Prihlásiť sa a pridať recenziu

Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • 100 %

    • Ponuka tovaru, ceny, komunikácia, ústretovosť
    • Tovar zodpovedá obrazkom na webe.
    • Maximálna spokojnosť

    Nakupovala som opakovane a urcite nie posledny raz. Odporucam⭐⭐⭐⭐⭐

    Reakcia obchodu novynabytok.sk

    Ďakujem za Vašu recenziu. Veľmi si vážime Vašu dôveru a sme radi, že sme splnili Vaše očakávania. Ďakujeme za odporúčanie a tešíme sa na Vašu ďalšiu návštevu.

    S pozdravom tím NovyNabytok.sk

  • 100 %

    • Rýchle doručenie, perfektná komunikacia

    Stoličky sú krásne, veľmi jednoduchá montáž, príjemný, makkucky materiál. Veľmi pohodlné a som naozaj nadmieru spokojná.

    Reakcia obchodu novynabytok.sk

    Ďakujeme Vám za skvelú recenziu. Veľmi nás teší, že ste so stoličkami spokojná. Ak budete mať v budúcnosti akékoľvek požiadavky, neváhajte nás kontaktovať. Tešíme sa na Váš ďalší nákup. Ešte raz veľká vďaka za Vašu podporu a pekné slová! S pozdravom tím NovyNabytok.sk

  • 100 %

    • rýchle doručenie
    • ochotný zákaznícky servis
    • produkt rovnaký ako na obrázku
    • kvalitné prevedenie

    Novynabytok.sk rozhodne odporúčam, objednávali sme od nich už viac krát a stále veľká spokojnosť. Určite objednáme aj do budúcna. Produkty, ktoré sme si kúpili korešpondovali s fotkami na e-shope.

    Reakcia obchodu novynabytok.sk

    Dobrý deň,

    veľmi nás teší Vaša priazeň a vernosť. Spokojnosť zákazníkov je pre nás najlepšou odmenou a sme nesmierne radi, že ste s našimi službami a produktmi spokojní. Veríme, že nás v budúcnosti opäť navštívite. Ďakujeme Vám za Vašu dôveru a podporu. S pozdravom tím NovyNabytok.sk

  • 100 %

    • Komunikácia
    • Kvalita
    • Doba dodania
    • Ochota

    Som veľmi spokojná s mojou nedávno zakúpenou kuchynskou skrinkou. Skrinka vyzerá veľmi pekne a kvalitne spracovaná. Musím vyzdvihnúť aj skvelý prístup zákazníckeho servisu. Celkovo som s nákupom a službami nadmieru spokojná a môžem ju odporučiť ostatným zákazníkom.

    Reakcia obchodu novynabytok.sk

    Dobrý deň, vážime si Vašu pozitívnu spätnú väzbu a teší nás, že ste s kuchynskou skrinkou a našimi službami nadmieru spokojná. Ďakujeme Vám za odporúčanie a tešíme sa na Váš ďalší nákup. S pozdravom tím Novynabytok.sk

  • 10 %

    • Nic - absolutne nic, nikdy viac s vami nechcem mat nic spolocne
    • Vzhľad tovaru
    • Kvalita tovaru
    • Komunikacia
    • Zavadzanie zakaznika
    • Iny tovar na obrazku ako dodany
    • Sposoby reklamacie
    • Zniceny tovar - pri vyrobe alebo preprave za ktory musi zaplatit zakaznik

    Tovar na obrázku na stránke vyzerá krajšie ako v skutočnosti. Vzory na jednotlivých častiach skrinky nesedia, na čo sme prišli pri poskladaný. Nakoľko krabica bola rozbalena pri vrátení v podmienkach majú klauzulu o strhnuti 30% z hodnoty tovaru. Vrátenie si človek musí riešiť po vlastnej osi. Tovar sme si nechali len kvôli komplikáciám s vrátením, no nie každý má túto možnosť.

    Este k tejto reneczii predsa len dodam:
    1. Po reakcii na tuto recenziu som sa ozvala obchodu- presiel takmer mesiac, reklamovala som k tomu este aj druhy nabytok, ktory mi prisiel poskodeny zo strany obchodu. Ak som v lehote a chcem ho vratit - stiahnu mi 30% z ceny, pretoze no ved je predsa poskodeny.
    2. TV stolik, ktory som si objednala a reklamovala ako prvy - dodali opatovne chybne dielce - teda ich riesenie je mi dookola posielat nespravne dielce, pretoze to vyzera ako chyba vyroby alebo klamanie na internetovej stranke.
    3. Reklamacia - iba mailova komunikacia a to znamena - 1 den 1 email.
    4. Navrhovanie riesenia - samozrejme v ich prospech a taky pojem ako spokojnost zakaznika sa tu nenosi.
    5. Podavaju ine informacie na hotlinke a ine mailom s tym, ze pani na hotlinke vlastne s nicim pomoct nedokaze.
    6. Totoznost s obrazkom na stranke a s tym, co vam pride - 2%.
    7. 60 dni na vratenie tovaru ako mi bolo povedane - len v pripade ak sa to riesi cez reklamaciu (ak to tak nie je, prosim preverte si interne procesy, pretoze pani na hotlinke ma vzdy posielala na reklamacne oddelenie)
    8. Ak sa nahodou nudite a potrebujete neefektivne riesit vzniknute neprijemne situacie - toto je spolocnost pre vas.
    9. Pani na linke vas sice polutuje, ale to je vsetko, co od nej dostanete.

