Prihlásiť sa a pridať recenziu
  • 100 %

    Rýchle dodanie, dobré ceny. 100% spokojnosť.

  • 100 %

    • objednávam z pohodlia domova , velky vyber tovaru pre môjho psika, vyborna komunikácia s obchodom, v pripade vratenia tovaru - eura su co najskôr vplatené na môj úcet, kratka doba dorucenia tovaru, som velmi spokojná
    • ziadná
    • ziadná

    so zoohitom - som velmi spokojná, vrelo odporúčam!
    spotrebitelka Jarmilka

  • 100 %

    • široký sortiment
    • jedinečné značky
    • výhodné ceny
    • rýchla doba dodania
    • žiadna

    So Zoohitom som maximálne spokojná, objednávam tu pravidelne už dva roky a zatiaľ bolo stále všetko v poriadku. Pracovníci zákazníckej linky mi vždy vyšli v ústrety k mojej spokojnosti. Čo sa týka negatívnych recenzií ohľadne dopravy, Zoohit ponúka prepravu aj iným prepravcom - Českou poštou a v tomto prípade na Slovensku zásielky doručuje Slovak Parcel Service. Moje objednávky sú mi doručené maximálne do 2-3 dní od objednania bez akéhokoľvek poškodenia. Som spokojná aj s odmenami verným zákazníkom, ktoré poskytujú v čase Vianoc, Veľkej noci, momentálne pri 8.výročí Zoohitu, ako aj pri narodeninách registrovaného zákazníka. Vrámci bonusového programu môžte pomôcť psíkom v núdzi, a to bez akýchkoľvek finančných prostriedkov navyše. Jedným slovom - maximálna spokojnosť. Zákazníčka Anka

  • 20 %

    • dobre ceny
    • nedbale balenie, obcas poskodene veci
    • coraz dlhsi cas dodania
    • sortiment dost stagnuje, nemeni sa aj polroka
    • ziadne zvlast vyhody pre stalych zakaznikov
    • coraz horsia komunikacia

    objednavam tu od zaciatku, tzn uz tri roky vsetko pre macky, spociatku super, postupne sa predlzuje cas dodania zasielok oproti casom ktore uvadzaju na stranke...., pri baleni neberu ohlad na veci ktore sa mozu roztlacit, hoci som dvakrat nato upozornila, zakaznicka linka len do 18>00 a aj tak nic neriesi. kedysi byvala ochotnejsia aj schopnejsia, mozno vymenili ludi. sortiment rozsiruju len co sa tyka krmiv, ako prichadzaju na trh novi vyrobcovia ale to je stale to iste len v inom baleni a ani to nie je potrebne, mackam variabilnost stravy len skodi, takze pre nas uplne zbytocne. zamrzelo ze spociatku sa dala kupit zlava na cely rok 5%, na konci prveho roku ked zlava koncila, prisla ponuka na predlzenie ale uz len zlava 3%, ponuka prisla pred ukoncenim predoslych 12 mesiacov a bola formulovana tak ze ju nutne ju kupit inak prestane platit povodna zlava. takze som ju predcasne zmenila na menej vyhodnu, nasledna komunikacia ohladom tejto veci bola odporna a neochotna. bonusovy program sa "predrazuje" a nie je tam nic zaujimave. viac sa to oplati kupit nez vymenit za body.
    objednavame uz len zakladne veci kvoli cene, ak chcem nieco specialne, kvalitne veterinarne doplnky atd... musim hladat inde.

    Reakcia obchodu Zoohit

    Vážená paní Szabová,

    velice nás mrzí Vaše negativní recenze.

    Všechny zásilky v posledních 3 měsících Vám byly doručeny maximálně do 5 kalendářních dní, tedy 5 dní včetně víkendu, kromě jedné, kde jste si měnila doručovací adresu s dopravcem.

    Ano, vzhledem k počtu tisíců objednávek denně se bohužel občas některá zásilka po cestě poškodí, včetně zboží uvnitř, za což se omlouváme. Se zákazníky v tomto případě reklamaci ihned vyřešíme.

