Prihlásiť sa a pridať recenziu
  • 10 %

    Neodporucam tovar som objednal 29.11.2021
    Sľúbili do 72 hodin dodanie hned na druhy den poslali spravu ze bohuzial nedodrzia termin komunikacia uboha tovar maju skladom v kazdej kamennej predajni.
    Ked tam volam odbyju ma ze mi urcite zavolaju a ze nasledujuci den vybavja.
    Nezavolaly ani raz nikdy viac

  • 10 %

    • Nedodržanie termínu
    • Neochota

    Zakúpila som si u Vás tovar, ktorý ste momentálne nemali na sklade a sľubovali ste doručenie do 14 dni, klamári!!!! Dnes je to presne mesiac a tak som Vám písala e-mail či mi viete povedať či to aspoň do Vianoc príde ale vy zjavne neviete nič lebo ani túto informáciu ste neboli schopní zistiť od dodávateľa!! Mal to byť darček takže Vám ďakujem pekne už sa nespolieham ani na to, žeby to vôbec bolo do Nového roka lebo ochota 0% .
    N-E-O-D-P-O-R-Ú-Č-A-M !!!!

  • 20 %

    Ja som si objednal tovar 24.11 a dnes je už 3.12 a tovar stale nedorucili. Stale píšu že peipravuju na sklade. A kedze som si objednal tovar na splatky tak nemozem si to zmenit na osobny odber. Katastrofa je to. Doteraz som bol vzdi spokojný kedze som si daval vzdy osobny odber. Teraz som si dal doručenie domov lebo som nemal čas pre to ísť.

  • 10 %

    • Pekne sľubujú.
    • Tovar nedodajú v slubenom termíne.
    • Peniaze vracajú dlho.
    • Netreba u nich objednávať!
    • Klamú o dodacej lehote.

    Bezuzdne klamú.

  • 100 %

    • Rýchlosť
    • Kvalita
    • Ochota

    Zakúpil som si produkt Fritéza Tefal EY201815 Easy Fry Classique a môžem len odporučiť, rýchla príprava jedla bez oleja. Tovar objednaný , po 15 minútach som si ho mohol ísť prevziať na predajnu.

  • 20 %

    21.11 som si objednal tovar ktorý bol na sklade a dal som si vyzdvihnutie na prevádzke.
    Doručené do malo byť na dalsí den. Dnes je 24.11 a stav objednávky sa nezmenil. Stále ukazuje že objednávku vybavujeme. Bol som sa osobne pozrieť do prevádzky, či dané produkty ktoré som si objednal majú na sklade a áno, všetko mali. Tak potom nerozumiem čo je s mojou objednávkou? kde je? Čakať 4 dni kým jeden človek z prevádzky prejde 20 metrov v predajni a hodí tie veci do košíka???

    O komunikacii s obchodom ani nehovorím. otras

  • 10 %

    • Klamári
    • Zlý pristup
    • Miznutie bodov

    Dobrý deň.
    Do NAY elektrodomu už nikdy nepôjdem nakupovať. Minul som v tomto obchodnom dome za posledné dva roky cez 6000 EUR a za to že som stály zákazník som sa dočkal akurát hnusneho klamstva zo strany NAY. Keďže tu veľa nakupujem tak som mal samozrejme aj veľa bodov. Body rad využívam preto som tam rad aj nakupoval ale tentokrát som použil body na nákup a NAY mi strhol všetky body aj keď som za toľko nenakupil. Nehovorím že to bola veľká čiastka ale zadarmo mi nikto nič nedá. Po zavolani na infolinku som dostal povedané že im to ukazuje správne že som mal nazbieraných presne 25,32 bodov čo som potreboval na ten nákup čo je obyčajný klam. Na tuto sťažnosť žiadne že to preveríme alebo podobne povedali akurát mrzí nás to a dovidenia. Ako takýto prístup si nedovolí ani krčmár v krčme na sťažnosť. Takze odporúčam vyhýbať sa týmto klamárom NAY elektrodom.

