Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • drahy
    • vykup mobilu za nizsiu cenu ako na nete
    • neockovana dcera musela stat pred obchodom

    Reakcia obchodu iStores

    Dobrý deň,
    veľmi nás mrzí vaša nespokojnosť s nákupom u nás, nakoľko aj v tomto hektickom predvianočnom čase sa v plnej miere snažíme vybaviť požiadvky všetkých zákazníkov.
    Kolegovia na predajni však postupujú podľa nastavených procesov tak pri stanovení ceny za výkup zariadení, ako aj pri aktuálne nariadených opatreniach v súvislosti s covid situáciou, ktoré musíme dodržiavať.

    Vopred ďakujeme za pochopenie.

    S pozdravom
    iStores tím
    T: +421 2 2090 1512
    [email protected] | www.istores.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Neochotný personál

    Reakcia obchodu iStores

    Dobrý deň,
    mrzí nás vaša negatívna skúsenosť s prístupom kelegov.
    Aby sme však vedeli prijať potrebné nápravné opatrenia, budeme radi, ak nám napíšete na našu zákaznícku podporu, kde presnejšie uvediete o aký problém sa jednalo.

    Vopred ďakujeme za pochopenie

    S pozdravom
    iStores tím
    T: +421 2 2090 1512
    [email protected] | www.istores.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Na ích vlastnom e-shope som zakúpil produkt u ktorého zadali nesprávny názov produktu. Expedovali ho a až potom ma kontaktovali, že mi poslali iný tovar , ako pôvodne bolo uvedené na ich stránke. Keďže tovar som vopred vyplatil cez ich platobnú bránu, aj tak to trvalo 3 týždne pokiaľ mi poslali peniaze späť na účet! Veľmi neprofesionálny prístup k zákazníkovi. Nedoporučujem e-shop!

    Reakcia obchodu iStores

    Dobrý deň,
    ďakujeme za vašu spätnú väzbu ohľadom nákupu v našom eshope. Mrzí nás vaša negatívna skúsenosť, ktorá bola spôsobená chybou na našej strane - nesprávne informácie o produkte na našom webe. Bohužiaľ, zlyhal ľudský faktor a nedopatrením nám vznikla takáto chyba, za čo sa samozrejme ospravedlňujeme. Vrátenie peňazí zákazníkovi štandardne samozrejme tiež netrvá takto dlho. Do budúcna sa budeme snažiť predísť podobným problémom a rýchlejšie si dohľadať chýbajúce údaje, akým bolo číslo bank. účtu vo vašom prípade. V tomto predvianočnom období je naša zákaznícka podpora skutočne veľmi zaťažená, preto sa sa stáva, že opoveď na zákaznícku požiadavku môže trvať dlhšie než štandardne.

    Vopred ďakujeme za pochopenie a ešte raz sa ospravedlňujeme za vzniknuté komplikácie.

    S pozdravom
    iStores tím
    T: +421 2 2090 1512
    [email protected] | www.istores.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Personál ktorý Vám nevie povedať vo finále nič.
    • Klamliva reklama
    • To čo Vám pošlú do mailu nie je pravda napr. Časy otváracie
  • Neodporúča obchod

    100 %

    TOTO JE MÔJ OBCHOD! :D

  • Tovar stále neprišiel .. tak nemám ako ohodnotiť svoj nákup

    Reakcia obchodu iStores

    Dobrý deň,
    je nám veľmi ľúto, že vaša objednávka nebola ešte stále vybavená.
    Bohužiaľ, vzhľadom na mimoriadnu situáciu, dochádza pri niektorých modeloch Apple Watch Series 7 k omeškaniu dodania zo strany dodávateľa, ktoré nevieme ovplyvniť. Veríme však, že situácia sa v krátkom čase bude postupne zlepšovať a Apple Watch 7 budú opäť v dostatočnom množstve dostupné pre našich zákazníkov.