    Co se týče spořícího plánu, jedná se o individuální nabídku, se kterou zákazník samozřejmě nemusí souhlasit.

    S pozdravem
    tým zoohit

  • 100 %

    Rýchle dodanie, dobré ceny. 100% spokojnosť.

  • 10 %

    • Dobré ceny
    • Veľký výber
    • Asi najhorší support, aký som kedy zažila
    • "stratená" objednávka, vďaka neschopnosti Zoohitu, pretože neuviedli moje telefónne číslo, hoci som ho zadávala a kuriér ma preto nemohol nájsť
    • Neochota/ nezáujem riešiť problém zákazníka
    • Poslané dva maily cez kontaktný formulár, odpoveď žiadna
    • Po telefonáte na support žiadna odozva, žiadne riešenie problému alebo informovanie o postupe
    • Link na sledovanie zásielky na Poľskú stránku

    Typický príklad e-shopu, ktorý keď dostane peniaze vopred, tak sa o zákazníka ďalej nezaujíma. Pokiaľ máte to šťastie, že pri objednávke nevzniknú komplikácie a tovar vám doručia, v podstate sa niet na čo sťažovať. Akonáhle ale máte nejaký problém, Zoohit to nezaujíma. Kontaktný formulár majú na stránke asi len na parádu, pretože na dva dotazy dodnes nikto neodpovedal. Na telefóne češka, ktorej je tak desať, že ste zásielku nedostali. K zásielke som sa nakoniec dostala len náhodou, pretože si ma kuriér pomýlil s pani, ktorá pracuje v tej istej budove, keď som mu povedala, že ja tiež čakám na nejakú zásielku tak sa pozrel a zistil, že balík pre mňa má, len ho nemal naskenovaný, pretože pri ňom nebolo telefónne číslo. To som ale ako registrovaný zákazník uviedla. Nechápem teda ako je možné že ku kuriérovi sa nedostalo. Preto predpokladám, že pani zo supportu, sa ani len nesnažila problém riešiť, pretože inak by im kuriérska spoločnosť povedala, že chyba je v tom, že chýba telefónne číslo. Keby sa dalo dať hodnotenie -30% tak ho dám. Veľmi zvážim ďalší nákup a aj to len preto, že ako jediný slovenský e-shop ponúkajú krmivo, ktoré chcem používať. Naozaj je smutné a hanba, že si takto nevážia zákazníkov a mali by na tom silno popracovať!

    Reakcia obchodu Zoohit

    Vážená paní nataliab,

    velice nás mrzí Vaše negativní reakce.

    Co se týče neschopnosti předávání telefonního čísla, kterou zmiňujete, je důležité uvést telefonní číslo ve formátu, jaký u objednávky uvádíme. K přenosu dat mezi námi a dopravcem dochází automaticky systémem a v případě, že je číslo v jiném formátu, může se stát, že ho od nás dopravce nedostane.

    Platit předem není potřeba, nabízíme také platbu na dobírku.

    V případě řešení potíží se zásilkou toho naši agenti zákaznické linky moc nezmůžou, je potřeba, aby nejdříve kontaktovali dopravce a jakmile dostanou informace, kontaktují teprve zákazníka.

    Pokud je kontaktní formulář správně vyplněn, po odeslání dotazu se zobrazí hláška o jeho úspěšném odeslání a kopie dotazu dorazí zákazníkovi na email. V opačném případě k nám dotaz bohužel nedorazil.

    Všichni naši zaměstnanci jsou právně způsobilí k vykonávání zaměstnání, tedy starší osmnácti let.

    S pozdravem
    tým zoohit

  • 100 %

    Veľmi spokojná :)

  • 90 %

    • široký sortiment, zoženiem tu aj konzervy pre mačky, ktoré inde nekúpim
    • výhodné ceny
    • možnosť prispievať útulkom
    • rýchle dodanie
    • skvelé akcie (narodeninové, špeciálne, na sviatky...)
    • zlé balenie zásielky
    • spolupráca s DPD

    Zoohit je obchod, z ktorého objednávam vždy, keď potrebujem doplniť mačičkám granule, či väčšie množstvo konzerv. Všetko je vždy na sklade, takže doba doručenia je naozaj rýchla.

