-
Neodporúča obchod
- žiadne
- že existuje
Dňa 13.3.2012 som si objednal AN WF100 USB WIFI ADAPTER LG platil som VISA kartou. 13.4.2012 som po mesiaci čakania zrušil objednávku a oznámil že chcem svoje peniaze spať. dnes je 7.5.2012 a ja nemám ani peniaze ani tovar. Pozajtra podávam sťažnosť na Slovensku obchodnú inšpekciu.
-
Neodporúča obchod
- žiadne
- Jeho obchodne podmienky sú v rozpore s platnou legislativou SR a tteda aj s platnou legislativou EU, nakoľko tato legislativa je v súlade.
Obchodne podmienky pri vratení tovaru sú v rozpore s legislativou SR - nechcú vracať náklady kupujúceno na dodanie tovaru -ich balné a poštovné na dodanie tovaru aj ke%d to zákony SR a legislatíva EÚ nariaďuje. Tu je môj príklad:
Dobrý deň,
opakovane Vás žiadam, aby ste mi vrátili celú sumu 44 EUR, ktorú som Vám uhradil v spojitosti s objednaním tovaru v lehote 15 dní od odstúpenia od zmluvy. Zatiaľ ste mi vrátili len 38,02 EUR. Dĺžite mi ešte 5.98 EUR.
Moja žiadosť o vrátenie nákladu „Slovenská pošta 1. Trieda dobierka – 5,98 EUR “ , ktorý som ako spotrebiteľ vynaložil v spojitosti s objednaním tovaru je opodstatnená.
V podobných prípadoch rozhodol Európsky súdny dvor a aj SOI udelila pokuty za porušenie § 12 zákona č. 108/2000 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji. Prosím Vás prečítajte si aj nižšie uvedené a hlavne záver rozhodnutia Európskeho súdneho dvoru vo veci 511/08.
Pripájam aj linky, kde si moje tvrdenia môžete overiť.
Môžete moju požiadavku konzultovať aj na Inšpektoráte SOI pre Žilinský kraj, ktorý sídli na tej istej ulici ako Vaša firma.
Predmestská 71, P.O. Box B-89; 011 79 Žilina 1
odbor technickej kontroly výrobkov a ochrany spotrebiteľa
tel. č.: 041/ 7632 130
fax. č.: 041/ 7632 139
e-mail: [email protected]
S pozdravom Donoval
Vrátenie tovaru kúpeného na internete a vrátenie poštovnéhohttp://www.galikgunis.sk/2011/10/10/vratenie-tovaru-kupeneho-na-internete-a-vratenie-postovneho
Vrátiť tovar zakúpený cez internet je možné vrátiť do siedmich pracovných dní, a to bez uvedenia dôvodu a tiež bez toho, aby spotrebiteľovi vznikli akékoľvek výdavky. Jediné výdavky, ktoré môžu spotrebiteľovi v tejto súvislosti vzniknúť sú priame náklady spojené s vrátením tovaru. V súvislosti s jednotnou interpretáciou čl. 6 ods. 1 a 2 smernice č. 97/7/ES o ochrane spotrebiteľa vzhľadom na zmluvy na diaľku, ktoré vrátenie tovaru zakúpeného na diaľku upravujú, vydal Európsky súdny dvor rozhodnutie, na základe ktorého je v prípade vrátenia tovaru predávajúci povinný okrem kúpnej ceny vrátiť spotrebiteľovi aj poštovné.
Slovenská právna úprava plne zodpovedá tomuto rozhodnutiu, pretože podľa § 12 ods. 4 písm. b) zákona č. 108/2000 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji, je v prípade odstúpenia od zmluvy predávajúci povinný najneskôr do 15 dní vrátiť cenu zaplatenú za tovar, vrátane nákladov, ktoré spotrebiteľ vynaložil v súvislosti s objednaním tovaru, teda aj poštovné.
Rozhodnutie Európskeho súdneho dvoru
http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=CELEX:62008CJ0511:SK:HTML
Rozhodnutia SOI
http://www.soi.sk/sk/Pravoplatne-rozhodnutia/Prvostupnove.soi
Odpoveď Digicomu je arogancia k zakonnom SR sama. SOI asi nečíta ich obcodne podmienky aj keď sú verejne prístupné na ich strámke.
O koľko sa obohatil Digicom nezákonne?
Milan Štrbák ml.Dobry den, Vasa ziadost opravnena nie je rozsudky EU sudu sa tykaju konkretny...
3. apr
Dobry den, Vasa ziadost opravnena nie je rozsudky EU sudu sa tykaju konkretny...
