Prihlásiť sa a pridať recenziu
  • 100 %

    Kupoval som mobil Xiaomi Redmi Note 13 Pro.
    Cenovo veľmi dostupný a výkonný telefón, v balení ma aj púzdro.
    Som zatiaľ spokojný, aj s obsluhou v Nay. Odporúčam.

    Reakcia obchodu NAY Elektrodom

    Dobrý deň, ďakujeme za Vašu pozitívnu spätnú väzbu. Teší nás, že ste so zakúpeným tovarom a prístupom nášho personálu spokojný a veríme, že tak budete aj do budúcna.

  • 20 %

    • keď neriešite žiadny problém - nie je problém
    • celkom fajn systém zberania bodov a uplatňovania na iné nákupy
    • Neodporúčam cez NAY doplácať predĺžené záruky ani nič podobné neoplatí sa
    • reklamačný systém stojí za dve veci vôbec nie prozákaznícky prístup
    • ochota venovať sa a riešiť problémy závisí na akého zamestnanca natrafíte

    Neodporúčam v NAY priplácať žiadne služby navyše.
    Po roku toho ako som mala vysávač ( za 400 e + 100 e predĺžená záruka na 3 ďalšie roky) sa zlomila plastová krytka hubice v kĺbe, ktorý sa otvára.
    Reakcia - že to je mechanické poškodenie a záruka sa na to nevzťahuje - čo by som ešte zakceptovala - ale to že mi to neopravia ani za platbu a mám si to poriešiť sama a peniaze za predĺženú záruku mi nevrátia pretože sa na to čo sa pokazilo záruka nevzťahuje a keď chcete objednať náhradné diely tak jedine zo zahraničia s dopravou min. 9 e. tomu sa hovorí prozákaznícky prístup. Nabudúce radsej iné značky ako kombinácia BISSELL a NAY

    Reakcia obchodu NAY Elektrodom

    Dobrý deň, ďakujeme za Vaše hodnotenie a ospravedlňujeme sa za negatívnu skúsenosť s vybavením Vašej reklamácie. Uisťujeme Vás, že každú reklamáciu vybavujeme v zmysle zákonných ustanovení a podľa možností tiež s prihliadnutím na okolnosti daného prípadu. Avšak v prípade záujmu nám môžete poslať podnet na [email protected], kde uvediete aj číslo reklamácie a následne danú situáciu preveríme. Ďakujem za pochopenie

  • 100 %

    Mobilný telefón Xiaomi Redmi Note 13 Pro+ 5G som si objednala v predobjednávke vďaka zvýhodnenej zníženej cene. Objednávka prebehla v poriadku a mobil mi po pár dňoch prišiel na predajňu. Veľmi sa mi páči vydarený dizajn, jeho kvalitné spracovanie, vyhovujúcej veľkosti a hmotnosti. Má vysoký výkon a skvelú výbavu
    špičkové fotoaparáty. Oceňujem, že v balení bolo aj puzdro a nabíjačka.

    Reakcia obchodu NAY Elektrodom

    Dobrý deň, ďakujeme za Vašu pozitívnu spätnú väzbu. Sme radi, že Vám zakúpený tovar vyhovuje a ste sním spokojný.

  • 10 %

    • Už žiadna
    • Neochota

    Reklamoval som tlakomer ( oddelili sa švy manžety, určite išlo o chybu z výroby), tovar v hodnote cca 30€. Do dvoch dní prišla odpoveď, že reklamáciu neuznávajú. Odporučili ma na súdneho znalca. Keďže posudok je drahší ako reklamovaný tovar tak to riešiť nejdem.Som sklamaný z takéhoto riešenia. Aké výhody tu má potom nakupovanie, keď z reklamáciami z internetových obchodov som problémy doposiaľ nemal?