    Zlepšiť by sa však mohlo balenie zásielky, nakoľko mi už viackrát prišla jedna z vecí mierne poškodená (prerezaná podložka pod misky, preliačené konzervy, roztrhnuté 10kg balenie granúl - nie práve najlacnejších). Vždy objednávam tovar za vysokú sumu, tak by bolo fajn, keby tovar prišiel v poriadku.

    Ako obrovský mínus je pre mňa žiaľ spolupráca s DPD. Okrem linku od zoohit-u na sledovanie zásielky, z ich strany žiadna komunikácia. Dokonca pohyb tovaru nie je aktualizovaný v reálnom čase, teda ani to nie je príliš nápomocné, skôr iba informačné - nedá sa z toho "určiť" kedy príde kuriér.
    Žiadna sms, či mail, že mi bude tovar doručený, kuriér zavolá až keď je na adrese. Pre tovar potom chodím k nim do DEPA, a teda celá služba doručenia na adresu je mi v podstate k ničomu. Naposledy mi prišiel balík poškodený, krabica bola na viacerých miestach roztrhnutá a pozalepovaná páskou.

  • 100 %

    • ceny, široký sortiment
    • privítala by som lepsie balenie balíkov, bolo by tym padom menej skodovych udalosti pocas dopravy

    odporucam :)

  • 40 %

    • Ceny
    • Rýchle odoslanie tovaru
    • Spolupráca s dopravcom DPD
    • Dve objednané klietky-obidve v zlom stave

    Objednávala som od vás dve klietky Double door pre psy. Jednu začiatkom marca, tá prišla zospodu hrdzavá. To som neriešila, ale vcera nám prišla druhá a mala ten plechový spodok preliačený. Mali sme v pláne objednať ešte jednu, ale dosť som sa začala báť v akom stave by prišla tá tretia. A velmi veľká nespokojnosť s dopravcom. Kietku poslali na inú adresu, museli sme ju ísť vyzdvihnúť na sklad, kedže na stránke ukazovalo adresát nezastihnutý, a mne žiadna SMS ani nič neprišlo. Ževraj kuriér vymenil adresu s nejakým iným balíkom, a bol doručovaný na inú adresu.

  • 100 %

    • veľmi rýchle dodanie
    • zákaznícky servis
    • super ceny
    • dostať granule značky Simpsons, ktoré inde na Slovensku nedostať

    Keďže môj pes, francúzsky buldoček, je alergický na kuracie mäso a obilniny, musela som dlho hľadať granule, ktoré by mu nespôsobovali hnačky (bez kuracieho mäsa) a nenadúvali ho ( bez obilnín a zeleniny resp. ovocia) a boli zároveň kvalitné a za rozumnú cenu.
    Takže granule Simpsons Sensitive losos a zemiaky nám úplne vyhovujú a našťastie ich predavajú na Zoohit.sk ( predtým sme žili v Taliansku, kde ich bolo bežne dostať a po presťahovaní sa, som ich na Slovensku zúfalo zháňala).
    Na začiatku som ich nemala problém objednať, ale potom som už v ponuke na ich stránke SIMPSONS ADULT LOSOS a ZEMIAKY nemohla nájsť. Zo zákazníckeho servisu mi bolo povedané, že tieto granule v ponuke nemajú a teda nebudú ani mať( iba PUPPY čiže pre šteňatá).
    Nakoniec som však po niekoľkých dňoch od komunikácie so zákazníckym servisom tieto granule v ponuke opäť našla!!! a hneď objednala 2 balenia ( preventívne :) ).
    Ďakujem ZOOHIT!!! Dúfam, že už zostanú v ponuke stále!!!

