Prihlásiť sa a pridať príspevok
  • Chcel by som sa opýtať zaregistroval som sa až po objednavka čiže o stave vobec netušim c. 15371 ,kontaktoval som vas aj emailom ale nič

  • Peniaze mi boli poslane v termine do 15 dni,skoda len ze som musela zacat pisat recenziu a potom sa vsetko pohlo.

  • A balik som posielela 6.4 tak mi prosim nechcite napisat,ze cetoval 2 tyzdne z Mostu pri BA do BA!!!

  • Dobry den,

    no ak by ste mi mail poslali,zreme by som ho dostala.Reagujete bohuzial az teraz,no ale aspon tak a uvidime ci do konca tyzdna peniaze na ucet nabehnu.

  • Bozena Marelova: Dobrý deň, Pani Marelová na vrátenie tovaru máme 15 dní, zaevidovali sme ho 14.4. . Písali sme vám včera mail ako odpoved na váš, dnes posielame peniaze na váš účet.

    V prípade otázok nám napíšte

  • Myslim ze obchodna inspekcia bude vhodna,nebudem sama a mozno aj neaka ta Markiza pomoze vasmu predaju...

  • Dobry den,

    som znechutena z pristupu ktory mate!!!Poslali ste mi 3 pary topanok ktore su o dve cisla mensie ako maju byt a uz skoro pred troma tyzdnami som poslala tovar spet,nemam ani topanky,ani peniaze,ani odpoved,telefon nedostupny.
    Je to hnus ako zarabat na ludoch,ja nemam vela penazi na rozhadzovanie a 78 EUR mi niekde vysi a nikdo sa k tomu nevyjadruje.

  • Nebudem sa už k tomuto vyjadrovať, nakoľko som mala iné ifnormácie. Tovar prišiel a je v poriadku, veľkostne sedí. Ďakujem. Objednávať už cez Vás ale nebudem, nakoľko komunikácia s Vami je obtiažna.

    Prajem veľa spokojných zákazníkov.

  • Katarína: Dobrý deň

    Mrzí nás tento váš príspevok. Tovar ktorý ste si objednali má dodaciu dobu 10 dní. Dnes je 7. deň a tovar vám bol odoslaný. Info sme vám poslali aj na Váš mail.

    Prajeme pekný deň

    Hypermoda.sk

  • Dobrý deň,

    12.05. ste miposlali faktúru č. 20133428, ktorú som Vám v ten deň aj uhradila! Do dnešného dňa som od Vás žiadny tovar nedostala!!!! A to je u vás stanovené, že tovar pošlete do 5 dní!!! Telefony nedvíhate a vobec na ne neodpovedáte. Ak sa k tejto záležitosti do 2 dní nepostavíte a nevyjadríte podľa podmienok, ktoré máte uvedené na svojom eshope hypermoda.sk momentálen Vás dávam na OBCHODNU INSPEKCIU. Poprosím Vás o Vaše záväzné stanovisko čo najskor a to najlepšie na môj mail, ktorý som Vám dnes 20.05.2015 poslala, ináč budem v tejto veci konať cez iné orgány určené na nekalé formy podnikania.

  • martina: Dobrý deň

    dnes sme Vám platbu vrátili na Váš účet.

  • dobrý deň prajem,
    zaslala som Vám späť tovar, doporučene, poistený, ktorý ste podľa podacieho čísla zásielky prevzali 2.3.2015. Dnes je 23.3., t.j.. 20 dní od jeho prevzatia a NEMÁM PENIAZE NA ÚČTE.
    Vo Vašich obchodných podmienkach uvádzate, nasl.:"Pri splnení všetkých vyššie uvedených podmienok pre vrátenie tovaru Vám peniaze za tovar zašleme prevodom na Váš účet a to najneskôr do 14 pracovných dní po fyzickom obdržaní tovaru:" Som si vedomá, že Vami uvedené podmienky boli z mojej strany splnené a nie je tak problém vrátiť peniaze.
    4. 3. som od Vás obdržala e-mail, v ktorom ma informujete, že mnou vrátený tovar ste obdržali a píšete, že mi peniaze vrátite do 15 dní.
    Nakoľko mi peniaze ani do dnešného dňa na účet neboli vrátené, ešte dňa 18.3. a opätovne 20.3.som Vám písala e-mail [email protected], ktorý máte uvedený na Vašej stránke v sekcií kontakt, ktorými som Vás žiadala o vrátenie peňazí na účet.