    Dotazník je posielaný automatom spol. Heureka automaticky 10 dní od vytvorenia objednávky, nie od jej vybavenia, takže to bohužiaľ z našej strany nevieme ovplyvniť aby nebol zákazníkovi odoslaný.

    Ďakujeme za porozumenie

    S pozdravom
    iStores tím
    T: +421 2 2090 1512
    [email protected] | www.istores.sk

  • Neodporúča obchod

    60 %

    Ťažko sa mi hodnotí keďže som tovar ešte do dnešného dňa nedostal.

    Reakcia obchodu iStores

    Dobrý deň,
    vzhľadom na mimoriadnu situáciu, dochádza zo strany dodávateľa pri niektorých Apple novinkách (vrátane nových iPad mini) k omeškaniu dodania, ktoré bohužiaľ nevieme ovplyvniť. Objednávky vybavujeme postupne podľa poradia na základe dodávok od výrobcu. Veríme, že situácia sa v krátkom čase bude postupne zlepšovať, dovtedy ďakujeme za Vašu trpezlivosť.

    Dotazník je posielaný automatom spol. Heureka automaticky 10 dní od vytvorenia objednávky, nie od jej vybavenia, takže to bohužiaľ z našej strany nevieme ovplyvniť aby nebol zákazníkovi odoslaný.

    Ďakujeme za porozumenie

    S pozdravom
    iStores tím
    T: +421 2 2090 1512
    [email protected] | www.istores.sk

  • Neboli z predajne stiahnut produkt a zaslat na adresu.

    Reakcia obchodu iStores

    Dobrý deň,
    veľmi nás mrzí, že nemôže hneď vybaviť všetky objednávky, ktoré máme na nové iPhony 13 a zákazníci musia dlhšie čakať. Dodacia doba produktov, ktoré nie sú na sklade, závisí od dodávateľa konkrétnej značky a nie je možné ju z našej strany ovplyvniť.
    V prípade uvedenej dostupnosti na našej stránke však treba rozlišovať aj statusy, kedy je tovar určený len pre e-shop a kedy je dostupný len pre zákazníkov na predajni.

    E-shopové objednávky sú primárne expedované z Centrálneho skladu.
    Ak nemáme niektoré produkty momentálne na sklade, je pri nich uvedená "Orientačná dostupnosť" – to znamená, za aký dlhý čas očakávame naskladnenie.

    "Na sklade pre e-shop" znamená, že objednávka bude vybavená len zo zásob na Centrálnom sklade, a pri voľbe osobný odber, bude produkt dodatočne presunutý do predajne.

    "Na sklade v predajni" znamená, že zásoba na predajni nie je určená na vybavenie e-shopovej objednávky, keď tá bude vybavená z ďalšej dodávky na Centrálny sklad.

    Ďakujeme za porozumenie

    S pozdravom
    iStores tím
    T: +421 2 2090 1512
    [email protected] | www.istores.sk

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • Niektori Predavači v istores v Trnave sú veľmi nepríjemní a neochotní.

    Reakcia obchodu iStores

    Dobrý deň,
    ďakujeme za vašu spätnú väzbu. Vašu reakciu sme dostali aj mailom a posunuli ju na zodpovedných ľudí za predajňu v TT. Kolegovia boli upozornení na potrebné dodržiavanie našich štandardov komunikácie a obsuhy zákazníka a pevne veríme, že vaša ďalšia návšteva našej pobočky bude už len pozitívna.

