Heureka.sk - nákupný radca

InterStore.sk

90%
Zákazníkov odporúča obchod
Overené zákazníkmi

Diskusia InterStore.sk

Opýtajte sa na čokoľvek, čo Vás zaujíma ohľadom obchodu InterStore.sk.
Nezabudnite, že za svoje príspevky nesiete zodpovednosť. Vyvarujte sa prosím nepodloženým informáciám a vulgarizmom, takéto príspevky môžu byť vymazané. Prevádzkovateľ serveru nenesie zodpovednosť ani neručí za pravdivosť prezentovaných informácií v diskusiách.

Diskutovať o obchodu InterStore.sk môžu len prihlásení užívatelia. Prihlásiť sa

Príspevky emailom

Pre príjem príspevkov emailom, kliknite na tlačítko "Prihlásiť".

Nájdených: 30 příspěvků (zobrazujeme 1 - 20)
1 2 Ďalšie »
pridané 5. septembra 2014

13.8.2014 sme objednali tovar, dosla nam sms, ze bude k dispozicii do piatich pracovnych dni - t.z. do 22.8.2014. Kedze sme 23.8. odchadzali na dovolenku a pri objednavke sme zaklikli osobny odber, pisala som 22.8. do obchodu a pisomne mi potvrdili, ze tovar budu drzat v mieste osobneho odberu do konca septembra. Informacia o tom, ze tovar je mozne prevziat nam prisla 25.8.
Dnes, 5.9.2014 sme sa cestou z dovolenky zastavili v Interstore, aby sme tovar prevzali. Bolo nam povedane, ze ziadost o predlzenie objednavky prisla neskoro a oni uz tovar pridelili inej objednavke. Zaroven nie je mozne z ich strany uz tovar vobec dodat. Po mojej pisomnej ziadosti o vysvetlenie a navrh riesenia situacie volal pan Smrecek zo zakaznickeho servisu manzelovi a ospravedlnil sa mu s tym, ze to bola "chyba v systeme" a oni uz s tym nemozu nic urobit a tovar nam nevedia dodat. Podotykam, ze toho plysoveho hovoriaceho psa sme nakoniec isli kupit do kamennej predajne na opacny koniec Bratislavy - neslo teda o nijaky nedostupny artikel!
V tomto obchode uz nikdy viac nic nekupime!!!

Uživatel bez avatara

kamila

, 0b
pridané 9. júna 2014

chcem pridať recenziu na obchod Interstore. Ako ju mám pridat? Poradíte mi niekto, nikde tu nevidím pridat recenziu.

Uživatel bez avatara

kamila

, 0b
pridané 9. júna 2014

dodacia doba bola uvedená pri produkte ktorý som objednávala - 5 DNÍ, dnes je to 7 dní a nemám ani peniaze a ani tovar. Uhrádzala som vopred 450€, takze ich finacujem a neverím, že peniaze vrátia obratom! to sa načakám. Každopádne som objednávku zrušila, pretoze ma informovali po 7 DNOCH od úhrady a objednania, že tovar nemajú!!! budem informovať kolko dlho im bude trvat vrátenie penazí. Nepočítam že to bude obratom!

Uživatel bez avatara

Jiří Rečka

pridané 7. marca 2014

Do společnosti se nelze dovolat.Včera jsem obdržel zpravu o dodávce objednaného zboží,tlefoní číslo na dopravce 18 373 neexistuje..

Uživatel bez avatara

katarína

pridané 6. februára 2014

personál okamžite vyhodiť

Uživatel bez avatara

swat

pridané 23. januára 2014

Pri tomto obchode som sa poucil, ze som nepoucitelny. V roku 2011 som kupoval externy hard disk a cakal som nan 23 dni s tym, ze nakoniec som aj tak musel kupit iny od toho isteho vyrobcu lebo moj objednany mi nevedeli dodat. Nepoucil som sa a o par rokov neskor som cakal 20 dni na telku. Zatial mi neponukli inu od toho isteho vyrobcu ale uz ani nemienim cakat. Objednavku som dnes zrusil a verim, ze uz nikdy na to nezabudnem a nedam sa nabuduce vodit za nos. Na stranke sa chvalia, ze maju najväcsi vyber, ale to ze tovar je na vyber, ale nie na dodanie tam uz nepisu. Ved to je klamstvo. Dokonca niekto pisal v recenziach, ze si pytaju 1% navyse pri platbe kartou. Nechapem ako este mozu existovat.

Uživatel bez avatara

Monika

pridané 20. januára 2014

Zvláštny obchod. Premýšľala som nad kúpou citacky Sony Reader PRS-T3 ale po prečítaní tychto reakcii ma to ale dosť odradilo. A moju oblubenu farbu čiernu, tak či tak momentálne nemate

Uživatel bez avatara

Firma

pridané 16. decembra 2013

Firma ma neseriozne, s podvodom hraničiace jednanie, reklamácia tovaru, resp. korektné vrátenie tovaru(odstúpenie od zmluvy) je prakticky nemožné. Takže pokial nechcete plytvať prostriedkami a časom odporučam vybrať si tovar u inej firmy.

