Zobraziť recenzie

Prihlásiť sa a pridať recenziu
  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    • Akciové zľavy na určitý tovar,výborný prehľad tovaru a super rýchle doručenie.
    • Nezistil som žiadne.

    Odporúčam každému,rýchle doručenie tovaru a kvalita.

    Reakcia obchodu OKFIT

    Ďakujeme

  • Odporúča obchod

    100 %

    • rýchlosť vybavenia objednávky
    • veľký výber
    • neviem

    doporučujem

    Reakcia obchodu OKFIT

    Ďakujeme

  • Odporúča obchod

    60 %

    Na dobrej úrovni, ale pre verných zákazníkov by ste mohli poskytovať lepšie benefity.

    Reakcia obchodu OKFIT

    Ďakujeme za recenziu, v súčasnosti intenzívne pracujeme na novom out-fite nášho webu, ktorý bude mať naviac veľa užitočných funkcií pre zákazníkov (porovnávač, poradca pri výbere....) a jeho súčasťou bude aj nový systém bonifikácie verných klientov.

  • Odporúča obchod

    100 %

    • Pohodlie .
    • Cena postovneho

    Vsetko ok.

    Reakcia obchodu OKFIT

    Ďakujeme, cenu poštovného máme jednu z najnižších na slovenskom trhu. Vieme pochopiť, že pri kúpe tovaru, ktorý má nízku cenu sa zdá cena poštovného (5,60 €) vysoká, ale aj tak rozhodne nepokrýva náklady na distribúciu. Pri kúpe tovaru nad 100 €, je to samozrejme bez poplatku. Je našou úprimnou snahou optimalizovať proces distribúcie tovaru našim zákazníkom a tým dosiahnuť aj postupné znižovanie dotejších cien za dopravu.

  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    Odporučam všetkým zakaznikom,všetko prebehlo tak, ako som si to predstavoval.

    Reakcia obchodu OKFIT

    Ďakujeme

  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    • velký výber

    dobrý výber za prijatelnu cenu

    Reakcia obchodu OKFIT

    Ďakujeme

  • Odporúča obchod

    40 %

    • -
    • dodávka o 13:00?!?

    Priznám sa, že ma trochu zaráža škatulkovanie - na zákazníka ktorému nie je možné vyhovieť. Čo nie je pravda. Problém v nepraktickom čase doručenia tovaru a dodaní poškrabaného tovaru. Ale uznávam, že komunikácia a zákaznícky servis bol nadpriemerný.

    Reakcia obchodu OKFIT

    Je nám veľmi ľúto, že zákazník bol nespokojný. Je našou úprimnou snahou vo všetkom vyhovieť zákazníkovi, ale bohužiaľ nájdu sa zákazníci, kde to jednoducho nejde ani pri vynaložení všetkého úsilia. Veľmi oceňujeme, že zákazník ocenil komunikáciu s ním na 100 %. Ďakujeme za recenziu.

  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    • ceny, ochotný personál pomôcť, poradiť....služby spojené s dovozom tovaru
    • žiadne

    odporúčam

    Reakcia obchodu OKFIT

    Ďakujeme

  • Odporúča obchod

    100 %

    • Rychlost,komfort

    Odporucam!

    Reakcia obchodu OKFIT

    Ďakujeme

  • Odporúča obchod

    90 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    • - siroky vyber vyrobkov
    • - ochotny personal /predavac mi presne vysvetlil co som potrebovala vediet a hlavne mi odporucil vhodny vyrobok s ohladom na moju potrebu/
    • - nezaregistrovala som zatial ziadne

    - vrele odporucam a ja ho urcite este navstivim

    Reakcia obchodu OKFIT

    Ďakujeme

  • Odporúča obchod

    100 %

    • - flexibilita
    • - široká ponuka
    • - výhodné ceny

    DOPORUČUJEM!!!

    Reakcia obchodu OKFIT

    Ďakujeme

  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 1 deň

    Expresne rychla dodavka aj tyzden pred vianocami. Super.

