Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Odporúča obchod

    100 %

    • Super
  • Odporúča obchod

    100 %

    Vsetko OK

  • Odporúča obchod

    60 %

    • nedokonale v ramci eshopu je, ze ked si clovek nevsimne moznost vyzdvihnut a dorucit, obejdna klasicky do kosika, vyzdvihnut v predajni, tak caka na tovar, ktory posielaju z centralneho skladu, aj ked je tovar priamo v predajni, nerozumiem tejto logistickej filozofiii

    Reakcia obchodu OKAY.sk

    Dobrý deň,

    predajne a e-shop sú samostatné predajné jednotky nezávislé na sebe. To znamená, že ak si zákazník objednáva tovar z e-shopu, je vždy tovar odosielaný z nášho centrálneho skladu. V tomto prípade ide e-shopový nákup. Pokiaľ sa však tovar nachádza v konkrétnej kamennej predajni, môžete si prostredníctvom webu vytvoriť 24-hodinovú rezeváciu tovaru v danej predajni. V takomto prípade nejde o objednávku ale o nákup v kamennej predajni a tovar si môžete vyzdvihnúť hneď po potvrdení rezervácie obsluhou predajne.

    V prípade akýchkoľvek otázok alebo problémov sa môžete vždy obrátiť na náš zákaznícky servis, kde Vám vždy radi pomôžeme. Kontaktovať nás môžete telefonicky na našej infolinke alebo písomne cez kontaktný formulár na našom e-shope.

    S pozdravom a prianím pekného dňa
    Tomáš, zákaznícky servis

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • Hneď pri vstupe do predajne ma oslovil predajca na pomoc pri nákupe...Príde mi to strašne urýchlene...Ešte som ani poriadne nevstupila do predajne a už bežal zamnou...Nie som prvá ktorej vadí tento prístup!!!

    Da sa.

    Reakcia obchodu OKAY.sk

    Dobrý deň,

    ďakujem Vám za hodnotenie nášho obchodu.
    Hlboko sa Vám ospravedlňujeme za vzniknutú situáciu v rámci Vašej návštevy v našej predajni. Zároveň Vám ďakujeme za spätnú väzbu. Aj vďaka Vám môžeme zlepšovať naše služby.

    Verím, že pri Vašom budúcom nákupe prebehne všetko bez problémov.

    S pozdravom a prianím pekného dňa
    Tomáš, zákaznícky servis

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

  • Odporúča obchod

    100 %

    • Rýchlo a spoľahlivo

    Nič

  • Odporúča obchod

    100 %

    • Prístup personálu, osobitne vedúceho predajne : profesionálny, ľudsky

    Reakcia obchodu OKAY.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Vaše kladné hodnotenie, veľmi si ho vážime.
    Veríme, že zostanete aj naďalej našim spokojným zákazníkom.

    Tešíme sa na Váš ďalší nákup.

    S pozdravom a prianím pekného dňa
    Tomáš, zákaznícky servis.

  • Odporúča obchod

    100 %

    • Informovanosť o doručení a pohybu oobjednavky
    • Rýchlosť a presnosť objednavky
  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

  • Odporúča obchod

    100 %

    Okamžité vybavenie objednávky a tovar vyzdvihnutý v predajni

  • Odporúča obchod

    90 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    rýchle dodanie

  • Odporúča obchod

    50 %

    Tovar dorazil za 1 deň

    Tovar je poškodený, na rohu preliačené dvere, mama si to pri preberaní nevšimla, ťažko teraz dokážeme, že sme to nespravili sami. Zbytočná reklamácia. Mali sme "šťastie", že z 5 kusov ste vybrali pre nás akurát tento poškodený.

    Reakcia obchodu OKAY.sk

    Dobrý deň,

    mrzí ma vzniknutá situácia v rámci Vašej objednávky.
    Pravdepodobne došlo k poškodeniu ešte vo výrobe. Samozrejme v takomto prípade stačí ak nás kontaktujete cez kontaktný formulár, pošlete nám fotografie a následne sa s Vami dohodneme na ďalšom postupe. Taktiež môžete tovar do 14. dní vrátiť v ktorejkoľvek predajni Okay na Slovensku. Ohľadom doriešenia Vašej záležitosti Vás budeme ešte kontaktovať písomnou formou.

    V prípade akýchkoľvek otázok alebo problémov sa môžete vždy obrátiť na náš zákaznícky servis, kde Vám vždy radi pomôžeme. Kontaktovať nás môžete telefonicky na našej infolinke alebo písomne cez kontaktný formulár na našom e-shope.

    S pozdravom a prianím pekného dňa
    Tomáš, zákaznícky servis

  • Odporúča obchod

    90 %

    všetko v poriadku

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Puzdro na pohľad a manipuláciu dobré, ale má jednu chybu. Je väčšie
    oproti tabletu o 2,5 cm na výšku aj šírku a pri manipulácii vypadáva tablet
    z uchytových bodov.

    Reakcia obchodu OKAY.sk

    Dobrý deň,

    mrzí ma vzniknutá situácia v rámci Vašej objednávky. Samozrejme pokiaľ nie ste s výrobkom spokoný, máte zo zákona nárok na vrátenie tovaru do 14 dní od prevzatia. Tovar môžete vrátiť v ktorejkoľvek predajni Okay na Slovensku. Peniaze za tovar Vám budú vrátené.

    V prípade akýchkoľvek otázok alebo problémov sa môžete vždy obrátiť na náš zákaznícky servis, kde Vám vždy radi pomôžeme. Kontaktovať nás môžete telefonicky na našej infolinke alebo písomne cez kontaktný formulár na našom e-shope.

    S pozdravom a prianím pekného dňa
    Tomáš, zákaznícky servis

  • Odporúča obchod

    100 %

    • Mám radšej nakupovanie v kamennom obchode

    Veľmi ochotný personál

  • Odporúča obchod

    100 %

    • dostupnosť

    spokojnosť

    Reakcia obchodu OKAY.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Vaše kladné hodnotenie, veľmi si ho vážime.
    Veríme, že zostanete aj naďalej našim spokojným zákazníkom.

    Tešíme sa na Váš ďalší nákup.

    S pozdravom a prianím pekného dňa
    Tomáš, zákaznícky servis.

  • Odporúča obchod

    100 %

    • Veľká spokojnosť!

    Reakcia obchodu OKAY.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Vaše kladné hodnotenie, veľmi si ho vážime.
    Veríme, že zostanete aj naďalej našim spokojným zákazníkom.

    Tešíme sa na Váš ďalší nákup.

    S pozdravom a prianím pekného dňa
    Tomáš, zákaznícky servis.

  • Odporúča obchod

    80 %

    • Bežný obchod
  • Odporúča obchod

    100 %

    Super rýchlo vybavené.