Prihlásiť sa a pridať recenziu
  • 10 %

    Výber produktov je veľký, ale doručenie hrozné, prečo doručovať iba na adresu, prečo si nemôžem vybrať doručenie na packeta boxy. Posledná situácia bola posledná kvapka, keď mi kuriér nechal balík kde chcel a ja som si ho nemohla vyzdvihnúť, lebo bolo to moc ďaleko. Už nebudem objednávať. Aj keď predtým som objednávalа každý mesiac.

    Reakcia obchodu Zoohit

    Vážený zákazníku,

    omlouváme se za potíže s doručením Vaší zásilky.

    Abychom mohli dohlédnout na její dodání a nabídnout Vám odpovídající kompenzaci, kontaktujte prosím náš zákaznický servis: https://support.zoohit.sk/sk/support/tickets/new

    V současné době Vám můžeme nabídnout doručení na adresu, na pobočku DPD nebo do AlzaBoxu.

    S pozdravem
    tým zoohit

  • 100 %

    • Doručenie nasledujúci den
    • Skvelé ceny

    Pri objednávke som urobil chybu. Obrátil som sa teda na zákaznícku podporu, ktorá môj problém vyriešila expresne rýchlo a obzvlášť prozákaznícky.

  • 10 %

    • Rýchle dodanie
    • Zavádzanie ľudí akciami ktoré nedodržiavajú
    • Svojvoľne zmenená objednávka z mojej 15+5kgzadarmo (2x) na 2x15kg (zvýhodnené balenie) cena ta istá ,akurát o tých 10kg granúl menej poslali
    • Problém dovolať sa
    • Samé výhovorky

    Objednané 26.02.24 granule josera 15kg+5kg zdrama,
    Dnes 28.02.24 balík dorazil veľmi rýchlo,avšak v balení len 2x15kg a v mojej objednávke zmenené z 15kg+5kg zdarma (2x) na 15kg+15kg zvýhodnené balenie...samozrejme cena ta istá,ibaže o 10kg granúl celkovo menej. Formulár na podanie reklamácie nefunguje,po hodine pátrania som sa dostal k telefónnemu číslu,kde mi bolo stroho oznámené že: vy ste si objednal 15kgx15kg zvýhodnené balenie čo pravda nie je,ale keď pozerám faktúru teraz, tak tam už stojí ich pravda 15kg+15kg zvýhodnené balenie(ako pani povedala,moja chyba,mal som si to skontrolovať). Lákajú ľudí na dobré cenové akcie,ale nakoniec príde iné balenie ako si objednáte,čo je podľa mňa neprofesionálne,takto zavádzať ,klamať a okrádať ľudí. Pani mi aj potvrdila do telefónu, že tam tú akciu mali na tych 15kg+5kg . Pani bola síce do telefónu milá a ospravedlňovala sa,ponúkala možnosť vrátenia peňazí...ďakujem.....nemám záujem už viac krát obchodovať a ani jednať s takým eshopom, proste už nikdy viac, neodporúčam!

    Priznávam,vždy pozerám hodnotenia obchodu pred objednaním tovaru,no tentokrát som si to nepozrel...a vidím že o veľa som prišiel,takých podvedených ako ja tam máte veľa,a každému odpovedáte na zápornú recenziu len bla bla bla...prepáčte,ospravedlňujeme sa,požiadajte o vrátenie peňazí atď atď...viete čo? Vysypte si tam do misky tie granule a želám dobru chuť

    Reakcia obchodu Zoohit

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaše hodnocení.

    Velmi nás mrzí, že jste obdrželi jiné zboží, než o které jste měli zájem.

    Rádi bychom Vám nabídli konkrétní řešení, ale z Vaší recenze bohužel nepoznáme, o jakou objednávku se jedná.

    Proto bychom Vás chtěli poprosit, abyste kontaktovali náš zákaznický servis: https://support.zoohit.sk/sk/support/tickets/new

    S pozdravem
    tým zoohit

  • 40 %

    • rýchle doručenie
    • bezpreoblémová objednávka
    • nekvalitný tovar
    • poškodený tovar
    • nekomunikatívnosť

    Objednala som sušené pamplsky pre psa - hovädzie a králičie uši a hovädzie šľachy. Došli v absolútne nevyhovujúcej kvalite (v porovnaní s identickým tovarom tohto typu, ktoré kupujem od podobných značiek a dodávateľov) - nevyhovujúca konzistencia, tovar bol akoby už mesiace po záruke, spráchnivenej konzistencie, smrdel. V uzavretom (neotvorenom) balení králičích uší som našla živého!!!! čierneho chrobáka veľkosti asi 0.5 cm. Kvalita tovaru je vec dodávateľov, za tú Zoohit možno ani nemôže úplne zodpovedať, no najviac ma rozhorčila neochota zákazníckeho servisu Zoohitu moju reklamáciu riešiť - dostala som jeden mail s tým, že moju reklamáciu vyriešia - poslala som fotky, odvtedy sa už dva týždne neozavli, Dovolať sa im neviem. Ako píšem, nejde o malé nedostatky - keď vám niekto pošle tovar natoľko nekvalitný, že v ňom lezie živý hmyz, je to na obchodnú inšpekciu!!!

