Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Objednanie v pondelok a dodanie v piatok ??? Pritom bolo sľúbené do 48 hodín :-(

    Reakcia obchodu 1. Day

    Dobrý deň, veľmi nás mrzí vzniknutá situácia a vždy sa snažíme aby bol balík na adrese do 48 hodín a aby bol zákazník spokojný. Preverovali sme to a balík sa pravdepodobne zamotal niekde na depe v kuriérskej spoločnosti. Ešte raz sa ospravedlňujeme za zdržanie balíka.

    • V eshope fajn na ceny na vybraný tovar.
    • Ceny v kamenných obchodoch sú výrazne vyššie ako v eshope. Sťažujú sa na to aj samotní predajcovia.
  • Neodporúča obchod

    80 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    • Super cena
    • Došlo všetko v celku
    • Jediný problém čo je že za objednávku za 150e je v konkurencii Expresna doprava zadarmo, tu som objednal v pondelok večer a dorazilo v piatok

    Over all super ale ta doprava by mohla by lepšia

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    • Tovar mi došiel poškodený a na reklamáciu a sťažnosť zatiaľ po 5 dňoch neragovali

    Neobjednávať

    Reakcia obchodu 1. Day

    Dobrý deň Marek,
    Mrzí nás vzniknutá situácia, ale neevidujeme žiadnu reklamáciu od Vás. Snažili sme sa Vám dovolať na Vami uvedené číslo, no nepodarilo sa. Určite to budeme skúšať viac krát a budeme daný problém promptne riešiť.
    Pekný deň

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Káva roztrhnuta v zabalenom baliku

    Reakcia obchodu 1. Day

    Dobrý deň Martin,
    Mrzí nás to a po tejto recenzii sme Vám hneď volali, aby sme to napravili. Do budúcna prosíme, aby ste sa s akýmkoľvek problémom, týkajúcim sa objednávok z nášho e-shopu, na nás hneď obrátili a určite to spolu vyriešime.
    Pekný deň

  • Objednano, ale bohuzel nedoruceno

    Reakcia obchodu 1. Day

    Dobrý deň, mrzí nás to, ale doručujeme iba na území Slovenskej republiky. Bohužiaľ nevieme doručiť tovar do Česka, preto je automaticky nastavená Slovenská republika aj pri vypisovaní údajov o doručovacej adrese a nejde zmeniť. Pri objednávaní Vám tiež vyskočila hláška " Doručujeme iba na území Slovenskej republiky.", ktorú ste pravdepodobne prehliadli. Prajeme pekný deň

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    • tovar prišiel v poriadku
    • najhorší eshop aký som videl
    • nerozumiem zmyslu bodov, zľavy na body sú úplne minimálne

    Napriek tomu že tovar bol doručený v poriadku, tak prehľadnosť a vzhľad eshopu je katastrofálna. Do budúcna radšej zvážim iný eshop. 1day karta na body je zbytočnosť. Mám veľa bodov no neviem ich minúť, pretože zľavy na body sú nepremyslené.

    Reakcia obchodu 1. Day

    Dobrý deň Viktor,
    Ďakujeme za spätnú väzbu ohľadom prehľadnosti a vzhľadu e-shopu, no za tých pár rokov, čo fungujeme na trhu sme zatiaľ nemali žiaden problém u zákazníkov s prehľadnosťou a vzhľadom web stránky, no možno pouvažujeme o nejakých zmenách.

    Čo sa týka vernostnej karty a bodov, tak ak sa prihlasite do konta "môj 1.day" na web stránke, zistíte že body si viete uplatniť výmenou za zľavové kupóny. Tieto kupóny majú platnosť 2 - 3 mesiace a následne sa menia za iné. Rovnako to platí aj na kamenných predajniach, kde za body získavate zľavy.