    Reakcia obchodu novynabytok.sk

    Vážený zákazník,
    úprimne nás mrzí, ak čokoľvek s Vašou objednávkou nebolo v poriadku, za čo sa veľmi ospravedlňujeme.
    Veľmi radi Vám však v každej situácii poradíme, škoda, že ste nás nekontaktovali na našej zákazníckej infolinke. Keďže neuvádzate konkrétne číslo objednávky, vyjadríme sa teda len okrajovo. Ak čokoľvek nesedí pri výrobku, tak ako ho prezentujeme na našej stránke, je možné ho reklamovať a tiež, ak nie ste spokojný môžete tovar do 14 dní vrátiť. S rozbalením rátame, pretože inak by ste si tovar neprezreli a nedokázali posúdiť, že si tovar neprosíte. Je potrebné však tovar, ak sa rozhodnete ho vrátiť, starostlivo zabaliť.
    Ak sa dodatočne rozhodne pre reklamáciu alebo vrátenie, alebo si čímkoľvek nebudete v budúcnosti istý, kontaktujte nás na našej zákazníckej infolinke a ochotne Vám poradíme.
    S úctou tím Novynabytok.sk

  • 10 %

    • komunikácia
    • poškodený tovar
    • dĺžka dodania
    • neochota riešiť problém

    2. nákup a 2. krát sklamaný. No tentokrát tomu nasadená koruna.
    1. vec objednaná skrinka, po 2 týždňoch zistíte, že sa nevyrába. Okey objednaná iná, s dodaním 4 týždne, dodanie takmer 6 týždňov. Dovolať sa a dočkať sa relevantnej odpovede či ospravedlnenia je zbytočné. Niekoľko urgencií, nič. Len sľuby a prosby aby tovar nebol stornovaný.
    2. vec tak ako po prvý krát aj teraz skrinka poškodená.
    Reklamácia? Radšej nie, komunikácia s Vami jedna veľká katastrofa. A keď som už čakal vyše mesiaca pri prvej aj druhej objednávke už sa mi nechcelo čakať ďalší mesiac a riskovať ďalší poškodený tovar...
    Pochopím, že nie vždy všetko ide. Ale pos*ať dve objednávky z dvoch už chce fakt talent, alebo drzosť?
    A ešte k tej Vašej slávnej infolinke, keď už slečna nevie odpovedať na základné a jednoduché otázky je už fakt na grc a ešte jedna vec, Keď už slúbia, že zavolajú nazad s odpoveďou bolo by fajn aj volať, pretože nikdy som sa nedočkal spätnej väzby...
    Posledný krát som niečo objednával a každému odporučím sa Vám vyhnúť oblúkom.

    Reakcia obchodu novynabytok.sk

    Vážený pán Varačka,
    úprimne sa ospravedlňujeme za vzniknuté nepríjemnosti, ktoré ste zažili s vybavením Vašej objednávky.
    Po dôkladnej kontrole našich záznamov sme zistili, že pod Vašim menom evidujeme dve objednávky, jednu z marca 2021 a jednu z decembra 2023, no nezaznamenali sme žiadnu reklamáciu.
    V jednej objednávke tovar, ktorý ste si objednali bol nedostupný a vybrali ste si náhradu, ktorú sme Vám s Vaším súhlasom a áno je pravdou aj s oneskorením doručili.
    Pre overenie celej situácie sme sa snažili Vás kontaktovať telefonicky, avšak neúspešne. Prosím, kontaktujte nás na našej zákazníckej linke a radi nájdeme spoločné riešenie. Veríme, že zvážite svoje rozhodnutie a znovu nám prejavíte svoju dôveru ako zákazník.
    Ďakujeme za pochopenie.
    S úctou tím Novynabytok.sk

  • 10 %

    • nezaregistroval som žiadnu výhodu obchodu, len samé nevýhody

    Pokiaľ nemusíte, nekupujte cez tento portál. Dodacie lehoty, ktoré majú uvedené pri tovare, sú blud, ktorý má od pravdy veľmi ďaleko.
    Budete čakať večnosť a pokiaľ sa vôbec tovaru dočkáte, môže sa stať, že vám pošlú iný tovar než ste si objednali. Dievčatá z infolinky obchodu sú ako pokazený gramofón, samé frázy a riešenie žiadne. Dievčatá z reklamačného sú ešte horšie, tie vám neposkytnú ani frázy , tie komunikujú iba keď sa im chce, zvyčajne raz za 48 hodín a v piatok sa ani nepokúšajte reklamovať, lebo sa vám budú venovať až v utorok aj to iba mailom, lebo telefóny nepoznajú...
    Nestrácajte s nimi čas, objednajte si inde a inde si objednáte vo väčšine prípadov aj lacnejšie.