    Reakcia obchodu Zoohit

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaše hodnocení a velice se omlouváme za nevyhovující kvalitu doručeného zboží.

    Pokud jste dosud neobdrželi odpověď na Vaši reklamaci, neváhejte se znovu obrátit na náš zákaznický servis: https://support.zoohit.sk/sk/support/tickets/new

    Nebo nám můžete zavolat na telefon: 232 179 070. Jsme Vám k dispozici ve všední dny od 8:00 do 18:00.

    Uděláme maximum proto, abychom tuto nepříjemnost napravili k Vaší spokojenosti.

    S pozdravem
    tým zoohit

  • 100 %

    • Prehľadná stránka
    • Výber produktov
    • Zľavy a bonusový program
    • Rýchle a bezproblémové doručenie
    • Bezproblémová reklamácia

    Na Zoohite nakupujem už roky potreby pre svoje zvieratká a mám veľmi dobré skúsenosti. Majú veľmi prehľadnú stránku aj aplikáciu, veľký výber produktov, z ktorých mnohé ani inde nezoženiete a stále dopĺňajú sortiment o nové veci, relatívne dobré ceny, najmä na veľké balenia a časté zľavy a bonusy. Doprava býva rýchla a zatiaľ som nemala problém, že by niečo prišlo poškodené. Aj reklamácia bola rýchla a bezproblémová - psíkovi nesedela veľkosť kabátika, tak mi hneď vrátili peniaze a povedali, že nesediaci kabatik nemusím ani posielať naspäť, mám ho niekomu darovať.
    Veľké plus by bolo, keby ešte rozšírili ponuku o produkty dostupné v zahraničných eshopoch Zooplus a pridali možnosť objednania iba jedného kusu konzervy, či malého balenia granulí na vyskúšanie, pretože táto možnosť pri niektorých produktoch chýba.

  • 10 %

    • žiadna
    • Nespolahlivosť! Nekomunikatívnosť! NEODPORÚČAM!!!

    Obchod po urgencií mojej ZAPLATENEJ objednávky na 9. deň, stroho oznámil, že moja objednávka bola pozastavená , a teda ju znova aktivovali. Neudali dôvod, ani ospravedlnenie, NIČ proste strohý oznam! Kebyže sa neopýtam, ani sa neozvú! Teda mám čakať , balík bude doručený do 2-5 pracovných dní . po 2 dňoch sa balík stále neodovzdal prepravcovi!!! Kým by mi prišiel balík , bude jar, a pes žiaden zateplený pelech nebude potrebovať!? Keby som to nemala už zaplatené, vôbec ma to netrápi, ale takto aspoň nejaká komunikácia!?!?
    Teraz som žiadala o vrátenie peňazí, tak som zvedavá ...
    Nespolahlivosť! Nekomunikatívnosť! NEODPORÚČAM!!!

    Reakcia obchodu Zoohit

    Vážený zákazník,

    veľmi nás mrzí problémy s Vašou objednávkou.

    Prijmite prosím ospravedlnenie za spôsobené komplikácie!

    Aby sme Vám mohli navrhnúť zodpovedajúcu kompenzáciu, prosím, kontaktujte náš zákaznícky servis na email: [email protected]

    S pozdravom
    tím zoohit

  • 100 %

    • Rýchle expedovanie zásielok
    • Na call centre pomáhajú zákazníkom s plným nasadením
    • Skvelé produkty, všetko nakúpim z domu
    • Jedna, jediná nevýhoda, spolupráca s neschopným prepravcom
  • 100 %

    • rýchle dodanie
    • nízke ceny
    • široký výber
    • uvítacia zľava 5%

    Veľmi som váhala nad nákupom na zoohit.sk, nakoľko ich recenzie neboli najlepšie, no neodolala som ich nízkym cenám a širokému výberu a tak som sa rozhodla objednať si od tiaľ prepravku, toaletu a hračky pre moje mačky. Objednávku som uskutočnila v stredu večer a v piatok ráno som ju už mala doma. Produkty boli doručené v skvelej kondícií - nepoškodené. V celom procese objednávky nenastal žiaden problém a som si teda istá, že toto nebol môj posledný raz, kedy som si objednávala z tejto stránky. Jednoznačne odporúčam.

  • 10 %

    Som absolútne smutná a zhrozená. 3 roky robím tomuto obchodu obrat 200 eur mesačne. Posledne tri zásielky kocúr absolútne nechce jest ... keď to iste kúpim inde ide sa potrhat. Zvažujem ze to budem riešiť na vyšších miestach keďže týmto ohrozili môjho kocúra ktorého mám ako dieťa. Zrejme to dám do médií lebo taky bordel ako mi posielajú posledné 3 mesiace to je fakt humus. S týmto eshopom som skončila malému bolo už aj zle . Vyhodené stovky eur .NEODPORUCAM
    Kontaktujem SOI a médiá.