    Nakoľko som do dnešného dňa od Vás neobdržala žiadnu odpoveď a na tel. č. mobilu, ktorý uvádzate v kontakte sa nedá dovolať (prečo ho teda máte uvedený v kontakte????) Vás touto cestou VÝRAZNE A OPäTOVNE ŽIADAM O VRÁTENIE SUMY podľa obj. č.8346, suma 22,75 eur /na účet) a čakám na Vaše vyjadrenie k tejto veci.
    Martina.

  • Dobrý deň

    ešte raz sa prosím pozrite do Vašej mailovej schránky, písali sme Vám už 2-krát stále nemáme odpoved.

    dakujeme

    Hypermoda.sk

  • M. Pastorová: Písala som vo štvrtok, je pondelok a dodnes nemám od vás tuniku a žiaden mail, ste mi nepísali ani ma nekontaktovali mailom ako ste písali, práveže ste totáne odignorovali, že som vám napísala, nemám dodnes tuniku a od januára je už dlhá doba, písali ste mi že do 7 dní 100% pošlete, a od 23. februára je už skoro dva týždne, čakám na vaše vyjadrenie, Pástorová

  • Hypermoda.sk: Dobrý večer,na mail mi neprišlo nič,tuniku stále chcem, ale asi sa jej nedočkám túto zimu,či? Pástorová

  • Dobrý deň

    poslali sme Vám info na mail, poprosíme o vyjadrenie.

    Hypermoda.sk

  • Dobrý deň, naposledy ste mi poslali toto, citujem:


    "www.hypermoda.sk

    23. 2 (pred 10 dňami)
    komu: mne
    Dobrý deň

    veľmi nás mrzí to zdržanie, bohužial výrobca už druhýkrát presunul termín naskladnenia tuniky. V tovare ktorý nám príde tento týždeň už má určite byť. Osobne som to telefonicky konzultoval s výrobcom. Do 7 dní Vám tuniku doručíme.

    ešte raz sa ospravedlňujeme za zdržanie.

    ---
    prajeme pekný deň

    Hypermoda.sk - Oblečenie pre celú rodinu
    0917 720 418"

    Je 5. marca a dodnes mi žiadna tunika neprišla a od Januára výhovorky na dodávateľa? Už to nezaberá! Tuniku stále nemám a to by už aj z druhého konca zemegule prišla :-( Pástorová

  • Dobrý deň na maily odpovedáte vraj vždy ráno, poslala som včera, predvčerom a aj dnes ráno, pravda ale je že na maily neodpovedáte vôbec, len keď vám niekto napíše sem, inak sa ani neunúvate odpísať a zase je piatok a zase ako vždy telefon vypnutý a na mail nikto, neopdovedá!!!!!!!!!!!!!!!!!! Pástorová

  • M. Pastorová: Dobrý deň

    už sme vám info poslali na mail. Na maily odpovedáme každý deň ráno. Preto sme Vám na včerajšie maily neodpovedali hned v ten deň.

    Hypermoda.sk

  • Hypermoda.sk: Dobrý deň, chcem sa spýtať na objednávku č. 8019, posielala so spať, pred vyše týždňom vám posielala a už aj k vám prišiel balík spať lebo ste mi poslali zlé veci, chceli ste to riešiť do 7 dní, už je viac ako 7 dní, nemám ani tovar ani peniaze,na mail odpoveď žiadna hlavne že máte tu na recenziách napísané že odpoedáte na maily vždy ráno a telefónne číslo, ktoré je vraj v pracovné dni do 17,30 nemáte vôbec zapnutý, stále len odkazovač aj teraz je 16,06 a aj teraz máte odkazovač, neviem načo máte tel. uvedený keď je nefunkčný a možno niekomu ste poslali správne a pekné veci ale ja dodnes nemám nič a predpokladám že už ani nič nepošlete ako tak čítam recenzie viacerí doplatili na peknú reklamu a dodnes nemajú ani veci ani peniaze....... Pástorová