Zobraziť recenzie

Prihlásiť sa a pridať recenziu

Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Odporúča obchod

    100 %

    Mily, ústretový, pri každej zmene v objednávke má neváhali kontaktovať, splnili moju požiadavku, výborná komunikácia a rýchle dodanie kočíka.

  • Odporúča obchod

    80 %

    • Veľmi rýchle dodanie tovaru, čo som považovala za veľmi pozitívne.
  • Odporúča obchod

    90 %

    Tovar dorazil za 3 týždne

    • Komunikácia

    Ako jednu nevýhodu by som uviedla dlhu čakaciu dobu, avšak vopred ma informovali koľko to bude trvať takže je to v poriadku

  • Odporúča obchod

    100 %

    • Spoľahlivost
  • Odporúča obchod

    50 %

    • Vysoké ceny oproti konkurencii

    Ešte mi nevrátili peniaze tak dúfam, že vrátia

  • V

  • 70 %

    • Komunikujú
    • Snažia sa pomôcť
    • Veci, ktoré podľa stránky sú na sklade, reálne na sklade nie sú
    • Komunikujú, ale niekedy pomaly
    • Ich snaha pomôcť, mi kvôli okolnostiam skôr uškodila, a to len preto, že tú snahu neodkomunikovali

    Snažil som sa objednať isofix základňu pre detskú sedačku. Písali, že je na sklade. Objednal som ihneď. Po 2 týždňoch zavolajú, že nie len že to nie je na sklade, ale nevedia to už ani objednať. Za tie 2 týždne sa všade vypredali posledné kusy a objednávam jednu z posledných 5 cez nemecký amazon. Kvôli zlej informácii na stránke a 2 týždňovému vyjadreniu sa, že to nevedia zohnať som takmer prišiel o možnosť zohnať to. A to by som musel kupovať celé vajíčko komplet. Očividne šlo o problémový tovar a preto to nie je kompletne ich vina. Pekné od nich je, že to riešili a zháňali. Slabšie hodnotenie dávam len preto, lebo ma neinformovali o tom, že ich naskladnený stav na stránke bol klamlivý.
    Každopádne vďaka za zavolanie a prosím o presnejšie info na stránke.

    Odporúčam zákazníkom oznamovať, ak sa stav na stránke o naskladnení tovaru odlišuje od skutočnosti.

    s pozdravom,
    Boris Gundzík

  • Príspevok bol na žiadosť autora odstránený.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Ziadna informacia pri objednavke ci je tovar skladom alebo nie
    • Tovar napriek slubenemu doruceniu za tyzden nedorazil vobec, ani po 1,5 mesiaci
    • Keby si nato nespomeniem tak tie peniaze bez mojej ziadosti by sa asi nevratili. (Na objednavku zabudli podla mna a ja tiez)

    Ocakaval by som ked slubim, ze to bude za tyzden a nie je to, co sa stava, tak informujem zakaznika, 1,5 mesiaca od objednavky mali nato casu dost.

    Reakcia obchodu Kociky.sk

    Dobrý deň prajem,

    Dovoľte aby sme sa aj my vyjadrili k uvedenému hodnoteniu. Objednali ste si u nás tovar, ktorý nebol dlhodobo dostupný u dodávateľa. Ako sme Vás aj včera aj v pondelok informovali určite by sme na Vašu objednávku nezabudli nakoľko sme ju evidovali v systéme. Ako som Vám aj včera počas nášho telefonického rozhovoru spomínala už v pondelok sme Vám posielali email ohľadne zaslania čísla účtu aby sme Vám peniaze vrátili na Váš účet. Poslal ste email včera a hneď sme Vám aj peniaze vrátili. Nemáme dôvod zadržiavať peniaze žiadnemu zákazníkovi.

    S pozdravom

    kociky.sk

  • Odporúča obchod

    100 %

    Odporucam. 2x som potrebovala zmenit objednavku. Ja som poslala mail a po kazdom mi zavolali a po telefone sme to vybavili. Nasledne mi prisiel potvdzujuci mail o zmene objednavky. Pani na linke bola velmi mila a vedeli sme sa dohodnut bez problemov. Urcite vyuzijem aj nabuduce tento obchod.

  • Odporúča obchod

    100 %

    • Prijemna komunikacia, rychle dodanie za mna vela spokojnost
    • Žiadne
  • Neodporúča obchod

    20 %

    Sedačka je poškodená. Asi 1.5cm roztrhnutie vľavo dole.

