Prihlásiť sa a pridať príspevok
  • stevensx6c: Dobry den. Vzniknuta situacia nas velmi mrzi a radi by sme vyriesili problem k Vasej spokojnosti. Mohli by ste nam zaslat cislo Vasej objednavky na email [email protected], pripadne zavolat na infolinku? Urobime vsetko, co je v nasich silach, aby ste boli s objednavkou a jej vysledkom spokojny.

  • vlado: Ja som mal raz skusenosť so SHARK.sk -vynikajúcu ale to mali ešte predajnu na Furči-KOŠICE. Doteraz som na nich nedal dopustiť, ale teraz som si objednával a nevyzerá to ružovo-oblbovanie, odklady... No uvidím po dodaní, keď dodajú tak im pošlem +, keď nie tak všeto opíšem.

  • Objednal som si tablet, prišla mi sms, že objednavka č. ...... JE PRIPRAVENA NA PREVZATIE a tovar si môžem vyzdvihnuť do 7 prac. dní na pobočke .... V ten den som nešiel, a na druhý den na obed ešte tovar nebol. Lebo som vraj nedostal druhú sms. Akú? Mám zavolať neskôr, urobil som to- odpoveď: nevieme či máte tovar, lebo nie sú roztriedené zásielky. Takže čakám a čakám a....

  • Ani ja nemam dobre skusenosti s tymto obchodom. Moj tovar, ktory som si objednal mal uplne ine fotografie, ako tovar realne vyzeral. Zial vsimol som si to az doma po rozbaleni krabice. Tovar bol uplne iny. A odpoved sharku? Ze oni o tom vedia. 0 bodov

  • Moja skusenost s tymto obchodom je cisto negativna. Nakupoval som si redukciu k HDMI cez internet obchod sharku, nakoniec som pri prevzati v predajni zaplatil cenu o 10% drahsiu. Kedze som redukciu urgentne potreboval tak som to kupil..... Posledny krat som nakupoval v Sharku...

  • Objednal som si tablet ktorý nepracoval správne tak som ho do troch dní vrátil stým že chcem späť peniaze. Ja som za tablet musel zaplatiť hned 336 eur ale oni späť peniaze posielajú až do 15 dní a určite naschvál naťahujú aby vám peniaze dali na poslednú chvíľu alebo na 15 deň. Považujem to za nezodpovednosť kedže ja za tovar musím zaplatiť hned a oni na vrátenie majú čas 15 dní. Keby išlo o 50 eur tak kašlem nato ale 336 eur môže ľudom chýbať. Takže ruky preč.

  • Podobne sa nam stalo ako Vladovi R. a este aj horsie. Na web stranke maju uvedene, ze tovar posielaju do 24hodin. Mali tam uvedene, ze je na sklade, tak sme ho objednali. Ked neprisiel do 3dni, tak sme tam volali, ze kedy to pride a povedali nam, ze nie je na sklade.Tovar prisiel po 10 dnoch a totalne poskodeny. Krabica nebola poskodena, cize na vine bola firma Shark, ktora poslala chybny kus. Ihned sme volali Shark aj UPS, a potom zacali tahanice. X prevolanych minut do Sharku, ktori davali od toho ruky prec, ze to mame riesit s UPS. X prevolanych minut do UPS, aby konecne tovar zobrali naspät do Sharku, po 2 dnoch az prisli. Kazdodenne volanie do Sharku, aby poslali peniaze naspät, a navyse skladali telefon, zakryvali si mikrofon, aby som ledva pocula meno s kym hovorim, a sami sa neracili ani ozvat aj ked to slubili. Kazdy den mi hovorili, ze dnes najneskôr zajtra peniaze poslu na ucet a stale nic, dodnes nic neprislo. Nejde o 5€, ale o 700€, takze je logicke, ze tie peniaze chybaju... V ziadnom pripade neodporucam tento obchod, velmi zla komunikacia, "slubotechna", ktora sa obohacuje na zakaznikoch. Som zvedava, ci tych 700€ niekedy este uvidim... S horsou firmou som sa este nestretla...

  • pouzila som indukcny varic len raz a pri odoberani panvice som presla nevedomky cez plochu a tak som okamzite na pozcanom poskodila display ukazujúci teplotu, lebo bol z plastu a tak sa posunutim panvice zosuveril a tym znehodnotil. je to na reklamaciu?
    dakujem za odpoved

  • Je smutne ze sa stale najdu ludia, ktori si niesu schopni pozriet ci je tovar skladom pred tym ako si ho objednaju. Potom tu fnukaju, ze im neprisiel. A reklamacie niesu zalezitostou predajne ale dodavatela, pokial ich dodavatel uzna ako neopravnene, predajna s tym nemoze spravit nic. Ked s tym ma niekto problem nech sa obrati na odborneho znalcu, da si vypracovat posudok a potom nech nieco riesi! Ja som zo Sharku objednaval niekolko krat, vzdy to prislo v pohode, v dohodnutej cene a stanovenom termine. Takze velka spokojnost a urcite odporucam.

  • Vlado, buď rád,že ti nič neprišlo aspoň nemusíš nič riešiť.
    Ja som si v SHARKu kúpil ,,2/2011 ,, HDD SAMSUNG S2 a po pol roku pri nahrávani TV programov začal TV SAMSUG po niakej dobe stále pýtať formátovanie HDD, čim data boli fuč.Dal som TV do servisu a tam nič nenašli. HDD som dal klasicky sformatovať na PC a chybovosť žiadna. Požičal som si obdobný HDD SAMSUNG a ten fungoval s TV . Na stranke SAMSUNG je program na kontrolu externých HDD - Samsug Drive manager a tým môj HDD S2 neprešiel.Zaniesol som ho do SHARKu reklamovať.Odpísali mi že nakoľko je z HDD odstranené výrobné číslo - SN, výrobca neuznáva produkty bez SN , bohužial reklamáciu nemôžeme uznať ako oprávnenú. Skoro ma porazilo. Na YOOTUBE so nasiel kde má byť to výrobné číslo.Zozadu HDD .Ja som bol v tom že výrobné číslo je na obale krabičky od HDD a ešte vnútri na samotnom plošaku HDD.Dnes si idem do SHARKU po HDD s kladivom a tam otvorim HDD a som zvedavý či bude to isté výromné číslo na krabici a na plošaku HDD. Asi tam bude iné číslo a ak nie potom mi neuznajú reklamácie pretože som poškodil tovar.Teraz mi je úplne jasné , prečo tam to výrobné číslo nie je.Keby som kúpil HDD na Miletičovej, tak sa ničomu nečudujem.Ak tam chcete niečo kúpiť, zásadne postupujte pri kúpe podľa ich reklamačného poriadku a nezabudnite aby vám odčítali výrobné číslo z tovaru a nie z krabice. ako mne.. Toto je moja skúsenosť s obchodom SHARK.

  • V tomto obchode si uz nikdy nic neobjednam,nech maju akukolvek vyhodnu ponuku.Pri vyrobku mali dodanie do 24hodin a kedze mal byt sviatok,pocital som s tym,ze to pride nasledujuci den po sviatku.Lenze ono nic a ked som po 4dnoch napisal dotaz,ze kde je moj objednany tovar,dozvedel som sa o dalsie 2dni,ze ho bohuzial nemaju a ze moju objednavku stornuju.