Prihlásiť sa a pridať recenziu
  • 10 %

    Objednané a zaplatené kapsule Tassimo Jacobs Cappuccino cez e-shop. O štyri dni volajú s tým, že tovar nedodajú, pretože sa už nevyrába. Namietal som, že uvedený tovar ponúkajú stále cez e-shop a je dostupný v 29 predajniach NAY. Volajúci sa ma snažil presvedčiť, že sa jedná o iný tovar, pretože má iný EAN kód. Ja som neobjednával tovar identifikovaný podľa EAN kódu, ale podľa druhu a názvu tovaru. Seriózny obchod by dodal objednaný a zaplatený tovar, ale v NAY majú kopec výhovoriek. Ponúkli mi dodanie 4 ks balení namiesto objednaných a zaplatených 12 kusov, nakoľko sa vraj zmenila cena.

  • 10 %

    • neprofesionalita
    • neustretovost

    NAY po poslednej skusenosti neodporucam. Neochota akokolvek vyriesit problem, dookola pocucvam od tychto amaterov len ako sa to neda. Nie su schopni mi vystavit elektronicky doklad a ohanaju sa papierovym blockom, pricom predosle nakupy mam vsetky v elektronickej podobe. Uz lutujem ze som vam dal zarobit co len jedine euro. Nabuduce vas obidem na kilometre daleko.

  • 10 %

    • nezodpovednosť
    • neochota voči zákazníkovi

    Veľmi negatívna skúsenosť. Boli sme dohodnutí, že prídu nainštalovať elektrospotrebič, ktorý som u nich kúpil. Neprišli, za chybu sa neospravedlnili a neponúkli žiadne adekvátne riešenie. Stálo ma to 2 telefonáty, 2 osobné návštevy predajne a nakoniec som si to musel aj tak vyriešiť sám. Už viem, čoho skratka je Nay. Naynezodpovednejšia a nayamatérskejšia firma.

  • 10 %

    • Neochotní a arogantní zamestnanci
    • O reklamácii tovaru ani neuvažujte

    Slúchadla Nothing Ear (1) mi začali asi po 3 mesiacoch praskať okolo spojov až k nabíjaniu. Tovar nebol prasknutý mojim zavinením, keďže mi slúchadla nespadli. Pri reklamácii mi priamo pracovníčka povedala že jej sa nechce vypisovať. Pri kúpe tovaru som si vybavoval aj ich zákaznícku kartu, no pri reklamácii na nej nevedeli nájsť žiaden nákup. Reklamovať som ich dal 3 krát, pretože pri reklamácii praskli aj druhe sluchadlo. Neodporúčam.
    PS pre marketingový tím nay: Zákazník hodnotí aj servis po kúpe. Takýto prístup je jednoducho neakceptovateľný a veľa zákazníkov, ktorí veľa nakupujú pôjdu radšej ku konkurencii.

  • 20 %

    • Tovar pisu ze je skladom a pritom realne ho nevedia dodat, nie je ani u ich dodavatela
    • Zavadzanie zakaznika
  • 10 %

    • Zamietanie reklamacii
    • Nekvalitný tovar

    Tomuto elektro reťazcu sa odporúčam vyhnúť oblúkom, posledná skúsenosti (okrem inych) je kávovar značky philips za 750 EUR, ktorý sa nam pokazil do roka. Reklamaciu zamietli s tým ze v mlynčeku bola vlhkosť. Kávovar sme zobrali na reklamáciu v stave ako nový - co je uvedené aj v preberacom protokole vrátil sa nám totalne zdevastovaný doskriabany od ich servisného pracoviska COFFEE CLINIC S.R.O. V NAY už nikdy viac nekúpime nič a odporúčam tak urobiť všetkým.

  • 10 %

    Toto je uz moja druha negativna skusenost so spolocnostou NAY ( a posledna).

    Pri prvej (2019) nam prerabali vytah, kde som volal 2x na infolinku a oznamil im tuto skutocnost. Samozrejme, ze nedali vediet svojim prepravcom a ty si neprinesieli prepravne pasy. Tovar (komplet elektro v kuchyni + pracka) vlacili potom buchotom schod po schode na 6 poschodie....
    Z tovaru bola rura vystavny kus, co nam samozrejme nik nedal vediet.