    Reakcia obchodu NAY Elektrodom

    Dobrý deň, ďakujeme za Vaše hodnotenie a ospravedlňujeme sa za negatívnu skúsenosť s vybavením Vašej reklamácie. Mrzí nás, ak reklamácia nebola vybavená podľa Vašich očakávaní, avšak pri riešení reklamácie sa riadime podľa vyjadrenia, ktoré nám poskytne servisné stredisko. Každopádne, ak s vyjadrením servisného strediska nesúhlasíte, môžete nám poslať podnet na [email protected], kde uvediete aj číslo reklamácie a následne danú situáciu preveríme. Ďakujem za pochopenie

  • 100 %

    Prosím o zrušenie objednávky č. 8111404111
    Č. 0001010682073
    Ďakujem

    Reakcia obchodu NAY Elektrodom

    Dobrý deň, Vašu objednávku č. 8111404111 už evidujeme ako neprevzatú. Nakoľko bola objednávka už v expedícií, nebolo ju možné stornovať. Ďakujem za pochopenie

  • 10 %

    • Neochota

    Predajňa Nay Lučenec,neochota personálu obslúžiť zákazníka.Roky nakupujeme v Nay predajni,ale v poslednom čase nájsť tam predavača je umenie.Dnešná skúsenosť-35 minút som hľadala predavača,jeden pobehoval s papierom a nedal sa odchytiť,druhú prevačku som 2x slušne oslovila,no bez odozvy. Potom konečne prišla k zákazníkom a začala určovať,kto bol prvý,druhý...v poradí.Totálna ignorácia.

    Reakcia obchodu NAY Elektrodom

    Dobrý deň, ďakujeme za Vašu spätnú väzbu a ospravedlňujeme sa za negatívnu skúsenosť s nákupom v našej spoločnosti. Mrzí nás prístup predajcov, ktorý popisujete a uisťujeme Vás, že uvedené správanie nie je v súlade s firemnou kultúrou našej spoločnosti. Každopádne na základe Vášho podnetu danú predajňu upozorníme. Veríme, že ďalšie nákupy už prebehnú k Vašej spokojnosti.

  • 100 %

    • V mieste bydliska
    • Rýchle vybavenie

    V NAY vždy vybavím všetko rýchlo a na počkanie, dokonca garantujú najnižšiu cenu ak nájdem výrobok lacnejšie v inej kamennej predajni.

    Reakcia obchodu NAY Elektrodom

    Dobrý deň, ďakujeme za Vašu spätnú väzbu. Sme radi, že ste s nákupom v našej spoločnosti boli spokojní. Veríme, že nám Vašu priazeň zachováte aj v budúcnosti. Ďakujeme

  • 10 %

    • Neochota

    Dnes som chcela kúpiť telefón babičke lebo sa jej starý kazí. V predajni pán čo má nastarosti telefóny maximálne neochotný, pritom som povedala, že chcem mobil pre babku a preto chcem vidieť reálne aké má telefón menu, aby som videla či by ho vedela používať. Chápem argument, že batérie majú mimo telefonu, ale čomu nerozumiem prečo bol taký strašný problém priniesť tu batériu a ukázať mi telefón aké ma menu. Jedine čo predavača zaujímalo bolo kedy sa môže vrátiť a rozprávať sa s kolegami. Pre info boli sme tam 3 zákazníci čiže nával jak hrom. Po tejto skúsenosti kúpim telefón niekde inde.