  • 90 %

    • Ok
  • 20 %

    • Neúplný tovar

    Pred cca mesiacom , som si zarezervovala cez eshop Nay, na Martinskú predajňu Nay tepovač Karcher SE 4001 za cenu 180 eur, išlo o výstavný kus...Po mesiaci ( kvôli dovolenke) sme tepovač vybrali z krabice a chýbali nám dve súčiatky. 1 súčiastka: uťahovacie skrutky- no čert ho vem..a 2.súčiastka veľmi podstatná , tzv.spúšť ( násada , cez ktorú sa vpúšťa kvapalina do tepovača). Samostane sa dá objednať len cez servis Karcher za 120 eur, čo je obrovsķá suma. Bez tejto súčiastky, je tepovač funkčný max ako vysávač. Pri tel.kontakte call centra Nay, pani riešila môj problém s Martinskou predajňou. Tam však požadované súčiastky vraj nenašli. Keďže to bol vystavený kus, mám zato, že ich "odpratali" práve na predajni. A keďže doba presiahla viac ako 14 dní, môj problém je vraj, neriešiteľný. Týmto Nay , neodporúčam!!! Ak si chcete zakúpiť výrobok, zložený z viacerých častí, dajte si tú námahu a pozrite si,či sú v balení všetky. Za mňa, nákup u nich už nikdy viac...

  • 10 %

    KATASTROFA

    V pondelok som si na predajňu objednal smart žiarovku. Následne mi zavolali že musia moju objednávku zrušiť, lebo vôbec tú žiarovku na predajni NEVEDIA NÁJSŤ, pričom systém im písal že na sklade je.

    Tak som v Utorok (na druhý deň) objednal žiarovku cez NAY e-shop s doručením domov. Písalo že je na sklade. Volal som v Stredu, vraj to odošlú v ten deň. NEODOSLALI. Tak som tam volal vo ŠTVRTOK, či to už dnes vyexpedujú. Absolútne to nevyexpedovali. Dnes je piatok a stále to nevyexpedovali.

    Nemohol som už viac čakať, celú objednávku som stornoval. Kebyže viem vopred tak si to objednám inde a už som to dávno mohol mať doma. NAY mi narobil iba problémy.

  • 20 %

    • Keď si kvoli nim vezmete voľno aby ste mohli prebrať tovar a oni druhýkrát za sebou odložia dodanie, ponuknu Vám 15 eurovú poukážku
    • Neprofesionálna komunikácia
    • Nespoľahlivé doručenie

    Nay nam dnes druhý krát bezdôvodne odlozili dodanie chladničky. Chladničku sme kupovali 29.8. pretože nám Nay tvrdil ze ju dodaju 31.8.

    30.8. vecer nam volali ze to nestihnú, že najskôr to budu moct poslat 2.9. čo nám nevyhovovalo, lebo sme boli v práci, ale kamoška si vzala volno pol dňa aby to medzi 13. a 16 mohla prebrať.

    dnes, 2.9. nám o 14:20 (t.j. 80 minit potom co to malo prísť!!) dispečing Nay napisal SMS, ze to dnes nestíhajú a že to pride zajtra o tomto čase, a ak nam to nevyhovuje máme zavolať.
    zavolali sme tam 5 krát, nikto nedvihol

    Museli sme to riešiť preto cez infolinku, kde nám povedali ze ich to mrzí a posielajú nam 15 eurovú poukážku, co je absolútny výsmech, keď sme si kvoli tomu brali pol dňa volno, musime uz 4 dni kvoli absencii chladničky fungovať na dovoze stravy.

    Otrasná služba, neprofesionálna komunikácia, robia si z Vás srandu, kúpte si veci radšej inde.

