-
Neodporúča obchod
- Nekomunikuje so zákazníkom
Tovar objednaný 9.10.2018 do 19.10. zatiaľ nedorazil. Obchod
nekomunikuje so zákazníkom. Určite už z tohto obchodu nebudem
objednávať. Vôbec nedoporučujem.
Môžu sa hanbiť za také jednanie so zákazníkom. -
Neodporúča obchod
- Nedodanie tovaru v stanovenej lehote
-
Neodporúča obchod
- Ani obraz ani zvuk
-
Neodporúča obchod
- Nedodane ani neinformovana skutocnostnedodania
Objednávka nebola ani po dvoch tyzdnoch dodana aj keď bola mailom urgovana.
-
Neodporúča obchod
doteraz som so ZooFastom bola vždy spokojná, ale tentokrát som na pochybách, tovar objednaný a zaplatený a po 10 dňoch stále nedorazil a objednávka má už týždeň status "tovar pripravený na odoslanie", kontaktný formulár na stránke nefunguje a na mail tiež neodpovedali
po tejto skúsenosti, neviem, či znova u nich objednám, aj keď pelechy odtiaľ naše psy milujú, sú kvalitné a pekné, veľmi ma to mrzí :-( -
Neodporúča obchod
Dobrý den, tovar mi stale nebol doruceny a ziadny mail nebol zaslany ohladom evidovanej objednavky. Neviem ci mam s nou pocitat alebo nie.
-
Neodporúča obchod
Tovar ani po x tyzdnoch nedorazil. Ked som pisala email, dostala som anglicku odpoved, ze pride buduci tyzden a ospravedlnuju sa za meskanie.
Sami sa ozvat nevedia? Akoze ziadne "odcinenie"? Mozu sa hanbit. -
Neodporúča obchod
- Dobré ceny
- V poslednej dobe je príliš dlhá čakacia doba, tovar aj po zaplatení mi ešte po 10 dňoch nebol odoslaný, v minulosti bola oveľa lepšia komunikácia zo strany obchodu, objednávka bola zdĺhavá nakoľko 4x mi až pri ukončovaní objednávky vypísalo, že tovar nemajú....síce je bohatá ponaku tovaru, ale väčšina napr. maškŕt a aj granúl je takmer stále vypredaná...rada som tu nakupovala, ale už nebudem
-
- Neviem prečo tak dlho trvá dodanie, inde sa mi to zatiaľ nestalo!
-
Neodporúča obchod
Tovar mi zatiaľ nebol dodaný.
-
Neodporúča obchod
Ziadne info o objednavke. Neda sa nikam dovolat. Na maily neodpisuju ani dva tyzdne po objednavke. Takze objednavke..a to vysoke postovne
-
Neodporúča obchod
Doteraz nikdy nebol problém s objednávkou, no tentoraz áno, zaplatím objednávku prostredníctvom PayPal o dva dni mi napíšu mail, že ak do 24 hod.nepošlem peniaze mi objednávku zrušia, tak som im posielala na mail výpis, že tovar je zaplatený, nato ešte v ten deň mi príde mail, že mi objednávku zrušili, pretože som nič nezaplatila. Tak im tam volám, jasné, že nikto nezdvíha, píšem mail, nikto neodpovedá, tak som si dala tu námahu a napísala som po poľsky nech si to preveria, o pár dní nato mi príde mail, že tovar je nachystaný na odoslanie a už čakám štvrtý deň, kedy sa im uráči ho poslať. Uvidím ako to dopadne, no snád dobre a tovar mi príde, kedže to nebola objednávka za pár eur.
-
Neodporúča obchod
Zatial som bola vzdy spokojna, no tentokrat objednavka meska, o postovnom ani nehovorim a ked som vam pisala email ohladom toho, ze neviem objednat tovar koli neplatnemu VAT number, odpovede som sa do teraz nedockala :(
-
Neodporúča obchod
Tovar nedorazil a obchod vôbec nekomunikuje, neodpovedá na maily.
-
Neodporúča obchod
- Tak toto ma dostalo predtým poštovne 0,40€ a teraz !!!!! 16,76 !!!!!!už nikdy viac tento obchod !!!náklady na dopravu som ochotná zaplatiť ale toto je nehorázna cena!!!!
Pozor na náklady na dopravu !!!!!!!!
-
Neodporúča obchod
- Dodnes mi neprišlo potvrdenie o vytvorení objednávky ani žiaden tovar. Posledné 3 objednávky sa vybavovali vyše mesiaca a zákaznícky servis odpisoval neskoro.
-
Neodporúča obchod
- Platím za dopravu a už týždeň čakám na tovar. Asi zmením dodávateľa.
-
Neodporúča obchod
- 2 týždne od potvrdenia prijatia objednávky sa nič nedeje
-
Neodporúča obchod
- veľmi drahé poštovné
Cena poštovného je pri 0,5 kg balíku skoro 9,-€. odporúčam nekupujúcim veľmi dobre zvážiť nákup. Ak cenu poštovného reklamujete emailom obchod nekomunikuje.
-
Neodporúča obchod
- Drahá doprava.
- Bez možnosti dopravy zadarmo pri určitej hodnote objednávky. Predtým to možné bolo.
- Dlhá dodacia doba. Predtým bolo dodanie aj do dvoch-troch dní. Aktuálne čakám na dodanie vyše týždňa.
Obchod Zoofast, ktorého som už roky zákazníkom, zhoršil svoje služby (dĺžka dodania, cena dopravy). Aktuálne rozmýšľam, že prejdem do iného obchodu.