    Reakcia obchodu novynabytok.sk

    Vážený zákazník,

    ďakujeme za Vašu spätnú väzbu, ktorá je pre nás veľmi dôležitá a preto by sme radi mali možnosť prehovoriť s Vami priamo, aby sme mohli preskúmať a vyriešiť Vašu skúsenosť.
    Chceli by sme Vás poprosiť, aby ste nás kontaktovali s číslom Vašej objednávky, aby sme sa konkrétne a priamo Vám vyjadrili ku problémom vzniknutým vo Vašej objednávke.
    Čo sa týka dodacích dôb, máme ich na stránke uvedené podľa aktuálnych informácií zo strany našich dodávateľov. Pokiaľ nastane posun alebo zmena termínu dodania, vždy o tomto informujeme našich zákazníkov telefonicky alebo emailom.
    V prípade, že nesúhlasia s posunom termínu dodania, ochotne ponúkneme náhradný tovar, ak ani to nie je prijateľná možnosť, musíme, žiaľ umožniť zrušenie objednávky, čo je pre nás ako iste chápete posledná a nie príjemná možnosť.
    Čo sa týka reklamačného oddelenia, je to oddelenie písomného styku, nakoľko písomná komunikácia je presnejšia a konkrétnejšia, je to dôležité aj pre kontrolu, ak by prišlo k sporom sa vieme kedykoľvek k tejto komunikácii vrátiť.
    Naši kolegovia z reklamačného oddelenia odpovedia na každý email, ak je možné do 24 hodín, v zložitejších prípadoch môže byť táto doba dôvodne dlhšia. Cez víkend nepracujeme, tak ak Váš dotaz príde v piatok, najskoršia možná odpoveď je pondelok, najneskôr v utorok, čo nepovažujeme za neskorú odpoveď.
    Čo sa týka cien tovaru, naše ceny tvoríme s ohľadom na vývoj trhu, pravidelne tento vývoj sledujeme a snažíme o čo najvýhodnejšiu cenu na daný produkt. Vždy sme otvorení tejto diskusii a často riešime námietky zákazníkov aj čo sa týka cien.
    Opätovne Vás teda prosíme o kontaktovanie, aby sme si vedeli situáciu priamo vysvetliť a vyriešiť.
    Ďakujeme za pochopenie a tešíme sa na náš rozhovor.
    S úctou tím Novynabytok.sk

  • 10 %

    • Ziadna
    • Ziadna komunikacia a chut na riesenie vratiek

    Obchod neodporucam. Ziadna komunikacia. Tovar som vratil podla pokynov. Prepravca potvrdil dorucenie a prevzatie tovaru mojej vratky dodavatelovi. Ani po tyzdni od ich prevzatia tovaru mi neodpovedaju, kedy mi chcu vratit platbu, pretoze vraj neeviduju vratenie tovaru na sklad. Musim im vypisovat, vyvolávať a vzdy len nejaka vyhovorka, ze musia skontrolovat sklad atd.ziadna odpoved, s realnym datumom vratenia uhrady.
    Otrasny obchod. Dorazne neodporucam.

    Reakcia obchodu novynabytok.sk

    Dobrý deň,
    ďakujeme za Vašu správu.
    Pokiaľ ste postupovali podľa pokynov pre vrátenie tovaru a zaslali ste nám o tom príslušné informácie nie je dôvod z našej strany nejakým spôsobom zdržiavať vrátenie platby. Po prijatí tovaru na náš sklad sa tento kontroluje a ak je všetko v poriadku peniaze Vám vrátime na Váš účet do pár dní. Prosíme kontaktujte nás na našej zákazníckej infolinke, situáciu preveríme a budeme Vás informovať o riešení. Ďakujeme za pochopenie.
    S pozdravom tím Novynabytok

  • 10 %

    • Nema výhodu
    • Poškodený nábytok
    • komunikácia
    • neochota

    Novýnabytok.sk nejhorší eshop v akom som kedy kupoval nábytok nie len ze nábytok ktorý nám bol privezený poškodený nedal sa použiť k ničomu komunikácia s podporou ktorá nás informovala ze sa dá s nimi komunikovať len cez email ktorá bola taká neochotna chceli od nás odstúpenie od zmluvy a požadovali zaplatiť kuriéra za náklady zákazníka požadovali aj poistenie zásielky a riadne zabaliť a ochrániť pred poškodením podotýkam ze zásielka ktorá nám prišla poškodená asi nebola ani jedna s tých veci ani zabezpečená ani poistená pri čom keď im nábytok príde poškodený nam nechcú vyplatiť plnú hodnotu nábytku a za čo ze nam nábytok prišiel už poškodený za to preto tento obchod nedoporučujem a odporúčam to aj vám ostatním .

