Prihlásiť sa a pridať príspevok
  • Dobrý deň prajem,
    obrovské sklamania u stranky menom Fitform,, zažil som už aj čakanie na objednávku 2 týždne čo je už prijam smiešne, to ale nebola prve sklamie objednaval som už dávnejšie to síce odoslali ale doručené bolo úplne niečo iné . V meste niesom jediný človek ktorý mal problém zo systémom tejto stránky ,, robím trénera kulturistiky, a suplementy objednávam pravidelne zo stránok ako je Muscleking, gymbeam, no za posledne 3 roky som nezažil také sklamania ako na fitforme stránka ma u mna 0 bodou a na sťažovanie mojich zakaznikov musel som napisat takúto neprijemnu recenziu ďakujem a pekný deň ,,

  • Dobrý deň,
    chcel by som reagovať aby si niekto nemyslel , že si niečo vymýšľam alebo zavádzam: Vaša prvá objednávka bola vytvorená 7.4.2014 o 11:55 hod. Odoslaná od nás bola 7.4.2014 o 17:03 hod. Do balíkomatu bola vložená 8.4.2014 o 8:19 hod a od tohto času ste mali na vydvidhnutie 72 hodín, t.j. 3 dni. Z balíkomatu bola objednávka vyzdvihnutá 10.4.2014 o 21:27 hod.
    Ak bola zásielka uložená vo Vami uvedenom dni a čase škoda , že ma o tom zabudli informovať :-). SMS s otváracím kódom mi poslali dňa 10.4.2014 o 12,34 hod.
    Zavádza asi niekto iný:-)).

    Pre overenie kopia SMS: Otvaraci kod: 314935. Vyzdvihnite si zasielku cislo 70301034752515 do 11.04.2014, 12:30. Po termine bude ulozena v distr. centre. 02/16160 št, 10 apr 2014, 12:34

    S pozdravom

    Peter

  • Dobrý deň prajeme,
    pri Vašej objednávke nastala situácia, na akú upozorňujeme aj na stránke ( viď. http://www.fitform.sk/doprava/) celkom dole a teda, že tesne pred Vašou objednávkou bol posledný kus tovaru vyskladnený pre iného zákazníka.V takom prípade Vás samozrejme ihneď budeme kontaktovať o dostupnosti tovaru.

    Váš prípad však bol, že daný produkt konkrétne FITNESS AUTHORITY Flex Core 112 kaps, ste si objednali v počte 2 kusy a my sme mali posledný jeden. Objednávka bola vytvorená 24.11.13 o 17:12 a 25.11.13 o 10:07 ste boli informovaný, že máme posledný kus a oboznámili sme Vás s danou situáciou a dali Vám možnosti výberu:

    1,poslať objednávku s jedným kusom daného produktu

    2, výber iného produktu

    3,stornovanie objednávky

    Rozhodli ste sa pre stornovanie. Ospravedlňujeme sa Vám pokiaľ sme Vás sklamali, ale danú situáciu sme podľa nás riešili seriózne.

    "Viem, že asi nenapíšete, ale ak viete o nejakých veciach, ktoré uvádzame, že máme na sklade a nemáme ich ako uvádzate, tak nás prosím kontaktujte "

    M [email protected]
    T 0940 804 801

    Ďakujeme.
    S priateľským pozdravom
    FitForm.sk - doplnky výživy z e-shopu

  • na stranke mate veci ktore su na sklade a nemate ich .... som sklamany a to som chcel využvat tuto stranku !