Zobraziť recenzie

  • Neodporúča obchod

    30 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    • mal som záujem aj o ďalšie produkty, ale po čase sa odmlčali a neozvali sa s cenovou ponukou
  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Dobrá komunikácia.

    Reakcia obchodu AERIAL s.r.o.

    nerozumieme vášmu hodnoteniu, všetko za 5 hviezdičiek a celkovo 20%?

  • Neodporúča obchod

    70 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    • 2 tuškové baterky boli znehodnotené-vytečené

    Reakcia obchodu AERIAL s.r.o.

    my sme vám žiadne tuškové batérie nedodali, boli súčasťou výrobku. Táto kritika skôr prislúcha výrobcovi, ktorý to zabalil a nie nám!
    Nagy

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Ako mám hodnotiť tovar ktorý ešte nebol dodaný? Obchod sa ani neunuva reagovať na moju objednávku. Komunikácia žiadna.

    Reakcia obchodu AERIAL s.r.o.

    Nesledujete dostupnosť tovar. V našom eshope vidíte aktuálnu dostupnosť tovaru, vo vašom prípade tovar nebol dlhodobo na sklade, mailom sme vás informovali.
    Nagy

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • Komunikacia

    Neodporucam

    Reakcia obchodu AERIAL s.r.o.

    Aký problém bol s komunikáciou? Vaša objednávka bola na osobný odber, nepoplietli ste si to s iným eshopom?
    Nagy

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Tovar dorazil za 2 týždne

    • Najlacnejší

    Okrem odpovede o prijatí objednávky už nekomunikuje.

    Reakcia obchodu AERIAL s.r.o.

    Píšete zavádzajúco.
    Hneď po potvrdení objednávky ste napísali mail: "Ďakujem za info, ale na základe obdržanej správy nie som schopný objednávku uhradiť."
    Na základe tejto správy sme vašu objednávku pozastavili a ďalej sme sa s ňou nezaoberali.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Poškodený tovar, obal neporušený paraboly deformované

    Reakcia obchodu AERIAL s.r.o.

    To nás mrzí, ale my by sme si v žiadnom prípade nedovolili zabaliť vám poškodený tovar. Medzi nami a vami je doručovateľ v tomto prípade UPS, ktorý nesie zodpovednosť za doručenie tovaru v nepoškodenom stave. Vašou povinnosťou je tovar prevziať a skontrolovať jej neporušenosť najmä u takých chúlostivých zásielkach ako sú paraboly.
    Ak tovar je poškodený, ihneď to nahláste prepravcovi, odfoťte poškodený tovar a informujte aj nás dodávateľov. Určite to vyriešime.

  • Neodporúča obchod

    60 %

    • Ochotný personál
    • Do dnešného dna som tovar neobdržal

    Ochotný personál no Do dnešného dna som tovar neobdržal .

    Reakcia obchodu AERIAL s.r.o.

    Dobrý deň,
    pravdepodobne ste si našu firmu poplietli s iným e-shopom nakoľko u nás ste si vytvorili objednávku 18.11.2020, naša zamestnankyňa s vami osobne telefonovala, tovar ste prevzali na dobierku dňa 19.11.2020 takže predpokladám, že tovar BOL doručený.
    Prosím o nápravu hodnotenie nášho e-shopu.
    Nagy, konateľ

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Dostal som iný modul conax smit miesto objednaného conax CI+ 1.3. Obal bol rozbalený, obsah vymenený a na paragone bol názov i cena conax CI+ 1.3. Žiadne upozornenie na iný produkt...
    Takže reklamácia asi zbytočná.

    Reakcia obchodu AERIAL s.r.o.

    Dobrý deň. Dostali ste originál modul distribuovaný firmou Antik (nakupujeme ich priamo od nich) takže je 100% v poriadku. To, že modul bol rozbalený ešte neznamená, že bol zamenený, lebo len tak sa dá naskenovať výrobné číslo uvedené na module (potrebujeme to pre záručné podmienky).
    Nefunguje vám modul? Sme tu, príďte a vyriešime reklamáciu.
    Nagy

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Nepoznám

    Tovar som dostal,ale bol nefunkčný,na reklamáciu nereagujú,tovar som odoslal spať s odstúpením od zmluvy,žiadna reakcia dodnes.

    Reakcia obchodu AERIAL s.r.o.

    Prepáčte, ale píšete tu vymyslené a nepodložené veci vid. váš e-mail zo 6.05.2020:
    Dobrý deň pán Nagy,
    ďakujem za vašu rýchlu odpoveď,zapojenie mám úplne jednoduché,anténa ikusi flash hd,do dipolu linkový predzosilňovač napájaný cez anténnu výhýbku /klasika ako sito/
    Takže anténa-linkový zosilovač-koaxial-výhybka-DVB-T prijímač.
    Od vás zakúpený zosilovač som len zapojil miesto mojho povodného ,zapol som napájanie a signál 0-0.Po vrátení povodného 82-57
    Rád by som podotkol,že od r.1978 do 2005 som sa živil ako televízny opravár,staval som TV anténne sústavy rodinných domov,takže odborne zapojit jeden predzosilovač zvládnem.Jednoducho ten kus je vadný.Sáčok som ja otváral ako úplne nový kus,ale aj takéto veci sa stávajú ,že to nejde.Preto vás prosím o vyreklamovanie výrobku nejakou formov,ako navrhnete.
    Vy nás chválite za okamžitú reakciu, tak vašu reakciu nechápem.
    A len na dodatok ako postupovať - na to je reklamačný poriadok, stačí preštudovať.
    Nagy

  • Neodporúča obchod

    10 %

    po zadaní objednávky 5. 4. som dostal potvrdzujúci email o prijatí objednávky. dodnes, t.j. 16. 4. sa nikto neozval, nedostal som SMS, či email o tom čo sa s touto objednávkou deje.