  • 20 %

    • Objednal som 4 položky z toho 2 zle ak by som biedna 40 aký bordel by mi prišiel....napísal som im 0 reakcií...viete si predstaviť že takýto ľudia riadia sklad ......
  • 20 %

    • Vrátenie tovaru

    Je to už viac ako mesiac, čo čakám na vrátenie peňazí za tovar, ktorý som predajcovi vrátila.
    Postup vrátenia je neuveriteľne komplikovaný, poslanie iba cez Sl.postu a do ČR.
    Sľúbili vrátenie aj nákladov za poštovné. Ale už som písala niekoľko e-mailov so žiadosťou o vrátenie. Nič!
    Pred dvoma týždňami odpoveď, že peniaze poslali....nič neprišlo.

    Neuveriteľné, čas asi kontaktovať SOI.
    Som maximálne sklamaná

  • 100 %

    • Super podpora
  • 80 %

    • Rýchle dodanie
    • Balenie

    Z obchodu som objednávala krmivo pre mačky konkrétne kapsičky. Niektoré z nich boli ako keby rozrezané a vytečené v krabici. Krabica sama o sebe z vonku poškodená nebola.

  • 70 %

    • Pravidelne objednávam z obchodu, som spokojná
    • Poslednú dobu už viackrát sa mi stalo že mech na postieľku bol roztrhnutý, alebo sáčok na granule rozrezany v strede.
  • 10 %

    • Nedodanie tovaru

    Parkrat som objednala a vsetko bolo v pohode. Az na poslednykrat. Balik prisiel, manzel rozbalil a schoval. Zial az skoro po mesiaci som potrebovala doplnit krmivo mackam a pozeram, ze jedno krmivo za 40e chyba. Ako si toto mozu dovolit? Ako sa toto moze stat? No moja chyba, ze som neskontrolovala hned, doverovala som im. Z tohto obchodu uz nikdy viac! Odrbali ma o 40e. Nemam ani peniaze a ani krmivo.

  • 100 %

    • Cena,kvalita,serióznosť,dodanie
    • Nic

    Určite odporúčam každému.Ceny vynikajúce,rýchle dodanie.Prístup viac než seriózny.Chcela som vrátiť pelech pre psa,lebo nevyhovoval veľkosťou,objednala som hneď ďaľší u nich.Napísali mi,že nemusím vracať ten prvý,nech ho darujem do útulku a oni mi vrátia peniaze zaň na účet ( podotýkam,že ešte aj s poštovným).No s takýmto niečím som sa v živote ešte nestretla :-)

  • 100 %

    Nakupujem v obchode veterinárnu diétu pre psa, ktorú je zložité zohnať. Majú bezkonkurenčnú cenu, za poštovné a balné netreba platiť(pri nákupe nad 45€). Dodanie vždy najrýchlejšie ako sa dá. K tomu výhody ich členstva.
    V čase, keď píšem recenziu ide o seriózny internetový obchod s vysokou úrovňou . Odporúčam každému.

    Príklad: o štvrtej poobede som objednala a večer mi prišiel e-mail, že zásielka bola predaná dopravcovi.

  • 100 %

    fantasticky obchod super ceny ., super komunikacia mila doprava ! velmi stastna ze nasla vasu stranku! velmi spokojna !!!

  • 80 %

    • Cena
    • Nemá odberné miesto

    Bola som veľmi milo prekvapená keď som zbadala tie ceny. Oproti konkurencii majú výrazne lacnejšie ceny a viac sortimentu nás sklade. Čo som ale nebola Spokojná bolo že som si všimla že nemajú odberné miesto. Za mňa spokojnosť

  • 30 %

    • Z obchodom nemám žiaden problém,nakupujeme tu radi
    • Som nespokojná s dodaným tovarom

    Prednedávnom som si objednala holiaci strojček pre psíka značky Moser. Strojček je hlučný a po každom zapnutí vydáva naozaj nepríjemný cvakavý zvuk. Páčka na reguláciu dĺžky strihu nedrží dobre, a tým pádom sa počas strihania zvykne posunúť a psíka nepríjemne škubne a vytrhne mu časť srste. V konečnom dôsledku je zo strihania jeden nepríjemný a bolestivý zážitok pre psíka. Kvitujem štýl, akým sa na čepeľ nasadzujú plastové krytky na reguláciu dĺžky,avšak posuvna čepeľ je použiteľná len v jednej polohe,ak nechcem,aby psíkovi trhala srsť. Čepeľ je dostatočne ostrá,nie je tupá.

    Reakcia obchodu Zoohit

    Vážená paní Pisová,

    velice nás mrzí Vaše negativní hodnocení a také nespokojenost se zakoupeným výrobkem.

    Kontaktujte, prosím, naši zákaznickou linku pomocí kontaktního formuláře na https://www.zoohit.sk/contact_us, kolegové na zákaznickém servisu s Vámi reklamaci rádi vyřeší.

    S pozdravem
    tým zoohit