Zobraziť recenzie

Prihlásiť sa a pridať recenziu
  • 100 %

    Predajňa je skvelá, aspoň tá, kde som umývačku kúpil. Komunikácia v pohode.
    Problém nastal v autorizovanom servise. Umývačka zlyhala za necelý rok. Komunikácia so servisom prebehla najmenej ako by som bol na výsluchu v Gestapo, aj keď som mal pred sebou fotku štítka, bloček o kúpe výrobku a preverené možné chyby podľa návodu na použitie. Servisáka poslali o 10 dní, akoby chudačisko pešo išiel zo Slovinska. Dnes bol teda umývačku pozrieť, skonštatoval, že je pokazená, ale on súčiastku nemá. Objedná ju a treba čakať na ňu ďalších 10 dní. Prisahám, že toto bol posledný výrobok z Gorenje, Mora či Hisense, lebo ten servis má tie značky na starosti.
    Inak, umývačka pokým nezlyhala, bola fajn.
    Ešte raz, obchod v BA v TPD 5*.

  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    • Vela predajni
    • Dobra cena
  • 10 %

    • nic
    • neochota, zla komunikácia, neda sa dovolat....neodporucam!!!!!!"

    nespohahlivy

  • Odporúča obchod

    100 %

    V Trnave jedine Euronics.

  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    • moznost poslat tovar aj na predajnu a dohodnut sa priamo s predajcom na dovoze
  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 1 deň

    • Spoľahlivosť
    • Žiadne

    Doporučujem

  • Neodporúča obchod

    60 %

    • osobný prístup, ústretový personál/kamenná predajňa v Prievidzi/
    • má v ponuke v e-shope tovar, ktorý nemôže zabezpečiť

    Doteraz som bola celkom spokojná, len ma prekvapilo, že ponúkajú tovar, ktorý nedokáže dodať/konkrétne strojček Philips/, ale v e-shope ho stále ponúkajú za výhodnú cenu!!!!!

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • maju kamennu predajnu
    • tovar na stranke predavaju,ked som objednal,ziadna komunikacia,tovar samozrejme nemali a ani sa neracili mi dat vediet,ze ho nemaju a po 10 dnoch mi poslu blbu anketu,ze ako somn spokojny s tovarom,ktory som ani nekupil,pretoze ho nemaju

    predtym sa toto este nestalo a zatial som bol spokojny s tym co som tam kupil,ale teraz ma sklamali,ked si tam nieco objednate na ich stranke tak pre istotu este zavolajte ci ten tovar maju

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • nič
    • Objednal som tovar uvedený že na sklade na osobný odber. V obchode o ničom nevedeli, ani tovar nemali na sklade.

    Uplne nepoužitelný obchod!

    • Nemožné objednať dodanie cez kuriérsku službu. Tovar sa dá objednať len do predajne a následne osobne vyzdvihnúť.

    Tovar som objednal s následným osobným odberom v predajni. Potvrdenie o prijatí objednávky mi došlo obratom s tým, že o ďalšom stave objednávky budem informovaný mailom. Keď sa ani po šiestich dňoch nič nedialo, zavolal som do predajne, kde mal byť tovar doručený, no oni mi povedali, že o objednávke sa dozvedia až keď im tovar príde na predajňu a následne ma budú kontaktovať, že je to bežný postup. Tak som skúšal hľadať kontakt na centrálu v Bratislave, ale čuduj sa svete, žiaden telefonický kontakt tam uvedený nebol, iba kamenná adresa a skontaktovať sa s nimi bolo možné len cez mail pomocou ich web stránky. Keď sa ani na siedmi deň nikto neozval, tak som im na ten kontaktný formulár napísal, že objednávku ruším, no a teraz je už dvanásty deň od objednávky a stále žiadna odpoveď. Ani potvrdenie zrušenia ani nič.
    Mimochodom, objednával som televízor, ktorý mali mať podľa web stránky na sklade.
    Tomuto obchodu sa radšej v budúcnosti zďaleka vyhnem.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Dobre ceny a dostupnos pre osobny odber
    • Ziadna komunikacia o stave objednavky
  • 10 %

    • Nechápem načo majú na Heuréke v ponuke LG TV keď sa nedá cez e-shop vôbec objednať.

    -

  • Neodporúča obchod

    10 %

    nikdy viac

    • komunikacia
    • V najblizsom obchode, kde som si tovar mala prevziat, tovar ani neemali a o objednavke nevedeli. Kupila som inu, lebo som ju nutne potrebovala.

    Zla komunikacia.

  • Odporúča obchod

    80 %

    • Prehľadnosť
    • Čo sa týka e-shopu trochu mi chýbala komunikácia. Pár dní po uskutočnení objednávky som ju chcel zrušiť ale nevedel som nájsť ako to urobiť pohodlne elektronicky.

    S EURONICS e-shopom som spokojný. Veľmi nespokojný som s ich pobočkou v Rim. Sobote, kde som si tovar objednal. Keď som tam osobne zašiel aby som objednávku zrušil a ospravedlnil sa, tak predavačka v mojej prítomnosti kontaktovala majiteľa obchodu. Tak aby som to počul sa ho opýtala či neexistuje nejaká zákonná možnosť ako ma prinútiť tovar odobrať. Potom ma vypoklonkovala z obchodu s tým, že nechápe ľudí ako som ja. A keď som jej povedal, že si u nich už radšej nič nekúpim, tak mi povedala, že v to aj dúfala/očakávala.

    Je pravda, že chyba bolo na mojej strane, a že som mal obchod informovať skôr. Ale je tiež mojim právom, objednávku zrušiť, či dokonca zakúpený tovar vrátiť. Správanie predávajúceho bolo veľmi nepríjemné a nepriateľské. Som si istý, že ku nim sa u už nikdy nevrátim.

  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    • Cena je lepšia
    • Dovoz do bytu

    Rýchla reakcia na objednávku
    Komunikácia
    Cena
    Dovoz

  • Odporúča obchod

    100 %

    • Neviem
    • Neviem

    Kupovala som vysávač preto tu lebo predajňa je v blízkosti a mohla som si ho vyzdvihnúť a v prípade potreby reklamovať nemusím posielať alebo ďaleko cestovať

  • Odporúča obchod

    100 %

    • veľká ochota pracovníkov (zabezpečenie objednávky,preberanie, nakládka)
    • nenašiel som žiadne

    široký sortiment
    ochota zamestnancov
    bezproblémové zabezpečenie tovaru do konkrétnej predajne
    niekoľkonásobné overenie objednávky
    určite odporúčam, ak natrafia na takú obsluhu ako ja