    Reakcia obchodu novynabytok.sk

    Vážený zákazník,

    Vaše slová nás hlboko zasiahli a sme si vedomí nepríjemnej situácie, ktorú opisujete. Je nám ľúto, že ste neuviedli konkrétne číslo objednávky, aby sme mohli podrobnejšie preskúmať situáciu. V prípade poškodeného tovaru je možné problém riešiť prostredníctvom reklamácie alebo vrátením tovaru.
    Ak sa rozhodnete pre reklamáciu, v prvom rade by sme sa radi dohodli na ďalších krokoch. Poškodený diel môže byť vymenený alebo nahradený novým kusom, pričom dôležité je dosiahnuť vzájomnú zhodu. Ak je Vaším zámerom vrátiť výrobok, je nevyhnutné zaslať ho na adresu našeho distribučného skladu - prevádzky, ako stanovujú naše obchodné podmienky, ktorými ste vyjadrili súhlas pri nákupe.
    Odporúčame Vám tiež zabezpečiť dostatočné zabalenie a poistenie zásielky, keďže ste zasielali výrobok, ktorý ste zaplatili a teda je právne vo Vašom vlastníctve. Týmto sa zodpovednosť za prípadné škody presúva na Vás. Po doručení výrobku kontrolujeme jeho stav a ak zistíme rozsiahlejšie poškodenie, ako ste uviedli, predpokladáme, že poškodenie nastalo počas prepravy alebo že ste nesprávne uviedli všetky poškodenia.
    Vaše hodnotenie je pre nás dôležité a vnímame ho ako podnet na zlepšenie našej komunikácie, aby sme predišli podobným nedorozumeniam v budúcnosti. Aj keď denne doručujeme množstvo zásielok, nevyhýbame sa zodpovednosti za prípadné poškodenia. Dokážeme tieto situácie riešiť, no naša účinnosť závisí aj od Vášho zapojenia. Ďakujeme Vám za trpezlivosť a veríme, že spoločne s naším reklamačným oddelením nájdeme uspokojivé riešenie tejto situácie.

    S pozdravom,

    Tím Nový Nábytok

  • 20 %

    • Dodacia lehota
    • Žiadna informácia o objednávke zo strany predajcu
    • Nezodpovednosť
    • Zavádzanie

    NEODPORÚČAM !!!!!!

    Predajňa nedodržuje dodacie termíny, moja objednávka skončila stornovaním, nakoľko sa len vyhovárali.
    Nezodpovedný prístup, nemajú záujem ozvať sa prvý, musíte sa dopytovať, aby ste sa niečo dozvedeli, prečo objednávka mešká.
    Nemajú absolútne šajnu o tom, kedy bude tovar dodaný !!
    A ak tu aj pridajú komentár ako ich to mrzí, tak nemrzí, pretože takto sa seriózna predajňa nespráva!!!
    Absolútne neodporúčam !!!

    Reakcia obchodu novynabytok.sk

    Vážený zákazník,

    chceme vyjadriť ľútosť nad Vaším zážitkom, hoci si vážime Vašu spätnú väzbu, je pre nás dôležité mať presné informácie o Vašej objednávke, aby sme mohli adekvátne reagovať.
    Termíny dodania sa snažíme dodržiavať s maximálnou starostlivosťou, pričom náš eshop má mnoho spokojných zákazníkov. Časť našej starostlivosti o našich zákazníkov zahŕňa aj aktívne komunikovanie prípadných komplikácií alebo posunov termínov dodania. Vždy sa snažíme reagovať na otázky a problémy našich zákazníkov, pričom sú pre nás prioritou. Ak sa stane, že objednaný tovar nebude k dispozícii v čase, ktorý sa očakával, snažíme sa nájsť alternatívu, ktorá vyhovuje našim zákazníkom.
    Ak máte prosím k dispozícii číslo objednávky, radi by sme sa detailnejšie pozreli na situáciu aby sme sa vedeli prípadne v budúcnosti vyhnúť takýmto nepríjemným situáciám.
    Vaša spokojnosť je pre nás prioritou a radi by sme sa uistili, že ste s našimi službami spokojní.
    Ešte raz ďakujeme za Vaše pochopenie a dôveru.
    S úctou, tím Novynabytok.sk

  • 10 %

    • Neodporúčam

    Maximálne nezodpovedajúci tovar k cene, gauč nesedí,medzi rohmi fugy ,jedna časť vyššie druhá nižšie, poškodené rohy (zodratá látka) vankúše len zbité hrče molitanu,opierka sa pri opretí chrbta hýbe a absolútny nezáujem komunikovať a riešiť situáciu.

