Prihlásiť sa a pridať príspevok
  • Dobrý večer,chcel by som sa informovať pred nejakým časom som si u vás zakúpil kávovar Delonghi,s kávovarom som maximálne spokojny všetko funguje ako má ale čo ma zaujíma je spôsob uplatnenia reklamácie,dokupoval som si predlženú záruku o 3 roky.Chcel by som vedieť ako postupovať ak sa s výrobkom niečo stane...Ďakujem za váš čas.

    Marek

  • Vážený zákazník,


    hrubo sa dištancujeme od vašich vyjadrení,PRVA.SK by sa nikdy neznížila k uvedeným praktikám,každú konkurenciu vítame a tešíme sa každej jednej novej spolupráci.

    Poprosíme Vás o urgentné kontaktovanie a neskrývanie sa za anonymný profil,v prípade ďalších vymyslených informácií a lží budeme riešiť vaše vyjadrenia právnou cestou.

    Kontaktovali sme už portál Heureka aby nám poskytla vaše údaje.


    s pozdravom PRVA.SK

  • Mozes kontaktovat aj FBI, vies velmi dobre, ze mam pravdu, tak zachovaj klud a nerozculuj sa, je potrebne, aby sa zakaznici a aj konkurencne e-shopy dozvedeli o tom kto vypisuje vymyslene negativne hodnotenia!!!
    A to, ze privitas kazdu konkurenciu, tak to si ZABIL.
    Napis radsej pravdu, ze kazdej konkurencii vypisujes a davas vypisovat negativne recenzie a pritom este na svoj pochybny e-shop do ktoreho zvazas smejdy z polska si davas(kupujes) pozitivne hodnotenia

  • Vážený zákazník,


    hrubo sa dištancujeme od vašich vyjadrení,PRVA.SK by sa nikdy neznížila k uvedeným praktikám,každú konkurenciu vítame a tešíme sa každej jednej novej spolupráci.

    Poprosíme Vás o urgentné kontaktovanie,v prípade ďalších vymyslených informácií budeme riešiť vaše vyjadrenia právnou cestou.

    Kontaktovali sme už portál Heureka aby nám poskytla vaše údaje.


    s pozdravom PRVA.SK

  • Skus si spomenut, ako si nedavno platil mladym ludom, aby pisali NEGATIVNE RECENZIE konkurencnym e-shopom a nazyval si to: ANTIKAMPAN. Par e-shopov islo dole...!!!

  • Vážený zákazník,


    Nechápeme vašim reakciám,v prípade akýchkoľvek nejasností nás kontaktujte alebo sa kedykoľvek zastavte na našej predajni.


    s pozdravom a príjemný deň praje


    TEAM PRVA.SK

  • TO ISTE CO SI ROBIL INYM PREDAJCOM, TERAZ BUDE ROBENE TEBE!!!

  • Vážení zákazníci,


    Záleží nám, aby bol náš zákazník obslúžený čo najskôr a najlepšie, ako je to len možné. Preto Vás prosíme o dôkladné oboznámenie sa s údajmi ako postupovať pri vybavovaní REKLAMÁCIE.



    1.
    Pre zrýchlenie reklamácie Vás prosím tak ako máme uvedené v obchodných podmienkach každú jednu reklamáciu nahlásiť na [email protected].

    2.
    Po nahlásení reklamácie už môžme každú jednu osobitne riešiť a tým pádom skrátiť čas aby bola vaša reklamácia k vašej spokojnosti vybavená čo najskôr.

    3.
    Po vybavení reklamácie sa s každým z Vás individuálne spojíme a dohodneme presný termín doručenia.



    s pozdravom a príjemny deň praje


    TEAM PRVA.SK

  • Onedlho zacne ANTIKAMPAN!!!

  • Vážení zákazníci,


    v poslednom čase nás neustále bombardujete otázkami,čo nás samozrejme teší či pri značke AL-KO konkrétne pri kosačkách je 2 ročná záručná doba alebo 5 ročná záručna doba.

    Takže podme pekne poporiadku:o)


    Ak nieje pri modely znázornená 5 ročná záruka + v popise takisto tak sa jedná o modely so štandartnou zárukou 24 mesiacov,ak je v popise uvedené 5 rokov + symbol na obrázku tak platí samozrejme záručná doba 5 rokov.