    Reakcia obchodu AERIAL s.r.o.

    Vaša objednávka bola na celkovú sumu 0,71€ pričom minimálne poštovné činí 3,9€ s DPH, usúdili sme, že to asi pre vás nebude zaujímave a už vôbec nie efektívne, tak sme to zrušili.
    S pozdravom Nagy

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Absolútne nekvalitné vyrobky,hlavne konektory za tú cenu!

    Reakcia obchodu AERIAL s.r.o.

    nerozumiem, vyše 20 rokov predávame vami objednané konektory bez jedinej pripomienky a kupujú ich hlavne rádioamatéri. V čom bola chyba? Viete špecifikovať? Čo sa týka ceny výber je na vás, ale asi ste ich v inom obchode neobjavili, alebo za ešte vyššie ceny?

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 deň

    Za prvé v E-shope bola cena 3,50eur za kus objednal som si dva kusy .Na druhý den mi volali že to je omyl a že kus stojí 7,50eur,a či chcem dva kusy povedal so tak že nech mi pošlú len jeden.Už vtedy ma nejako trklo že to je nejaké divné.Chvala bohu že som si objednal len jeden.Miesto aktivneho dipolu Tecatel mi bol doručený neaktivny dipol neznamej značky bez označenia.TECATEL dipol ktorý majú na stranke je oranžový a má pripojenie na F konektor ktorý je viac do krajnej strany krabice,a tento dipol
    čo mi poslali ho má v strede a je neaktívny, ide len v pasivnom režime.Obchod som kontaktoval telefonicky aj mailom a doteraz žiadna odpoved.Toto je ,,seriozny" obchod,nikdy viac.Asi sa spoliehajú že 300km nebudem chodiť reklamovať takúto vec.

    Reakcia obchodu AERIAL s.r.o.

    Tak za prvé objednávku ste urobili na našom starom eshope, kde na úvodnej stránke bolo uvedené, že obchod sa vypína!
    Dipól, ktorý sme vám zaslali je pravda, že nie je oranžový, ale plne ho nahrádza a ak ste ho správne zapojili s napájacím zdrojom cez napájaciu výhybku mal by bez problémov fungovať.
    Po druhé odpovedáme opozdene kvôli dovolenke za čo sa ospravedlňujeme.
    Nagy, konateľ

  • Neodporúča obchod

    60 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    Nedostatočný popis tovaru antenne stožiare dorazili skorodované z dôvodu nerentabilnosti za cenu dopravy nereklamovane ...

    Reakcia obchodu AERIAL s.r.o.

    ste si istý, že uvedený tovar je z nášho obchodu? my sme Vám žiadny stožiar neposielali, prosím uviesť na správnu mieru!

  • Neodporúča obchod

    60 %

    • Mal som objednávku cez internet. V obchode som strávil viac ako 15min. Predomnou bol iba jeden človek.
  • Neodporúča obchod

    40 %

    • Tovar prisiel poskodeny ,dost zakrivena parabola. Obal nebol poskodeny takze to bolo zabalene uz poskodene a nestalo sa to prvykrat.

    Reakcia obchodu AERIAL s.r.o.

    Dobrý deň,
    toto nás hrozne mrzí ale nemyslím si, že sme na vine my. Čo tak reklamovať u prepravcu (UPS)?
    Vašou povinnosťou je pri prevzatí tovaru zásielku skontrolovať (obzvlášť keď sa jedná o chúlostivý tovar ako je parabola) a ak je všetko v poriadku podpisom potvrdíte jej prevzatie.
    Ak tovar je poškodený, OKAMŽITE je nutné spísať zápisnicu v prítomnosti prepravcu, ktorý Vám vystaví doklad o poškodení zásielky.
    Nám vzniká povinnosť uvedenú poškodenú zásielku reklamovať u prepravcu a Vy máte tým pádom nárok na výmenu poškodeného tovaru.
    S pozdravom Nagy, konateľ.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Problém s čítačkou kariet.
    • Ani po update čítačka nefunkčná

    Reakcia obchodu AERIAL s.r.o.

    Mali by ste kupovať prístroje ktorým rozumiete a štandardizované, nie také, ktoré potrebujú značné znalosti na jej funkciu.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    i requested price for Amiko mini combo so many times but never replied.

    Reakcia obchodu AERIAL s.r.o.

    the communication with you is very difficult you are not replying to our e-mails. we sent you P/I invoice on 2018-01-09 -no answer!!! Please write here the true, not your ideas!

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • Osobny odber zdarma,vyber tovaru
    • Slabina obchodu je v tom,ze ak vraciate tovar tu osobne prevzaty,nechcu vam vratit hotovost ale si vynucuju to aby ste si tu prevzali poukazku na dalsi nakup u nich.Avsak po staznosti u predavajuceho mi napokon peniaze vratil.

    Nedobra skusenost ale vedomie,ze v buducnosti budem tu zvazovat nakup a ci vobec,kedze mi predavajuci oznamil,ze mi uz hotovost nabuduce nevrati!...S tym som sa nikde v obchodoch tohto typu nestretol,aj ked mi predavajuci tvrdil,ze uz nikde peniaze nevracaju,napr.spomenul TESCO,CARREFOUR,ci OPTIMU.Takze po tomto tazko odporucat tuto predajnu/AERIAL/.

    Reakcia obchodu AERIAL s.r.o.

    no comment!

  • Neodporúča obchod

    70 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    • rýchlosť dodania
    • batérie neboli funkčné
    • kvôli cene prepravy nebudem tovar zasielať späť

    Reakcia obchodu AERIAL s.r.o.

    je nám to veľmi lúto, batérie majú dátum expirácie rok 2017, vložili ste ich správne?