    Reakcia obchodu novynabytok.sk

    Vážený zákazník,

    ďakujeme Vám za poskytnutie spätnej väzby. Je nám ľúto, že Vaša skúsenosť nesplnila Vaše očakávania.
    Náš reklamačný tím intenzívne pracuje na riešení tejto situácie.
    Pri všetkých nepríjemných situáciách sa snažíme klásť dôraz na porozumenie a empatický prístup.

    Veríme, že spoločne nájdeme optimálne riešenie a obnovíme Vašu dôveru v naše produkty a služby.
    Ospravedlňujeme sa za vzniknuté nepríjemnosti a ďakujeme za trpezlivosť.

    S úctou tím Novynabytok.sk

  • 10 %

    Dňa 11.1.2024 sme si dali poslať ponuku sedačiek, ktoré sú na sklade. Objednávka číslo 10421624.
    Potrebovali sme hneď kúpiť sedačku to som prízvukoval pani cez telefón. Nemohli sme si dovoliť čakať.
    Pani z obchodu nám mailom poslala na výber pár kusov s dodaním do 8 dní zo skladu z Martina, ktorý je od nás cca 69 km.
    Tak sme jednu objednali.
    Po urgencii kde je sedačka nám pani povedala, že oni majú sklady aj inde...

    Ja neviem oni si myslia, v tomto obchode, že ľudia - zákazníci sú retardovaní ???

    Každá sedačka je v nejakom sklade, žeby ich skladovali vonku?

    V označení "na sklade" v eshope jazyku znamená, že hneď sa po objednávke balí a zajtra je na vývoze. Je to tak?

    Keď dnes vidím tie všetky zlé recencie na heureka už je to jasné, že tento obchod neskutočne zavádza a klame.

    A to nehovorím, že minule nám poslali poškodený tovar, za ten nám vrátili 11 € aby sme zavreli hubu.

    Takže neodporúčam tento obchod. Dnes je 25.1.2024 sedačka nikde. Informácia z obchodu žiadna.


    Klamú Vás ľudia.

    Reakcia obchodu novynabytok.sk

    Vážený zákazník,

    ďakujeme Vám za podanie detailnej spätnej väzby. Vaša otvorenosť a čas, ktorý ste venovali opisu Vašej skúsenosti, sú pre nás veľmi cenné. Dovolíme si Vám podrobnejšie vysvetliť situáciu, ktorá viedla k nepríjemným zážitkom.
    Je pravdou, že naša spoločnosť má prístup k viacerým skladom v rámci celej Európy, čo nám umožňuje rýchlo reagovať na potreby našich zákazníkov. Tovar označený na našej stránke ako "skladom v MT" je fyzicky umiestnený v našom distribučnom sklade v Martine, odkiaľ je možné ho odoslať kamkoľvek na Slovensku do 72 hodín.
    Čo sa týka Vašej objednávky, v čase jej spracovania bola sedačka umiestnená na externom sklade, označenie na našej stránke je "skladom" alebo "na externom sklade". Zvyčajne by sme podľa stanovených štandardov mohli zabezpečiť doručenie v priebehu 7-8 pracovných dní po potvrdení objednávky. Čo sa nám však práve vo Vašom prípade nepodarilo z technických dôvodov. O posune termínu dodania sme sa snažili Vás informovať emailom aj telefonicky. Keďže ste boli ochotní počkať, máme za to, že ste súhlasili s posunom termínu dodania.
    Čo sa týka staršieho prípadu ako spomínate vyššie, riešiť reklamáciu je možné aj primeranou zľavou z ceny. Výška zľavy Vám bola navrhnutá priamo úmerne s výškou objednávky. Súhlasili ste s ponúknutou zľavou, čo svedčí o vzájomnej dohode v riešení situácie.
    Ospravedlňujeme sa za vzniknuté nepríjemnosti a zároveň nás to núti preveriť naše komunikačné postupy, aby sme predišli podobným nedorozumeniam v budúcnosti.
    Veríme v otvorený dialóg a konštruktívny spôsob riešenia situácií. Vaša spätná väzba nám pomáha pri neustálom zlepšovaní našich procesov a služieb.
    Ďakujeme za Vašu trpezlivosť a porozumenie.
    S úctou tím Novynabytok.sk