    Pri druhej (2022) som dal na reklamaciu zanovnu vstavanu mikrovlnku, ktora prisla po mesiaci poskodena (buchnuta na boku + sa niekto snazil zabrusit odstiepene sklo na rohu.. Po dalsom mesiaci mi na pobocke povedali ze ju skladom nemaju a ze si mam zistit lehotu dodania sam u dodavatela - na moju otazku kto to je, mi povedali ze to nevedia a mam si to zistit sam na infolinke.... ( pozdravujem ochotnu pani na predajni Nay pri Pracharni v KE)

    Mikrovlnka je uz je momentalne drahsia o 60 eur:

    Kratko na to mi odisla aj sklokeramicka doska a tu reklamaciu ani nestihli vybavit v zakonnej lehote.... (doska je takisto uz drahsia o 60 eur) takze sme boli viac ako dva bez mikrovlnky a viac ako mesiac bez sklokermickej doske a varili na dvojplatnicke...

    Na pobocku sa nedovolate resp. vas nevie prepojit ani infolinka..

    Tovar som si uz objednal inde lebo cakat na vybavanie reklamacie/objednania tovaru a rychlosti NAY sa mi uz nechce...

  • 10 %

    • Komunikácia
    • Dodacia lehota
    • Nedostupnosť tovaru
    • Zavádzanie zákazníka pri internetovej objednávke
    • Nie sú schopný tovar doručiť ani po 60tich dňoch od jeho objednania

    Jedným slovom katastrofa. Prístup, komunikácia, objednávka, dodanie tovaru, všetko zle. Objednal som tovar, ktorý nebol skladom. V popise na stránke je uvedené, že termín dodania tovaru upresnia po jeho objednaní. Po 60tich dňoch som od nay.sk nedostal objednaní tovar a čo je horšie, termín jeho dodania vôbec nevedia zistiť. Príde mi to absurdné na dnešnú dobu. Ich obranným mechanizmom je hádzať vinu na dodávateľa a tak dookola počúvam, že on za to môže, pretože oni sú zjavne nekompetentný. Na info linke pani tvrdí, že celé je to normálne a bežné. Buďte preto opatrný, lebo ak v septembri v nay.sk nakúpite dostanete tovar pod stromček.

  • 100 %

    • rýchla obsluha
  • 10 %

    • Dlhé doručenie
    • Neodbornosť zamestnancov
    • Arogantný prístup k zákazníkovi
    • Vysoké ceny
    • Komplikácie s objednávkou

    Objednala som si notebook, overovala som si či je nový zo skladu, tvrdili mi, že áno. Následne mi volali, že mi podali zlé informácie (notebook je už rozbalený).
    Na notebook som čakala vyše týždeň. Namiesto notebooku mi však poslali mixér za 30 €.
    Riešenie Nay spoločnosti: "prineste nám mixér do predajne". Veď toto nie je moja chyba! Otrasný prístup.
    Notebook nakoniec poslali, ale 2. týždeň riešim čo mixér, lebo proste nevedia vybaviť normálnu kuriérsku spoločnosť.. Obrovský problém sa dovolať do predajne, hrozná komunikácia. Som veľmi sklamaná, čakala som lepší prístup a aspoň nejakú odbornosť zamestnancov.. Som presvedčená, že iné spoločnosti by hneď riešili vzniknuté komplikácie aspoň nejakou zľavou / zaslali by voucher. Nay nikdy viac.

  • 20 %

    • Neochotný arogantný personál
    • Neprofesionalita

    Rodičia kupovali apple mac book v NAY-ke v Košiciach oproti Tescu. Po kúpe prišla sms-ka, že sa stal omyl a jedná sa o demo verziu, aby ho prišli vrátiť. O pár dní prišla sms-ka, že nakoniec je všetko v poriadku, že to bol omyl v omyle, čiže nakoniec to je ok a máme si nechať predaný kus.

    Prišiel som do predajne opýtať sa čo sa vlastne stalo. "Reklamačná teta" mi naklamala do tváre, že nič sa nestalo, že sa pomýlili a kus je v poriadku. Na omyl prišli za pol hodinu a hneď poslali sms-ku, že je všetko ok. To som už vedel, že klame, lebo v skutočnosti nám sms-ka prišla až o pár dní po tej pôvodnej.

    Do toho sa pridal alší zamestnanec za pultom a vysvetľuje, že ak bol kus zabalený všetko je ok a že čo vlastne riešim? (Veď macbook stojí len 1600eur ,že? Tak čo tam vlastne chcem s takou maličkosťou).

    Nakoniec našťastie šla okolo tretia pracovníčka, ktorá osobne predávala tento macbook rodičom a konečne mi vysvetlila čo sa presne stalo(bolo to zložitejšie preto tu nerozpíšem detaily). Jej vysvetlenie konečne dávalo zmysel a priamo poprelo čo mi tvrdila prvá "reklamačná teta". Toto je jediná osoba, ktorú v celej predajni môžem pochváliť za ochotu a kompetenciu.

