Prihlásiť sa a pridať príspevok
  • Uz 2 tyzdne stranka nefunguje

  • Dá sa tu nakupovať, ale ceny veľmi skáču hore dole. Preto odporúčam stránku kuponyzdarma.sk ,ak by ste tam nenašli kupón na tuto stránku, určite odporúčam pozrieť sa na kupóny aj na iné stránky. :))

  • Doplnené:
    Na moje prekvapenie mi dnes 28.06. volali z Epicentra a oznámili mi, že tovar už poslali.
    Určite som si upravil mienku o tomto Eshope.
    Ďakujem.

  • Pre tých čo sa neponáhľajú možno dobrý obchod......

    Je jedno či majú napísané ´´na sklade´´ alebo do 3dní, tovar začnú zháňať od dodávaťeľov z veľkoskladov až keď si ho objednáte. Keď ho vo veľkosklade nemajú, máte smolu.....
    Ja som si objednal tovar 23.06.okolo 12.00, mali ho na sklade.....
    - mailom mi potvrdili že: ´´Objednávka prijatá na spracovanie´´
    - druhým mailom mi oznámili že: ´´Objednávka je záväzná až po ich potvrdení statusom "záväzné potvrdenie objednávky´´...... čomu som veľmi nerozumel a preto som požiadal o vysvetlenie.... koľko dní budem čakať na potvrdenie mojej objednávky
    - ešte som nevedel že tovar už nemajú.....
    - dalším mailom mi oznámili: ´´Status objednávky 1.......... z 23.06.2016 bol zmenený na: Záväzné potvrdenie objednávky´´ a ďalej bolo napísané: ´´TOVAR MÁME PRE VÁS REZERVOVANÝ, TOVAR SA NÁM VYPREDAL TAK SME PREVEROVALI DOSTUPNOSŤ. NOVÝ TOVAR NÁM PRÍDE S EXTERNÉHO SKLADU DO 3-4 dní
    - odpísal som že som max. nespokojný z ich službami, nakoľko sa jednalo o akum. batériu do kamery ktorú mali na sklade keď som ju objednával a súrne som ju potreboval (kvôli promóciám mojej dcéry) a mylne som dúfal, že mi príde max. do 27.06.
    - iba vo sne......
    - pani alebo slečna mi 24.06. zavolala že pri tovare je napísané do 3-dní???? (samozrejme že to po mojej urgencii zmenili) a tovar už je objednaný zo skladu a dajú mi vedieť do 29.06. či mi ho poslali, alebo nie......????
    - takže mi ho ešte oni prepošlú a zvažujem že možno dôjde do 1.7. ????
    - moja dcéra má promócie 29.06. takže si musím kúpiť ešte jednu batériu, ale určite nie cez EPICENTRUM
    Pokiaľ Vám to nesúri tak môžete čakať, čakať čakať a použiť aj menovaný int. obchod. Ale ja sa mu budem zďaleka vyhýbať aj napriek tomu, že sa pani alebo slečna hlboko ospravedlňovala, že chybu nespravili, proste výrobok ktorý pri objednávaní mali skladom SA PREDAL tož hold mal som smolu???

  • Mikulcová: Dobrý deň

    P. Mikulcová , pravdepodobne ide o omyl ale vaše meno pri našich objednávkach vôbec neevidujeme a Vami uvedené mená vôbec nepoznáme . Pravdepodobne vzniklo nedorozumenie a patrilo to pre iný e-shop.

    s pozdravom

    Štift Epicentrum.sk

  • Dobrý deň!
    Chcem sa touto cestou poďakovať pracovníkom z reklamačného oddelenia a to konkrétne p. Kevickému a Adamčovi, ktorí mi poradili a nakoniec aj sprostredkovali bezproblémovú výmenu výrobku, ktorý som si kúpila ako vianočný darček. Zo strany predajne totižto veľká ochota nebola ale po dohovore s p. Kevickým sa situácia zmenila k spokojnosti. Zákazníkom želám, aby sa vždy pri nákupoch stretali len s takýmito ochotnými pracovníkmi. Želám pekný deň.
    Mikulcová

  • Dobrý deň!
    Chcem sa touto cestou poďakovať pracovníkom z reklamačného oddelenia a to konkrétne p. Kevickému a Adamčovi, ktorí mi poradili a nakoniec aj sprostredkovali bezproblémovú výmenu výrobku, ktorý som si kúpila ako vianočný darček. Zo strany predajne totižto veľká ochota nebola ale po dohovore s p. Kevickým sa situácia zmenila k spokojnosti. Zákazníkom želám, aby sa vždy pri nákupoch stretali len s takýmito ochotnými pracovníkmi. Želám pekný deň.
    Mikulcová