  • 70 %

    • Široký sortiment v rôznych oblastiach
    • Výhodné ceny
    • Možnosť veľkých balení či kombinácie dvoch balení za lepšie sumy
    • Vždy mi na každú otázku odpovedali
    • Skvelý vernostný program
    • Možnosť prispieť útulkom prostredníctvom bodov
    • Super rýchle, bezproblémové dodanie, ktoré je navyše nad 39eur zadarmo (vždy robím väčšiu objednávku na dlhšiu dobu)
    • Neustále znižujú možnosti BIO krmiva, pričom ja objednávam iba to
    • Mnoho produktov, ktoré som kedysi objednávala, už nie sú na sklade a pravdepodobne nikdy už nebudú, prípadne sú iba malé balenia
    • Často je vypredané práve to, čo chcem objednať
    • Menej kvalitných možností pre mačky, než pre psov, čo ma veľmi mrzí

    Posledná objednávka mi dorazila fakt extrémnou rýchlosťou (cez víkend som objednala, v stredu som mala - pričom utorok bol ešte sviatok, takže vlastne na druhý pracovný deň :) ). AVŠAK!! bojím sa, že takýmto tempom čoskoro nebudú mať žiadne BIO produkty (či produkty, v ktorých konzumované zvieratá mali šancu na normálny život, nie klietkový chov či celoživotný priestor 1x2m), keďže svoju ponuku neustále zužujú, a teda NEBUDEM MAŤ ČO OBJEDNÁVAŤ a budem musieť zmeniť obchod. Myslím si, že v súčastnosti je to dosť rozšírená téma a ľudia BIO veci ocenia.

  • 30 %

    • nízke ceny
    • minimálna hodnota objednávky 19 €

    Reakcia obchodu Zoohit

    Vážený zákazníku,
    velice nás mrzí Vaše negativní hodnocení.

    Prosíme o pochopení, že vzhledem k tomu, že každá objednávka musí urazit dlouhou cestu z jednoho z našich skladů v zahraničí a zároveň se snažíme držet co nejnižší ceny na trhu a nezvyšovat cenu dopravy, je opravdu potřeba mít v košíku zboží alespoň v hodnotě 19 EUR. Naopak od 39 EUR máte již poštovné zdarma.

    Děkujeme za pochopení,
    tým zoohit

  • 60 %

    • ceny
    • pre psov - široký sortiment; dajú sa tu kúpiť aj granule, ktoré je inde problém zohnať a za rozumnú cenu
    • papagáje - slabý sortiment a mám pocit, že časom sa stále zhoršuje
    • doprava - mám pocit, že v poslednej dobe doručenie trvá podstatne dlhšie, žiadne avízo predom, kedy bude tovar doručený (čo býva v prípade, že objednávate cez 20kg granúl, dosť problém); link na sledovanie býva poľský a keď chcete zistiť niečo o zásielke, musíme ti číslo balíka vyhľadávať na international stránke...
    • dotazníky na prieskum - stále mi chodia, stále ich vypĺňam, reakcia na ne žiadna, zmena žiadna. Ak už teda nemajú v úmysle nič meniť, tak nech aspoň tie dotazníky neposielajú. A tiež nepripisújú na účet vernostné body, ktoré za vyplnenie dotazníka sľubujú. Ani raz mi ich nepripísali.

    popísala som všetko vo výhodách a nevýhodách

  • 50 %

    • siroky sortiment
    • priaznive ceny oproti konkurencii
    • rychle dodanie
    • vsetko co potrebujete, na jednom mieste
    • priazniva cena za dopravu
    • neprehladne radenie sortimentu
    • velmi nekvalitny prepravca - DPD
    • poslali mi polsky link na sledovanie zasielky, takze som si zasielku sama vyhladala na slovenskom portali prepravcu
    • zasielka bola zle zabalena, pri manipulacii z balika vypadol jeden obojok

    Zoohit je obchod ku ktoremu sa vraciam vzdy, ked potrebujem nakupit vacsie mnozstvo sortimentu, pretoze viem, ze tu najdem vsetko, co potrebujem, a je vysoko pravdepodobne, ze v konecnom dosledku usetrim.