  • 100 %

    • milý, ochotný a nápomocní pracovníc
    • super ochotní zamestnanci na infolínke
    • oproti iným obchodom s elektronikou lacní
    • rýchle vyzdvihnutie na predajni

    Pred pár dňami som si objednal po druhý krát z NAY elektrodom, a myslím si, že si to nay zaslúžia. milý a ochotný ľudia na infolinke, rýchle a parádne vybratie tovaru zaslaného na predajňu. Poradili mi keď som mal ešte otázky. Po úplne najhoršej možnej skúsenosti s nakupovaním cez Alzu.cz som si vybral super obchod s elektronikou. Ďakujem za príjemní nákup, určite si cez Vás Nay ešte niečo kúpim.

  • 10 %

    • jeden mily pan predavac na Presovskej predajni
    • VSETKO okrem pana predavaca

    jeden velky OTRAS! moja rodina bola zakaznikom tohto (neviem z akych dovodov este stale fungujuceho) obchodu, ale to, ako velmi klamu zakaznikov je nenormalne, reklamacie absolutne neriesia profesionalne, predavac sa s Vami rozprava ako s kamoskou (cest vynimkam, jeden pan, ktory so mnou komunikoval ohladom reklamacie, bol velmi prijemny)
    pri kupe akehokolvek produktu je maximalna neochota pomoct, bavia sa s Vami jak s handrou, prihodu mam ked sestra doktorka kupovala mobil a predavac jej pomaly zacal tykat a spravat sa ku nej ako ku 15 rocnemu dietatu, je toto v poriadku? dalej to, ze absolutne ale ze absolutne neoboznamia co sa vtahuje do zaruky daneho produktu a ak si to idete reklamovat, este Vas tam vysmeju ze oni tieto pripady nereklamuju, kupovala som naposledy nie lacny notebook, ktory mi odmietli zreklamovat, servis s ktorym spolupracuju ku tomu sa je rovnako zbytocne vyjadrovat lebo je na rovnakej nulovej urovni ako cele Nayko, neodporucam a uz v zivote nevkrocim ku nim, radsej pojdem ku konkurencii lebo toto uz nie je normalne, takymto stylom pridu o zakaznikov len, kedze zamestnavaju sasov

  • 10 %

    • žiadna
    • nedodržanie termínu dodania objednávky
    • nezáujem o zákazníka

    v utorok 13.7.2021 som si objednal tovar s tým, že v e-schope bolo uvedené, že ho budem mať na druhý deň (14.7.2021) na mnou vybranej predajni , keďže prešiel celý deň a žiadna sms neprišla, a neprišla ani dnes volal som do spoločnosti nay a dozvedel som sa, že ešte nebola moja objednávka ani expedovaná z centrálneho skladu, takže namiesto termínu doručenia 1 deň je termín doručenia 3 dni !!!! Príde mi to veľmi neseriózne jednanie, vybral som si tento tovar kvôli lehote dodania ale absolútne nedodržia to čo majú dané v podmienkach .
    JEDNOZNAČNE NEODPORÚČAM !!!

  • 10 %

    • Predaj poškodených produktov
    • Zavádzanie v reklamáciách
    • Zlý prístup k zakázníkom
    • Vrelo neodporúčam, nedôveryhodný predajca
  • 60 %

    • Rýchle doručenie
    • Tovar trochu poskodeny

    Ináč odporúčam výborná komunikácia obchodu. Čo sa týka spotrebiča som spokojný.

  • 10 %

    • Kým nezaplatíte tak urobia čokoľvek aby vás prehovorili
    • Klamstvá obsluhy aby vás presvedčili
    • Nekvalita tovaru

    Toto je zároveň recenzia na práčku Whirpool TDLR 65231 ZEN. Keďže nay nie a nie schváliť moju recenziu na ich stránke tak ju pridám rovno do hodnotenia na Heuréke.
    Práčka bola zakúpená 23.12.2019 v NEO zóne v Malackách. A na začiatok dal som si komfortné doručenie domov. Na práčke nemohli namontovať hadicu na odpad lebo mi v byte chýbal komponent ale nahodili aspoň prívodovú hadicu ma vodu ktorú nepritiahli... Keď sme práčku skúšali tak unikala voda. Bývame na prízemí takže za ten poplatok za doručenie a zapojenie vlastne spotrebiče len rozbalili a na práčke neboli schopný ani hadicu na vodu o prívod normálne utiahnuť ajkeď sme si za to zaplatili...