  • 10 %

    • nič
    • doprava
    • chýbajú skrutky / nekompletné
    • na obrázku stôl opačne ako mi došiel

    kupoval som si zo stránky novynabytok.sk rohový stôl na obrázku čo je stránke mi ukazuje že ta rohová strana je na ľavej strane ale mne došiel stôl ktorý je otočený na pravú stôl na papieri ukazuje tak ako na stránke ale keď som ho poskladal tak ide úplne do inej strany mi došiel za mesiac čo som ho objednával

    Reakcia obchodu novynabytok.sk

    Vážený zákazník,
    ďakujeme Vám za zdieľanie svojej skúsenosti s nákupom, aj keď nie je príjemná.
    Aby sme mohli riešiť túto záležitosť, radi by sme Vás požiadali, aby ste nás kontaktovali prostredníctvom našej zákazníckej linky alebo nám poslali Vaše kontaktné údaje, aby sme mohli preveriť tieto informácie. Snažíme sa vždy pristupovať k našim zákazníkom s porozumením a riešiť nepríjemné situácie s maximálnou starostlivosťou.
    Veľmi nás mrzí Vaša negatívna skúsenosť a veríme, že spoločne nájdeme vhodné riešenie tejto situácie.

    S úctou tím Novynabytok.sk

  • 10 %

    • Klamstvo

    Čakal som na nábytok 6 týždňov po tejto dobe mi zavolala pani že nevedia stále doručiť sedaciu súpravu nakoľko prišiel nekompletný tovar. Po týždni mi volala znova a povedal mi že stále nevedia doručiť sedaciu súpravu a navyše sa cena mení a bude vyššia o 25% Čo je neúnosné!!! www.novynabytok.sk nikdy, nikdy viac!

    Reakcia obchodu novynabytok.sk

    Vážený zákazník,
    ľutujeme, že ste mali nepríjemnú skúsenosť s nesplnením termínu dodania, za čo sa Vám ospravedlňujeme.
    Prosíme, poskytnite nám informácie o objednávke alebo nás kontaktujte prostredníctvom našej zákazníckej linky.
    Zmena cien produktov po potvrdení objednávky nie je súčasťou našej praxe, a preto by sme chceli dôkladne preveriť uvedené skutočnosti.

    Vaša spätná väzba je pre nás dôležitá.

    S úctou tím Novynabytok.sk

  • 10 %

    • rýchlosť komunikácie
    • ochotný kuriér
    • farba tovaru na foto absolútne nezodpovedá skutočnej farbe
    • neochota tovar vyreklamovať
    • neodbornosť zamestnancov, ktorí majú na starosti reklamácie
    • neférový prístup
    • porušovanie práv spotrebiteľa
    • klamlivá obchodná praktika

    Neodporúčam kupovať od nich bez predchádzajúceho vizuálneho overenia (ak je to možné), aká je skutočná farba tovaru. Stôl, ktorý som si objednala, je na foto v zlato-oranžovo-medenej farbe, avšak prišiel mi stôl v čokoládovej farbe s čiernymi odtieňmi. Ešte v ten deň som podala reklamáciu, ktorú mi neuznali ani po viacerých emailoch, a to aj napriek tomu, že sami potvrdili, že farba stola na foto je skreslená v dôsledku umelého svetla na foto.

    Som nútená obrátiť sa na SOI s podnetom na preverenie ich postupu.

    Reakcia obchodu novynabytok.sk

    Vážená zákazníčka,

    ďakujeme Vám za Vašu otvorenú spätnú väzbu a hodnotenie našich produktov a služieb. Vážime si, že ste si všimli pozitívne aspekty, ako rýchlosť komunikácie a ochota našich kuriérov.

    Je pre nás však mrzuté, že ste mali negatívnu skúsenosť s farbou produktu a následným procesom reklamácie. Vaša spätná väzba nám poskytuje dôležitý pohľad a uisťujeme Vás, že túto situáciu berieme vážne.

    Naše reklamačné oddelenie postupuje štandardným spôsobom a dovoľujeme si Vás informovať, že táto situácia bude podrobne preskúmaná. Budeme pracovať na nájdení optimálneho riešenia a budeme Vás informovať o priebehu.

    Ďakujeme za Vašu trpezlivosť a pochopenie v tejto veci. Veríme, že nájdením adekvátneho riešenia obnovíme Vašu dôveru v naše produkty a služby.