    Reakcia obchodu OKFIT

    Ďakujeme

  • Odporúča obchod

    70 %

    Tovar dorazil za 2 týždne

    • komunikácia

    Reakcia obchodu OKFIT

    Veľmi nás mrzí, že kritizujete práve komunikáciu so zákazníkom, ktorú považujeme za základný pilier vo vzťahu k našim odberateľom. Po vytvorení a potvrdení objednávky v našom e-shope je každý zákazník informovaný :
    - potvrdzovacím mailom s obsahom jeho objednávky (ihneď po odoslaní objednávky)
    - následne je informovaný mailom, ktorý pracovník našej firmy prevzal jeho objednávku, spolu s informáciou predpokladaného termínu expedície tovaru
    - v deň expedovania tovaru je zákazník informovaný mailom o expedícii tovaru a termínu doručenia
    - v deň expedovania je zaslaná sms správa o expedícii tovaru a termíne doručenia
    - v deň dodania telefonicky kontaktuje kuriér zákazníka a dohodne čas prevzatia.
    Vo Vašom prípade ste naviac boli telefonicky informovaný naším operátorom o skutočnosti, že Vami objednaný tovar je momentálne nedostupný, ale že bude do 5 dní naskladnený. V tretí deň sme Vám tovar zasielali a znovu sme Vás o tejto skutočnosti telefonicky informovali.
    Pokiaľ budete mať námet, ako súčasný systém komunikácie ešte vylepšiť, budem Vám z celého srdca povďačný. Kontakt na mňa je samozrejme v zverejnených kontaktoch priamo na stránke.
    Ing. Miloš Trnavský, konateľ INVEX TRADE s.r.o.

  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 2 týždne

    • úspora času

    spokojnosť

    Reakcia obchodu OKFIT

    Ďakujeme

  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 1 deň

    • Výhodné nakupovanie od stola.
    • Dobre spracovaná stránka ponúk.
    • Rýchla doprava.

    Odporúčam tento obchod.
    Mám dobrú skúsenosť.

    Reakcia obchodu OKFIT

    Ďakujeme

  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    • Rychlost
    • Najlacnejsi tovar
    • V pohodli z domova

    Je to super, tovar dovezu az domov a rychlo.
    Odporucam vsetkym.

    Reakcia obchodu OKFIT

    Ďakujeme

  • Odporúča obchod

    100 %

    • Najlepsia cena
    • Neviem o nijakych

    Vyborne ceny,rychle dodanie.

    Reakcia obchodu OKFIT

    Ďakujeme

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Predávajú použitý tovar a bez faktúry.

    Reakcia obchodu OKFIT

    Veľmi nás mrzí, že sme dostali takéto hodnotenie. Napriek tomu, že všade uvádzame kontaktné čísla na všetkých riadiacich pracovníkov, zákazník nás neinformoval o probléme. Každý kus tovaru, ktorý expedujeme, je v originálnom balení od výrobcu, výrobky nerozbaľujeme práve preto, aby nevzniklo podozrenie z manipulácie s tovarom. Nevylučujeme, že aj napriek tomu môže nejaký výrobok javiť znaky poškodenia, určite nie však používania. Pri akejkoľvek nespokojnosti je nás možné kontaktovať a je našou úprimnou snahou vyriešiť problém k spokojnosti klienta. Vždy je možná výmena tovaru, zľava z ceny tovaru, príp. odstúpenie od zmluvy. Boli by sme veľmi radi, keby nás nespokojný zákazník kontaktoval, aby sme na jeho kritiku mohli adekvátne reagovať k jeho spokojnosti.
    Ako firma, ktorá je na slovenskom internetovom trhu 5 rokov a má tisíce spokojných klientov si pochopiteľne nemôžme za žiadnych okolností dovoliť predávať tovar bez príslušných dokladov o kúpe. Doklady tvoria súčasť zásielky, nachádzajú sa v prilepenej obálke na obale tovaru, na ktorej je umiestnená ešte ďalšia samolepka upozorňujúca výrazným písmom na túto skutočnosť. Taktiež aj v tomto prípade, pokiaľ nás zákazník bude informovať vieme mu samozrejme vystaviť duplicitné doklady.
    Ing. Miloš Trnavský, konateľ spoločnosti

  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    • Rychlost, profesionalny pristup

    Reakcia obchodu OKFIT

    Ďakujema

  • Odporúča obchod

    70 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    • cena a rýchla dodávka.

    Odporúčam aj ostatným.

    Reakcia obchodu OKFIT

    Ďakujeme