Uživatel bez avatara

daru

pridané 13. decembra 2013

Obchod klame na stranke co sa tyka dobu dodania. Tovar som objednal ked ho mali podla stranky na sklade. Po dvoch tyzdnoch nic.
Telefonicky som sa im dovolal na dvadsiaty pokus. Vraj sa mi snazili dovolat, no nikto mi nevolal. Pisat nepisali. Objednavku mi zrusili stym ze, tovar do vianoc nedodaju, no na ich stranke este stale figuruje dodanie do 5 dni.
Neodporucam!!!

Uživatel bez avatara

Ptz

pridané 12. decembra 2013

Pred chvíľou som dostal mail , aby som sa vyjadrila k nákupu spred 10 dní. Samozrejme ešte sa vyjadriť nemôžem, tovar stále neprišiel ! Tovar stále nemám! Obchod ponúka lživé informácie o dobe dodania. Dúfam, že čím skôr obchody s takýmto prístupom zaniknú a ich miesto prevezme zákazníkov si vážiaca konkurencia.

Uživatel bez avatara

Júlia

pridané 3. decembra 2013

Včera prišiel oznam o doručení, dnes mi zásielka prišla. Podmienka do 14 pracovných dní je splnená.

Uživatel bez avatara

Júlia

pridané 29. novembra 2013

Pred chvíľou som dostala mail , aby som sa vyjadrila k nákupu spred 10 dní. Samozrejme ešte sa vyjadriť nemôžem, tovar stále neprišiel ! Veď 18.11.2013 som dala objednávku, 19.1102013 ma zaregistrovali s tým, že mi pošlú mail správu o tom, ked tovar bude vyskladnený a zaslaný na moju adresu. tak kde sa skryl škriatok ? Tovar stále n e m á m !!!

Uživatel bez avatara

Júlia

pridané 29. novembra 2013

18.11.2013 som si objednala z Vašej ponuky statív Velbon EX-mini v sume i s poštovným 20,90 eur. Dňa 19.11. som dostala mail s jeho zaregistrovaním. Dnes je 29.11.2013. Zaujíma ma preto, či ho vôbec pošlete, ešte som nedostala mail správu o presnom čase - dni doručenia.

Uživatel bez avatara

Cold

pridané 24. novembra 2013

Absolútne arogantné správanie zamestnancov spoločnosti pri vybavovaní problémov s dodaným tovarom.

Uživatel bez avatara

Peter

pridané 18. novembra 2013

Chcem sa opytat ako dlho u InterStore trva 14 pracovnych dni.Lebo uz uplynuli od mojej objednavky,ktoru som vopred zaplatil.A zacala ignoracia,nikto uz neodpoveda.

Uživatel bez avatara

Janka Farbáková

pridané 4. novembra 2013

Dnes mi bol doručený sporák, priplatili sme si za komfort, vodič sa čudoval, že ho má vyniesť na zvýšené prízemie, keď takúto službu deklarujete, musíte ju vedieť aj zabezpečiť, možno iným prepravcom... Nakoniec mi vodič tovar vyniesol, keďže sme si za túto službu priplatili... skúste to poriešiť, je to maličkosť, ale z hľadiska zákazníka dôležitá...

pridané 28. augusta 2013

andrej: Dobry den, tovar pochadza z oficialnej distribucie, pokial mate problem prosim ozvite sa telefonicky.

Uživatel bez avatara

andrej

, 0b
pridané 22. augusta 2013

Dobrý deň objednal som si u vás mobil htx one x , do ktorého keď dám Slovensku kartu tak požaduje odo mňa 8 miestne číslo . Mobil je s Poľska tak vás prosím pošlite mi kod aby mi mobil bral slovenské karty.
Ďakujem.

Uživatel bez avatara

Robo12345

, 0b
pridané 26. júla 2013

Dobrý deň, na email neodpovedate. ked som zavolal pani čo dvihla ma uistila ze to tento tyzden dôjde. zial je piatok a ja to nemam. Vsetko "dobre" do buducna, ste o jeden dôvod viac prečo ísť čo najskôr preč zo Slovenska.

pridané 1. júla 2013

Stanley: Dobry den, ako Vas informoval kolega, reklamaciu Vam neoznalo autorizovane servisne stredisko, o com ste dostal aj protokol. Ak by sa dalo, zverejnili by sme aj fotodokumentaciu predmetneho zariadenia, ktore bolo podla Vaseho tvrdenia pouzivane standardne.

Nájdených: 30 príspevkov (zobrazujeme 1 - 20)
1 2 Ďalšie »