    Reakcia obchodu Kociky.sk

    Dobrý deň,

    Dovoľte nám sa vyjadriť. Dali ste nám zlé hodnotie na heureka.sk, že neodporúčate náš obchod. Dňa 16.6.2020 ste si u nás urobil objednávku na autosedačku. Dňa 18.6.2020 Vám bola na Vašu adresu, ktorú ste uviedol v objednávke expedovaná objednaná autosedačka. Dňa 21.6.2020 (nedeľa) ste nás v emailovej komunikácii informovali, že uvedená autosedačka mala málu vadu. Bohužiaľ, nerozbaľujeme autosedačky ani kočíky na kontrolu, ktoré nám prídu od dodávateľa alebo výrobcu, lebo sa nám niekoľko krát stalo, že nás zákazník obvinil, že sme mu poslali vystavený kus tovar. Z tohto dôvodu ale ani z časového dôvodu nie je možné všetky položky kontrolovať. Tak ako aj vo Vašom prípade sme ihneď reagovali a na Vašu adresu sme Vám expedovali nový nepoškodený poťah a súčasne sme sa Vám aj telefonicky ospravedlnili za vzniknuté komplikácie. Dovoľte, aby sme sa aj touto cestou ospravedlnili za možné komplikácie, ktoré Vám vznikli. Mrzí nás to ale skutočne sa snažíme urobiť všetko ale niekedy to nie je len o nás ale aj o našich dodávateľoch alebo výrobcoch.

    S pozdravom

    Kociky.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Môj tovar bol na objednavku, avšak nemali aktualizovanú ponuku, a preto nevedeli a až mojou objednávkou zistili, že to dodávateľ nemá. Zároveň to, že je nejaký druh tovaru na e-shope neznamená, že to budú mať aj v predajni (alebo že vôbec budú vedieť, že taký tovar existuje)

    Reakcia obchodu Kociky.sk

    Dobrý deň prajem,

    Dovoľte sa nám vyjadriť na Vašu recenziu. Objednali ste plienky bambino mio. Bohužiaľ uvedený motív, ktorý ste si u nás objednala bol práve vypredaný z dôvodu veľkého záujmu zo strany zákazníkov. Ani sám dodávateľ nám nebol schopný povedať, najbližšie naskladnenie od výrobcu. Z našej strany ste dostala možné alternatívy iných farebných prevedení s ktorými ste nesúhlasila. Tým pádom sme Vašu objednávku stornovali.

    S pozdravom

    Kociky.sk

  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    Milý prístup

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • snaha vyriesit vzniknute problemy
    • komunikacia
    • aktualnost eshopu
    • dostupnost tovaru (realita je ina ako indikacia na eshope)

    Urobili sme objednavku na eshope za 300 eur a nasledne prisiel mail, ze vacsina tovaru nie je dostupna. Nakoniec po dohode prisiel tovar za cca 40 eur.
    Komunikacia s obchodom super, navrhli alternativy, aj ked nam zial nevyhovovali. Peniaze tusim vratia do 14 dni, tak na to este cakame (takze dalsia nevyhoda, ze nam visia peniaze vo vzduchu).
    Kazdopadne, ked mi eshop povie, ze tovar je dostupny, tak sa nema stat, ze viacere hlavne polozky z objednavky dostupne nie su...

    Reakcia obchodu Kociky.sk

    Dobrý deň prajem,

    Dovoľte aby sme sa Vám vyjadrili k Vašej objednávke a recenzii. Vaše peniaze sme Vám v prvom rade poslali späť. Áno, mate pravdu, že Vaša objednávka sa skladala z viacerých položiek a nie všetky sme mali skladom. Áno, nie každý produkt držíme aj na predajni. Niektoré položky sú na objednávku. Nevieme ale zaručiť, či ich dodávateľ má v danej chvíli skladom. To isté platí aj na predajni kedy zákazník vidí napr. kočík skladom a chce si objednať nový kus tiež ho nemusí mať v danej chvíli dodávateľ skladom. Robíme všetko pre to aby sme vedeli zákazníkom ponúknuť náhrady za tú istú cenu a možno ešte aj kvalitnejšie. Skutočne nás to mrzí, ale tiež sme závislí aj skladových zásobách od distribútora a ten od výrobcu.

    Veríme, že aj napriek tejto zlej skúsenosti dáte nášmu obchodu šancu dokázať, že sme spoľahlivý obchod aj kamenný obchod.
    Želám hlavne všetko dobré.

    S pozdravom

    Kociky.sk

  • Odporúča obchod

    100 %

    • Kamenny obchod
    • Najlepsie ceny
    • Velky vyber znaciek
  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    Ústretové jednanie , rychle doručenie, kvalitne výrobky som nadmieru spokojná

  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    Spokojnosť, rýchle doručenie, skvela komunikácia

  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • vyborna komunikacia
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Objednávku mi rozdelili na dvakrát lebo ramceky nemali k dispozícii telefonicky sme sa dohodli ze mi to pošlú naraz a aj tak poslali na dvakrát. Dvakrát mi poslali hračku ktora nehrá. Keď niečo posielam tak by som si to mala skontrolovať.