    Takže ma najprv na reklamačnom oklamú, že vlastne sa nič nedeje. Prvá osoba poprie, že sa vôbec objednával náhradný kus ako náhrada za náš a že už ho majú dokonca doručený v predajni. Pričom druhá o 5 minút potvrdí, že naozaj to tak je a pôvodne sme mali dostať náhradný kus a bol už pripravený v predajni. Všetko v duchu "zákazník aj tak nerozumie čo sa stalo, tak mu povieme hocjakú blbosť aby sme ho odpinkali a...ďalší!". Veľmi neprofesionálny prístup.

  • 10 %

    Zaplatena premiova doprava za 19,9€, kde je moznost vyberu konkretneho dna. Samozrejme, v den dodania mi nenapisali, ze nevedia dorucit. Posledna objednavka od tochto obchodu.

  • 10 %

    • Zaplatena premiova doprava za 19,9€, kde je moznost vyberu konkretneho dna. Samozrejme, v den dodania mi napisli, ze nevedia dorucit. Prva a posledna objednavka tymto amaterom.
  • 50 %

    • predajcovia nevedia dať správny tovar

    Chcela som kupiť produkt náhradný za svoj starý, ktorý mi po 10minutach konečne dali, doma som zistila že i tak je to úplne iný typ. Radšej nabudúce nakúpim v obchode, kde sa v tovare aj vyznajú.

  • 10 %

    • Žiadne !
    • Nezreklamuju vám nič !

    Nikdy nekupujte v NAY nechcú reklamovať veci! A to nie sme prvý čo som po známych počula že nezreklamuju ! kúpili sme kolobezku detskú v hodnote 160 eur! Chlapcovi vydržala 3 mesiace spadol mu kryt z kolobežky nevšimol si to ani ja najprv a musel prejsť asi cez mláku. Do kolobežky vošla voda nešla. A oni nám ju nezreklamovali lebo chýbala predný kryt a boli škrabance ! Vážne ?! Je to dieťa ten kryt tam mal byt viac upevnený keby viem že tam je kryt tak ho aj poprilepom tam aby nevypadol!!!! Je to detská jasne že keď ide cez kamienky neviem čo sa poškriabal je to dieťa nie dospela kolobezka! Čo si myslia že človek má na to kupovať každé 3 mesiace kolobezku! Denne na nej chodil strašne sa mu to pacilo.. rodina sa mu skladala a oni to nezreklamuju… strašne som vytočená a sklamaná... Všade kde sa bude dať napíšem len a len zlu recenziu nikomu neodporučim vás obchod!

  • 10 %

    • Ziadna
    • Neodporúčam

    Na tovar čakám uz osem pracovných dní neodporúčam nay nikomu dvakrát a dosť uz nikdy v živote keby som si skor pozrel recenzie ani neobjednavam tovar

  • 10 %

    Nay Bratislava
    Veľmi zlá skúsenosť s reklamáciou.
    Tovar mi Vrátili celý poskriabany, špinavý od kávy a mriežka špinavá od vodného kameňa.
    Ďakujem vám veľmi pekne !!!

  • 100 %

    • Nay Martin veľmi ochotný personál
    • Neviem

    Dňa 26.6. 2022 som kupovala umyvacku riadu a varnu dosku. Predávajúci bol milý a poradil mi. Veľmi som ocenila, že mi prišiel technik elektrospotrebiče zapojiť. Pán bol veľmi milý a ešte mi poukazoval aj ako obsluhovať varnu doskou lebo vždy som mala plynový sporák. Za mňa na 1*

  • 100 %

    • Nay Martin veľmi ochotný personál
    • Neviem

    Dňa 26.6. 2022 som kupovala umyvacku riadu a varnu dosku. Predávajúci bol milý a poradil mi. Veľmi som ocenila, že mi prišiel technik elektrospotrebiče zapojiť. Pán bol veľmi milý a ešte mi poukazoval aj ako obsluhovať varnu doskou lebo vždy som mala plynový sporák. Za mňa na 1*

  • 10 %

    • Po našich dlhoročných skusenostiach je oddnes nayelektrodom až posledná voľba
    • Neochotny drzí personal
    • Chladnička sa pokazila 1 mesiac pred koncom zaruky
    • Neodbornost personalu (nevedia poradit aku baterku do “kuchynskej váhy”)
    • Jedna objednavka (pákový kávovar) mali posledny kus na sklade na pobočke (nie vystavený kus) po otvorení doma sme zistili že bol používaný. Bola nanom zaschnutá káva a mlieko. (Tovar sme ihneď išli vrátit a o par dní dodali druhý)