    Tak predsa som dnes znova navstivila predajnu v Nitre a ten isty scenar. Napriek odpisaniu predajne, ze ma vybavia k spokojnosti, no nestalo sa tak. Pre zmenu tam bol iný predajca. Ako som uz pisala znova problem priniest baterku do mobilu a ukazat mi menu.(Nerozumiem preco nemaju aj lacnejsie do 40 eur telefony baterky v sebe, aby clovek videl presne co chce kupit) Na ziadost ci moze doniest predajca baterku bola odpoved NIE. Argument mam si telefon kupit a do 2 tyzdnov ho vratit. Ako pride mi to uplne divne, ze najskor ho mam kupit bez akehokolvek pozretia a potom ho znova skusat vratit lebo mi nebude vyhovovat? To myslia vazne? Nerozumiem potom naco su kamenne predajne ked aj tak si mobil nemozno pozriet. Chcem ho vidiet hlavne preto lebo ten co ma teraz bol kupovany bez toho, aby sa videlo rozlozenie jednotlivych moznosti. Je neskutocne komplikovany a je s nim problem. Nasla som na internete, ze vratit tovar do 14 dni mozete len ak kupujete tovar cez internet bez udania dovodu nie vsak v kamennej predajni.

    Reakcia obchodu NAY Elektrodom

    Dobrý deň, ďakujeme za Vašu spätnú väzbu a ospravedlňujeme sa za vzniknuté komplikácie s nákupom v našej spoločnosti. Mrzí nás, že ste s prístupom nášho predajcu neboli spokojná. Uisťujeme Vás, že sa snažíme naše služby a prístup predajcov neustále zlepšovať. Veríme, že ak sa ešte rozhodnete pre nákup v našej spoločnosti, prebehne to už k Vašej plnej spokojnosti.

  • 10 %

    • Otrasná komunikácia
    • Pri službe vynesení do bytu si dajte pozor aby sa spotrebič zmestil do dverí aj s obalom (polystyrénom) inak vám ho nechajú na chodbe a odídu nevezmú ani starý spotrebič. Šoféri spotrebič vraj nesmú rozbaľovať. Pri reklamácií tejto služby vám ponúknu kupón za 5€ - služba stojí 20€ takže veľmi dobré vyrovnanie.
    • Keď si zadáte čas doručenia 13:00-16:00 tak očakávajte šoférov aj po 19:00 hod.
    • Už viac túto službu nevyužijem a ani ju neodporúčam.

    Reakcia obchodu NAY Elektrodom

    Dobrý deň, ďakujeme za Vašu spätnú väzbu a ospravedlňujeme sa za vzniknuté komplikácie s doručením Vašej objednávky. Mrzí nás, že ste s dopravou neboli spokojní. V prípade záujmu nás kontaktujte emailom na [email protected] a následne danú situáciu preveríme a budeme Vás informovať s vyjadrením. Ďakujeme

  • 10 %

    • OTRASNÝ PRÍSTUP A ZAVÁDZANIE ZÁKAZNÍKOV. VEĽKÝ POZOR NA NÁKUP V NAY!!!

    Rada by som sa podelila so svojou doposiaľ najhoršou skúsenosťou s reklamáciou produktu. Nay vám zaručene nereklamuje žiadny produkt, ktorý obsahuje batériu, hlavne obzvlášť veľký pozor si dávajte na nákup elektrokolobežky. Tá moja mala výrobnú vadu, takmer vôbec som ju nevyužila a reklamácia mi bola zamietnutá s tým, že je neúmerne znížená kapacita batérie, aby mi nemuseli baterku vymeniť, ale musela som to u pár mesačnej kolobežky zaplatiť sama. Pozor, kolobežka nemala zníženú kapacitu batérie, zaobchádzalo sa s ňou presne podľa užívateľského manuálu, a aj tak uviedli chybu na mojej strane. Podľa dostupných informácií sa takto stavajú k reklamácií všetkých batérií na elektrokolobežkách, tak POZOR na nich, aby ste neboli tak sklamaní a nemilo prekvapení ako ja. Pri mojej komunikácii s nimi som zistila mnohé nezrovnalosti, v porovnaní s vyjadrením servisu, a teda som presvedčená o tom, že u nich si už nikdy nič nekúpim, a to ani baterky do ovládača. OTRASNÝ PODVOD A PRÍSTUP K ZÁKAZNÍKOVI. NIKDY VIAC!

