Prihlásiť sa a pridať recenziu
  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    Super, ochotný personál. Odporúčam!

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Obchod zrušil objednávku až v tedy , keď som sa skoro po týždni začal o tovar zaujímať. Zrazu zistili že majú kus ktorý sa údajne nedá expedovať že je poškodený. Super prístup....

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar mi stále nebol doručený.

  • Odporúča obchod

    80 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    • Dobré ceny.
    • Vysoké dopravné.
  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    • Dobrý výber
    • Pre dopravu využíva najhoršiu prepravnú spoločnosť
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Mali by sa viac venovať správe skladu a správe eshopu, aby sa nestávalo, že sa zákazníkovi na portáli zobrazí "skladom", príde potvrdzovací email, no po týždni príde ďalší:
    Prajeme pekný deň!
    P. *****, je nám to veľmi ľúto, ale všetky kusy sú už rezerve. Voľné kusy budú až 4.9.2023.
    Vašu objednávku rušíme.
    Ďakujeme

    S pozdravom
    DIGICOM, s.r.o.
    Predmestská 81
    01001 Žilina

  • Odporúča obchod

    100 %

    + promptné vybavenie objednávky

  • Odporúča obchod

    100 %

    • S nákupom som spokojný
  • Odporúča obchod

    100 %

    • Dobré ceny
  • Neodporúča obchod

    30 %

    • Dobré ceny

    Prišli mi o 2 žiarovky menej ako som si objednal. Telefonicky som to hneď riešil, pani sa ospravedlnila a povedala že pošlú zbytok. Bohužiaľ ani po mesiaci mi nič neprišlo.. Palec dole...

  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    • Super
    • Rýchlosť vybavenia objednávky
    • Cena
    • Kvalita
    • Zatial som nepostrehla žiadnu nevýhodu
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Ponúkajú tovar ktorý nemajú
  • Neodporúča obchod

    40 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    Neodporucam, ked nechcete zazit par dni neistoty, ci ste neprisli o peniaze. Tovar som si objednal v stredu, s platbou cez Tatrapay, ale platba zlyhala chybovou hlaskou na strane obchodu. Peniaze mi z uctu odisli, ale objednavka neprela do stavu "uhradene". Pisal som im pre istotu mail. Do dalsieho dna ziadna reakcia, objednavka stale v stave neuhradena, tak som im pisal dalsi mail (na iny kontaktny mail co som nasiel), zase bez reakcie. Treti den som sa im pokusal opakovane volat, nezdvihali telefony. Uz som sa mentalne rozlucil so svojimi peniazmi, myslel som ze obchod prestal fungovat. Nasledujuci pondelok ale poslali mail, ze tovar expeduju, a naozaj v utorok v poriadku prisiel.
    Vyzera, ze som bud natrafil na nejaku neohlasenu celozavodnu dovolenku alebo cely tento obchod je nejaka one-man-show ktora funguje 1 den v tyzdni. Minimalna komunikacia. Zastaraly zabugovany e-shop. Nehrozi zaslanie nejakej tracking informacie o odoslani balika. Vhodne len pre ludi so silnymi nervami.

  • Odporúča obchod

    100 %

    • dodržaný čas dodania objednávky
    • dobré ceny
    • osobný odber zadarmo
    • komunikácia so zákazníkom

    Spokojnosť s obchodom ako aj s celkovým priebehom objednávky.

  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    • Vyborna komunikacia
    • Rychle odoslanie tovaru
  • Odporúča obchod

    100 %

    Nakupujem tam už dlhé roky a vždy bez problémov.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Obchod zrušil objednávku okamžite po zaplatení nepodpísaným emailom, peniaze doteraz neboli vrátené (ešte neprešlo 15 dní), nie je jasné, v akom stave je refundácia, čakám na uplynutie zákonnej lehoty.

  • Odporúča obchod

    100 %

    • dobrá cena
  • Odporúča obchod

    100 %

    Rýchla reakcia,spolahlovosť.

  • 10 %

    • dostupnosť ponúkaného tovaru
    • komunikácia a gramatika
    • úcta a ústretovosť k zákazníkovi

    Rozhodne nedoporučujem!
    Vytvoril som objednávku na monitor za cca 800 EUR a zadal všetky potrebné údaje. Žiadal som doručenie do CZE, tak som ich radšej kontaktoval emailom, pre potvrdenie ceny za doručenie (nech pošlem správnu sumu), pretože v procese objednávky to nešlo presne stanoviť či sa nejako odlišuje doručenie do CZE namiesto SVK. Namiesto potvrdenia mi oznámili, že šlo o dopredaj tovaru, a že moju objednávku rušia, pretože na nový tovar by bola dlhá čakacia doba. Aký dopredaj tovaru? V dobe objednávania vraj skladom 3+ ks. Rovnaký tovar ponúkajú teraz na eshope s cenou cca o 250 EUR vyššou. Takže ešte raz, AKÝ DOPREDAJ? Dopredaj znamená, že predaj posledných kusov a predaj už potom skončil. Oni ale tovar stále majú a ponúkajú ho, len podstatne drahší než pôvodne ponúkali. Keby ma oslovili, že: "Ospravedlňujeme sa, ale cena tovaru sa pri dodávateľovi zmenila, súhlasíte so zmenou?" tak nepoviem ani slovo. Ale bez akejkoľvek konzultácie zrušiť objednávku je fakt drzosť. Akékoľvek priznanie pochybenia naprosto nehrozí a ústretovosť k zákazníkovi fakt nulová.
    Na to mi pán "manager" (ako si rád píše) oznámil, že oni môžu objednávku bez udania dôvodu zrušiť. A až v dobe, keď sa svet stabilizuje, tak že cenu upraví naspäť. Čo vraj tento rok neočakáva. Asi má nejakú vešteckú guľu alebo čo, neviem.