  • Veľká nespokojnosť. Objednával som baterku do telefónu ktorú som potreboval súrne a keď že tento obchod mal možnosť doručenia do 24 hodín, hneď som využil túto možnosť zaplatil 4€ za kuriera. Tovar som objednával v stredu poobede. Vo štvrtok poobede mi zavolala pani ktorá vybavovala moju objednávky a následne že v piatok váš produkt odošleme a v pondelok vám dorazí. Na moju otázku prečo ? Keď tam máte do 24 hodín ... odpovedala že to sa niekedy stáva. Tak potom načo som zaplatil 4€ keď to som si mohol zvoliť aj dodanie poštou za 2,50.

  • k epicentrum.sk chcem len povedat, ze je vrcholne neseriozne pisat, ze je tovar skladom a nakoniec z toho vyplynie, ze musia naskladnit. Kvoli tomu som si ich vybral, ze mali (mat!) tovar podla webu na sklade. Je 21. storocie a primitivne prepojenie skladu s eshopom evidentne nikde.

  • Preco po stornovani objednavky ste mi neposlali naspat peniaze? Cislo objednavky 140137210.

  • Objednávka číslo 131236497.
    Kedy sa jej prosím Vás dočkam? žiadna reakcia ani na Email a telefonicky nula bodov.

  • Problém sa dovolať stále číslo nedostupné internetový obchod a nejdete sa im dovolať načo potom dávate na stránku kontakt keď si telefón radšej vypnete no to je sila.. Strašný chaos ľutujem že som tam niečo nakupoval. Ved aj skúsenosti prispievajú k tomu kde kupovať a kde nie.

  • veľmi zlá skúsenosť...v dobe keď na inom internetovom obchode máte tovar dodaný na druhý deň po zadaní objednávky na tomto sa konkrétne mne nevedeli vyjadriť ani po šiestich pracovných dňoch či je vôbec tovar na sklade a už vôbec nie kedy by mi mal byť doručený...(na webovej adrese pri žiadanom tovare samozrejmevyznačené "do troch pracovných dní"). Telefonicky stále sľubované kontaktovanie spätne a nikdy sa mi nik neozval. Katastrofa...agónia...amaterizmus...

  • viete mi dať číslo objednavky kedže denne pošleme viacej uvedených telefónov a možno sme Vám ho už zaslali

  • Dobrý deň , ja som objednala Prestigio multiphone 5500 a prišiel mi email ze objednavka sa spracovavá , boltam napisani ze. Ked je vypisani ze je tovar skladom tak cez den moze byt vypredani.... Tak stím co mám robiť? Velmi by bolo dôležití ten telefon lebo ja chcem na vianoce !

  • Tento obchod absolutne neodporucam. Uz mesiac sa pokusam reklamovat pokazeny telefon. Na moje maily a telefonaty absolutne nereaguju. Podavam podnet na presetrenie SOI. Ak sa da, tomuto "obchodu" sa vyhnite.

  • Tento obchod som povazoval za seriozny az pokial nenastal prvy problem - reklamacia... priblizne pred tyzdnom a pol som im zacal pisat ohladom reklamacie telefonu, no do dnesneho dna mi neodpovedali na ziadny z mailov...nekominukuju! neodporucam.

  • Martin: Dobrý deň


    Je nám ľuto že ste mali komplikácie , uvedené vzniklo dovolenkovým obdobím a tým že nie sme len sklad ale aj predajna kde príde denne 100 a viac zákazníkov a kedže sme cez dovolenky robili len 2 a tak uvedene vzniklo tak že sa na mailu nie vždy stihlo odpovedať okamžite. Kedže sme momentálne od septembra uvedené zmenili aj na personálnej urovni (človek ktorý sa venuje strktne len e-shopu dokonca sme v nových večších pristoroch ta zaručujeme že uvedené sa už nestane.


    s pozdravom

    Július Štift
    Epicentrum.sk

  • Michal87: Mám podobnú skúsenosť, keď vznikne nárok na vrátenie peňazí, zákazníka naťahujú, na mailovnú komunikáciu neodpovedajú, telefóny nedvíhajú.
    P O Z O R teda na tento obchod!!!

  • Vo stvrtok som si objednaval jeden mobil a este mi neprisiel ani len mail!