    Reakcia obchodu NAY Elektrodom

    Dobrý deň, ďakujeme za Vašu spätnú väzbu a ospravedlňujeme sa za vzniknuté komplikácie s nákupom v našej spoločnosti, ako aj s vybavením Vašej reklamácie. Uisťujeme Vás, že každu reklamáciu riešime v súlade a zmysle zákonných ustanovení a riadime sa podľa servisných správ, ktoré nám poskytne autorizovaný servis. Mrzí nás, že doriešenie reklamácie neprebehlo k Vašej spokojnosti.

  • 10 %

    Prvá vec na ktorú by som chcela upriamiť pozornosť je, že pár dní dozadu mi predali ručný mixér, ktorého obsah krabice skontrolovali len tak naooko. Pri rozbalení doma som bola nemilo prekvapená, pretože bol celý špinavý od predošlého používania. Neviem ako reťazec ako nay môže dopustiť, aby sa používaný tovar dostal späť do obehu. Ďalšou vecou sú reklamácie. Do reklamačného formulára bolo jasne napísané že sa chyba na notebooku objavuje nepravidelne, ale opakovane. Notebook mi po mesiaci vracajú s tým, že sa popisovaná chyba pri ich servisnom technikovi neobjavila. Samozrejme ako dôkaz som im posielala počas reklamácie mail, kde bola fotka problému ktorý sa tam vyskytoval. Takže už si v nay nikdy nič nekúpim.

    Reakcia obchodu NAY Elektrodom

    Dobrý deň, ďakujeme za Vašu spätnú väzbu a ospravedlňujeme sa za vzniknuté komplikácie s nákupom v našej spoločnosti, ako aj s vybavením Vašej reklamácie. Uisťujeme Vás, že každu reklamáciu riešime v súlade a zmysle zákonných ustanovení. V prípade záujmu nás kontaktujte emailom na [email protected] a následne danú situáciu preveríme. Ďakujeme

  • 100 %

    Nezvyknem pisat recenzie, ale tentokrat som si nasiel na to cas. Dnes som kupil TV v Nay na Zlatych pieskoch v BA. Chcel by som touto cestou vyzdvihnut odbornost Vasho zamestnanca menom M. Kohut. Este sa mi nestalo aby som dostal tak odborne a podrobne poradenstvo pri vybere produktu a dokonale mi pomohol s vyberom noveho TV. Clovek na spravnom mieste. Dakujem

    Reakcia obchodu NAY Elektrodom

    Dobrý deň, ďakujeme za Vašu pozitívnu spätnú väzbu. Teší nás, že ste s prístupom nášho zamestnanca boli spokojní. Veríme, že nám priazeň zachováte aj v budúcnosti.

  • 10 %

    Dnes som si kúpila slúchatká JBL vibe 300 v obchode. Po príchode domov som si všimla, že krabica bola rozbelená. Predali mi asi používaný tovar, nakoľko po odskúšaní jedno slúchatko bolo funkčné ale druhé nie.

    Reakcia obchodu NAY Elektrodom

    Dobrý deň, ďakujeme za Vašu spätnú väzbu a ospravedlňujeme sa za vzniknuté komplikácie s nákupom v našej spoločnosti. V prípade záujmu nás kontaktujte na tel. čísle 02/44555444/ alebo emailom na [email protected]. Následne danú situáciu preveríme a budeme Vás informovať o možnosti riešenia danej situácie. Ďakujeme

  • 10 %

    Priplatil som si za donášku kuriérom na určený čas medzi 9-12 hodinou, kuriér prišiel až okolo 14:20 a ja som mal o 13:00 odchádzať do práce, tak som si musel zobrať neplatené voľno, po správnosti by som mal žiadať o vrátenie peňazí za doplatkovú službu ale s týmto obchodom nechcem mat uz nič spoločné. Nikde v zmluve ani informáciách o objednávke nebolo písané že je možná iba platba kartou, samozrejme som mal iba hotovosť. Našťastie bol kurier ochotný a odviezol ma k bankomatu kde som vložil peniaze na účet. Neodporúčam obchod Nay. Veľká neprofesionalita. Už nikdy nenakúpim

