Zobraziť recenzie

Prihlásiť sa a pridať recenziu
  • 10 %

    • Žiadna
    • Arogantne a neslušne správanie predajcu
    • Zavádzanie zákazníkov s dobou doručenia
    • Pomalá mailová komunikácia

    Mám negatívnu skúsenosť s online shopom tejto spoločnosti www.levenhukshop.sk Na stránke bola uvedená doba dodania konkrétneho tovaru 3 pracovne dni. Po troch dňoch prišiel len prvý mail, že objednávku začali riešiť. Pri telefonickej urgencii mi bolo povedané, že tovar posielajú zajtra a dostaneme ho nasledujúci pracovný deň. To sa nestalo. V ďalšom urgujúcom telefonáte povedal, že stále nemá tovar na sklade. Nerozumiem, prečo obchod so zákazníkom nekomunikoval a o takej veci ho neupovedomil. A po mojej negatívnej kritike ich komunikácie, pan v telefóne povedal, že ma iné veci na práci. Keďže mal objednávku odo mňa dopredu vyplatenú, mal ju hneď riešiť a dodať tovar v čase, ako bolo uvedené na ich stránke. Objednanú vec sme potrebovali do určitého času a v tom čase sme ju, žiaľ, nemali. Obchod pre takúto skúsenosť NEODPORÚČAM. Komunikácia prebiehala s pánom Orešanským.

  • 100 %

    • Rychlé dodanie tovaru!!!

    Pekne som sa prekvapil,moja skúsenosť 100% spokojnosť!

  • 10 %

    • Obchod odpovedá...
    • Obchod odpovedá hulvátsky, a to v prípade pochybenia na ich strane.
    • Odporúčam platbu vopred neposielať - opakovane som žiadal platbu vrátiť, a odpísali mi, že sa vraj trápne vyhrážam.
    • Ich informácie o dostupnosti sú neaktuálne - nepravdivé.
    • Najlepšie celkom obchod ignorovať a tovar si vyhliadnuť inde - ukážka ich komunikácie je v nižšie zhrnutí.

    Odpoveď:

    "Zdravim.

    Brigadnik Vam to omylom poslal – staci to odmietnut ved o nic nejde preboha...
    A ano peniaze Vam budu vratene hned aj bez Vasho trapneho vyhrazania sa – verte mi ze az tak zle nam neni aby sme potrebovali od Vas 17€

    PEKNY DEN
    Oresansky"

    považujem za neschopnosť prevádzkovať obchod a jednať so zákazníkmi. Bola to reakcia na moju správu:

    "Dobrý deň,

    pýtali ste sa ma, či objednávku zrušíte, pre nedostupnosť tovaru. Odpovedal som vám, že áno, s tým, aby ste platbu vrátili na rovnaký účet, z akého prišla.

    Chcel som sa na vás obrátiť s tým, že vrátenú platbu zatiaľ na danom účte neevidujem. Žiaľ som si práve našiel notifikáciu o odoslaní objednávky. Takémuto postupu nerozumiem.

    Keďže prístroj už mám, z iného obchodu, vašu objednávku nebudem preberať, a opakovane vás prosím o urýchlené vrátenie platby za objednávku zrušenú z vašej strany.
    V opačnom prípade sa budem obracať na príslušný dozorný úrad."

    Návrh objednávku zrušiť prišiel z ich strany, po tom čo som sa po 3 týždňoch čakania spýtal "v akom stave je moja objednávka?" Ich návrh objednávku zrušiť som potvrdil a nastal ďalší týždeň ticha. A potom notifikácia o odoslaní tovaru...
    Odporúčam ich ignorovať, bez ohľadu na ponuku. Obchod by mal zaniknúť a vedúca osoba skúsiť sa venovať inému typu činnosti.

  • 10 %

    • Vratenie platby spat.
    • Neodporucam.Kupeny produkt bol uhradeny vopred,ale po dvoch tyzdnoch to predavajuci sam stornoval s tym,ze tovar nedokaze pozhanat,aj ked je zaujimave,ze ho ma stale v ponuke momentalne uvadza dodanie do troch dni, samozrejme ze cena poskocila.

    Myslim,ze tento eshop nema buducnost.Zalozeny je na spekulaciach a recenzie kupujucich svedcia o neserioznosti a neprofisionalite predavajuceho.