    Prajeme pekný deň

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • Zvolila som si osobne vyzdvihnutie, ani po tyzdni od objednania mi neprisla vyzva na vyzdvihnutie tovaru. Mal to byt darcek na oslavu, musela som narychlo zabezpecit nahradu

    Reakcia obchodu 1. Day

    Dobrý deň Jana, mrzí nás Vaša skúsenosť a bola to samozrejme naša chyba za čo sa ospravedlňujeme.
    V každom prípade, do budúcna tovar nie je možné vyzdvihovať na kamenných predajniach, ale iba v centrálnom sklade v Starej Ľubovni. Pokiaľ si chcete tovar vyzdvihnúť v predajni, je potrebné na našej web stránke zvoliť službu "Klikni a Vyzdvihni".
    Prajeme pekný večer

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Príde sms, že si môžete vyzdvihnúť tovar. Predavač ani len netuší že funguje aj ako výdajňa internetového obchodu a z dvoch fliaš je k dispozícii len jedna.

    Reakcia obchodu 1. Day

    Dobrý deň Timea,
    Mrzí nás vzniknutá situácia a preverili sme hneď čo sa stalo. Bohužiaľ zahaproval nám trochu systém, čo sme si všimli neskoro. Okamžite sme sa to snažili vyriešiť a dúfame, že už bude všetko v poriadku.
    Ďakujeme

  • niektoré produkty z objednávky boli doručené v poškodených obaloch

    Reakcia obchodu 1. Day

    Dobrý deň,
    Kontaktujte nás prosím telefonicky a budeme okamžite riešiť, čo sa stalo s Vaším tovarom.
    Pravdepodobne sa tovar poškodil pri preprave, čo nás samozrejme mrzí.
    Pekný deň

  • Neodporúča obchod

    60 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    platba kartou casto presmeruje na neexistujucu stranku
    nezaplatena objednavka sa neda editovat a zaplatit dodatocne

    Reakcia obchodu 1. Day

    Dobrý deň, mrzí nás Vaša skúsenosť, ale bohužiaľ mala banka problém s platobnou bránou, čo sme my nevedeli ovplyvniť. Snažili sme sa ich kontaktovať tak často ako sa len dalo, aby to vyriešili, tak dúfame že to už bude v poriadku.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Tovar došiel iný ako bol vyobrazený

    Reakcia obchodu 1. Day

    Dobrý deň,
    Na základe telefonátu s Vami, by sme Vás chceli poprosiť o prekontrolovanie toho, čo ste objednala s obrázkom uvedeným na našej stránke, pretože my sme tam bohužiaľ nezistili žiadnu chybu vo vyobrazení produktu. Budeme vďačný za spätnú informáciu, keďže sa snažíme, aby boli zákazníci spokojný na 100%.
    Prajeme pekný deň

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Na e-shope ponukajú tovar, ktory je akoze na sklade, ale dorucia nieco ine, lebo ho na sklade namaju!

    Reakcia obchodu 1. Day

    Dobrý deň, mrzí nás Vaša skúsenosť, ale dodávateľ nám poslal daný rum 40% a nie 35% ako bolo napísané na eshope. Samozrejme tovar sme od Vás prijali späť a peniažky vrátime. Ešte raz sa ospravedlňujeme. Pekný deň.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Obchod ma kopu kamennych predajni, kde je tovar aj o 20-30% drahsi ako v eshope. Urobil som objednavku cez ich eshop a chcel som vyzdvihnut tovar v jednej predajni. Obchod zrusil objednavku. Tak som si objednal inde a odporucam to aj ostatnym.

    Reakcia obchodu 1. Day

    Dobrý deň,
    Mrzí nás Vaša skúsenosť, ale na e-shope sme nikdy neponúkali možnosť vyzdvihnutia tovaru na niektorej z predajní. Je tam iba možnosť vyzdvihnúť tovar v centrálnom sklade, alebo poslať kuriérom, preto nerozumieme ako ste prišli na takúto alternatívu. Danú objednávku sme zrušili až po dohode s Vami, že na tovar nechcete čakať a chcete si ho hneď vyzdvihnúť, čo bohužiaľ nebolo možné.
    Čo sa týka cien na predajniach, tak na predajni musíme zaplatiť za nájom priestoru, elektrinu, vodu, mzdy zamestnancov, dovoz daného tovaru na predajňu a veľa ďalších faktorov, ktoré následne bohužiaľ vplývajú na konečnú cenu produktu. Preto dávame zákazníkom na výber že si tovar kúpia na predajni, ak ho potrebujete ihneď, alebo si ho objednajú z e-shopu, ak vedia počkať pár dní a kuriér im ho privezie na vopred zvolenú adresu. Pekný deň