    Prajeme príjemný deň,

    S pozdravom
    iStores tím
    T: +421 2 2090 1512
    [email protected] | www.istores.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Objednavku som zrealizoval na zaklade chybneho systemoveho hlasenia o dostupnom iphone 13pro max a nasledne asi 3x mi v priebehu tyzdna ukazalo na www stranke pred 9:00 rano dostupnost na predajni v KE a v PO a po telefonatoch na predajne mi predajcovia oznamili ze urcite ziadny volny iphone 13pro max na predajni nemaju a takato chyba je v ich spolocnosti bezny jav…
    • v roku 2021 povazujem za velmi velky nedostatok nemat nastaveny onlineshop a skladove zasoby tovaru, tak aby neukazovali zakaznikom v priebehu jedneho tyzdna na jeden tovar 3x chybne hlasenie o dostupnosti na predajni a zvlast po roku 2020 ked viac menej vsetko co sa dalo tak sa predavalo cez onlineshop…

    Reakcia obchodu iStores

    Dobry den,
    veľmi nás mrzí, že nemôže hneď vybaviť všetky objednávky, ktoré máme na nové iPhony 13 a zákazníci musia dlhšie čakať. Dodacia doba produktov, ktoré nie sú na sklade, závisí od dodávateľa konkrétnej značky a nie je možné ju z našej strany ovplyvniť.
    V prípade uvedenej dostupnosti na našej stránke však treba rozlišovať aj statusy, kedy je tovar určený len pre e-shop a kedy je dostupný len pre zákazníkov na predajni.

    E-shopové objednávky sú primárne expedované z Centrálneho skladu.
    Ak nemáme niektoré produkty momentálne na sklade, je pri nich uvedená "Orientačná dostupnosť" – to znamená, za aký dlhý čas očakávame naskladnenie.

    "Na sklade pre e-shop" znamená, že objednávka bude vybavená len zo zásob na Centrálnom sklade, a pri voľbe osobný odber, bude produkt dodatočne presunutý do predajne.

    "Na sklade v predajni" znamená, že zásoba na predajni nie je určená na vybavenie e-shopovej objednávky, keď tá bude vybavená z ďalšej dodávky na Centrálny sklad.

    Ďakujeme za porozumenie

    S pozdravom
    iStores tím
    T: +421 2 2090 1512
    [email protected] | www.istores.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Tovar som objednal 11.10. Hodinky pre manželku na meniny, ktoré ma 24.10. V čase objednania svietil na stránke údaj “dodanie do týždňa”. Hodinky neprišli dodnes. Meniny sme oslávili bez darceka.

    Uvádzajú na webe zavádzajúce informácie.

    Reakcia obchodu iStores

    Dobrý deň,
    veľmi nás mrzí, že do dnešného dňa ešte nemáte vami objednaný tovar.
    Čo sa týka údajov na našom webe, ak nemáme niektoré produkty momentálne na sklade, je pri nich uvedená "Orientačná dostupnosť" – to znamená, za aký dlhý čas očakávame naskladnenie.
    Dodacia doba produktov, ktoré nie sú na sklade, závisí od dodávateľa konkrétnej značky a nie je možné ju z našej strany ovplyvniť. Bohužiaľ vzhľadom na mimoriadnu situáciu, dochádza práve pri niektorých modeloch Apple Watch Series 7 k omeškaniu dodania zo strany dodávateľa.
    Je nám ľúto, že kupovaný meninový darček nebolo možné mať k plánovanému termínu, veríme však, že už čoskoro sa bude vaša manželka môcť tešiť z nových hodiniek.

    Ďakujeme za porozumenie

    S pozdravom
    iStores tím
    T: +421 2 2090 1512
    [email protected] | www.istores.sk

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • Google Pay
    • Podpora aj cez chat
    • Statusy pri objednávke
    • Viac dobrých neviem napísať, nakoľko som nakoniec musel zrušiť svoju objednávku
    • Vraj Premium Apple Reseller ale aj tak platbu Apple Pay priamo nemajú
    • Nedá sa spoľahnúť na počet dní pri produktu

    Pri tovaru je uvedený že x dní, no po tých dňoch som dozvedel cez chat, že to tak nemusí byť vôbec, tak podľa mňa je to podvádzanie zákazníka.