    Servis je možný vykonať v akomkoľvek servisnom stredisku na Slovensku,alebo priamo cez nás nakoľko sme oficiálnymi predajcami značky AL-KO na Slovensku.



    Dúfame ,že sme Vám takto ulachčili rozhodovanie a aspoň trocha pomohli:o)
    V prípade akýchkoľvek dalších otázok nás samozrejme možte kedykoľvek kontaktovať.


    príjemné slnečné dni praje celý team PRVA.SK




  • Vážení zákazník,

    mrzí nás ak ste nebola s výrobkom spokojná avšak do dnešného dňa sme nedostali vašu požiadavku o zlej špecifikácií produktu telefonicky alebo mailom.

    Ak ste nebola spokojná máte možnosť vrátky tovaru do 14 dní,avšak do dnešného dňa sa tak nestalo.


    s pozdravom a príjemny deň praje

    TEAM PRVA.SK


  • v specifikacii je uvedene nieco ine ako je v skutocnosti pravdou a to ma dost rozcarovalo

  • Vážení zákazníci


    v mene celej spoločnosti PRVA.SK a všetkých zamestancov by sme Vám chceli poďakovať za dôveru v roku 2015 a chceli by sme Vás ubespečiť,že sa aj naďalej budeme snažiť pre Vás zastrešovať kompletný nákup pre Vašu domácnosť.Samozrejme aj naďalej s najlepšími cenami na Slovensku.


    na záver všetko dobré a vidíme sa na stránkach PRVA.SK v roku 2016


    s pozdravom PRVA.SK

  • Vážený zákazník,


    Vaša reklamácia bola vybavená v zákonnej dobe 30 dní a paniaze Vám boli v zákonnom stanovenej lehote vrátene na Váš účet.


    Natália prajeme Vám prijemný a ničím nerušený deň.

    PRVA.SK

  • PRVA.SK: skoda, ze som necitala tutu diskusiu skor ako som objednala pouzity repasovany telefon z vasej spolocnosti! obhajujete sa az tu, v nasej komunikacii nic podobne neodznelo, preco asi?

  • Natalia:

    Vážený zákazník,


    Na každom jednom našom produkte sú nalepené skladové čísla podľa ktorého sú zaznamenané výrobky samozrejme s cenovkami.


    pekný a ničím nerušený deň praje celý TEAM PRVA.SK

  • Aj ta odlepena cenovka z krabice bola originalna, ze? Ako vsetky vase odvolavania na RMA !!!

  • Natalia:

    Vážený zákazník,



    1.Vaša reklamácia bola vybavená v zákonnej dobe 30 dní a paniaze Vám boli v zákonnom stanovenej lehote vrátene na Váš účet.

    2.Váš zvýšený hlas,ani spomenutie SOI nemalo žiaden vplyp na postup pri vybavovaní vašej reklamácie,nakoľko
    všetko sme v zákonnom stanovenej lehote vybavili k vašej spokojnosti.

    3.Každá RMA má svoj postup a vyžaduje si trpezlivosť,pri každom takomto prípade overujeme všetky dostupné fakty a možnosti aby sme sa ujistili,že všetky podané RMA sú v súlade s reklamačným poriadkom.



    za komlikácie sa ospravedľňujeme a prajemé príjemný víkend.



    s pozdravom TEAM PRVA.SK

  • Uvadzate zopar faktov, o ktorych sa dozvedam prvykrat od vas az tu po mojom hodnoteni, zaujimavy pristup k zakaznikovi!!ano, reklamaciu ste vybavili v mojej spokojnosti urychlene az ked som zvysila hlas a spomenula SOI! Prajem vam uz len spokojnych zakaznikov, ktorym sa hlavne nic nepokazi, lebo az vtedy zistia, co predavate!!!

  • Peter Daniška:

    Vážený zákazník

    pán Daniška.

    Mrzí nás situácia ktorá nastala pri vašej objednávke.Ihneď po potvrdení objednávky sme Vám zaslali mail,že daný produkt už nieje dostupný nakoľko sa vypredal a s jeho predajom sa skončilo.

    Systém automaticky vypne daný produkt do 24 hodín.


    Ak by ste mali v budúcnosti záujem a čo i len drobnosť z našeho portfólia samozrejme zohladníme vašu situáciu tak aby ste už boli maximálne spokojný!


    s pozdravom a prianím pekného víkendu


    team PRVA.SK