  • Neodporúča obchod

    100 %

    • ak nakupujete velke mnozstvo tak ma vyhodu pri mojom nakupe 4 flias som zaplatil o nejake drobne viac a este som cakal na kuriera
    • ak nakupujete velke mnozstvo tak ma vyhodu pri mojom nakupe 4 flias som zaplatil o nejake drobne viac a este som cakal na kuriera
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Nespravny obrazok a popis pri produkte,prišlo mi niečo uplne ine

    Reakcia obchodu 1. Day

    Dobrý deň, prosíme kontaktujte nás, aby sme to mohli vyriešiť k Vašej spokojnosti.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Prišla mi iná fľaša akú som si objednala a ešte aj celá fľaša tiekla, obal bol premočený a kolok narušený. Katastrofa
    Po telefonickom rozhovore mi síce fľašu vymenili za takú ktorá netiekla, ale to, že som mala objednanú inú a prišla mi iná už nikto neriešili, takže vymenili ale vždy to nebola tá, ktorá bola pôvodne objednaná.

    Reakcia obchodu 1. Day

    Dobrý deň,
    Ospravedlňujeme sa, ale radi by sme vedeli o akú fľašu sa jednalo? Vždy robíme všetko preto, aby boli zákazníci spokojný. Dôkazom toho je aj to, že poškodenú fľašu sme Vám okamžite vymenili na naše náklady. Je to krehký tovar a bohužiaľ občas sa niečo podobné ako pretečenie, alebo rozbitie fľaše stane. Kuriéri sú rôzny a s tovarom niekedy nezaobchádzajú ako v rukavičkách. Taktiež ak by sme mali informáciu o tom, že sme Vám poslali iný tovar, tak to určite riešime. Kľudne nás ešte môžete kontaktovať a posnažíme sa o nápravu.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Lidl ma lacnejšie!!!

    Reakcia obchodu 1. Day

    Dobrý deň pán Štefan,
    Pokiaľ vieme, tak Lidl nepredáva potravinový tovar cez eshop a v kamenných predajniach nemá určite takú širokú ponuku alkoholu ako my. Čo sa týka cien, tak je samozrejme že keď dajú niečo do akcie na týždeň, alebo to vypredávajú, tak nastavia cenu lacnejšiu ako všetky obchody, aby to predali. Aj u Nás nájdete produkty, ktoré máme momentálne v akcii za lepšiu cenu.
    Ďakujeme a prajeme pekný deň.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    • Zla skusenost s kurierom,mala som si po tovar prist do susednej dediny a platit kartou,ked som si zadala platbu v hotovosti,nakrical namna pred susedmi

    Reakcia obchodu 1. Day

    Dobrý deň pani Martina,
    Mrzí nás táto vzniknutá situácia s kuriérom, bohužiaľ za to sme my nemohli. Okamžite sme to však s konkrétnym kuriérom a danou prepravnou spoločnosťou riešili a tovar sa dostal nakoniec k Vám. Dúfame, že do budúcna už takýto problém nenastane.
    Nebola to chyba nášho obchodu a ešte raz sa ospravedlňujeme.
    Pekný deň

  • Neodporúča obchod

    60 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    • Dlhá doba dorucenia

    Reakcia obchodu 1. Day

    Dobrý deň, mrzí nás že Vám tovar prišiel neskôr, ale pri momentálnej situácii s COVID-19 nevieme naháňať kuriérov aby doručovali načas, pretože aj oni majú problém s personálom a robia čo môžu. Dúfame, že sa to čím skôr zmení a všetci to prežijeme v zdraví.
    Prajeme pekný deň