    Veľmi zlý výber po roku a 5 mesiacoch to veľmi ľutujem.
    Pred týždňom cez víkend prestala fungovať,vypísala chybu F07 tak sme išli do predajne kde nám bolo povedané že sa to musí reklamovať cez whirlpool linku (to je dosť smutné vzhľadom na to že je to kúpené v nay.) Po zavolaní v pondelok prišiel servis vo štvrtok práčku opravil a aj fungovala neuveriteľné 2 dni. Dnes sa zase pokazila vypísalo chybu F22 keďže whirlpool linka nefunguje cez víkend tak môžme volať až v pondelok. Navyše pri predaji nám bolo povedané že pri dokúpení 3 ročnej predĺženej záruky nám v prípade problému dovezú novú práčku do 3 dní . To sa ale očividne nezakladalo na pravde keďže pri pokuse o reklamáciu na predajni o takejto akcií nič nevedeli. Takže sme sklamaný aj z prístupu vtedy obsluhujúceho predajcu.
    Lebo nahovoril nám niečo čo očividne bol len jeho výmysel. Rozhodne túto práčku neodporúčam. Možno máme iba chybný kus ale to je pre mňa v tejto situácii nepodstatné..

    Som sklamaný z prístupu obchodu aj z kvality práčky ktorej po skoro roku a pol odíde 2 krát za týždeň elektronika. Ale najviac som sklamaný z prístupu vtedy obsluhujúceho keďže som si vážne myslel že majú takú akciu a ani som to nepreveril či hovoril pravdu. V každom prípade je to nová skúsenosť a po pridaní na tejto stránke možno aj pre iných ľudí.
    Samozrejme som sa snažil pridať negatívnu recenziu na ich stránku ale od soboty čaká na schválenie a nemyslím si že sa dočká keďže je negatívna. Po napísaní mailu aby ju schválili sa vyjadrili že od soboty ešte nebola na rade... Názor si utvorte sami. Do tejto skúsenosti som bol spokojný až na kvalitu určitých výrobkov ale týmto ma sklamali.

  • 100 %

    • Ochotný personál
    • Žiadna

    100% spokojnosť s predajňou v Malackách , milý ochotný predavač , super poradil (nezavádzal, nevnucoval najdrahší produkt). Dobre mi poradil pri kúpe vysavaču. Odporúčam

  • 30 %

    • Zľavy. Je z čoho vyberať. Cena. Kvalita
    • Odpovede na email.
    • Pomoc pri problémoch.
    • Dodacia doba.
    • Ochota.
    • Dostupnosť produktov.