    Reakcia obchodu iStores

    Dobrý deň,
    je nám veľmi ľúto, že kvôli dlhej čakacej dobe ste sa rozhodol vašu objednávku stornovať.
    Bohužiaľ zhľadom na mimoriadnu situáciu, dochádza pri niektorých modeloch Apple Watch Series 7 k omeškaniu dodania zo strany dodávateľa, ktoré bohužiaľ nevieme ovplyvniť. Veríme však, že situácia sa v krátkom čase bude postupne zlepšovať a Apple Watch 7 budú opäť dostupné pre našich zákazníkov.

    Ďakujeme za porozumenie

    S pozdravom
    iStores tím
    T: +421 2 2090 1512
    [email protected] | www.istores.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Dnes bola slávnostnená otvorená nová predajňa v Poprade. Navštívil som ju s otázkou, či majú pre mňa prichystaný tovar na základe predobjednávky. Žiaľ nie a v tejto situácii nevedia povedať žiaden termín na dodania tovaru.

    Veľmi nepríjemná skúsenosť - keďže mám hodnotiť tovar, ktorý som na základe predobjednávky objednal, nebol dosiaľ dodaný a termín dodania je veľká neznáma...

    Reakcia obchodu iStores

    Dobrý deň,
    vzhľadom na mimoriadnu situáciu, dochádza pri niektorých modeloch Apple Watch Series 7 k omeškaniu dodania, ktoré bohužiaľ nevieme ovplyvniť. Objednávky nových Apple Watch Series 7 vybavujeme postupne podľa poradia na základe dodávok od výrobcu. Veríme, že situácia sa v krátkom čase bude postupne zlepšovať, dovtedy ďakujeme za Vašu trpezlivosť.

    Dotazník je posielaný automatom spol. Heureka automaticky 10 dní od vytvorenia objednávky, nie od jej vybavenia, takže to bohužiaľ z našej strany nevieme ovplyvniť aby nebol zákazníkovi odoslaný.

    Ďakujeme za porozumenie

    S pozdravom
    iStores tím
    T: +421 2 2090 1512
    [email protected] | www.istores.sk

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Aj ked bol tovar dostupny na predajni, predobjednavka nebola vybavena.
    Komunkacia zo strany obchodu ziadna.

    Reakcia obchodu iStores

    Dobrý deň,
    vzhľadom na mimoriadnu situáciu, dochádza pri niektorých modeloch Apple Watch Series 7 k omeškaniu dodania, ktoré bohužiaľ nevieme ovplyvniť. Objednávky nových Apple Watch Series 7 vybavujeme postupne podľa poradia na základe dodávok od výrobcu. Veríme, že situácia sa v krátkom čase bude postupne zlepšovať, dovtedy ďakujeme za Vašu trpezlivosť.

    Ďakujeme za porozumenie

    S pozdravom
    iStores tím
    T: +421 2 2090 1512
    [email protected] | www.istores.sk

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • Predobjednavky z. 8. 10. 2021 s dodanimo tyzden doteraz neboli zrealizovane

    Reakcia obchodu iStores

    Dobrý deň,
    vzhľadom na mimoriadnu situáciu, dochádza pri niektorých modeloch Apple Watch Series 7 k omeškaniu dodania, ktoré bohužiaľ nevieme ovplyvniť. Objednávky nových Apple Watch Series 7 vybavujeme postupne podľa poradia na základe dodávok od výrobcu. Veríme, že situácia sa v krátkom čase bude postupne zlepšovať, dovtedy ďakujeme za Vašu trpezlivosť.