Milan Štrbák [email protected]
3. apr
adresátom mne
Dobrý deň! Ja som síce tiež Milan Štrbák, ale iný, s ktorým ste korešpondovali. Som starší.Sumu 5,98 € sme vám dnes poukázali a v tejto chvíli ich máte už na účte.Peniaze som vám dal poslať nie preto, že by ste mali pravdu, ale preto, lebo k vôli 5,98 € nepôjdem do sporu.Z korešpondencie, ktorú som si dal predložiť, vidím že máte pocit, že ste právne podkutý a pripravený školiť všetkých obchodníkov.Ak by to bolo tak, tak by ste mal vedieť:1) Na území Slovenskej republiky platí slovenský právny poriadok.2) Na Slovensku neplatí, tak ako v USA, že sudcovia sú viazaní, ak v takej istej veci už iný sudca rozhodol, existujúcim právoplatným rozsudkom3) Rozsudky ESD sa viažu na konkrétny spor a neprejudikujú rozhodnutia v iných sporoch. Dokonca ani súdy Nemecka, Španielska, Rakúska a Portugalska, ktorých vlády boli účastníkmi toho sporu (tobôž Slovenska). Súdy sú viazané legislatívou vlastnej krajiny a na Slovensku naviac právnym názorom konkrétneho nezávislého sudcu, a pokiaľ tá ktorá krajina neprevezme do svojej legislatívy poznatky z daného sporu, týka sa rozsudok iba konkrétneho sporu a konkrétnych účastníkov konania. Najznámejším prípadom je spor medzi skupinou vlastníkov bytových domov v Poľsku a Poľskou vládou ohľadom regulácie nájomného. Napriek tomu, že konkrétna skupina vlastníkov bytových domov uspela a vysúdila vysoké odškodné, v žiadnej krajine sa legislatíva nezmenila a iní vlastníci bytových domov majú ten problém stále (aj na Slovensku)4) Na Slovensku stále platí Občiansky aj Obchodný zákonník a právny názor, že ak zmluvné strany odstúpia od zmluvy, musia si navzájom vrátiť, čo si poskytli. Ak to nie je možné vecne, tak v peniazoch. Prosím, neodpisujte mi na tento mail. S pozdravom Ing. Milan Štrbák -
Odporúča obchod
- cena
- dostupnosť
- rýchlosť jednania
-
Neodporúča obchod
Neodporúčam nakupovať v tomto obchode. Dlhá doba dodania tovaru. Nezáujem komunikovať s klientom.
-
Odporúča obchod
Tovar dorazil za 5 dní
- Majú to čo iný nie.
- BD disk v solidnej cene
- netuším.
- že sú v žiline o))
komunikácia
-
Odporúča obchod
- dostupnosť tovaru priamo v meste
- zatiaľ nemá
šikovný obchod pre šikovných ľudí
-
Odporúča obchod
- pokial maju tovar skladom tak vam ho vedia velmi rychlo dorucit
- slabsia prehladnost stranky
vybral som si ho kvoli najlepsej cene... odporucam
-
Odporúča obchod
- Rýchlosť a cena.
- Chýba možnosť osobného odberu v Martine.
OK
-
Neodporúča obchod
- zlá komunikácia
-
Odporúča obchod
Tovar dorazil za 2 dni
- Tovar bol najlacnejší v tomto obchode
- Informácie mailom o dostupnosti a expedovaní tovaru
- Rýchlosť dodania - 2 dni
-
Neodporúča obchod
- nízke ceny
- - neprehľadnosť obchodu
- - nepresné zoradenie položiek
- - dlhý čas dodania
Konkrétny tovar, ktorý som hľadal, mali najlacnejší v tomto obchode. Odporúčam obchod len v prípade, ak zákazníkovi ide o nízku cenu.
-
Odporúča obchod
- Prehľadnosť a najmä nízke ceny v porovnaní s inými internetovými obchodmi.
- Vyzdvihnutie tovaru v Žiline
-
Odporúča obchod
Tovar dorazil za 4 dni
- všetko bolo tak ako som si predstavoval
- slabina to nieje ale jeden telefonát by nezaškodil.
ODPORÚČAM
-
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 5 dní
- Tovar mi bol doručený v inej farbe.
-
Odporúča obchod
Tovar dorazil za 2 dni
TOVAR BOL SÍCE POŠKODENÝ ALE OBCHOD ODPORUČAM AJ TAK TO SA MOŽE STAŤ HOCI KTOREMU INEMU OBCHODU KOMUNIKACIA RÝCHLOSŤ PREHĽADNOSŤ OBCHODU VŠETKO NA JEDNIČKU
-
Odporúča obchod
- blizko mojho bydliska - moznost pripadnej reklamacie alebo servisu
- nemaju parkovisko, ale da sa zastat vedla na ulici :-)
Kupoval som cez e-shop satelitny prijimac, ktory bol funkcny ale nebol kompatibilny s mojou kartou, tovar som vratil bez problemov aj ked chyba bola ciastocne moja... (nevyznam sa celkom v tejto oblasti ked podmienky sa stale menia) Potom som doplatil rozdiel a zakupil drahsi prijimac ktory kartu cita. Som spokojny s pristupom aj poradenstvom v obchode.
-
Neodporúča obchod
- Ziadne
-
Odporúča obchod
- komunikatívnosť personálu
- rýchlosť vybavenia objednávky
- milý a ochotný prístup ku kupujúcemu
obchod môžem len odporučiť, pochváliť musím hlavne milý a pozitívny prístup k zákazníkovi. overil som si dostupnosť tovaru cez telefón, zaplatil a v nasledujúci deň som si tovar vyzdvihol. či už telefónny alebo osobný kontakt bol ústretový, takže som spokojný. trochu ma len zarazila suma 2,40€ účtovaná pri platbe objednávky pri preberaní na ich pobočke ale ja som to zaplatil vopred takže mi to bolo jedno :) odporúčam
-
Neodporúča obchod
- - cena
- - mailová komunikácia
- - pomohla by jednoznačnejšia orientácia pri platbe
Kontaktovali ma 7 dní po objednávke, aby som uhradil tovar, ku ktorému som nedostal potvrdenú objednávku a info o dodateľnosti objednaného tovaru.
Po uhradení priamo na účet na základe mailovej výzvy som dostal otázku, prečo som nezaplatil cez VUBpay podľa objednávky.
Pri komunikácii, aj v prípade mailovej ako zákazník som zvyknutý na trochu príjemnejší prístup zo strany predajcu. Ako som Vám už písal, stačí jedno slovíčko - PROSÍM. -
Odporúča obchod
- zatial mi nebol doruceny tovar