    Takže.. už toľko krát ma nasrali že to není možné... aby mi niekto nebol schopný odpovedať na email 4 hodiny to chce silnú ochotu. :) urgentne som potreboval souchadla kvôli práci.. objednal som (15.4) SĽUBOVANÉ DODANIE 16.4 ako kus jeba som čakal 2 dni. A pýtal sa na stav objednávky po 2 dňoch nič.. 4 hodinový email ignorovať alebo čo vlastne robia tam ani amazon nerobí. Amazon mi odpovedal na 4 emaily do 5 minút. Nay není schopná mi odpovedať do 4-5 hodín keď sa jedná o niečo súrne pre mňa.. nehovoriac o ich systéme sledovania zásielky ktorý vám povie veľké hovn*. nepíšu kde sa nachádza/kedy a odkiaľ sa pohla/ kedy približne príde atď... systém o hovn* keď som sa pýtal na stav objednávky odpoveď mi prišla taká že: Dobrý deň, objednávku máte na predajni. Prišiel som na predajňu čakal 20 minút vonku kvôli našej zaostalej vláde.. prišiel som dnu a odtiaľ som odišiel naprázdno :) lebo nič som nemal na predajni. Každú vec som kupoval cez nay napriek tomu všetkému ale čo je veľa to je už veľa. Odpovede na emaily dostanem podľa toho kto odpovedá. Ochota na predajni v NZ je podľa môjho názoru špičková zlaté predavačky sú ochotné. Čož sa nedá povedať o tom keď píšem emaily :))) lebo evidentne tam to veľa ľudí asi netrápi (nie všetkých) čiže tak.. kupujte ak chcete.

  • 10 %

    • ziadna
    • Reklamacia zle
    • Ochota na predajni zle
    • zavadzanie zakaznika popisom a videom na e-shope
    • same vyhovorky
    • ziadna zodpovednost
    • Neodporucam

    Kupoval som si v NAY mobilny telefon pod domienkov ze je odolny voci padom a vode nakolko som rybar a sem tam sa nejaka ta nehoda uz stala to s dobrym umyslom mi nasla manzelka prave taky aky som potreboval. Pozrel som si video a popis mobilu ktory mala NAY- ka na stranke a bolo rozhodnute. No po cca 3 mesiacoch mi z nicoho nic zacal cernat displej tak som ho siel reklamovat. Cele zle. Po mesiaci sa vyjadrili ze mobil vykazuje vnutorne mechanicke poskodenie LCD displeja. ???... Ani mi nepadol na zem ani som ho nijako neposkodil. Telefon nemal ani poskodeny kryt a dislej bol troch poskriabany ale to bolo klasickym pouzivanim. Proste nic krvopotne co by malo naznacovat tomu ze by som ho poskodil ja. Odvolal som sa ze s reklamaciou nesuhlaim ze som si neni vedomi ze by som ho poskodil ja a ze ziadam o napravu mobilu alebo vratenie penazi. Na to mi bolo odpisane. ZAMIETA SA. Ze oni idu podla zakonov a servis sa vyjadril ze je to proste poskodene a hotovo. Este pred tym sa odvolavali jeden na druheho NAY na servis a servis na Nay. Super pristup. Na otazku nech mi vysvetlia ako sa moze skoro nerozbytny a extremne odolny telefon vnutorne poskodit ked z vonku nic poskodene ci rozbite nebolo sa ohanali stale tymi istymi nacvicenymi formulkami a neustale poukazovali na to ze oni riesili vsetko podla zakonu. To tam moze robit aj cvicena opica ktoru nieco naucite a ona si pojde stale dookola to iste. Pritom vsetci vieme ze nase zakony su len proti normalnym ludom. V zahranici by sa toto v zivote nemohlo stat. Tam by mobil hodili do kosa alebo by ho dali opravit alebo by vam vratili peniaze. Viem s vlastnej skusenosti. To len tu na SK a specialne v NAY. Sem sa ani neoplati nic reklamovat lebo to dopadne vzdy zle. Popalil som sa aj ked mi znami vraveli v NAY nic nekupuj ale co uz. Bohuzial som kupil. Aspon budem nabuduce vediet ze tu uz v zivote nic nekupim. Teda ziadne nabuduce uz nebude. Neodporucam tu vobec nieco kupovat. Su to zlodeji, klamari a zavadzaju kupujuceho. Ked som si chcel mobil poistit tak mi bolo povedane ze tento typ mobilu sa nepoistuje nakolko vyrobca garantuje odolnost telefonu. A ked sa nieco stalo kazdy sa vyhovara na kazdeho a zrazu uz nikto nic negarantuje. Tuto predajnu urcite neodporucam. Cele zle.