  • 100 %

    • Velky vyber tovaru
    • Dobre ceny
    • Nic

    Neni to moj posledny nakup

  • 100 %

    • Cena
    • Nic

    Ziadny problem

  • 10 %

    • dodacia lehota predlzena a v zápeti zrušena objednávka. supeeeeeeeeeeer len tak dalej

    bez dôvodu zrušena objednávka. nechapem ako takto niekto chce robit biznys :D

  • 10 %

    • dodacia doba nedodržana

    taktiež po zavolani sa doba do 3 dni predlzila na 6 zatial. uvidime

  • 100 %

    • Rychlost, komunikacia
    • Nic

    Spokojnost

  • 10 %

    • nič
    • tovar aj po týždni od zaplatenia evidovaný ako neuhradený
    • prvý mail so žiadosťou o vysvetlenie situácie bol odignorovaný
    • v druhom maily (po spomenutí SOI) arogantný prístup predávajúceho, vraj mi budú vrátené peniaze (som zvedavá kedy) - neviem ani dôvod, prečo mi nebol zaslaný tovar

    Po skúsenostiach určite neodporúčam nakupovať u tohto predajcu a už vôbec nie platiť vopred. Nehovoriac o tom, že keby som sa neozvala, tak sa ani nenamáhajú ma informovať, kde je problém.

  • 100 %

    • Rychlost , komunikácia bezproblemov.
    • Nič

    Bola som spokojná

  • 10 %

    • bral som z tohoto obchodu viac vecí a bol som spokojný... posledné objednávky čo som u nich realizoval boli úplná katastrofa. Neochota, alibizmus, skrývanie... NEODPORÚČAM!!!

    S týmito ľuďmi viac obchodovať nebudem.

  • 10 %

    • -
    • do 2 tyzdnov som nedostal nic ani potvrdzujuci mali ani tovar. telefonne cislo funguje na odkazovke poslite mi mail. na 1. mail neodpovedali. po vyhraznom maili mi napisali ze mi vratia peniaze, co sa zase nacakam... cize nic o mojom tovare mi neodpisali do mailu...

    neviem ako funguju ale podla mna to len objednavaju z Ciny a cakaju kym im to pride potom to posielaju zakaznikom.

  • 10 %

    • -
    • ani po dvoch mesiacoch som vopred zaplatený tovar nedostal. o vrátení zásielky sa ma predajca neunúval informovať, ani sa nepokúsil ma kontaktovať, ani mi zásielku opätovne doručiť

    neplaťte dopredu!

  • Recenzia bola prevádzkovateľom odstránená v zmysle čl. 8.4.2 OP Heureka.

  • 10 %

    • - nic
    • - Zasielka nebola dodana do 10tich dni
    • - Najhorsie je ze majitel neodpoveda na emaily, neviem ci obchod vobec funguje. Nastastie vzdy pouzivam platbu pri prevzati, bo neverim zeby mi niekto vratil peniaze pri platbe vopred. Obchod je ako cierna diera...
    • Objednavka bola koretkne vytvorena, prisiel mi aj potvrdzovaci email s pokynmi pre platbu vopred. Ocividne nikto netestoval ci je mozne vytvorit objednavku aj v starom systeme, kedze mne ju vytvorilo korektne.
    • Okrem toho zakaznik ma vzdy pravdu, takze ak poviem ze som objednavku spravil, tak spravna reakcia z obchodu by mala byt napr:
    • Lutujeme, prechadzali sme 2 tyzdne na novy system a nerozumieme ako je mozne ze objednavka bola vytvorena v starom systeme... A nie zhodenie mojej recenzie v style ze som si to vymyslel.
    • A aj keby som objednavku nevytvoril, tak vasou povinnostou je dostatocne informovat zakaznikov, ze mate odstavku, co ocividne nebolo splnene, kedze sa az teraz dozvedam, ze nejaka odstavka bola...

    Horsiu skusenost som este v zivote nemal.

    Reakcia obchodu Profisat

    Nakolko asi 2 týždne sme prechádzali na nový systém eshopu tak bolo nemožné vytvoriť žiadnu objednávku - tým pádom nemáte na čo čakat 10 dní... Fakt nemám slov...

  • 10 %

    • Bohuzial som nebola spokojna. Obchodny zastupca mi az po 5 dnoch od odoslania mojej objednavky dal vediet, ze tovar nemaju, tym padom doba dodania sa moze predlzit aj o tyzden.

    Nespokojna

  • 100 %

    • cena
    • rýchlosť

    Cena

  • 80 %

    Dobré ceny
    Rýchla odozva
    Žiadny problém

  • 100 %

    • najnižšia cena,
    • tovar bol dodaný hneď na nasledujúci deň po objednávke

    spokojnosť