    S úctou tím Novynabytok.sk

  • 100 %

    • Super cena za kvalitny produkt, tovar zodpoveda popisu, superrychle dodanie, 100% komunikacia

    Reakcia obchodu novynabytok.sk

    Ďakujem za Vašu pozitívnu recenziu. Veľmi si cením, že ste spokojný s naším produktom. Snažíme sa ponúkať vysokú kvalitu za prijateľné ceny. Taktiež si vážime, že ste ocenili rýchlosť dodania a komunikáciu, ktorá je pre nás veľmi dôležitá. Vaša spätná väzba nám veľmi pomáha a teší nás, že sme splnili Vaše očakávania. Ak budete mať v budúcnosti akékoľvek ďalšie otázky alebo požiadavky, neváhajte nás kontaktovať. Ešte raz ďakujeme, že ste si vybrali naše služby. S úctou tím Novynabytok.sk

  • 100 %

    Vsetko v poriadku, nabytok dovezeny,krasny, urcite opat nakupim.

    Reakcia obchodu novynabytok.sk

    Dobrý deň, ďakujem za Vašu pozitívnu spätnú väzbu! Sme veľmi radi, že ste spokojný s našim nábytkom a že všetko pri nákupe prebehlo v poriadku. Vaša podpora a spokojnosť sú pre nás veľmi dôležité. Tešíme sa na to, že Vás budeme môcť obslúžiť aj v budúcnosti. Ak budete mať akékoľvek ďalšie otázky alebo požiadavky, neváhajte nás kontaktovať. Ešte raz Vám ďakujeme za dôveru! S pozdravom tím Nový nábytok

  • 10 %

    • ziadna vyhoda❌
    • kupia lacne z polska a za draho predaju
    • skrina=odpad
    • komunikuju az po tom ked sa chystate to riesit cez pravnika
    • prepravca dal len dole z korby a ja sama som musela sa s tym natahovat
    • polamane kusy v nabytku
    • chybajuce kusy nabytku
    • vratenie penazi alebo cast penazi necakam lebo by som sa ani nedockala

    som tak nasrata! skrina za skoro 400€ prisla polamana a nekompletna!!! po mesiaci konecne prisla a to polsky smejd!!! poliaci su dobry stolari ale toto brali od volakych malomocnych! mozete cakat navstevu!

    Reakcia obchodu novynabytok.sk

    Dobrý deň,
    ďakujeme za Vašu reakciu, hoc nie je príjemná. Veľmi nás mrzí, ak nastane akékoľvek zlyhanie, či už čo sa týka dodacích termínov alebo poškodenia.
    Na našej stránke sa stretnete s výrobkami vyrábanými v Poľsku alebo aj v iných európskych krajnách. Pôvod výrobku sme nikdy neskrývali a ak je o túto informáciu záujem, ochotne našich zákazníkov informujeme. Naši dodávatelia sú naši dlhoroční partneri a ich výrobky máme overené a odskúšané aj našimi zamestnancami.
    Nie sme si vedomí, že by niečo s niektorým nami ponúkaným výrobkom bolo niečo v neporiadku, to by sme si voči Vám naším zákazníkom, na ktorých nám mimoriadne záleží, nedovolili.
    Pokiaľ nastane poškodenie tak ako popisujete vieme s tým pomôcť napr. výmenou poškodených dielov alebo celého výrobku. Taktiež ak čokoľvek v balení chýba sa snažíme riešiť čo najskôr doposlaním chýbajúcich dielov.
    Nie je pravdou, že komunikujeme, tak ako popisujete. Zo zákona nám vyplýva povinnosť každú reklamáciu zaevidovať a zákazníka informovať o postupe. Náš eshop existuje od roku 2007, veríme, že ak by sme komunikovali spôsobom ako uvádzate, zrejme by sme neboli tak úspešní. Komunikáciu a čo najrýchlejšie možné riešenie vzniknutých problémov považujeme v našej práci za nesmierne dôležité a preto na tom neustále pracujeme.
    Čo sa týka odovzdania pri vykládke, celý postup máme uverejnený na našej stránke v obchodných podmienkach a taktiež o odovzdávaní tovaru informujeme pri objednávaní aj emailom aj telefonicky. Službu vynášky je možné si doobjednať, presný popis a cenník je zverejnený na našej stránke.
    Pokiaľ ste sa dohodli s kolegami z reklamačného oddelenia na vrátení peňazí alebo časti uhradenej čiastky nie je z našej strany dôvod vrátenia peňazí zdržiavať.
    Skutočne nás takéto nepríjemné situácie veľmi mrzia a veľmi radi by sme si vec vysvetlili a prešetrili konkrétne. Prosíme vás teda o uvedenie konkrétneho čísla objednávky ku ktorej sa Vaša sťažnosť vzťahuje, napíšte nám ho prosím na email, alebo do správy, určite Vás budeme kontaktovať a veríme, že sa nám podarí vec vyriešiť k Vašej spokojnosti.
    Ďakujeme za pochopenie a s pozdravom tím Novynabytok.sk

