Prihlásiť sa a pridať príspevok
  • Takže mi Interstore konečne odpovedal na moju recenziu. Očividne im pripadá úplne v poriadku e-shop presunúť na druhú spoločnosť (v ktorej figurujú tí istí ľudia) a tým je pre nich celá vec vyriešená.

    Tovar mi teda nepredali oni, ale spoločnosť, ktorá je v ťahu.. fasa prístup k zákazníkovi..

  • Som skutočne prekvapený, že aj po pol roku je tento e-shop plný ŠMEJDOV ešte stále na Heureke.. Reklamácie absolútne neprijímajú, tovar s Vám vráti s tým, že e-shop je v konkurze, no oni na heureke predávajú aj naďalej..

    a zákaznícke centrum Heureky očividne spolupracuje s nimi, nevidím iný dôvod, prečo tu tento e-shop ešte stále je, papiere o konkurze odo mňa dostali..

  • Zaujímave ako môzu stale fungovat ked su v konkurze...dnes som zrušil objednávku ...tovar maju na sklade a ked si ho objednám napíšu ze predpokladana doba dodania je 7 dní(osobný odber DDD) a to iste bolo predošlu objednaavku...7 dní +....a potom co som sa tu dočítal tam už radsej nic objednavat asi nebudem :-(

  • Kamila: Ahoj, už som kontaktoval všetkých naokolo, jeden sa vyhovára na druhého :) jeden tvrdí, že on mi tovar nepredal, aj keď na predošlej faktúre je jeho meno a rovnaká adresa. Druhý, že je v konkurze a treba kontaktovať správcu konkurznej podstaty. Správca konkurzu vraj zas nemá žiadne doklady, firma nechce spolupracovať.. kocúrkovo..

  • Belqo: chod na vebe na stranku SOI tam je telefonny kontakt na internetove nakupy. Zavolaj tam hned rano a oni ti poradia. Inak na nich uz su podane staznosti

  • U Interstore som si chcel uplatniť reklamáciu na 80€ headset. bohužiaľ je firma v konkurze a tak už asi neuvidím ani headset, ani peniaze.. vraj sa mám prihlásiť o pohľadávku do konkurzu.. kurnik, ktorý bežný človek vie, ako na to a čo všetko to obnáša?

  • Tak napisem vam moj pribeh. Objednala som otcovi mobil. Mobil samozrejme nedosiel v tom case ako mal,ale stym som ratala. V mobile nebola slovencina,ani len po slovensky navod! Samozrejme ani na stranke nebolo napisane ze tam slovencina neni.Problem nastal ked som ho vracala,pani na telefone mi povedala ze ho mam spolu s formularom poslat na adresu na nom uvedenu. Stalo sa... avsak balicek ostal trcat na poste,niekolko razi som im vyvolavala nech ho preberu ale nie. Neuverite co nasledovalo!! Na stranke kde bola adresa ,adresu po mojom odoslani zmenili!!! Mne sa snazily nahovorit ze som sa zmylila a tym padom som balik poslala na zlu adresu. Balik sa mi vratil ,avsak na baliku bola adresa taka ista ako na formulari,cize mala som to cierne na bielom ze adresu zmenily. O slecnach na telefone sa radsej vyjadrovat ani nebudem. Dalej,vraj ked mi balik pride naspat mam sa im ozvat ze to poriesia. Presne som vedela co bude nasledovat.. ked sa mi balik vratil mi povedali ze uz presla lehota na vratenie tovaru!!! Sila !!! Bolo to ako komunikovat s nejakymi narusenymi osobami,presviecali ma ze to je moja vina ze som to poslala na zlu adresu!!! Ja som to poslala na adresu aka tam bola. Robia z vas nesvojpravnych a cakaju ze to vzdate. Bouzial dostat sa v tejto firme ku niekomu kompetentnemu nieje mozne. Balik som posielala druhy krat na tu adresu co zmenili. Balik prevzali. Avsak nahradu za postovne 7€ co som zaplatila za balik si vraj mam vymahat od posty,lebo vraj oni maju licenciu na preberanie zasielok a NEKOMPETENTNA OSOBA NECHCELA BALIK VYDAT. A este nenesu zodpovednost za zaslanie zasielky!! Ale nepisu ze ju nezvyknu prebrat!!Reklamovala som na poste a prislo mi vyjadrenie ze osoba nebola opravnena na preberanie zasielok.!!!! Toto sa mi este nestalo,budem informovat SOI,vlastne som uz s nimi kominikovala a vraj su tam uz na nich podane podnety. TAKZE NIKDY VIAC!!!! Mozu sa hambit!!! Personal za telfonmi by som vyrazila hned.

  • .

  • tymot: tam su znama firma

  • a este odporucam si precitat SOI skratka Slovenska Obchodna Inspekcia

  • Objednal som si Amiko Impulse Sat Wifi ale len k samotnemu vyrobku ze treba upgradovat pristroj vsak predsaj kupejeme vyrobok plne funkcny nie aby si clovek musel pristroj upgradovat alebo nieco podobne ..Ale chcem citovat predajcu
    Dobry den, vratenie tovaru bohuzial nie je mozne, pisal som dodavatelovy a v prilohe posielam aktualny software ktory staci dat na USB a aktualizovat. Plus preposielam co mi napisal dodavatel.



