ste kvôli vadnému produktu negatívne ohodnotili obchod a nákup ako celok.

  • Neodporúča obchod

    Došlo mi to pokazené

    Reakcia obchodu AFG.sk

    Dobrý deň, ak má tovar výrobnú vadu, za to nemôžeme. Ideálnejšie, ako napísať sťažnosť cez portál HEUREKA, je riešenie formou uplatnenia reklamácie. Ak má teda tovar vadu, prosím, uplatnite si u nás reklamáciu, ktorou sa budeme zaoberať. Ďakujeme za pochopenie.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Zbytočne ma pripravil zhruba o 300 Čk, čiže o zhruba 12 E.

    Reakcia obchodu AFG.sk

    Vážený zákazník,
    na základe Vašej sťažnosti sme Vás kontaktovali emailovou formou, aby sme zistili, v čom presne spočíva Vaša nespokojnosť. Žiaľ, po pár vymenených správach ste s nami prestali komunikovať. Z dostupnej komunikácie, ktorú sa nám podarilo s Vami dosiahnuť sme usúdili, že ste sa pravdepodobne chceli sťažovať na iný internetový obchod, pretože sme v žiadnom smere nezistili z našej strany pochybenie. Veríme teda, že je všetko v poriadku a prajeme všetko dobré.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar mi prišiel ale je poškodeny vobec pištol nevystreluje a mal to biť darček. Takže som sklamany a ked som pisal. Ehop tak sa čudoval ako keby pišem bludy. Zaujimave

    Reakcia obchodu AFG.sk

    Vážený zákazník,
    na všetky Vaše emaily Vám bolo slušne a riadne odpovedané. Niekoľkokrát sme sa Vám snažili vysvetliť, že ak má tovar vadu, treba si uplatniť reklamáciu. Pre začatie reklamačného konania je potrebné nám tovar doručiť . Následne Vás bezodkladne, najneskôr však do 30 dní upovedomíme o výsledku reklamačného konania. Od 26.10.2022 Vám zdôrazňujeme už niekoľkokrát prostredníctvom emailovej komunikácie, že tovar nám musíte doručiť. Do tejto chvíle sa tak nestalo. Vašu sťažnosť považujeme za neopodstatnenú. Opätovne Vás vyzývame, že ak si chcete uplatniť reklamáciu, tak je potrebné nám tovar doručiť. Ďakujeme za pochopenie.

  • Neodporúča obchod

    Prvá aj posledná...hrozná kvalita diaboliek....žiaľ...

    Reakcia obchodu AFG.sk

    Vážený zákazník,
    je nám ľúto, že ste na základe nespokojnosti s kvalitou Vami zvolených diaboliek negatívne ohodnotili celý náš obchod a naše služby. Škoda, že ste sa o výbere tovaru s nami vopred neporadili, sme tu totiž aj na to, aby sme zákazníkom poradili a zodpovedali ich otázky.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Peniaze z účtu stiahlo, objednávku zrušili a peniaze nevrátili

    Reakcia obchodu AFG.sk

    Vážený zákazník,

    náš zamestnanec s Vami komunikoval prostredníctvom emailu a vysvetlil Vám, že na náš účet sa peniaze nedostali, a že ak Vám banka strhla peňažné prostriedky, tak je potrebné kontaktovať Vašu banku. Do dnes však od Vás nedostal žiadnu odpoveď. Preto Vašej sťažnosti nerozumieme, chyba nie je na našej strane. V prípade akýchkoľvek otázok nás samozrejme môžete kontaktovať.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar mi bol doručený, Plomba na poistke chýbala a nálepka na spray bola 21.12.2021. Doba použitia žiadna. Dokonca ani neviem ,či skutočne obsah spayu je správny.

    Reakcia obchodu AFG.sk

    Vážený zákazník,
    pred sťažnosťou by nebolo na škodu si prečítať etiketu na spreji a v prípade nejasností nás kontaktovať. Na etikete je napísané: ,,Spotrebujte do 36 mesiacov od dátumu výroby uvedeného na obale". Dátum 21.12.2021 je teda dátumom výroby, záruka účinnosti spreja teda zaniká 21.12.2024. Neviem akú plombu máte na mysli, sprej je vybavený mechanickou (manuálnou) poistkou (ochrana spúšte). Týchto sprejov sme už predali niekoľko tisíc kusov, do dnes bez sťažností. V prípade, ak máte podozrenie, že namiesto slzotvorných sprejov predávame spreje s vodou, uplatnite si prosím reklamáciu, slovenský výrobca týchto sprejov Vašu reklamáciu určite ochotne chemickým rozborom preverí.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    Kožené sumky pre zásobníky boli dodané zvlhnuté a splesnené po celom povrchu.

    Reakcia obchodu AFG.sk

    Dobrý deň, Vaša nespokojnosť nás samozrejme mrzí. Dávame však do pozornosti upozornenie zo sprievodného popisu: ,,...jedná sa o použité a vyradené kusy, čomu je prispôsobená aj nízka cena." Na danom produkte je zľava 70% ( z 9.90 E na 3.60 E) z dôvodu, že už disponujeme sumkami v esteticky slabom stave. Nakoľko ste tovar zakúpili na diaľku, máte právo do 14 dní odstúpiť od kúpy a tovar nám môžete vrátiť.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    čakám už na tovar 3 týždne a stále mi ho nedoručili

    Reakcia obchodu AFG.sk

    Dobrý deň, žiaľ, v čase vytvorenia Vašej objednávky už objednaný tovar na sklade nebol, o čom sme Vás bezodkladne informovali a chceli ste na naskladnenie a dodanie tovaru počkať, preto Vašej sťažnosti nerozumieme. Tovar je naďalej nedostupný a nie je dostupný ani u dodávateľa. Ak už nemáte záujem čakať, stačí nám dať len vedieť, objednávku zrušíme a vrátime Vám peniaze. Prípadne sa nám stačí ozvať emailom alebo telefonicky a môžeme Vám skúsiť ponúknuť ekvivalent.