    Ďakujeme za porozumenie

    S pozdravom
    iStores tím
    T: +421 2 2090 1512
    [email protected] | www.istores.sk

  • Neodporúča obchod

    60 %

    Je tam do týždňa pri 256gb kvôli tomu som si ju objednal a prešli dva týždne a stále nič….ale rozumiem situácii ktorú majú ale nemuseli by zavadzat

    Reakcia obchodu iStores

    Dobrý deň,
    ak nemáme niektoré produkty momentálne na sklade, je pri nich uvedená "Orientačná dostupnosť" – to znamená, za aký dlhý čas očakávame naskladnenie.
    Dodacia doba produktov, ktoré nie sú na sklade, závisí od dodávateľa konkrétnej značky a nie je možné ju z našej strany ovplyvniť.
    Objednávky nových iPhone 13, 13 Pro, 13 Pro Max, vybavujeme postupne podľa poradia na základe dodávok od výrobcu. V prípade možnej expedície objednávky, budete vopred informovaný. Veríme, že situácia sa v krátkom čase bude postupne zlepšovať, dovtedy ďakujeme za Vašu trpezlivosť.

    iStores – Apple Premium Reseller

  • Neodporúča obchod

    80 %

    Čakacia doba je veľmi dlhá

    Reakcia obchodu iStores

    Dobrý deň,
    dlhšia čakacia doba neteší ani nás, no dodacia doba produktov, ktoré nie sú na sklade, závisí od dodávateľa konkrétnej značky a nie je možné ju z našej strany ovplyvniť.
    Objednávky nových iPhone 13, 13 Pro, 13 Pro Max, vybavujeme postupne podľa poradia na základe dodávok od výrobcu. V prípade možnej expedície objednávky, budete vopred informovaný. Veríme, že situácia sa v krátkom čase bude postupne zlepšovať, dovtedy ďakujeme za Vašu trpezlivosť.

    iStores – Apple Premium Reseller

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Nechce sa mi rozpisovať vsetky peripetie s tymto obchodom. Dával som im šancu uz nejaky ten rok, ale nic sa nezmenilo. Pobočka Aupark Kosice. Obídte kilometrovým okruhom..

    Reakcia obchodu iStores

    Dobrý deň,
    vaša negatívna skúsenosť nás samozrejme veľmi mrzí. V plnej miere sa snažíme zákazníkovi vždy vyhovieť a spraviť pre neho maximum. Ak z našej strany došlo k nejakému pochybeniu, touto cestou sa ospravdlňujeme a veríme, že vaša ďalšia skúsenosť s našim obchodom bude už len pozitívna.

    iStores – Apple Premium Reseller

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Uplna katastrofa

    Reakcia obchodu iStores

    Dobrý deň,
    vaša negatívna skúsenosť nás samozrejme veľmi mrzí. V plnej miere sa snažíme zákazníkovi vždy vyhovieť a spraviť pre neho maximum. Ak z našej strany došlo k nejakému pochybeniu, touto cestou sa ospravdlňujeme a veríme, že vaša ďalšia skúsenosť s našim obchodom bude už len pozitívna.

    iStores – Apple Premium Reseller

  • Neodporúča obchod

    70 %

    17.9. Sme si s kolegami predobjednali novy iphone 13. Kazdemu uz dorazil na predajnu len moj zatial nie... uz nan cakam od 17.9. Uz som aj uvazoval o zruseni objednavky... Inokedy som s nakupom v predajni nemal problem akurat v tomto pripade uz stracam trpezlivost. Ked sa dotazujem mailom/chatom tak ma len odbiju ze objednavky vybavuju priebezne, ale uz skoro tyzden? Chapem ze sa caka na naskladnenie, ale aspon blizsie informacie by som ocakaval, nech sa viem zariadit.

    Reakcia obchodu iStores

    Dobrý deň,
    mrzí nás dlhšia čakacia doba, no verím, že s novým telefónom ste spokojný a splnil vaše očakávania.
    Objednávky nových iPhone 13, 13 Pro, 13 Pro Max, vybavujeme postupne podľa poradia na základe dodávok od výrobcu, čo ovplyvnilo aj termín vybavania vašej objednávky.

    iStores – Apple Premium Reseller