Prihlásiť sa a pridať príspevok
  • Dobrý deň, v balení sú slúchadlá, dátový kábel, nabíjačka a návod.

  • Prosím vás, aké je príslušenstvo k mobilu Sony Xperia M2? Ďakujem

  • Kupoval uz niekto cez zopomobile?Je to oficialna stranka,ktorej sa da verit?Diky za nazor

  • Zakupil som si v 6.11. 2013 u Vas mobil samsung galaxy S3 po tyzdni mi prestal nabijat tak som vam ho v komplet baleni poslal na reklamaciu . Po oprave ste mi mobil vratili ze je v poriadku a zavada sa neobjavila. podotykam ze ste mali kompletne balenie vcetne nabijacky. Prave ta nebola skontrolovana vo vasom servisnom stredisku na ktore sme s opravami viazany kedze sme si zakupili vyrobok z EU distribucie . Nemozeme to dat opravit v inom servise. Po prijati akoze opraveneho telefonu som vycestoval na niekolko mesiacov mimo europu a co sa nestalo hned nasledujuci den po prilete mi znovu nenabijal telefon. Tak som to za drahe peniaze v zahranici dal skontrolovat a zistili ze nabijacka je spatna . tak som si musel zakupit novu nabijacku zase za moje peniaze. Nepochopim ked bol telefon komplet baleny aj s nabijackou v servise s poruchou oznacenou nenabija skontrolovali telefon a nabijacku nekontrolovali. Po tomto som uplne stratil doveru v poskytovane opravarenske sluzby na ktore som viazany tym ze sa jedna o vyrobok EU distribucie . som viazany davat vyrobok len prostrednictvom vas do vasich opravovni inu moznost nemam. Po navrate domov sa mi znovu ten isty telefon pokazil prezmenu stale zapina a vypina. Tak som bol nuteny ho poslat na reklamaciu do z sidla firmy Mobil Centrum vo Zvolene odosielal som to 3. marca 2014 prvou triedou poobede rano uz o 6 hod to bolo na poste v Zvolene na dorucenie ale nikto z kompetentnych si to do dnesneho dna neprevzal ako na predajni kam to bolo adresovane ani na poste a dnes uz je 14. marca a ked som tam dnes telefonoval pracovnicka povedala snad nabuduci tyzden pan konatel po to pojde na postu mame 18 dnovu odbernu lehotu. To je pristup k zakaznikovi , zakaznik to posle prvou triedou aby to bolo na druhy den v Zvolene a aby bolo mozne riesit reklamaciu a pani z predajne sa neunuvaju 11 dni a mozno aj celu zakonom stanovenu 18 dnou lehotu prevziat svoju postu Podotykam ze . az po prevzati z posty zacina plynut zakonna 30 dnova reklamacna lehota . Suma sumarum telefon nemusim mat skoro aj s dodavkou spat 18 dni co neprevezmu dodavku v lehote prebratia + 30 dnova reklamacna lehota + postovne spat suma sumarum 50 dni. Tomu sa povedia sluzby. Takze vrele NEDOPORUCUJEM tento obchod ked ma taky pristup k zakaznikom a k rieseniu preberania posty reklamacii a hlavne uplna strata dovery v servisno opravarenske sluzby co je aj dovod v zmysle zakona o Ochrane spotrebitela a jeho prislusnych ustanoveni k odstupeniu od kupnej zmluvy ked zakaznit trvalo a hlboko strati doveru v poskytovane sluzby prevadzkovatela. a nema inu moznost nahradnych opravarenskych sluzieb. Obchod je zaregistrovany ako SRO od zaciatku roka 2011 neviem ci som ja prvy zakaznikl s takymito problemami ale to casom skoro zistim. Z uvedenych dovodov zatial NEDOPORUCUJEM nakupy v tomto obchode ak usetrite 40 ci 60 euro oproti kamennemu obchodu kde mate klasicku zaruku a servis na opravy si mozete sami vybrat podla dobreho mena daneho servisu. Tuna tuto moznost nemamte . o priebehu vybavenia tejto veci a kedy predajna prevezme dodany produkt z posty ci vyuzije celu zakonnu 18 dnovu lehotu a necha tam balicek poslany 1 triedov na reklamaciu lezat bez povsimnutia vas budem informovat podla vypisu z dorucenky posty -- jak tu tak aj na inych vebovych strankach. zaoberajucich sa ochranou spotrebitela a konkretne nakupov mobilov v takychto a podobnych obchodoch ktore ponukaju distribuciu tovarov EU a nie SK lebo ta je o par desiatok euro drahsia len ci to nie su tie najdrahsie eura co ste usetrili a este k tomu takyto pristup predajcu. Kralicek Matus spotrebitel- zakaznik ktory chcel vyskusat dany obchod Mobil Centrum. Nastastie som cely zivot robil v Klube ochrany spotrebitela takze ako zakaznik presne viem ake prava mam a ako si ich musim uplatnovat aj ked riesenie sudnou cestou u nas niekedy byva zdlhave ale na podstate veci to nic nemeni naco ma zahaznik narok v zmysle zakona a prislusnych jeho paragrafov to si moze uplatnit aj sudnou cestou.