    Zial zmluva s prepravcom DPD prinasa velmi neprijemny zazitok pre zakaznika. Je standardom, ze zakaznik dostane email + sms v den dorucovania zasielky. Nedostala som nic z toho. Kurier rovno volal, ze je "dole", samozrejme nikto nebol doma - vediac rano, ze bude kurier dorucovat, tak si to zariadime. Nic sa nestalo, dohodli sme sa na poobede, ocakavala som teda, ze mi zavola, aby som z blizkej firmy mohla prebehnut. Kurier mi rozladeny zavolal, ze zazvonil na zvoncek a nikto sa neozval. Ku cti mu sluzi, ze prejavil zaujem o to, ako dostanem 16 kilovy balik do vytahu, a podal mi ho sposobom, aby to nebol ziadny problem.

    Pred vystupenim z vytahu som spozorovala, ze zospodu zo zle zabaleneho balika vypadol obojok.

    Ku kvalite vyrobkov nemam ziadne vyhrady, kazdy osobitne ohodnotim, som spokojna.

    Nakupovala som u Vas, a nadalej budem nakupovat. Ale prosim, prosim zmente prepravcu.

  • 100 %

    • Veľmi rýchle dodanie a doprava zdarma.
  • 100 %

    • Skvelé ceny tovaru,
    • Rýchle dodanie až domov
    • Čo objednám príde v balíku

    Skvelé ceny tovaru, Rýchle dodanie až domov, Čo objednám príde v balíku

  • 100 %

    • dobrý sortiment pre zvieratá
    • prijateľné ceny
    • rýchle dodanie
    • kvalitný tovar
    • dobrá komunikácia

    rada tu nakupujem .....dobrý sortiment, zväčša ho majú skladom, rýchle vybavenie, prijateľné ceny

  • 50 %

    Nakupujem v tomto obchode uz niekolko rokov a som v podstate spokojna.Dobry vyber,rychle dodanie,vernostny program.Moju doveru stratili,ked nezverejnili moje negativne hodnotenie vyrobku Litter Champ.Ohodnotila som výrobok ako nefunkcny,kedze nesplna to co slubuje.Kos zapacha uz na druhy den po pouziti aj napriek tomu,ze podstielku vyhadzujem zabalenu v sackoch.Pride mi to neseriozne,kedze my zákazníci sa casto dame recenziami ovplyvnit.Moje hodnotenie bolo napisane v súlade s etikou internetového obchodu.Objednavam pravidelne,kazdy mesiac pre tri macky,ale uz nikdy si nepozriem hodnotenie vyrobkov,lebo je to len smiesna a trapna manipulacia.

    Reakcia obchodu Zoohit

    Vážená zákaznice,

    velice nás mrzí Vaše negativní recenze.

    Zveřejňujeme samozřejmě jak pozitivní, tak negativní recenze produktů a naopak s negativními dále pracujeme a dáváme zpětnou vazbu i našim dodavatelům.
    Nicméně jedná se o manuální proces, protože musíme ověřit, zda je hodnocení, jak jste sama uvedla, v souladu s naší etikou, také musíme ověřit, zda zákazník opravdu produkt koupil, zda už stejný produkt nehodnotil v minulosti, a tak dále. Jednoduše se jedná o proces, který může trvat i několik dní.

    Vaši recenzi, resp. 2 recenze jsme našli a jsou stále ve výše zmíněném procesu a již brzy bude Vaše první recenze zveřejněna (jak bylo již uvedeno, zákazník může hodnotit jeden produkt jednou).

    Pokud se podíváte na hodnocení různých produktů, určitě u některých z nich najdete i negativní recenze - příspěvky nijak necenzurujeme, neovlivňujeme a nechceme se zákazníky nijak manipulovat.

    Děkujeme za pochopení,
    Váš zoohit

  • 100 %

    • Môžem si vybrať čo mi sedí a mam aj zľavu

    Som spokojná, servis je na úrovni, aj cez mobil som to objednala keďže som mala problém nájsť to čo chcem. Veľmi dobrý servis. Ďakujem za moju mačičku Flóru