Zobraziť recenzie

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • ziadna vyhoda, kedze objednavku eshop ignoruje
    • objednavku som urobil pred 10 dnami a doteraz ziadny progres
    • na moj dotaz cez email ci je niekde problem mi eshop vobec ani neodpisal
  • Neodporúča obchod

    10 %

    absencia akejkolvek komunikacie! - presny priklad toho ako sa to nema robit. cele sa to tvari akoby bol obchod zruseny

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Nedodaný tovar
    • Neodpovedanie na e-maily
    • Uplnaaaaa ignoracia yo strany e-shopu!!!
    • Obchod som kontaktovala , žiaľ po dohodnutí neboli poslane inštrukcie na zaplatenie . Niekoľko krát som ich kontaktovala žiaľ bez odozvy ! Neodporúčam , veľmi som sklamaná !!!
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Do dnesneho dna mi nebol tovar doruceny. Nereaguju na mobil ani email.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar nebol dodany a na tel. c. uvedenom ako kontakt nikto nedvihal a na mail nikto neodpovedal.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Zatiaľ sa mi vôbec neozvali.
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Obchod nabízí i produkty, které již nejsou a nebudou.
  • Neodporúča obchod

    50 %

    • dlho čakám na svoj tovar napriek zaplateniu
  • Neodporúča obchod

    40 %

    • Dlhá dodacia doba
    • Keď niečo nemám tak to neponúkam
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • vyhody asi ziadne

    Nekupovat nic, i ked maju napisane ze tovar maju skladom do 10dni stale u mna nieje, ziadna komunikacia s obchodom (ziaden email nic)

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • - dlha cakacia doba
  • Neodporúča obchod

    50 %

    • Veľa modelov a rozumné ceny.
    • Napriek veľkému množstvu hodiniek pravdepodobne majú skladom iba zlomok. Z piatich modelov, ktoré som vybral nemali ani jedny.

    Môj počiatočný veľmi dobrý dojem z obchodu pokazila absolútne nedostatočná komunikácia zo strany obchodu vďaka ktorej som stratil cca dva týždne. Tovar som kúpil nakoniec inde.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Žiadne
    • Neberiete telefón ktorý máte uvedený na Vašej stránke
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Jedine mobilne telefonne cislo ako zakaznicka linka.

    Na uvedene telefonne cislo som sa pokusal dovolat milionkrat, aby som zistil ako je to s mojou zrusenou objednavkou. Na x-ty pokus to zodvihla pani, ktora prechadzala po rusnej ulici a nepocul som pol slova. Komunikacia obchodu je nulova. Neda sa dovolat na zakaznicku linku a neodpovedaju na emaily. Skoda. Este ze som neplatil dopredu (po osobnych skusenostiach s inymi webshopmi to ani nikdy robit nebudem) kto vie ako by to dopadlo. Budem hladat tovar niekde inde.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • arogantné správanie a neochota
    • myslia si že zákazník je tu pre nich

    neoplatí sa s nimi zaoberať , nech si nakupuju sami pre seba

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • nákup z domu

    V kamennom obchode nedokázali v dostatočnom termíne zabezpečiť tovar
    Pri objednávke, ktorú som si najskôr overil telefonicky nebol problém, ale po cca 7 dňoch mi telefonovali, že tovar, ktorý ponúkajú v dodacej dobe 3-7 dní nevedia zabezpečiť skôr ako o mesiac.
    Neodporúčam nakupovať cez tento obchod.
    Na webe sú zavádzajúce a nepresné resp. neaktualizované informácie.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • tovar do 10 dni nebol doruceny, ziadne info o objednavke
  • Neodporúča obchod

    40 %

    • Siroke portfolio sporttesterov viacerych znaciek. Maju aj kamennu predajnu. Specializacia na konkretny sortiment.
    • Customer experience. Cena a dobra webka dnes uz nestaci. Faktorov ktore vplyvaju na spokojnost zakaznika je viac, ak sa niekto sustredi povedzme na dva a ostatne ignoruje tak z dlhodobeho hladiska straca trh.

    Objednal som si zakladny sporttester suunto m2, ktory ponukaju naozaj v priaznivej cene. Po rozbaleni krabicky som zistil ze vyrobok bol uz predtym rozbaleny, hodinky boli dokonca zapnute, nastavene vo francuzstine a vlozene data predchadzajuceho pouzivatela (rok narodenia apod). Zo spodnej strany hodiniek (kryt na baterku) bol napis M2 uz mierne zosuchany, tiez chybala jednorazova krycia lepka (na vrchnom displayi bola). Z toho som nadobudol pocit ze ich uz mal niekto na ruke. Ak by bol kupovany tovar v shope oznaceny ako rozbaleny asi by som si ho nechal, aj za tu cenu. Kedze som si ho kupoval ako novy a toto ocakavanie mi nesplnil tak som ho okamzite vratil naspaet. Z principu. V dalsej strucnej mailovej komunikacii ma navadzali aby som pouzil 'spravnu' e-mail adresu (sic!) vo veci reklamacie (pisal som na mail uvedeny vo fakture). Bol som dokonca instruovany aby som vyplnil nejaky reklamacny formular co je niekde na webke. Verim ze mi dokazu vratit peniaze aj bez toho formulara, v liste prilozenom k vratenemu tovaru som uviedol cislo mojho uctu, tak snad to 'daju'. Najviac ma hneva ze tovar nebol novy-nerozbaleny. A dalej, ta toporna komunikacia. Napriklad som sa nedozvedel nic k namietke ze slo o rozbaleny a podla mna pouzivany tovar. Dufam ze toto ako cenny feedback od zakaznika bude obchodom ocenene a pouvazuju nad tym pri tvorbe strategie. Nezvyknem koucovat niekoho zadarmo, nemam ale problem spravit vynimku. Obchod ma aj pozitivne stranky, ktore som vymenoval vyssie, uz len dopilovat detaily.