  • Dobry.Mam zaujem o Galaxy s4.Mate ho v ponuke aj s darcekom.Chcem sa spytat co za darcek to davate k fonu.

  • Co sa tyka Vasej odpovedi v recenziach,na stranke ste vobec neuviedli,ze si zakaznik moze objednat nieco pochybne,s arabskou klavesnicou,alebo za ovela drahsiu sumu aj novy telefon.P o tom,co ste mi to poslali a ja som sa stazovala,ste ma rychlo kontaktovali,ze si mozem vybrat,ked doplatim.Stalo sa to vsetko po tyzdni,tak netvrdte nepravdive informacie.A nestacim sa cudovat,kolko velmi sklamanych zakaznikov ma odvtedy kontaktovalo.

  • Ja by som taktiež chcela uviesť veci na správnu mieru,keďže ma v odpovedi z 29.9.2011 menovaná firma vysmiala maximálne nepravdivými faktami. Nech sa na mňa nikto nehnevá, ale keďže mi prišlo úplne niečo iné ako som chcela, mala som dôvod na hnev a keďže po vzájomnej dohode mi sľúbený kryt nechodil niekoľko mesiacov to bola adekvátna reakcia. Takisto, že nie sú schopní mi reagovať na otázku vo fóre o 21.00??? To by som pochopila ale prečo teda reagovali na otázku človeku, ktorý písal hodinu po mne? A ignoráciou som myslela aj vymazávanie mojich dotazov z fóra.. Ako vrcholom je predaj MT bez slovenského manuálu a to nielen pri mojej osobe ale aj pri niekoľkých ďalších zákazníkoch.... Tiež ma prekvapilo doručenie tovaru zabaleného v otrhanom molytane, ktorý vyzeral ako by ho našli na smetisku ale to som neriešila... Neskutočne ma táto firma sklamala a prišla som vďaka nej o desiatky eur a za toho štvrťroka nervov mi to istotne nestálo...

  • Viete mi vysvetlit čo je to európska distribúcia?
    vysvetlenie je jednoduché :
    SÚ LEN OFICIÁLNE VERZIE!!!!!
    Každý výrobca má distribútorov pre jednotlivé krajiny, neexistuje žiadny pojem európska oficiálna distribúcia , prípadne iný pojem – je to len výmysel niektorých eshopov
    príklad SK Oficialna verzia:
    Telefóny sú vždy nové a spĺňajú všetky normy určené pre Slovensko.
    · Telefóny majú pôvodný softvér a nikdy nie je na telefóne logo operátora, telefóny nikdy neboli blokované a môžu sa využívať karty, ktoréhokoľvek operátora bez obmedzenia.
    · Záručná doba je 24 mesiacov a uplatňuje sa priamo v autorizovanom servise.
    · Jazyk telefónu je priamo v slovenčine resp. češtine , od výrobcu. Nie je žiadny zásah do softvéru
    · Telefóny z oficiálnej distribúcie majú plnú podporu výrobcu.
    · Predajné balenie z oficiálnej distribúcie, vždy obsahuje to čo deklaruje výrobca. Na príslušenstve takto ušetríte niekoľko desiatok euro, bežne výrobcovia dávajú grátis, pamäťové karty, dátové káble, handsfree a pod...........................
    · Každý telefón obsahuje slovenský návod.

  • [email protected]:
    Dobre si premyslite,ci tu kupite mobilny telefon,lebo dostanete vsetko napchate v igelite,bez papierov,pochybne

  • Dobry den,poprosim piste pravdu v recenziach na vasej stranke.V telefone uznavate,ze chybu ste spravili Vy,lebo ste vobec neponikli moznost lacnejsieho a drahsieho telefonu,az teraz,po tyzdni,ked som vyjadrila svoju nespokojnist, a tu pisete,ze mi to bolo ponuknute? Takto sa podla vas riesi problem so zakaznikom?
    Eva Kovacsova

  • Dobrý deň, je to európska distribúcia, SK menu a odblokovanie je samozrejmosťou.

  • Dobrý deň, chcem sa opýtať, či telefón HTC WILDFIRE, z akej distribúcie pochádza, či má SK menu a či je odblokovaný, ďakujem.

  • Dobrý deň, samozrejme že sa jedná o nový telefón a platí sa kuriérovi pri doručení.

  • chcem sa spytat na tel nokiu E6 black je to novy telefon ci pouzivany a ci sa da platit v hotovosti kurierovi vopred vam dakujem