  • 10 %

    • Neodporúčam nikomu!!! Objednala som nábytok skoro za 2000 e, dopredu som celé vyplatila to nehovorím, že ani termín dodania nedodržali a doniesli to na dva krát. No manželská posteľ nebola vôbec jak na foto a celá dolamana úplný šrot a hnus. Hneď v deň dodania som písala reklamáciu. Po mesiaci mi povedia, že to reklamácia neni, lebo mi dajú druhu posteľ na výmenu. To nie je pravda, lebo druhú posteľ som objednala a inú a mala zaplatiť znova. Keď som volala stále niekto iný zdvihol a výhovorky to rieši iný a stále iný. Reklamačné sa nedovolate, lebo nemajú telefón sranda v dnešnej dobe, ale asi vedia prečo ho nemajú. No ďalší mail že budú meškať s druhou posteľou lebo dodávateľ mešká a zase nezoberú tu rozbitu čo mali zobrať. No tak som už nahnevaná zrušila objednávku a kúpila som posteľ inde. Volala som, písala mail že teda nech si dôjdu tu posteľ zobrať. Tak odpoveď bola, že ju mám ja doručiť do Martina a zaslať riadne zabalenú aby sa nepoškodila. Veď to je tak rozlamane, že ku košu postaviť a nikto by to ani nezobral takú haraburdu. No ľudia nič si tam radšej nekupujte, lebo aj skrine boli odštiepene čo už som nemala chuť ani reklamovať po tom všetkom. Totálny odpad predávajú a vkuse sa vyhovaraju. Neodporúčam vôbec nikomu lebo nábytok šrot a peniaze neuvidíte lebo povedia že to reklamácia neni hoci vyplníte reklamačný na ich stránke. Hnus!!!!!!!!!!

    Reakcia obchodu novynabytok.sk

    Dobrý deň,

    je pre nás nesmierne nepríjemné čítať Vaše slová. Mrzí nás, že Váš objednaný tovar nedorazil v poriadku.
    Tieto situácie sa snažia vyriešiť naši kolegovia z reklamačného oddelenia. Ako spomínate, komunikovali s Vami a navrhli Vám niekoľko riešení. Riešenie s ktorým ste súhlasili, bolo objednanie novej postele a vzájomná výmena. Žiaľ, aby toho nebolo
    málo, dodanie novej postele sa omeškalo. Rozhodli ste sa teda poškodenú posteľ vrátiť a z našej strany Vám bolo umožnené odstúpenie od zmluvy.
    Skutočne nás takéto situácie veľmi mrzia a veľmi radi by sme toto vyriešili obratom, avšak výrobca novej postele má výrobné termíny také aké má a žiaľ nevedel nám dodať posteľ v skoršom termíne.
    Vážime si Vašu obrovskú trpezlivosť, je to pre nás veľmi cenné. Škoda, že sa nepodarilo uskutočniť výmenu, veríme, že by ste boli s novou posteľou spokojná. A určite by ste boli spokojná aj v prvom prípade, nakoľko sa jedná o veľmi obľúbený výrobok, žiaľ nepodarilo sa ho doručiť v poriadku kvôli poškodeniu. Kolegovia z reklamačného oddelenia s Vami, našimi zákazníkmi komunikujú písomne a to najjednoduchším možným spôsobom - emailom. Ako iste chápete, písomná forma komunikácie je najjasnejšia a najtransparentnejšia. Je možné túto komunikáciu preposlať výrobcovi či iným tretím stranám a písomne je jasné akékoľvek stanovisko, prianie, postup, fotografia alebo dokumentácia.
    Telefonický rozhovor slúži predovšetkým na rýchlu komunikáciu.
    Prijmite naše hlboké ospravedlnenie, celá situácia nás nesmierne mrzí a určite nás nabáda k prijatiu takých opatrení aby sa v budúcnosti neopakovala.
    S úctou tím Novynabytok

  • 100 %

    • Vybona komunikacia
    • Dodane v termine, ktory vyhovoval
    • Rychle jednanie
    • Dobry vyber tovaru
    • Odporúčam tento obchod

    Mimoriadne ocenujem web stranku - prehladna, hned je v ponuke suvisiaci tovar. Lahko sa vyhladava potrebny tovar. Obchod mozem doporucit.

    Reakcia obchodu novynabytok.sk

    Dobrý deň, veľmi pekne Vám ďakujeme za skvelú recenziu. Ceníme si Vašu pochvalu ohľadom komunikácie, na ktorej si zakladáme. Taktiež nás teší, že sme Vám mohli objednaný nábytok doručiť vo vyhovujúcom termíne. Sme radi, že sa Vám páči naša široká ponuka a prehľadná stránka. Vaše odporúčanie pre nás veľa znamená. Neváhajte sa na nás v budúcnosti opäť obrátiť. Ešte raz veľká vďaka za Vašu podporu. S pozdravom tím Nový nábytok