  • 10 %

    • nič
    • vyhodené peniaze za kalibráciu

    kúpil som si televízor aj s kalibráciou 7.5.2023. Doma po rozbalení som zistil , že mi rezonuje zvuk. 2.5.2023 som zašiel do predajne, kde som ho kúpil v Malackách a tam mi povedali, aby som zavolal do Samsungu. Ten istý deň som tam volal, niečo sme poskúšali a nepomohlo. Nato mi kázali dať všetko do výrobných natavení, kde som samozrejme stratil aj kalibráciu obrazu. Stavil som sa teda v piatok v Malackách vo vašom obchode oni pi povedali ak chcem znova kalibráciu mám si ju zaplatiť. Čo s toho vyplýva - nechcem sa vyjadrovať ale je to dobrá zlodejina.

  • 10 %

    Objednali sme si tu všetky spotrebiče do kuchyne, na stránke napísané na objednávku a dátum kedy to príde oznámia až po objednaní…. Mesiac by sme čakali na umývačku… tak sme ju zrušili a objednali si od nich inú, ktorá bola na sklade. Na stránke písali ze za 3 dni bude u nás…. O týždeň na to pozeráme a umývačka zrazu nie je na sklade… žiadny mail, informácie nic… hrozný prístup… nakoniec príde o mesiac…

  • 20 %

    • reklamacna doba

    nadobudla som pocit, ze sa tam hlavne kvoli reklamacii neoplati nakupovat. Nemala som jedinu vec , ktora sa v kratkom case pokazi ale najnovsie som reklamovala varnu konvicu a je naozaj na velke pocudovanie, ze cakaju presne 30 dni aby vam odpovedali, naozaj sa oplati radsej kupit nove. Ked tovar za 30 eur tam vam vymenia a ked mate konvicu za 60 , tak budete cakat, lebo neni toho kto by na to pozrel
    to uz asi zo zasady .

  • 100 %

    • Nevhodný tovar mi vymenili bez problémov
  • 10 %

    • Neochota
    • Neprofesionalita
    • Arogancia
    • Neriešenie problému
    • Externý kuriér ktorému sa nedá dovolať
    • Výhovorky od A po Z

    Objednaný tovar, pri objednávke označené platba - kartou vo faktúre označené ze mozna karta platbou s 3 výkričníkmi a pri preberaní tovaru od kuriéra nieje mozna platba kartou, stalo sa mi to už 2 krát u Vás, ešte si kuriér dovolí povedať ze dokonca nemá vydať keď už si človek musí zaobstarať veľkú hotovosť, komunikácia 0 bodov, riešenie problému prostredníctvom vašej infolinky bola jedna veľká katastrofa, suverénne najhorší elektro shop na SR …

  • 60 %

    • všetko dodané, nie nejak neskoro
    • všetky veci boli skutočne nové, nerozbalené
    • už to vedia poslať aj z predajne
    • nedostatky v komunikácii

    Pre zmenu voči samým negatívnym recenziám, prišlo mi všetko, i keď bez uvedenia dôvodu rozdelili objednávku na 2 časti, pričom tá druhá obsahovala iba tú najdrahšiu vec, takže som si nebol istý, či vôbec dôjde, po tom, čo som si prečítal všetky negatívne recenzie.

    Nakoniec došla iba o deň neskôr voči sľubovaného termínu, ale narozdiel od 1. časti objednávky bez avíza o jej odoslaní.
    Pri prevzatí som zistil, že 2. časť bola dokonca poslaná priamo z predajne, takže už sa to naučili.

    Takže v podstate pozitívna skúsenosť s istými negatívami.