    Aktualizaciu softwaru si zákazník vie spravit aj sam a to tak, ze software nahra na USB kluc a z neho aktualizuje sat prijimac,
    postup by mal byt podla mna napisany aj v navode, aktualny software prikladam do prilohy. Dalsia vec je, ze co zákazník
    ocakava pri pripojeni na internet, ak to, ze to bude fungovat ako plnohodnotny webovy prehliadac, tak sa urcite myli, su tam
    iba prednastavené servery na ktore sa da pripojit ( YouTube, Netflix, … ).

    ALE! Navod ako samotny ktomu je po madarsky a anglicky slovensky asi zabudli pridat
    Dodam co mame spolocne my ako kupujuci z dodavatelom vsak za zodpovednost si bere samotna predajna ale sa mylim a zijeme asi v mongolsku nie na slovensku .

  • Objednal som si kabel na Nikon fotoaparat dna 13.12.2015.Potreboval som ho dodat ako uvadzali do 3 dni, aby som stihol nabit fotoaparat na oslavu narodenin.Dna 18.12.2015 stale nic.Nikdy viac tam neobjednam nic.Sklamanie na plnej ciare.V inych eshopoch sa toto nestava.

  • Objednal som si u nich tovar s najlepsou cenou oproti inym eshopom s tym, ze mi volali, ze budem cakat 14 dni (co bolo informacia aj pri tovare v eshope). Nasledne mi volali, ze dany tovar uz nemaju a nemozem ani nan cakat lebo uz ho nebudu na eshope predavat a ze musia zrusit objednavku. Nepresiel ani tyzden a dany tovar uz znova predavaju. Obchod neodporucam.

  • Po objednávke tovaru bežným spôsobom (žiadna akcia, výpredaj a pod.), mi po asi 6 hodinách z InterStore zavolali, že mi stornujú objednávku, nakoľko daný tovar už nemajú. Cena tovaru bola veľmi nízka, buď omyl, alebo si takto zvyšujú traffic. Neodporúčam

  • Pridávam touto cestou svoju negatívnu skúsenosť s obchodom Interstore. Bežným spôsobom som si v obchode objednal tovar, na ktorý mali výbornú cenu oproti konkurencii (až podozrivo výbornú). Ale tak - cenu si vytvárajú oni sami. Následne mi volá pracovníčka Interstore, že tovar za danú cenu už nemajú, lebo ho predo mnou niekto tesne vykúpil, čiže objednávku mi zrušia. Pravdepodobne prišli na to, že na tovar omylom nasadili príliš nízku cenu a tak sa vyhovorili. Ide o veľmi neseriózne a najmä neprofesionálne jednanie voči zákazníkovi. Vysoko neodporúčam tento obchod.

  • Potreboval som si objednať veci ktore mi pridu do troch dni.Kedze som to v interstore videl v eshope na sklade nevidel som vtom ziadny problem.Po 12 dnoch cakania som objednavku zrusil.Oni ani nemaju potrebu informovat zakaznika ze maju s objednavkou nejake problemi..Urcite neodporucam.

  • Tak prečo všetci u nich objednávate keď je jasné, že sú to podvodníci? Ako v ČR tak aj v SR majú samé záporné hodnotenia. Ostatní obchodníci ale nepochopiteľne znižujú svoje MOC podľa týchto podvodníkov z Interstore.
    Prečo na nich nikto nepošle SOI ak je jasné že používajú klamavé praktiky dľa zákona o ochrane sportebiteľa?

  • Nikdy viac! Tento obchod ma dva krát sklamal, ked mal tovar na sklade a po pár dnoch mi volali, ze až o mesiac!!! Klamári! Neodporúčam!!!!

  • 13.8.2014 sme objednali tovar, dosla nam sms, ze bude k dispozicii do piatich pracovnych dni - t.z. do 22.8.2014. Kedze sme 23.8. odchadzali na dovolenku a pri objednavke sme zaklikli osobny odber, pisala som 22.8. do obchodu a pisomne mi potvrdili, ze tovar budu drzat v mieste osobneho odberu do konca septembra. Informacia o tom, ze tovar je mozne prevziat nam prisla 25.8.
    Dnes, 5.9.2014 sme sa cestou z dovolenky zastavili v Interstore, aby sme tovar prevzali. Bolo nam povedane, ze ziadost o predlzenie objednavky prisla neskoro a oni uz tovar pridelili inej objednavke. Zaroven nie je mozne z ich strany uz tovar vobec dodat. Po mojej pisomnej ziadosti o vysvetlenie a navrh riesenia situacie volal pan Smrecek zo zakaznickeho servisu manzelovi a ospravedlnil sa mu s tym, ze to bola "chyba v systeme" a oni uz s tym nemozu nic urobit a tovar nam nevedia dodat. Podotykam, ze toho plysoveho hovoriaceho psa sme nakoniec isli kupit do kamennej predajne na opacny koniec Bratislavy - neslo teda o nijaky nedostupny artikel!
    V tomto obchode uz nikdy viac nic nekupime!!!

  • chcem pridať recenziu na obchod Interstore. Ako ju mám pridat? Poradíte mi niekto, nikde tu nevidím pridat recenziu.